STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#241 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 aprilie 2013 - 09:17

Eu inca nu inteleg la ce ar putea folosi acele santuri cu margini betonate. Or fi ele santuri tehnologice insa (inca) nu-mi dau seama de rolul lor!...Vom vedea probabil in zilele urmatoare, cand lucrarile vor avansa...
0

#242 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 23 aprilie 2013 - 09:56

Eu banuiesc ca reprezinta partea inferioara a zidurilor de sprijin pentru ca, din cate am dedus, intreaga "intersectie" va fi inaltata, concomitent cu podul.
0

#243 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 aprilie 2013 - 13:17

:up_arow: :up_arow: :up_arow: Este aiurea sa ai 2 SANTIERE unul linga celalalt SIMULTAN mai ales daca acest lucru incurca circulatia. Puteau sa lucreze la pod ulterior.

Mai lipsea doar sa sape Pirvan si Cluj sa schimbe niste tevi...

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 23 aprilie 2013 - 13:18

0

#244 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 aprilie 2013 - 13:20

Asta vream sa intreb si eu: nu puteau amana lucrarile la pod?
0

#245 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 aprilie 2013 - 13:23

Pentru cand sa amane?
0

#246 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 23 aprilie 2013 - 13:28

Pina la finalizarea pasajului.

Nici la tramvai calea de rulare nu a fost modernizata SIMULTAN pe toata lungimea.
0

#247 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 aprilie 2013 - 14:02

Da. Sunt chiar atat de legate aceste doua lucrari incat daca nu se incepea una nu se putea derula nici a doua?
Au construit spaniolii un tunel de 5,6 km pe sub centrul orasului si chiar pe sub Sagrada Familia fara sa incurce traficul si fara sa clinteasca vreun fir de praf de pe catedrala, dar noi nu suntem spanioli, nici nemti si nici chinezi.
0

#248 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 aprilie 2013 - 15:17

Tocmai...
Eu cred ca daca se lucra unul dupa celalat asistam la o prostie de durata dubla. 2 ani pasajul si inca un an jumate podul. Asa cu putin noroc, terminam totul in 2 ani... De cosmar!
0

#249 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 aprilie 2013 - 19:22

De aceeasi parere sunt si eu. Din pacate nu putem fi profesionisti si nemti, sa terminam lucrarile in 3 luni. O lalaim un an si jumatate.
0

#250 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 aprilie 2013 - 19:28

Am asistat in garaj la cateva discutii intre soferi si ideea generala era ca se circula groaznic si chiar si pe traseele de intrare in traseu, intre garaj si capatul liniei respective (Traian Grozavescu, de exemplu). Eu i-am linistit spunandu-le ca asa vor fi urmatorii doi ani :04:
0

#251 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 aprilie 2013 - 19:32

Ce infrastructura penibila avem in Timisoara, daca la restrictionarea unei intersectii practic se blocheaza intregul oras...
2

#252 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 aprilie 2013 - 20:42

Ma repet, indiferent cat de importanta e o astfel de lucrare nu poti bloca un oras timp de 18 luni. Nu toata activitatea se poate desfasura pe biciclete si scutere ca nu toti iesim la o plimbare, sa ne vada lumea BMW-ul negru, sau sa livram o pizza. Daca termenul de finalizare (real) era undeva la maxim sase luni, poate acceptam ideea (mai vine si vacanta...), dar un an jumate' e foarte mult. Pacat ca nu-mi aduc aminte cat a durat construirea pasajului din spatele catedralei, cu toate ca nu se compara utilajele de atunci cu ce s-ar putea folosi acum.
0

#253 Useril este offline   sbogdan 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 386
  • Inregistrat: 11 august 11

Postat 23 aprilie 2013 - 21:24

Cand s-a construit pasajul din spatele catedralei ?
0

#254 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 aprilie 2013 - 21:35

Din pacate eram prea junior ca sa-mi aduc aminte. :D Precis ne ajuta cineva cu aceste date.
0

#255 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 aprilie 2013 - 00:01

Vezi postareaDoppler, la 23 aprilie 2013 - 13:17, a spus:

Este aiurea sa ai 2 SANTIERE unul linga celalalt SIMULTAN mai ales daca acest lucru incurca circulatia. Puteau sa lucreze la pod ulterior.



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 aprilie 2013 - 13:20, a spus:

Asta vream sa intreb si eu: nu puteau amana lucrarile la pod?



Pai degeaba aveam pe pod 4 benzi cand in intersectie (LdV) benzile se strangulau la maxim doua. Nu era o prostie?

Si apoi cati ar fi injurat daca dupa terminarea pasajului se apucau de pod? Nebunia ar fi durat 4 ani in loc de 2, cum zicea si cseh_17 mai sus.


Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 aprilie 2013 - 20:42, a spus:

Ma repet, indiferent cat de importanta e o astfel de lucrare nu poti bloca un oras timp de 18 luni.



