STP Timișoara Forum: Despre troleibuze in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »

Despre troleibuze in general Evaluare topic: ****- 8 Voturi

#721 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 22 aprilie 2013 - 12:06

Şi normal! Dacă era vorba de un călător revoltat pt că i s-a "închis uşa în faţă" la o distanţă de 50 de metri, vuiau toate ziarele.
Apropo', domnule Florin. Cum s-a rezolvat problema ridicării violente a troleelor? Am observat că acum sunt niţel mai "calme".

Aceasta postare a fost editata de emilut: 22 aprilie 2013 - 12:09

0

#722 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 aprilie 2013 - 18:46

Pai spunea seful sectiei ca le vor regla. Probabil ca au facut acest lucru. (nu am avut ocazia sa-l intreb, plecat fiind din localitate)
0

#723 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 aprilie 2013 - 08:35

Desi Duminica trecuta am fost si eu pe "teren", abia acum am avut timp sa postez materialul filmat legat de aceste ghidaje....

Treaba functioneaza din punct de vedere tehnic, doar ca pozitia ghidajului de la Ion Vidu este una mai greu accesibila, datorita situatiei din teren. Acolo, strada are o oarecare curbura iar alveola statie accentueaza aceasta curbura, ceea ce face (extrem de) dificil sa te pozitionezi cu firobuzul perfect la locul "indicat". Este ca si cand s-ar monta un astfel de ghidaj intr-un sens giratoriu.
Cred ca si soferii care au reusit acest lucru, au avut si putin noroc pe langa concentrarea necesara...

Poate daca s-ar face un marcaj elementar in alveola, acest lucru i-ar ajuta foarte mult. Un marcaj ca in orice statie de firobuze sau autobuze. Ar avea niste repere dupa care sa se ghideze...

La celalalt ghidaj, pe Parvan la UVT nu (prea) sunt probleme, configuratia statiei fiind cu tottul alta...


Dar iata filmuletul...



Aceasta postare a fost editata de mile: 23 aprilie 2013 - 08:46

0

#724 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 aprilie 2013 - 19:04

Cu timpul, toţi şoferii se vor obişnui cu amplasamentul troleibuzelor sub fir. Bine că sistemul e funcţional. :coolspeak:
0

#725 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 26 aprilie 2013 - 21:03

Din observaţiile proprii şi personale:
În staţia de la "Vidu", puţine sunt cazurile în care şoferii reuşesc să oprească troleibuzul în poziţia ideală pt repunerea automată pe fir a troleelor. Constatare: Mai întotdeauna, unul dintre trolee nimereşte pe lângă pâlnie. Cred că firele sunt prea apropiate între ele, şi pâlniile la fel. Cred că o distanţare a firelor cu cca 20 de cm ar rezolva problema. Ar fi vorba de o lucrare de 10 minute pt cei de la "aeriană".
0

#726 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 26 aprilie 2013 - 21:46

O sa raspund si la emilut, in primul rand felicictari tuturor pentru proiectul creat si indeplinit (palniile) dar vorba vine "cu o mana ati dat si cu una ati luat".
Ca sa se inteleaga la ce ma refer cu proverbul respectiv si sa ii raspund la emilut : problema de acolo este asfaltul din alveola care este intr-o parte si acuma ca sa scos presiunea din trolee la ridicare sa numai dea cu viteza in palnii si din cauza asfaltului inclinat se duc troleele intr-o parte respectiv cum zici tu emilut unul pe langa palnie.
Firul de ce nu sa tras in alveola ? Troleibuzele stau intre alveola si banda a 1-a sa puna troleele pe fir.
0

#727 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 26 aprilie 2013 - 21:53

Am vrut să spun şi eu despre panta din staţie, şi cum influenţează ea ridicare troleelor. :coolspeak:
0

#728 Useril este offline   Rico D. 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 17 octombrie 12
  • Sexul:masculin

Postat 26 aprilie 2013 - 21:58

Propunere pentru d-nu florin sa citeasca ce am scris cu inclinatia si cu presiunea din trolee si sa incerce ce a ce am sustinut eu prin probe pe drum drept si drum inclinat. Acea deviere de troleu facute de alveola inclinata poate fii corectata marind presiunea inapoi in trolee cum era din fabricatie.
Din propria experienta si cu multe probe cat am fost la troleibuze imi sustin punctul de vedere cum ca drumul inclinat influenteaza si ridicarea si coborarea troleelor.

Vezi postareaVali, la 17 aprilie 2013 - 14:19, a spus:

Pai trebuie saiba si un aspect placut, ca peste tot unde is palni in europa is transparente dar si frumoase, doar la romani vezi asa ceva... indoit, murdar... Imagine postata
No zic in sens rau dar daca asta e prototipul atunci nam ce comenta, dar daca restu tot asa atunci .... :censored:



Ca sa fiu de acord cu vali postez o poza gasita de mine, de ce in alte tari se poate si romanii nu pot nimic niciodata.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 230498.jpg

0

#729 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 26 aprilie 2013 - 22:10

Parţial, nu sunt de acord cu tine. Presiunea iniţială din cilindrii este mult prea mare. Dacă ai văzut filmuleţele realizate în vest, te-ai convinge că aşa e. Trebuiesc găsite soluţii de compromis. Acum, nici să se apuce băieţii de la Drumuri să aducă carosabilul la poloboc. Zic eu: mărită distanţa între fire, şi un ghidaj corespunzător pe asfalt.
0

#730 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 aprilie 2013 - 23:05

Vezi postareaRico D., la 26 aprilie 2013 - 21:58, a spus:

Propunere pentru d-nu florin sa citeasca ce am scris cu inclinatia si cu presiunea din trolee si sa incerce ce a ce am sustinut eu prin probe pe drum drept si drum inclinat.

Stai putin ca nu eu ma ocup de asta! Dar, cum spuneam, seful sectiei troleibuze citeste acest topic si daca nu observa postarea o sa-i expun ideea ta.
In ceea ce priveste aspectul celor din plexiglas, poate sunt frumoase dar la noi nu ar rezista la loviturile troleelor si oricum s-ar mazgalii toate cu vaselina, aratand chiar mai prost decat cele de acum. Poate sistemul lor de ridicare are alte particularitati si nu lovesc plexiglasul respectiv cu aceasi forta cu care o fac ale noastre. Plasticul folosit initial avea 10 mm grosime si parea rezistent, dar totusi nu a tinut mai mult de o zi.
0

#731 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 mai 2013 - 23:01

Iata ca soferii s-au obisnuit cu punerea automata a troleelor pe fir.

Distanta dintre fire s-a marit (observatie corecta facuta de emilut!)iar acest lucru usureaza operatiunea.
A mai ramas de rezolvat panta din alveola (observatie tot corecta facuta de Rico D.) insa acest aspect va ramane nerezolvat.

Dar, una peste alta, soferii se descurca, concentrandu-se mai tare asupra locului de oprire...

Am stat pe-acolo ceva mai mult de o ora si doar un singur sofer "a ratat" o data pozitia corecta cu doar 2 cm si asta datorita pantei din statie.

Am avut si un mic incident cu el, respectiv el cu mine, fiind nervos ca(-l) filmam. Dar, desi era nervos, a vorbit civilizat, eu la fel, si ne-am despartit "prieteni"...
"Dialogul" a fost inregistrat dar l-am taiat, fiind neinteresant pentru tema aceasta...


Dar iata si filmuletul de azi...



3

#732 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 mai 2013 - 23:35

Cum spuneam, in scurt timp a devenit rutina si e clar ca soferii se descurca, mai ales ca-i avantajeaza si pe ei acest dispozitiv. :coolspeak:
0

#733 Useril este offline   Anonim 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 10 mai 13

Postat 12 mai 2013 - 05:48

Buna ziua tuturor.
Fiind un topic general, schimb firul ultimelor postari cu o rugaminte/intrebare: nu se mai folosesc marcaje specifice in troleibuze pentru scaune dedicate persoanelor cu nevoi speciale (dizabilitati, batrani, femei insarcinate)? Mai demult primele scaune erau "rezervate" si cred ca erau utile acele marcaje.
Multumesc.
0

#734 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 mai 2013 - 08:17

Palnia de pe firul stang de la statia "Posta Mare" s-a crapat si cred ca nu va dura mult pana se va rupe de tot acea bucata... era prea intuneric sa ii fac poza, dar stiu ca ati schimbat materialele si nici acestea nu par a face fata.
0

#735 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 12 mai 2013 - 08:30

Vezi postareamile, la 11 mai 2013 - 23:01, a spus:

Iata ca soferii s-au obisnuit cu punerea automata a troleelor pe fir.



:beer2: :clap2: :coolspeak:
0

#736 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 12 mai 2013 - 09:51

Vezi postareaAnonim, la 12 mai 2013 - 05:48, a spus:

...nu se mai folosesc marcaje specifice in troleibuze pentru scaune dedicate persoanelor cu nevoi speciale...

Da, erau niste autocolante. Daca nu mai sunt, probabil au fost dezlipite de cei care stateau pe scaunele respective. Regia nu le-a indepartat. Periodic se tiparesc altele noi si probabil vor fi inlocuite cele lipsa.

Vezi postareaRaoul94, la 12 mai 2013 - 08:17, a spus:

Palnia de pe firul stang de la statia "Posta Mare" s-a crapat si cred ca nu va dura mult pana se va rupe de tot acea bucata... era prea intuneric sa ii fac poza, dar stiu ca ati schimbat materialele si nici acestea nu par a face fata.

Sper sa nu uit sa-i anunt maine pe colegii care se ocupa de ele. :blush:
1

#737 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 25 iunie 2013 - 21:02

Am auzit un zvon azi în troleibuz: liniile 15 şi 16 să fie deservite de autobuze pe perioada lucrărilor. Vorbea şoferul cu cineva în "cabină".
0

#738 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 27 iunie 2013 - 20:03

Chiar ar fi o idee foarte buna, ca sa nu fie distruse troleibuzele.
0

#739 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 iunie 2013 - 20:23

Ok. Si ce facem cu troleibuzele care ar zace prin curte, sau cu soferii lor care ar devenii brusc prea multi?
Ar fi vorba, la ore de varf, de 13 autobuze (7+6) si nu cred sa le prisoseasca celor de la auto chiar asa multe autobuze (nu va luati dupa ce scriau ziaristii lui peste)
0

#740 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 27 iunie 2013 - 21:57

Atunci ar putea fi montat fir prin zonele prin care merg, mai nou troleibuzele. Nici sa mearga toata ziua cu motorul generator nu este ok.
0

Arata acest topic


  • (55 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi