O sa revin cu poze de pe traseu:D
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#862
Postat 03 aprilie 2013 - 20:33
#863
#864
Postat 05 aprilie 2013 - 10:22
45-0318-1 este singura locomotiva modernizata la Electroputere Craiova in colaborare cu Siemens care mai circula in prezent , restul fiind retrase din circulatie sau remodernizate de Softronic Craiova.
Trenul regal expus in Bucuresti :
#865
Postat 05 aprilie 2013 - 10:29
#866
Postat 05 aprilie 2013 - 10:52
mile, la 05 aprilie 2013 - 10:29, a spus:
Locomotiva a fost oferita de acea firma gratuit pentru a duce trenul de la remiza Mogosoaia in gara de nord stiind ca multa lume va poza trenul pozele circuland pe internet si astfel au reclama serioasa gratuit.
#867
Postat 08 aprilie 2013 - 22:16

Remiza Bucuresti Basarab by Vlad0012, on Flickr
Un tren personal in Bucuresti Basarab cu o LE clasica superba :

Regio train in Bucuresti Basarab by Vlad0012, on Flickr
Tren IR1692 soseste in Bucuresti Nord. Are atasata garnitura trenului IC592 :

IR1692 in Bucuresti Nord by Vlad0012, on Flickr
IR 1527 Bucuresti Nord - Sibiu. Cu acest tren am mers de la Bucuresti la Brasov , pana la Brasov fiind tractat de o LE 6600kW de Brasov mai departe fiind preluat de GM-ul din poza :

IR1527 in Brasov by Vlad0012, on Flickr
IR406 Brasov - Cluj Napoca - Oradea - Budapesta in statia Brasov gata de plecare. Cu acest tren am mers pana la Oradea , pana la cluj a fost plin cu unguri ceea ce poate deranja un nationalist ca mine , prea multe peisaje nu am putut vedea datorita zilei scurte dar glasul rotilor de tren a fost absolut superb. Inca un lucru de mentionat este acela ca in vagoanele compartimentate se doarme boiereste daca este gol compartimentul :

