STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#1421 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 03 aprilie 2013 - 18:49


http://www.digi24.ro...arta-mini_92886

Aceasta postare a fost editata de Vali: 03 aprilie 2013 - 18:50

0

#1422 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 03 aprilie 2013 - 19:53

:up_arow: :rad_masa: Duce elevii la şcoală, trage o fugă până la aeroport şi înapoi, merge să ia elevii de la şcoală şi dacă mai are timp mai face câteva curse la aeroport. Eu asta am înţeles.
Pe liniile periferice cu "puţini" călători poate să le bage, dar nu rezistă mult timp. Care ar fi acelea?21, 28, 13B?
0

#1423 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10596
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 03 aprilie 2013 - 20:06

Are cineva o statistica? Cite mii de elevi sint in Timisoara? Intr-un microbuz nu intra nici macar o clasa.

Cite sute de microbuze ar fi necesare?

Care este scoala aia care ar avea spatiu de parcare pt microbuzele necesare transportului elevilor din acea scoala?

Daca era 1 aprilie...
0

#1424 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 03 aprilie 2013 - 20:18

Daca mai tineti minte, la intalnirea de acum 2 ani, Dl. Director Tehnic Ing. Adrian Sârb ne-a povestit ca se are in plan achizitionarea catorva microbuze, care sa circule atunci cand frecventa calatorilor este mica, respectiv in weekend.
Mai exact, soferul la ore de varf sa conduca pe o anumita linie un articulat, urmand sa se retraga in depou, dupa care acelasi sofer sa revina pe traseu cu un microbuz, atunci cand fluxul calatorilor este mai redus. Sper ca am retinut bine, si am redat cat de cat spusele dansului.
1

#1425 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 03 aprilie 2013 - 20:28

Intr-o clasa normala is 30 de elevi, dar in ziua de azi multe nau atat, au cam undeva intre 22 si 26 ceva de genu.
0

#1426 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30191
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 aprilie 2013 - 20:42

Vezi postareaChagall, la 03 aprilie 2013 - 20:18, a spus:

Sper ca am retinut bine, si am redat cat de cat spusele dansului.

Da. Asa e. Chiar spuneam ieri ca ideea nu e noua, de aceea a fost prezentarea anterioara.

Sa avem si o schita cu dimensiunile, greutatea, etc.:

Imagine postata

Parerea mea e ca 30 de insi stau inauntru ca sardelele, dar daca fabricantul asa spune... -_-
0

#1427 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 03 aprilie 2013 - 21:19

:up_arow:

Citeaza

Sprinter City 65, seating arrangement variant 12 + 1 seats/18 standees

Deci intră lejer.
Imagine atasata: m.JPG
0

#1428 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

Postat 03 aprilie 2013 - 21:50

Hai sa traiasca primaru nostru din Chisinau .Microbuse ca la Chisinau sau Constanta. Fratilor sa iesim in strada ca in tramvaie Pute si sunt sub orice critica .Nea Roaba asta viseaza Cai verzi pe pereti vorba lui Smyle .Loviral un :censored:... poate ii vine mintea la cap ,el tot viseaza si zice ca vin tramvaie. vapoare. rachete .ozn-uri si gata mandatu si nu mai este nici un tramvaie in Timisoara .Pacat ca ma facut sa scriu asa ceva dar nu mai suport oameni care au tarate si avioanre F16 in cap .Vitoru parc de tramvaie Timisoara dupa :censored:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 121440.jpg

0

#1429 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30191
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 aprilie 2013 - 21:56

Vezi postareaAndy, la 03 aprilie 2013 - 21:19, a spus:

Deci intră lejer.

Da, lejer inghesuiti. :rad_masa: Totusi 18 persoane, in picioare, in spatiul respectiv nu cred sa stea prea lejer, dar probabil am eu pretentii prea mari. -_- Eram vre-o cinci inauntru si deja parea cam inghesuiala. :)
P.S. In fata, langa sofer, nu este loc pentru pasageri. Deloc. (se vede in primul set de poze)
0

#1430 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 03 aprilie 2013 - 22:06

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 03 aprilie 2013 - 21:56, a spus:

Da, lejer inghesuiti. :rad_masa: Totusi 18 persoane, in picioare, in spatiul respectiv nu cred sa stea prea lejer, dar probabil am eu pretentii prea mari. -_- Eram vre-o cinci inauntru si deja parea cam inghesuiala. :)
P.S. In fata, langa sofer, nu este loc pentru pasageri. Deloc. (se vede in primul set de poze)

Ca sa ne sensibilizam cu ideea...

Imagine atasata: 01---in-maxi-taxi.jpg

Desigur, exista tari in care se poate si mai rau...

Imagine atasata: 340x.jpg
0

#1431 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6121
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 03 aprilie 2013 - 23:38

Vezi postareamanu vatmanu, la 03 aprilie 2013 - 21:50, a spus:

Hai sa traiasca primaru nostru din Chisinau .Microbuse ca la Chisinau sau Constanta. Fratilor sa iesim in strada ca in tramvaie Pute si sunt sub orice critica .Nea Roaba asta viseaza Cai verzi pe pereti vorba lui Smyle .Loviral un :censored:... poate ii vine mintea la cap ,el tot viseaza si zice ca vin tramvaie. vapoare. rachete .ozn-uri si gata mandatu si nu mai este nici un tramvaie in Timisoara .Pacat ca ma facut sa scriu asa ceva dar nu mai suport oameni care au tarate si avioanre F16 in cap .Vitoru parc de tramvaie Timisoara dupa :censored:

Ai de capu' meu!
0

#1432 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 aprilie 2013 - 23:47

Vezi postareaVali, la 03 aprilie 2013 - 18:49, a spus:




Sa-mi exprim si eu putin parerea.

In primul rand calitatea reportajului. Ascultati si voi primele 30-40 de secunde ce se incurca reporterita intr-un enunt in care nici inceput nici mijloc nici capat. Mai apoi reprezentantul... Este un vanzator profesionist care abureste cu informatii. Asta e clar. Se poate observa totodata si priceperea lui Robu la subiect. Clar! Insa Goia. Deci care randament? Care consum. Pai tocmai ca acele linii periferice cu curse putine pot reprezenta un castig pentru regie. Sunt aceeasi oameni zi de zi care merg la servici/scoala. Logic ca daca nu pune picior de controlor talpa pe autobuz, cine e prost sa-si faca bilet/abonament. Oricum... Am consumat cerneala cu tona pe acest subiect. Daca nu se vrea, nu se vrea... PUNCT.

Dar daca se tot insista pe ceva mic... Domnii dostri ingineri si directori si asa, au auzit de aceste modele de autobuz?
Imagine postata
0

#1433 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 04 aprilie 2013 - 11:13

Observ ca o buna parte dintre colegi la vederea unor jucarii frumoase si noi se fac cuminti si asteapta sa le primeasca. Nici nu conteaza cat costa ele, nu mai conteaza principiile, nu mai conteaza istoria orasului si trecutul si traditia lui in domeniul transportului in comun. Nu mai conteaza nimic din toate acestea, conteaza doar sa avem jucarii noi si frumos "colorate"...

Daca zilele trecute se vorbea de "suplimentarea"(?!) liniilor (si) de tramvai, acum se vorbeste de inlocuirea anumitor linii de autobuze cu microbuze sau midibuze la anumite ore.

Domnul Goia vorbeste de cele 55 autobuze achizitionate in 2005 ca acusi trebuie inlocuite ca se apropie de termenul de "expirare". Pai numai 10 ani au "valabilitate"???...Intreb si eu, ca prostu'...

Cred ca n-au nici un plan serios, bine gandit, calculat, cu ce urmeaza sa faca. Stiu doar ca trebuie sa cumpere niste "noutati" cu care sa mai ia ochii unor si altora...

Vor face un talmes-balmes din toate aceste idei schimbatoare precum vremea, cand ploua, cand se opreste, cand iasa soarele, cand dispare soarele...

La ce s-au mai bagat atatia bani in liniile cale la tramvaie cand acum nu suntem in stare sa mai cumparam tramvaie iar de cele vechi, in buna masura ne-am batut joc.

Transportul in comun timisorean cred ca a ramas singurul in picioare din vechile institutii ale statului. Celelalte toate s-au distrus (mai putin ELBA) si iata ca a venit randul si RATT-ului. Intai il "micim" putin, apoi mai mult si tot asa pana nu se mai vede deloc...



Vezi postareacseh_17, la 03 aprilie 2013 - 15:59, a spus:

Acele "masinarii" fac absolut totul. Controleaza anuntarea statiilor, afisajul (nu in toate cazurile), OBC, elibereaza bilete, validator, si chiar si POS pentru plati cu cardul.



Pai soferii nostri au probleme serioase la urechi cu zgomotul produs de ANUNTAREA STATIILOR nu doar cu setarile necesare. La ce ne mai trebuie astfel de sisteme deranjante. Iarasi bani aruncati de pomana!!!
Soferii din Germania sunt mai surzi si au salar mai mare si astfel pe ei nu-i deranjeaza zgomotul produs de sistem! Logic, nu?...

Aceasta postare a fost editata de mile: 04 aprilie 2013 - 11:15

2

#1434 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 04 aprilie 2013 - 12:01

Vezi postareamile, la 04 aprilie 2013 - 11:13, a spus:



Domnul Goia vorbeste de cele 55 autobuze achizitionate in 2005 ca acusi trebuie inlocuite ca se apropie de termenul de "expirare". Pai numai 10 ani au "valabilitate"???...Intreb si eu, ca prostu'...




In cazul in care nu ati fost ironic, durata medie al unui MTC, intr-un oras de dimensiunile Bucurestiului, sau Köln, Berlin, Paris etc. este de 7-8 ani. Asa zice constructorul, si pentru atat garanteaza. Daca va veti uita in majoritatea pozelor postate de mine din Germnaia, cu cativa ani in plus se respecta aceste termene. Acuma 10 ani la noi, mi se pare un numar real. Poate inca vreo 2. Asta daca vrem sa fim la zi, si sa nu incepe sa bagam bani seriosi in ele.