Explicatia cea mai corecta este data de Chagall, mai sus...

Citeaza

Ce infrastructura penibila avem in Timisoara, daca la restrictionarea unei intersectii practic se blocheaza intregul oras...


Timisoara a ramas cu aceeasi schema de infrastructura de 50 - 70 de ani si mai mult chiar. Nu s-a schimbat mare lucru, nimic de amploare in acesti ani. Doar cate ceva de ochii lumii, largirea de strazi pe aceeasi schema intortocheata. Ultima propunere (ciudata) este acea continuare a bul Sudului care nu duce nicaieri, doar in mintea lui Robu va rezolva mari probleme de trafic.
Trebuie neaparat construite poduri noi peste Bega si pasaje CF noi (sau desfiintata CF din oras). Ar trebui deschise bulevarde noi prin achizitii de teren si imobile. O astfel de varianta ar fi pe unul din malurile Canalului Bega. Mereu avem "intreruperi" de strazi pe ambele maluri ale canalului, fie de cate o fabrica, fie de cate un parc, fie de cate un club de caiac-canoe, fie de cate un strand sau baza sportiva, etc. N-avem nicicum continuitate pe nici un mal macar, lucru total inexplicabil pentru un oras cu un canal navigabil.

Din aceste motive insist pentru construirea de pod nou si pasaj la Solventu' si nu pentru largirea pasajului Jiul, care largire nu va rezolva mai nimic.

O sansa ar fi crearea unui bulevard intre Gara de Nord si Gara de Est odata cu ridicarea caii ferate pe estacada (pe stalpi), lucru pe care americanii l-au facut cu peste 100 de ani in urma!!!

Deci, de cate ori se va inchide cate un pod (acum doar partial, 50%), va fi o nebunie in oras. Aduceti-va aminte ce nebunie a fost cand a fost inchis podul Traian (cel de la Maria). A trecut si lumea a uitat de aceste neplaceri care au durat 2 ani si doua luni!

Deci, avem infrastructura penibila pentru anul 2013!



Vezi postareaFlorin.B RATT, la 23 aprilie 2013 - 21:35, a spus:

Din pacate eram prea junior ca sa-mi aduc aminte. :D Precis ne ajuta cineva cu aceste date.



Undeva in '74 - '76!...
0

#256 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2013 - 00:33

Am mai trecut si astazi prin zona (si sper sa nu mai vin cu un update pina duminica :04: ). De data asta am vrut sa ma conving daca este semnalizata corect ruta de ocolire pe FC Ripensia - Socrate - Delfininului - Corneliu Coposu. Pe Ripensia puteau sa puna un panou care sa avertizeze ca la Michelangelo este interzis virajul la dreapta.

Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 03.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 04.jpg
Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 05.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 06.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 07.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 08.jpg
Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 09.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 10.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 11.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 12.jpg
1

#257 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10594
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2013 - 00:35

Nu au incaput in postul anterior:

Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 13.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 14.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 15.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 16.jpg
Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 17.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 18.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 19.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 20.jpg

In curind si circulatia pietonilor o sa fie incurcata de santier.
1

#258 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 24 aprilie 2013 - 08:10

Aseara am trecut pe la ora 22:00 iar coada pe sensul de mers B-dul Bratianu - Str. Michelangelo - Piata L.d.V se intindea pana la semaforul de la intersectia traseului cu B-dul Eminescu. In schimb, pe sensul de mers Aleea FC Ripensia - Piata L.d.V nu era nicio coada si se putea trece prin Piata L.d.V in cateva secunde, din cauza faptului ca pe acest sens de mers nu exista semafor temporar (in Piata).

Vezi postareaChagall, la 23 aprilie 2013 - 19:32, a spus:

Ce infrastructura penibila avem in Timisoara, daca la restrictionarea unei intersectii practic se blocheaza intregul oras...

Spre comparatie, in zona Pariziana, pe soseaua de centura (boulevard peripherique), daca are loc un accident in timpul orelor de varf, care duce la blocarea circulatiei pe respectivul sens de mers, atunci cam in 10 minute se va bloca intregul trafic din oras, pana la deblocarea centurii. Asta da interconectare!
0

#259 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 aprilie 2013 - 16:28

Cat de gol era azi dimineata la 8:00 pe Aleea Sportivilor.

Imagine atasata: Image1067x.jpg

Intr-o zi obisnuita, inainte de restrictionarea de trafic din Michelangelo, pe aici erau cozi infernale de masini care stateau.
Cat de mult se simte diferenta, de cand cei care merg dinspre Olimpia spre Bastion, au prioritate. :coolspeak:
0

#260 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 aprilie 2013 - 19:22

Dar sa vezi in schimb ce era intre Sudului si AEM! Sute de masini bara la bara. :uimit: Cred ca ocoleste lumea pe acolo.

Intr-adevar, se lucreaza cu toate fortele! :censored: Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.23 - 11.jpg

Poza e a lui Doppler.
0

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi