A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#2181
Postat 26 aprilie 2013 - 07:49
Probabil constructorul, de la ultimele crapaturia aparute, a realizat ca-l costa mai ieftin sa finalizeze intregul tronson, ca sa treaca cat mai rapid garantia. Recuperandu-si ulterior banii restanti de la stat, decat sa tot faca reparatii la infinit.
#2182
Postat 26 aprilie 2013 - 08:13
#2186
Postat 26 aprilie 2013 - 20:18
#2190
Postat 29 aprilie 2013 - 19:17
Din DEX...
Citeaza
Dupa parerea mea, un tunel se sapa sub nivelul solului iar daca sapi un sant si faci din el "tunel" atunci acesta se numeste pasaj rutier...
Nu cunosc deloc locatia, insa din poza nu pare a fi tunel...
#2191
Postat 29 aprilie 2013 - 20:18

#2192
Postat 29 aprilie 2013 - 20:38
mile, la 29 aprilie 2013 - 19:17, a spus:
Locatia este la minutul 5:42 din ultimul filmulet postat mai sus.
In acest caz s-a folosit tehnologia "cut & cover", mult mai ieftin, decat sa aduci un utilaj de forat pentru doar 800 metri de tunel.
#2193
Postat 29 aprilie 2013 - 22:22
#2194
Postat 29 aprilie 2013 - 22:35
800 de metri ar trebui sa aiba cel de la Aciliu.
Mile, metoda de constructie de tipul "cut & cover" este destul de des utilizata in cazul procesului de executie a tunelurilor.
#2196
Postat 30 aprilie 2013 - 17:54
#2197
Postat 30 aprilie 2013 - 18:06
In cazurile descrise mai sus putem vorbi mai corect de pseudo-tunele sau pasaje subterane, totul depinde de ce strat de pamant avem peste "tunel"...
In fine, este o chestiune de interpretare diversa a cuvantului TUNEL!
BTW, sustineam cu ceva timp in urma, introducerea tramvaiului in subteran in zona Garii de Nord, venind pe Republicii dinspre centru, exact prin metoda cut & cover, dar nici o clipa nu m-am gandit ca acele galerii sunt niste tunele in adevaratul sens al cuvantului...
#2198
Postat 30 aprilie 2013 - 18:19
coracao, la 29 aprilie 2013 - 22:22, a spus:
La tupeul astora, nu conteaza nimic, poate sa fie Mercedes, Ford sau chiar Rolls Royce. Nu si-a cumparat penalul acela de la Romstrade, avioane cu banii pentru autostrada (Arad-Nadlac)? Cum sa construiesti o autostrada pe care sa nu o poti preda/receptiona din cauza ca o ia apa cand ploua?

#2200
Postat 13 mai 2013 - 08:21
Primele poze sunt de pe pasajul DC95 Sagu - Hunedoara Timisana (harta):


Aici e zona in care au aparut unele fisuri importante in terasamentul ce duce spre pasaj. Se pare ca s-au apucat de remedierea problemei:


A1 Arad-Timisoara, vedere spre Arad:

A1 Arad-Timisoara, vedere spre Timisoara:

Bogdymol - forum peundemerg.ro