STP Timișoara Forum: Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE

#201 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 15 aprilie 2013 - 12:27

Intr-adevar, putea fi instalat mai bine.
Deci ceasul este alimentat cu energie foto-voltaica... Cool!
0

#202 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 aprilie 2013 - 19:20

Pai e mai simplu si mai ieftin decat sa-i tragi o alimentare sapand santuri, mai ales ca e pe o "insula" izolata in mijlocul bulevardului.
0

#203 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 aprilie 2013 - 19:52

Vezi postareaDoppler, la 15 aprilie 2013 - 02:12, a spus:




Mie-mi place aceasta imagine! Zici ca nu-i din Timisoara!...
0

#204 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 15 aprilie 2013 - 21:30

:up_arow: :up_arow: E posibil (dar nu sint 100% sigur) ca sa aiba alimentare noaptea pt iluminatul panoului publicitar. Daca exista, puteau noaptea sa incarce un acumulator pt functionarea din timpul zilei.


:up_arow: Ma angajeaza cei de la primarie... :lol:
0

#205 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 aprilie 2013 - 21:50

Daca are alimentare de la retea e o prostie montarea unui panou solar. -_-
0

#206 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 aprilie 2013 - 09:45

La aceasta ora inca se circula prin intersectie fara vre-un semafor sau alta restrictie.
0

#207 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 aprilie 2013 - 10:41

Dar am vazut ca de-a lungul bd-ului Coposu a fost excavat un sant lat si adanc de 1 metru, pe cateva zeci de metri lungime. Iar pe pod erau de dimineata echipe care taiau asfaltul.
Incet, incet se pune in miscare treaba.
0

#208 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 aprilie 2013 - 17:08

De ieri, cursele conventii care treceau prin Leonardo da Vinci - Corneliu Coposu si-au schimbat traseul pe Victor Babes - Eroilor de la Tisa. Din cauza lucrarilor (care vor incepe!?) si nu din alte motive...

Aceasta postare a fost editata de mile: 16 aprilie 2013 - 17:09

0

#209 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2013 - 17:11

Citez un comentariu de pe deBanat.ro:

Citeaza

CCCF Drumuri și Poduri București, cu sediul în Timișoara, B-dul Liviu Rebreanu, nr. 3 a disponibilizat peste 200 de muncitori! Licitația a fost câșigată pe linie de pardid, este comprimată din punct de vedere financiar și nu se întrevăd speranțe serioase de a se înscrie în programul stabilit. Se lucrează cu personal necalificat, după ureche, cei care conduc ostilitățile sunt din București și habar nu au de modul de organizare. Lucrătorii și șefuleții care, cică, se vor implica în lucrare au venit în Timișoara după ce Administrația Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale a închis lucrările Beiuș – Oradea, lucrare care, era culmea! tot a celor de la CCCF… Cu alte cuviunte și acest proiect este pe linie de USL. Că dacă se vor încadra în prețuri și costuri știu doar ei, adică cei care au facilitat câștigarea licitației unor neaveniți care nu au nici un utilaj propriu!!! Lucrează cu subînchirieri ca la nimeni!! Despre încadrarea în termen, la care făcea referire Robu, cred că ar trebui să-și întrebe șefii și pe cei care au semnat contractul lucrărilor. Vedeți că a fost scandal mare cu câștigarea licitației sub prețul adevărat!
- Florin, 16 Aprilie

Oare asa sa fie? Chiar atata incompetenta si coruptie?...
0

#210 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 aprilie 2013 - 18:07

Am trecut din nou pe la ora 16 prin Piata Leonardo da Vinci (asta-i pentru mile :)) si ...tipenie de om!
In plus, am vazut ca decopertarile realizate de dimineata pe pod si pe portiunea dintre pod si sensul giratoriu au fost asfaltate!


Vezi postareaRaoul94, la 16 aprilie 2013 - 17:11, a spus:

Citez un comentariu de pe deBanat.ro:

Citeaza

CCCF Drumuri și Poduri București, cu sediul în Timișoara, B-dul Liviu Rebreanu, nr. 3 a disponibilizat peste 200 de muncitori! Licitația a fost câșigată pe linie de pardid, este comprimată din punct de vedere financiar și nu se întrevăd speranțe serioase de a se înscrie în programul stabilit. Se lucrează cu personal necalificat, după ureche, cei care conduc ostilitățile sunt din București și habar nu au de modul de organizare. Lucrătorii și șefuleții care, cică, se vor implica în lucrare au venit în Timișoara după ce Administrația Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale a închis lucrările Beiuș – Oradea, lucrare care, era culmea! tot a celor de la CCCF… Cu alte cuviunte și acest proiect este pe linie de USL. Că dacă se vor încadra în prețuri și costuri știu doar ei, adică cei care au facilitat câștigarea licitației unor neaveniți care nu au nici un utilaj propriu!!! Lucrează cu subînchirieri ca la nimeni!! Despre încadrarea în termen, la care făcea referire Robu, cred că ar trebui să-și întrebe șefii și pe cei care au semnat contractul lucrărilor. Vedeți că a fost scandal mare cu câștigarea licitației sub prețul adevărat!
- Florin, 16 Aprilie

Oare asa sa fie? Chiar atata incompetenta si coruptie?...

Tre' sa verific, insa am impresia ca lucrarea de pe DN76 (Oradea - Beius - Limita judetului Arad) a fost atribuita pe vremea guvernului PDL. Revin.
Referitor la situatia CCCF, imi aratam ingrijorarea (despre soarta proiectului din TM) cu cateva pagini inainte stiind ca anumite subunitati din cadrul acestui holding au intrat in faliment.
Asta nu inseamna ca CCCF Timisoara nu ar putea sa duca la bun sfarsit acest proiect. Daca doreste.
Chiar si doar cu subcontractanti.

Daca insa, intra si ea in faliment sau insolventa, dar reuseste sa incaseze macar o factura, atunci proiectul va ramane blocat multi ani de acum inainte.

LE: despre contractele de pe DN76 am scris aici
0

#211 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 aprilie 2013 - 15:29

Am trecut azi de doua ori, pe la ora 12 si pe la ora 13: din nou, tipenie de om pe santier!
Ei bine, asa nu se face treaba!
0

#212 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 aprilie 2013 - 16:06

Urmeaaz sa trec si eu pe acolo peste vreo 40 de minute, sunt curios daca au avut loc ceva schimbari... revin cu un update, si poze daca e nevoie :)
0

#213 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 aprilie 2013 - 18:13

Poze de azi (17.04.2013)

Imagine atasata: Image1033x.jpg Imagine atasata: Image1034x.jpg
Imagine atasata: Image1035x.jpg

Dimineata se lucra timid cu un escavator si o basculanta.
0

#214 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 aprilie 2013 - 20:02

Da, ciudat!

Oare nu-s tot aceeasi constructori de la parcarea subterana din '700 care nu stiau cum si de unde sa se apuce de lucrare? Imi seamana destul de izbitor cele doua situatii.

Am impresia ca constructorul acum face angajari si recrutari de personal.

Saptamana trecuta am cautat sa gasesc circumstante atenuante pentru constructor dar cred ca am luat teapa!...
0

#215 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 17 aprilie 2013 - 22:06

Parcarea din 700 a executat-o Constructim cu resurse proprii.
In timp ce lucrarea de fata o executa CCCF cu resurse de la SDM, Rosign si Drufec.
0

#216 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 17 aprilie 2013 - 22:27

Alta Marie, aceeasi palarie!... :coolspeak:
0

#217 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 aprilie 2013 - 18:40

Poze de azi (18.04.2013)

S-au inceput escavarile in mijlocul sensului giratoriu, in plin trafic.

Imagine atasata: Image1048x.jpg Imagine atasata: Image1050x.jpg

E in pregatire si varianta alternativa pentru traficul dinspre Olimpia, spre Bastion

Imagine atasata: Image1049x.jpg Imagine atasata: Image1047x.jpg

De asemenea, tot santierul va fi ingradit... dupa parerea mea, muuuult prea ingradit :(
Chiar si aleile pentru pietoni vor fi deviate.

Imagine atasata: Image1051x.jpg

La ora 16:30 nu mai lucra nimeni pe santier. :(
0

#218 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 aprilie 2013 - 19:02

In spatiul verde dinspre Termal au inceput sa construiasca zidurile de beton ale pasajului, sapand, montand cofraje si turnand beton. Ulterior, probabil vor sapa intre ele. :intrebare:
0

#219 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 aprilie 2013 - 23:40

Nimic spectaculos:

Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.18 - 01.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.18 - 02.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.18 - 03.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.18 - 04.jpg
Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.18 - 05.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.18 - 06.jpg Imagine atasata: Pasaj Michelangelo - 2013.04.18 - 07.jpg
0

#220 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 aprilie 2013 - 23:54

In fata la Termal e turnat deja si ceva beton.
0

Arata acest topic


  • (90 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi