STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#861 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 01 aprilie 2013 - 19:21

Ce inteleg eu prin programul "Saptamana altfel" :

Imagine atasata: DSCN3801.JPG

O sa revin cu poze de pe traseu:D
1

#862 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 03 aprilie 2013 - 20:33

Trenul Regal trece in directia Pajura HM, tranzitand localitatea Mogosoaia, 31.03.2013


0

#863 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 aprilie 2013 - 23:32

Vezi postareaThe Legend, la 01 aprilie 2013 - 19:21, a spus:

Ce inteleg eu prin programul "Saptamana altfel" :

Atasament DSCN3801.JPG

O sa revin cu poze de pe traseu:D


Chiar sunt curios! :so pe iei:
0

#864 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 05 aprilie 2013 - 10:22

Nu voi posta foarte multe poze deoarece sunt facute in Bucuresti majoritatea si nu sunt un mare fan al orasului.

45-0318-1 este singura locomotiva modernizata la Electroputere Craiova in colaborare cu Siemens care mai circula in prezent , restul fiind retrase din circulatie sau remodernizate de Softronic Craiova.

Imagine atasata: DSCN3879.JPG

Trenul regal expus in Bucuresti :

Imagine atasata: DSCN3813.JPG
0

#865 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 aprilie 2013 - 10:29

La asa tren, asa locomotiva! Desigur, ma refer la trenul regal. Frumos!
0

#866 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 05 aprilie 2013 - 10:52

Vezi postareamile, la 05 aprilie 2013 - 10:29, a spus:

La asa tren, asa locomotiva! Desigur, ma refer la trenul regal. Frumos!


Locomotiva a fost oferita de acea firma gratuit pentru a duce trenul de la remiza Mogosoaia in gara de nord stiind ca multa lume va poza trenul pozele circuland pe internet si astfel au reclama serioasa gratuit.
2

#867 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 08 aprilie 2013 - 22:16

Prototipul in stanga si rezultatul final in dreapta :

Imagine postata
Remiza Bucuresti Basarab by Vlad0012, on Flickr

Un tren personal in Bucuresti Basarab cu o LE clasica superba :

Imagine postata
Regio train in Bucuresti Basarab by Vlad0012, on Flickr

Tren IR1692 soseste in Bucuresti Nord. Are atasata garnitura trenului IC592 :

Imagine postata
IR1692 in Bucuresti Nord by Vlad0012, on Flickr

IR 1527 Bucuresti Nord - Sibiu. Cu acest tren am mers de la Bucuresti la Brasov , pana la Brasov fiind tractat de o LE 6600kW de Brasov mai departe fiind preluat de GM-ul din poza :

Imagine postata
IR1527 in Brasov by Vlad0012, on Flickr

IR406 Brasov - Cluj Napoca - Oradea - Budapesta in statia Brasov gata de plecare. Cu acest tren am mers pana la Oradea , pana la cluj a fost plin cu unguri ceea ce poate deranja un nationalist ca mine , prea multe peisaje nu am putut vedea datorita zilei scurte dar glasul rotilor de tren a fost absolut superb. Inca un lucru de mentionat este acela ca in vagoanele compartimentate se doarme boiereste daca este gol compartimentul :

Imagine postata
IR406 in Brasov by Vlad0012, on Flickr
2

#868 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 15 aprilie 2013 - 23:18

R9553 Orsova - Timisoara Nord :

Imagine atasata: DSCN3919.JPG
2

#869 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 aprilie 2013 - 17:30

Unde am ajuns? Dita mai locomotiva cu doua vagoane dupa ea!...Si alea mai mult goale decat pline!...

... :coolpics: ...

Aceasta postare a fost editata de mile: 16 aprilie 2013 - 17:31

0

#870 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 16 aprilie 2013 - 18:10

Vezi postareamile, la 16 aprilie 2013 - 17:30, a spus:

Unde am ajuns? Dita mai locomotiva cu doua vagoane dupa ea!...Si alea mai mult goale decat pline!...

... :coolpics: ...


E adevarat ca sunt numai doua vagoane dar sunt pline pentru ca e tren pentru CFR-isti navetisti si in cursul anului scolar in zilele de duminica nu sunt de ajuns nici 5vagoane atat de plin este acest tren la fel si cel care ajunge mai tarziu in Timisoara.
0

#871 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 aprilie 2013 - 18:24

Nu stiu cand sunt pline insa si azi am stat la bariera la Padurea Verde pe la ora 15:15 cand a trecut tot un tren cu doua vagoane si nu se vedeau calatori pe la si prin geamuri.

