Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#241
Postat 23 aprilie 2013 - 09:17
#242
Postat 23 aprilie 2013 - 09:56
#243
Postat 23 aprilie 2013 - 13:17



Mai lipsea doar sa sape Pirvan si Cluj sa schimbe niste tevi...
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 23 aprilie 2013 - 13:18
#246
Postat 23 aprilie 2013 - 13:28
Nici la tramvai calea de rulare nu a fost modernizata SIMULTAN pe toata lungimea.
#247
Postat 23 aprilie 2013 - 14:02
Au construit spaniolii un tunel de 5,6 km pe sub centrul orasului si chiar pe sub Sagrada Familia fara sa incurce traficul si fara sa clinteasca vreun fir de praf de pe catedrala, dar noi nu suntem spanioli, nici nemti si nici chinezi.
#248
Postat 23 aprilie 2013 - 15:17
Eu cred ca daca se lucra unul dupa celalat asistam la o prostie de durata dubla. 2 ani pasajul si inca un an jumate podul. Asa cu putin noroc, terminam totul in 2 ani... De cosmar!
#249
Postat 23 aprilie 2013 - 19:22
#250
Postat 23 aprilie 2013 - 19:28

#251
Postat 23 aprilie 2013 - 19:32
#252
Postat 23 aprilie 2013 - 20:42
#254
Postat 23 aprilie 2013 - 21:35

#255
Postat 24 aprilie 2013 - 00:01
Doppler, la 23 aprilie 2013 - 13:17, a spus:
Florin.B RATT, la 23 aprilie 2013 - 13:20, a spus:
Pai degeaba aveam pe pod 4 benzi cand in intersectie (LdV) benzile se strangulau la maxim doua. Nu era o prostie?
Si apoi cati ar fi injurat daca dupa terminarea pasajului se apucau de pod? Nebunia ar fi durat 4 ani in loc de 2, cum zicea si cseh_17 mai sus.
Florin.B RATT, la 23 aprilie 2013 - 20:42, a spus:
Explicatia cea mai corecta este data de Chagall, mai sus...
Citeaza
Timisoara a ramas cu aceeasi schema de infrastructura de 50 - 70 de ani si mai mult chiar. Nu s-a schimbat mare lucru, nimic de amploare in acesti ani. Doar cate ceva de ochii lumii, largirea de strazi pe aceeasi schema intortocheata. Ultima propunere (ciudata) este acea continuare a bul Sudului care nu duce nicaieri, doar in mintea lui Robu va rezolva mari probleme de trafic.
Trebuie neaparat construite poduri noi peste Bega si pasaje CF noi (sau desfiintata CF din oras). Ar trebui deschise bulevarde noi prin achizitii de teren si imobile. O astfel de varianta ar fi pe unul din malurile Canalului Bega. Mereu avem "intreruperi" de strazi pe ambele maluri ale canalului, fie de cate o fabrica, fie de cate un parc, fie de cate un club de caiac-canoe, fie de cate un strand sau baza sportiva, etc. N-avem nicicum continuitate pe nici un mal macar, lucru total inexplicabil pentru un oras cu un canal navigabil.
Din aceste motive insist pentru construirea de pod nou si pasaj la Solventu' si nu pentru largirea pasajului Jiul, care largire nu va rezolva mai nimic.
O sansa ar fi crearea unui bulevard intre Gara de Nord si Gara de Est odata cu ridicarea caii ferate pe estacada (pe stalpi), lucru pe care americanii l-au facut cu peste 100 de ani in urma!!!
Deci, de cate ori se va inchide cate un pod (acum doar partial, 50%), va fi o nebunie in oras. Aduceti-va aminte ce nebunie a fost cand a fost inchis podul Traian (cel de la Maria). A trecut si lumea a uitat de aceste neplaceri care au durat 2 ani si doua luni!
Deci, avem infrastructura penibila pentru anul 2013!
Florin.B RATT, la 23 aprilie 2013 - 21:35, a spus:

Undeva in '74 - '76!...
#256
Postat 24 aprilie 2013 - 00:33













#258
Postat 24 aprilie 2013 - 08:10
Chagall, la 23 aprilie 2013 - 19:32, a spus:
Spre comparatie, in zona Pariziana, pe soseaua de centura (boulevard peripherique), daca are loc un accident in timpul orelor de varf, care duce la blocarea circulatiei pe respectivul sens de mers, atunci cam in 10 minute se va bloca intregul trafic din oras, pana la deblocarea centurii. Asta da interconectare!