
Linia Expres 7
#601
Postat 29 martie 2013 - 09:14

#602
Postat 30 martie 2013 - 10:16
Error. Staţia de la "Maria" s-a desfiinţat din cauza numeroaselor accidente de persoană cauzate de dorinţa multora dintre călători de a "prinde" tramvaiul care tocmai se afla în staţie, traversând în fugă prin faţa sau spatele autobuzului, fără să se asigure.
S-a încercat şi varianta opririi autobuzelor pe linia de tramvai, dar s-a soldat cu spargerea segmentelor de beton care alcătuiesc infrastructura.
#603
Postat 30 martie 2013 - 11:29
#604
Postat 30 martie 2013 - 11:36
Rezulta ca proiectul de reabilitare a liniei de tramvai n-a prevazut si o astfel de situatie, de a circula autobuzele pe linia de tramvai, chiar si temporar, in cazul suspendarii (temporare a) unor linii de tramvai din diferite motive, etc.,...
Asemenea solutii se aplicau dincolo cu mult inainte de anii in care au intrat liniile noastre de tramvai in reabilitare...Dar cine sa vada si sa prevada astfel de situatii la noi?...
Aceasta postare a fost editata de mile: 30 martie 2013 - 11:37
#605
Postat 30 martie 2013 - 12:01
Florin.B RATT, la 30 martie 2013 - 11:29, a spus:
Staţia ar fi suficient de încăpătoare, având o lungime de cca 25-30 de metri. Însă românul rămâne lipit de asfalt imediat după ce a traversat strada, fiindu-i greu să mai facă câţiva paşi. Astfel se aglomerează şi uşile 1 ale tramvaielor, în timp ce celelalte uşi sunt nefolosite.
#606
Postat 30 martie 2013 - 13:01



#607
Postat 30 martie 2013 - 13:48
#608
Postat 05 aprilie 2013 - 19:27
#610
Postat 05 aprilie 2013 - 22:36

#611
Postat 05 aprilie 2013 - 22:39
P.S. Toata circulatia din oras va fi data peste cap de aceasta lucrare, deci nici RATT nu are solutii sa evite acest lucru. Tramvaiele nu vor fi afectate de acesta lucrare.

#612
Postat 05 aprilie 2013 - 22:49
#613
Postat 05 aprilie 2013 - 22:53
#614
Postat 06 aprilie 2013 - 02:27
bata, la 05 aprilie 2013 - 22:49, a spus:
Ai cumva vreo solutie prin care traficul sa se desfasoare normal in timp ce se executa lucrarile la pasaj sau ...mai bine nu s-ar construi acest pasaj? Chiar nu se poate intelege ca este o situatie deosebita si ca trebuie sa suportam efectele secundare ale acestei lucrari?...
#615
Postat 06 aprilie 2013 - 10:09
Aceasta postare a fost editata de emilut: 06 aprilie 2013 - 10:10
#616
Postat 06 aprilie 2013 - 11:00
Si tot la noi, tocmai au fost terminate lucrarile la Parcul Rozelor si al Copiilor...asa ca...
Dar nici nu s-ar fi pus problema construirii unui pod provizoriu. Avem probleme serioase in construirea unor poduri noi si definitive! Vezi podul de pe Bobalna si de la Solventu' de care se tot pomeneste!
In schimb cred ca dincolo lumea-i mai linistita, mai calma si mai normala, nu-i atat de agitata ca la noi...
Unii se agitau (printre care ma numar si eu) ca nu mai incepe constructia pasajului iar altii se agita acum de "deranjul" creat ocazionat de constructia pasajului...
Aceasta postare a fost editata de mile: 06 aprilie 2013 - 11:11
#617
Postat 07 aprilie 2013 - 16:33
#618
Postat 07 aprilie 2013 - 16:47
Nu-mi dau seama daca in acel loc autobuzele articulate se vor putea incadra in acea "statie"...Cred ca va fi mai dificil...
Aceasta postare a fost editata de mile: 07 aprilie 2013 - 16:50
#620
Postat 07 aprilie 2013 - 16:59