La fel se intampla si seara pe la 23:10, tot doua vagoane si tot goale. Nu stiu de unde vin trenurile respective dar sunt goale...

Si asta o spun cu parere de rau si nu cu bucurie!

Aceasta postare a fost editata de mile: 16 aprilie 2013 - 18:26

0

#872 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 16 aprilie 2013 - 19:50

Vezi postareamile, la 16 aprilie 2013 - 18:24, a spus:

Nu stiu cand sunt pline insa si azi am stat la bariera la Padurea Verde pe la ora 15:15 cand a trecut tot un tren cu doua vagoane si nu se vedeau calatori pe la si prin geamuri.

La fel se intampla si seara pe la 23:10, tot doua vagoane si tot goale. Nu stiu de unde vin trenurile respective dar sunt goale...

Si asta o spun cu parere de rau si nu cu bucurie!



Pe la 15:15 trece R9575 Caransebes - Timisoara Nord tren care este plin atunci cand merg eu cu el si cand nu merg e gol...dar na asta e
La 23:10 e R9195 Dr.Tr. Severin - Timisoara Nord si mai tot timpul este gol datorita orei la care soseste. In schimb are calatori pe distanta Dr.Tr. Severin - Caransebes.
0

#873 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 aprilie 2013 - 21:19

Vezi postareaThe Legend, la 16 aprilie 2013 - 19:50, a spus:

Pe la 15:15 trece R9575 Caransebes - Timisoara Nord tren care este plin atunci cand merg eu cu el si cand nu merg e gol...dar na asta e



Probabil ca tu circuli cu acest tren doar in weekend, si atunci or fi mai pline. Eu ma "intersectez" cu ele doar de L pana V...

Pe de alta parte, daca numarul vagoanelor s-a tot redus pana a ajuns la doua unitati, este clar ca numarul calatorilor a tot scazut de-a lungul timpului. Si avem doua vagoane ca sa avem cele doua clase ... de confort...Altfel, in unele situatii ajungea si un singur vagon ... sau poate era suficienta doar locomotiva... :D ...din pacate.
0

#874 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 16 aprilie 2013 - 21:36

Vezi postareamile, la 16 aprilie 2013 - 21:19, a spus:

Probabil ca tu circuli cu acest tren doar in weekend, si atunci or fi mai pline. Eu ma "intersectez" cu ele doar de L pana V...

Pe de alta parte, daca numarul vagoanelor s-a tot redus pana a ajuns la doua unitati, este clar ca numarul calatorilor a tot scazut de-a lungul timpului. Si avem doua vagoane ca sa avem cele doua clase ... de confort...Altfel, in unele situatii ajungea si un singur vagon ... sau poate era suficienta doar locomotiva... :D ...din pacate.


Numarul vagoanelor s-a redus pentru ca nu mai sunt bani de revizii. De exemplu un tren Personal(pe atunci) avea 6vagoane si brusc a fost redus la 3 astfel ca in Timisoara Est nu au reusit sa urce in tren foarte multe persoane fiind nevoie de politie sa poata pleca trenu din gara si de atunci asa a ramas trenu si numarul de calatori s-a redus. Asa au facut cu cele mai circulate trenuri pentru a fugari lumea la autobuze dar asta e alta poveste
0

#875 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2013 - 21:44

Vezi postareaThe Legend, la 16 aprilie 2013 - 21:36, a spus:

Numarul vagoanelor s-a redus pentru ca nu mai sunt bani de revizii.


Cand ai aberatii gen Timisoara Nord-Resita Nord via Caransebes nu stiu daca asta mai e o scuza.
0

#876 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 aprilie 2013 - 21:47

Vezi postareaThe Legend, la 15 aprilie 2013 - 23:18, a spus:

R9553 Orsova - Timisoara Nord :


Vad ca stemele de pe masina au disparut, iar aceasta arata destul de neingrijit...
0

#877 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 16 aprilie 2013 - 21:53

Pai titularizarea e numai pe hartie si nu se respecta astfel ca titularii au decis sa dea jos stemele si sa o lase in voia sortii in speranta ca se va face ceva si cineva de sus va intervenii.
0

#878 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10597
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2013 - 01:00

Vezi postareaThe Legend, la 16 aprilie 2013 - 21:36, a spus:

Numarul vagoanelor s-a redus pentru ca nu mai sunt bani de revizii. De exemplu un tren Personal(pe atunci) avea 6vagoane si brusc a fost redus la 3 astfel ca in Timisoara Est nu au reusit sa urce in tren foarte multe persoane fiind nevoie de politie sa poata pleca trenu din gara si de atunci asa a ramas trenu si numarul de calatori s-a redus. Asa au facut cu cele mai circulate trenuri pentru a fugari lumea la autobuze dar asta e alta poveste


Am fost la Bucuresti citeva zile, la intoarcere am mers in Gara de Nord, am cerut un bilet catre Timisoara. Am cerut un bilet la geam, casierita mi-a spus ca computerul distribuie locul, ma rog, mi-a spus ca am avut noroc si locul este la geam. Astept pe peron, trenul a fost tras cu vreo 15 minute inainte de plecare (pe vremuri stiu ca trenul era tras cu vreo 30 de minute inainte de plecare). In vagon surpriza, locul meu nu era la geam iar vagonul nu avea o masuta intre scaune si nu erau pe ambele parti ale vagonului. M-am mirat ca totusi sint persoane care stau in picioare. Cind a venit nasu' misterul a fost elucidat: vagonul a fost schimbat cu unul mai vechi (dar tot avea AC) pt ca cel alocat avea o defectiune. Nasu' a spus ca vagoanele sint reparate la firme private si de aceea CFR nu are bani pt reparatii (nu stiu daca este chiar asa).

In al II-lea rind trenul avea numai 4 vagoane, m-am mirat, chiar daca inainte de 1990 un tren B-TM avea 14 vagoane, 4 imi par prea putine. Nu mai vorbesc ca sint mai putine trenuri pe zi...

O stire despre trenul regal:

Citeaza

Nu mai puţin de 10.000 de români au fost să viziteze trenul regal, expus în Gara de Nord pe o perioadă de o săptămână. Un eveniment cu un succes pe care organizatorii nici măcar nu şi l-au imaginat.

Deşi a fost organizat de către Societatea Feroviară de Turism, ideea care a stat la baza acestui eveniment este a unui român pasionat de trenuri şi care crede că în România se pot schimba lucruri în bine.
...
Ideea lui Alexandru a avut marea şansă de a se bucura de sprijinul oamenilor de la SFT, o companie de stat aflată în insolvenţă, dar care şi-a dorit să pună în practică o iniţiativă lăudabilă: aceea de a scoate din praful de la Mogoşoaia, trenul regal, care a avut oaspeţi precum Carol al II-lea, regele Mihai sau Francis Ford Coppola.
...
“Ce e mare scofală că a fost adus un tren în Gara de Nord?”, vă puteţi întreba. Da, este. În condiţiile în care există o serie de trenuri istorice, precum Trenul Regal, Trenul lui Dej şi o locomotivă cu aburi pe care aproape că se pune rugina, zac în paragină şi sunt sortite degradării, neexistând nicio iniţiativă a statului de conservare, de popularizare sau de reabilitare a acestor trenuri istorice.

Cu o acoperire în media a evenimentului de invidiat, trenul regal a strâns într-o săptămână aproximativ 10.000 de vizitatori. O adevărată sărbătoare atât pentru Societatea Feroviară de Turism, cât şi pentru Muzeul CFR, care, într-un mod de a spune cât se poate de pozitiv, aproape nu a făcut faţă numărului mare de vizitatori care i-au trecut pragul.
...

capital


Am vizitat si eu trenul regal si in zilele urmatoare sper sa editez si postez aici pozele facute in tren. Fotografiatul in tren a fost permis si culmea, gratis (inclus in taxa de vizitare). In schimb in Muzeul CFR fotografiatul era permis doar cu taxa (nu am fost in "toane bune" ca sa accept aceasta taxa :04: ).

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 24 aprilie 2013 - 01:00

0

#879 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10597
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2013 - 21:03

Pozele promise:

Imagine atasata: Bilet intrare muzeu.jpg Imagine atasata: Bilet intrare tren 1.jpg Imagine atasata: Bilet intrare tren 2.jpg

Exteriorul:

Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 98.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 97.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 96.jpgImagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 95.jpg
Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 94.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 93.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 92.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 91.jpg
Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 90.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 89.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 88.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 87.jpg
Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 86.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 85.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 84.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 83.jpg
Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 82.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 81.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 80.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 79.jpg
Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 78.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 77.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 76.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 75.jpg
4

#880 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10597
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 24 aprilie 2013 - 21:07

Primul vagon, vagonul regelui:

Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 01.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 02.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 03.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 04.jpg
Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 05.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 06.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 07.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 08.jpg
Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 09.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 10.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 11.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 12.jpg
Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 13.jpg Imagine atasata: Trenul Regal - 2013.04.05 - 14.jpg

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 24 aprilie 2013 - 21:24

4

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi