
Despre troleibuze in general
#681
Postat 17 aprilie 2013 - 14:17

#682
Postat 17 aprilie 2013 - 14:19

No zic in sens rau dar daca asta e prototipul atunci nam ce comenta, dar daca restu tot asa atunci ....

#683
Postat 17 aprilie 2013 - 14:21
Vali, partile laterale nu sunt indoite deoarece sunt din plastic (o bucata dreapta, neindoita). Daca nu la acelea te referi, ce spui ca e indoit? De murdarit se murdareau oricum datorita captatorilor unsi, dar acum nu sunt murdare deloc (sunt vopsite argintiu)
Desigur ca toate vor fi realizate la fel, deci vor semana leit cu cele din imagini.
#684
Postat 17 aprilie 2013 - 14:48
#685
Postat 17 aprilie 2013 - 14:53
E adevărat că par puţin cam supra dimensionate, dar.....cui îi pasă? E mai bine aşa, decât să treacă troleele pe lângă ele. Important e să-şi facă treaba.

Pe scurt, a reuşit testul?
A fost toată directorimea de faţă? Parcă văd cum mâine, toţi neica-nimeni îşi vor aroga meritele pt această realizare. Plus articole laudative în ziare la adresa lui robu.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 17 aprilie 2013 - 15:01
#686
Postat 17 aprilie 2013 - 16:39

Parerea mea e ca le vor pune sus si fara niciun marcaj, dupa doua-trei zile. Dar ,totusi se intentioneaza vopsirea unui astfel de marcaj.
#687
Postat 17 aprilie 2013 - 19:33

Deci, data de 17 APRILIE 2013 poate intra in istorie in ceea ce priveste transportul in comun cu firobuzul timisorean.
Oare se poate vorbi si de o premiera nationala?...
In ceea ce priveste aspectul estetic, si mie mi se par putin uratele, insa vorba lui emilut, important este sa-si faca "treaba"!...
Avem altele si mai urate in poza de la postarea #632/pag 32, tot pe acest topic...
Si cand te candesti ca de cate ori abordam tema acestor ghidaje, mi se tot spunea ca firobuzele noastre nu sunt dotate cu sistemul de ridicare automata a troleelor iar carligele care tineau troleele agatate ma faceau sa cred acest lucru.
Nu mi-am putut imagina ca acele carlige se pot da la o parte fiind actionate cumva...
Acum am vazut in filmulet acest lucru...Super!
Aceasta postare a fost editata de mile: 17 aprilie 2013 - 19:38
#688
Postat 17 aprilie 2013 - 19:44

#689
Postat 17 aprilie 2013 - 20:06

Aceasta postare a fost editata de mile: 17 aprilie 2013 - 20:07
#690
Postat 17 aprilie 2013 - 20:11
Florin.B RATT, la 17 aprilie 2013 - 16:39, a spus:

Parerea mea e ca le vor pune sus si fara niciun marcaj, dupa doua-trei zile. Dar ,totusi se intentioneaza vopsirea unui astfel de marcaj.
Eu cred ca soferii nu vor avea nevoie de marcaje deoarece sunt obisnuiti sa aprecieze corect locul de stationare pentru ridicarea(cuplarea) troleelor fiind similar cu situatiile de la trecerile peste macaze,incrucisari si sectoare de alimentare.
#691
Postat 17 aprilie 2013 - 20:28

#692
Postat 17 aprilie 2013 - 20:38
#693
Postat 17 aprilie 2013 - 20:42

#694
Postat 17 aprilie 2013 - 21:02
mile, la 17 aprilie 2013 - 19:33, a spus:
De fapt, nu sunt prevazute cu asa ceva,


Vali, la 17 aprilie 2013 - 20:38, a spus:
In total vor fi patru.
#695
Postat 17 aprilie 2013 - 21:10
Florin.B RATT, la 17 aprilie 2013 - 21:02, a spus:


Na, asta-i tare!
Pai si se pot testa asa la ... infinit? Sau se pune problema achizitiei celor necesare pentru o functionare corecta?...

Aceasta postare a fost editata de mile: 17 aprilie 2013 - 21:10
#696
Postat 17 aprilie 2013 - 21:52

#697
Postat 17 aprilie 2013 - 22:08
mile, la 17 aprilie 2013 - 21:10, a spus:
Pai si se pot testa asa la ... infinit? Sau se pune problema achizitiei celor necesare pentru o functionare corecta?...

Nu, acest mod de testare functioneaza oricand si oricum (cu mici probleme pe unele vehicule), deci nu trebuie sa cumparam nimic. Probabil ca daca aveam softul adecvat, miscarea era controlata, mai lenta, etc... si cam atat.
Vali, la 17 aprilie 2013 - 21:52, a spus:

Din cate am inteles, unul la Grozavescu, dar nu stiu de ce si cum.

#698
Postat 18 aprilie 2013 - 08:46
Florin.B RATT, la 17 aprilie 2013 - 21:02, a spus:


Iar mă bag ca......musca!

Părere de amator: - Eu presupun că ridicarea troleelor se produce prin eliberarea aerului din cilindrii pneumatici care ajută la coborârea lor. Dacă s-ar găsi o modalitate mecanică, ca aerul să fie eliberat treptat, problema ar fi rezolvată. De ex, montarea unor valve (robineţi) pe circuitul de evacuare a aerului. Acest sistem există la cilindrii care acţionează uşile autobuzelor. El împiedică trântirea lor atât la deschidere cât şi la închidere. Mai prezintă şi avantajul de a fi reglabil. Fără softuri şi alte mofturi.

Părerea mea.
#699
Postat 18 aprilie 2013 - 08:47

Da Emilut, ai dreptate. Sa vedem insa ce si cum reusesc sa le regleze fara nicio modificare constructiva.
#700
Postat 18 aprilie 2013 - 12:12
Florin.B RATT, la 18 aprilie 2013 - 08:47, a spus:
După mintea mea, nu se poate ca cilindrii montaţi pe trolee să nu fie prevăzuţi cu valve pt reglarea debitului evacuării. Nu cunosc, zic şi eu.