IR406 in Brasov by Vlad0012, on Flickr
#869
Postat 16 aprilie 2013 - 17:30
...
Aceasta postare a fost editata de mile: 16 aprilie 2013 - 17:31
#870
Postat 16 aprilie 2013 - 18:10
mile, la 16 aprilie 2013 - 17:30, a spus:
...
E adevarat ca sunt numai doua vagoane dar sunt pline pentru ca e tren pentru CFR-isti navetisti si in cursul anului scolar in zilele de duminica nu sunt de ajuns nici 5vagoane atat de plin este acest tren la fel si cel care ajunge mai tarziu in Timisoara.
#871
Postat 16 aprilie 2013 - 18:24
La fel se intampla si seara pe la 23:10, tot doua vagoane si tot goale. Nu stiu de unde vin trenurile respective dar sunt goale...
Si asta o spun cu parere de rau si nu cu bucurie!
Aceasta postare a fost editata de mile: 16 aprilie 2013 - 18:26
#872
Postat 16 aprilie 2013 - 19:50
mile, la 16 aprilie 2013 - 18:24, a spus:
La fel se intampla si seara pe la 23:10, tot doua vagoane si tot goale. Nu stiu de unde vin trenurile respective dar sunt goale...
Si asta o spun cu parere de rau si nu cu bucurie!
Pe la 15:15 trece R9575 Caransebes - Timisoara Nord tren care este plin atunci cand merg eu cu el si cand nu merg e gol...dar na asta e
La 23:10 e R9195 Dr.Tr. Severin - Timisoara Nord si mai tot timpul este gol datorita orei la care soseste. In schimb are calatori pe distanta Dr.Tr. Severin - Caransebes.
#873
Postat 16 aprilie 2013 - 21:19
The Legend, la 16 aprilie 2013 - 19:50, a spus:
Probabil ca tu circuli cu acest tren doar in weekend, si atunci or fi mai pline. Eu ma "intersectez" cu ele doar de L pana V...
Pe de alta parte, daca numarul vagoanelor s-a tot redus pana a ajuns la doua unitati, este clar ca numarul calatorilor a tot scazut de-a lungul timpului. Si avem doua vagoane ca sa avem cele doua clase ... de confort...Altfel, in unele situatii ajungea si un singur vagon ... sau poate era suficienta doar locomotiva...
#874
Postat 16 aprilie 2013 - 21:36
mile, la 16 aprilie 2013 - 21:19, a spus:
Pe de alta parte, daca numarul vagoanelor s-a tot redus pana a ajuns la doua unitati, este clar ca numarul calatorilor a tot scazut de-a lungul timpului. Si avem doua vagoane ca sa avem cele doua clase ... de confort...Altfel, in unele situatii ajungea si un singur vagon ... sau poate era suficienta doar locomotiva...
Numarul vagoanelor s-a redus pentru ca nu mai sunt bani de revizii. De exemplu un tren Personal(pe atunci) avea 6vagoane si brusc a fost redus la 3 astfel ca in Timisoara Est nu au reusit sa urce in tren foarte multe persoane fiind nevoie de politie sa poata pleca trenu din gara si de atunci asa a ramas trenu si numarul de calatori s-a redus. Asa au facut cu cele mai circulate trenuri pentru a fugari lumea la autobuze dar asta e alta poveste
#877
Postat 16 aprilie 2013 - 21:53
#878
Postat 24 aprilie 2013 - 01:00
The Legend, la 16 aprilie 2013 - 21:36, a spus:
Am fost la Bucuresti citeva zile, la intoarcere am mers in Gara de Nord, am cerut un bilet catre Timisoara. Am cerut un bilet la geam, casierita mi-a spus ca computerul distribuie locul, ma rog, mi-a spus ca am avut noroc si locul este la geam. Astept pe peron, trenul a fost tras cu vreo 15 minute inainte de plecare (pe vremuri stiu ca trenul era tras cu vreo 30 de minute inainte de plecare). In vagon surpriza, locul meu nu era la geam iar vagonul nu avea o masuta intre scaune si nu erau pe ambele parti ale vagonului. M-am mirat ca totusi sint persoane care stau in picioare. Cind a venit nasu' misterul a fost elucidat: vagonul a fost schimbat cu unul mai vechi (dar tot avea AC) pt ca cel alocat avea o defectiune. Nasu' a spus ca vagoanele sint reparate la firme private si de aceea CFR nu are bani pt reparatii (nu stiu daca este chiar asa).
In al II-lea rind trenul avea numai 4 vagoane, m-am mirat, chiar daca inainte de 1990 un tren B-TM avea 14 vagoane, 4 imi par prea putine. Nu mai vorbesc ca sint mai putine trenuri pe zi...
O stire despre trenul regal:
Citeaza
Deşi a fost organizat de către Societatea Feroviară de Turism, ideea care a stat la baza acestui eveniment este a unui român pasionat de trenuri şi care crede că în România se pot schimba lucruri în bine.
...
Ideea lui Alexandru a avut marea şansă de a se bucura de sprijinul oamenilor de la SFT, o companie de stat aflată în insolvenţă, dar care şi-a dorit să pună în practică o iniţiativă lăudabilă: aceea de a scoate din praful de la Mogoşoaia, trenul regal, care a avut oaspeţi precum Carol al II-lea, regele Mihai sau Francis Ford Coppola.
...
“Ce e mare scofală că a fost adus un tren în Gara de Nord?”, vă puteţi întreba. Da, este. În condiţiile în care există o serie de trenuri istorice, precum Trenul Regal, Trenul lui Dej şi o locomotivă cu aburi pe care aproape că se pune rugina, zac în paragină şi sunt sortite degradării, neexistând nicio iniţiativă a statului de conservare, de popularizare sau de reabilitare a acestor trenuri istorice.
Cu o acoperire în media a evenimentului de invidiat, trenul regal a strâns într-o săptămână aproximativ 10.000 de vizitatori. O adevărată sărbătoare atât pentru Societatea Feroviară de Turism, cât şi pentru Muzeul CFR, care, într-un mod de a spune cât se poate de pozitiv, aproape nu a făcut faţă numărului mare de vizitatori care i-au trecut pragul.
...
capital
Am vizitat si eu trenul regal si in zilele urmatoare sper sa editez si postez aici pozele facute in tren. Fotografiatul in tren a fost permis si culmea, gratis (inclus in taxa de vizitare). In schimb in Muzeul CFR fotografiatul era permis doar cu taxa (nu am fost in "toane bune" ca sa accept aceasta taxa
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 24 aprilie 2013 - 01:00

Ajutor













