
Despre troleibuze in general
#602
Postat 27 februarie 2013 - 20:29
#603
Postat 27 februarie 2013 - 22:44

#604
Postat 07 martie 2013 - 21:52
Asta seara(7.03) la ora 19, 3004(linia 11) demaraj si frana brusca pana la gara -era o persoana langa sofer, la Piata 700 il ajunge pe 3038(linia 14) din urma si daca era posibil il depasea. La gara insotitorul merge sa vada cine era soferul de pe 3038 si il anunta pe soferul de pe 3004. Nu am stat sa aflu despre ce vorbeau dupa acea. *afisajul era Strandul tineretului, sistemul de anuntare nu mergea, muzica populara era la difuzor la sofer, se auzea destul de tare in mijloc.
Aceasta postare a fost editata de Andy: 07 martie 2013 - 22:04
#605
Postat 07 aprilie 2013 - 18:40
#606
Postat 07 aprilie 2013 - 22:45


#607
Postat 07 aprilie 2013 - 22:54
#608
Postat 07 aprilie 2013 - 23:21
Acum, chiar ca imi pare rau de soferii de pe firobuze ca la fiecare tura vor trebui sa-si repuna troleele pe linie. Si asta timp de cel putin 18 luni(!), ca-i vara, ca-i ger, ca-i ploaie, ca-i canicula...
#610
Postat 08 aprilie 2013 - 02:26
mile, la 07 aprilie 2013 - 23:21, a spus:
Acum, chiar ca imi pare rau de soferii de pe firobuze ca la fiecare tura vor trebui sa-si repuna troleele pe linie. Si asta timp de cel putin 18 luni(!), ca-i vara, ca-i ger, ca-i ploaie, ca-i canicula...
Se puteau dar e multa munca pentru realizarea acestui "amplu" proiect. Trebuie stabilite locurile unde ar trebui montate,aprobate, apoi daca ar fi cazul sa fie totusi montate la Posta Mare, trebuie tras firul in alveola sa fie exact deasupra ca sa opreasca troleibuzele sub el si din butonul din bord ar putea ridica troleele direct in "palnii".
S-a ales varianta mai usoara si mai convenabila de catre sefi ca doar nu ei o sa vina sa puna troleele pe ploiae sau canicula ,care este aplicata si la tramvaie , dat-ul jos de la volan odata la 13-15 minute.
Am intrebat si eu pe colegii mei de ce merg pe diesel si facand haz de necaz mi-au spus ca a fost furat macazul.
Ca de obicei soferul este sacrificat pentru toate, acuma ca tot vine pastele in loc de miei sau gandit sa sacrifice soferi.
#611
Postat 08 aprilie 2013 - 10:03
Raoul94, la 07 aprilie 2013 - 22:45, a spus:


Sa inteleg ca in tot sensul giratoriu s-a luat curentul, adica si-n sens invers firobuzele vin pe diesel? La capetii din zona centrala este curent in retea?...
#612
Postat 08 aprilie 2013 - 11:17
Ideea cu palniile e perfect viabila. Trebuie construita partea metalica (sau ceva izolator chiar: plastic, textolit, fibra de sticla, etc) si facut un marcaj exact sub linie, marcaj pe care sa-l respecte soferii de troleibuz la ridicarea troleelor.
L.E. Chiar acum am vorbit cu dl. director tehnic si spunea ca sectia troleibuze a solicitat bani pentru cumpararea materialelor necesare realizarii acestor ghidaje de troleu.

#613
Postat 08 aprilie 2013 - 12:13

Dar tot n-am inteles daca firobuzele sunt dotate cu acel "buton" de ridicare a troleelor sau va trebui sa coboare soferul in "locul marcat" ca sa-si ridice troleele manual, "palniile" ajutandu-l doar ca sa nimereasca mai repede firele...That is the question?

Pe sensul Centru > Girocului, Soarelui cum se circula in zona pasajului, electric sau diesel?
Ma gandesc ca acusi va trebui demontata reteaua...
#614
Postat 08 aprilie 2013 - 13:29
#615
Postat 08 aprilie 2013 - 15:48
Florin.B RATT, la 08 aprilie 2013 - 13:29, a spus:
Ca sa stie lume despre ce vorbim:
Triunghiul ajuta la repozitionarea capului de captare pe fir. In orasele europene dureaza foarte putin operatiunea. O filmare recenta din Napoli:
Aceasta postare a fost editata de Silviu Sintea: 08 aprilie 2013 - 15:50
#616
Postat 08 aprilie 2013 - 20:50

#617
Postat 08 aprilie 2013 - 23:18
Iata inca o imagine...ghidaj realizat din platbanda si (pare) plexic. Capetele suruburilor trebuie ingropate in materialul izolator pentru a nu se agata in ele troleele...

Aceasta postare a fost editata de mile: 09 aprilie 2013 - 00:56
#618
Postat 09 aprilie 2013 - 01:47
Florin.B RATT, la 08 aprilie 2013 - 13:29, a spus:
Ca sa stie lume despre ce vorbim:

Acelas buton de ridicare le si coboara in caz de nevoie. E buton cu ambele sensuri.
Daca firul nu este tras exact deasupra troleibuzului degeaba opreste la locul marcat.
Sunt multe locuri si statii in oras unde firul e pe banda 1 si riscul pentru soferul este sa fie lovit de o masina daca se da jos sa puna troleele.
#619
Postat 09 aprilie 2013 - 07:18
Sunt multe descrieri ale componentelor unei retele electrice, sper sa fie de folos.
Cateva zoom-uri. Pacat ca nu am si alte imagini.
Aceasta postare a fost editata de Silviu Sintea: 09 aprilie 2013 - 07:21
#620
Postat 09 aprilie 2013 - 19:50