Insa nu prea departe avem si exemplele contrare. De exemplu Budapesta... Ikarus-urile lor au peste 20 de ani, majoritatea...

Oriucm parerea mea personala este ca o achizitie de mini-autobuze ca cele din poza de mai sus, si-ar justifica mai bine banii... Poate ca nu ajung banii doar pentru 5, si paote mai trebuiesc 100.000 de euro, insa unul pe 21 unul pe 28, unul pe 46 si doua pe E4 si E6, si am cam terminat discutiile. Nu microbuze, si persoane lasata prin statii, si nervi si certutri, si tot asa.
1

#1435 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3163
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 aprilie 2013 - 12:26

Nu, nu si nu, investitia nu se justifica, indiferent cat de putin ar costa fata de tramvaie noi, daca nu renteaza unele linii ori sa fie desfiintate ori combinate cu altele punct, pai ce numai la tramvaie se poate, mi se pare discriminare. Era vorba ca in martie va incepe reabilitarea bucatii de linie de pe Stefan cel Mare, vad ca e aprilie deja si nimic.

Poate nu a observat nimeni dar acele linii periferice de care se vorbeste au legatura cu tramvaiul, asa ca degeaba mergi tu in caldurica frumos pana in oras la tramvai ca dupaia dai iara de frig si mizerie si alte neplaceri.
Mai cumpara Robu si gunoaiele astea s-a zis cu tramvaiul pe astia 4 ani, pentru ca vor spune "uite v-am cumparat microbuze mergeti cu alea", trist sa vina primarul sa iti spuna ca face cum vrea el si daca tu ii spui invers sa iti spuna ca esti rau intentionat :(. Asa a facut si Cihandu cand a cumparat articulatele si toti vati bucurat de ele, apoi a spus ca nu mai sunt bani si pentru tramvaie.
0

#1436 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 04 aprilie 2013 - 15:13

Vezi postareacseh_17, la 04 aprilie 2013 - 12:01, a spus:

[...]
Oriucm parerea mea personala este ca o achizitie de mini-autobuze ca cele din poza de mai sus, si-ar justifica mai bine banii... Poate ca nu ajung banii doar pentru 5, si paote mai trebuiesc 100.000 de euro, insa unul pe 21 unul pe 28, unul pe 46 si doua pe E4 si E6, si am cam terminat discutiile. Nu microbuze, si persoane lasata prin statii, si nervi si certutri, si tot asa.

Nu s-ar justifica deloc. Economiile de carburant care s-ar face prin achizitionarea celor 10 microbuze nu ar amortiza in timp investitia in sine. Autobuze avem destule, chiar si in ore de varf, avem cel putin 10 parcate in garaj. Lipsa soferilor e cea mai mare problema! Actualii soferi trebuie sa fie stimulati financiar, sa nu fie nevoiti sa plece in alte parti, si sa se debloceze angajarile in acest sens.
Si daca tot nu se amortizeaza investitia, mai bine sa calatorim 30 de persoane intr-un articulat de 150 locuri, decat sa stam ca sardinele inghesuiti intr-un microbuz de 30 de locuri.
Parerea mea...
0

#1437 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 04 aprilie 2013 - 19:21

Vezi postareamile, la 04 aprilie 2013 - 11:13, a spus:

Observ ca o buna parte dintre colegi la vederea unor jucarii frumoase si noi se fac cuminti si asteapta sa le primeasca.

tramvaie noi nu pupam in mandatul actual indiferent cat ne agitam sau scriem. eu ma bucur la orice achizitie noua, oricum nu se pune problema inlocuirii tramvaielor cu microbuze
0

#1438 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 aprilie 2013 - 00:01

Vezi postareaAMD, la 04 aprilie 2013 - 19:21, a spus:

tramvaie noi nu pupam in mandatul actual indiferent cat ne agitam sau scriem. eu ma bucur la orice achizitie noua, oricum nu se pune problema inlocuirii tramvaielor cu microbuze


Nu fi atat de sigur. Nu vor fi inlocuite tramvaiele cu microbuze dar cu autobuze e posibil. Nu cu mult timp in urma, domnul primar sugera acest lucru. Poate ti-a scapat acea "stire". A fost o prima deraiere pe tema transportului in comun. Nu vezi, cainii latra si caravana trece (sau ursul)!...

Problema este ca tramvaiele se vor imputina in continuare in urmatorii ani. Nu vor exista fizic suficiente tramvaie functionale pentru deservirea liniilor actuale. Si in aceste conditii, autoritatile vor trebui sa faca ceva, iar acum, ele tatoneaza terenul. Arunca in eter tot felul de variante ca sa vada reactia opiniei publice, care opinie in general doarme sau este preocupata de probleme cotidiene personale.

Daca nu sunt bani pentru tramvaie noi sau tramvaie modernizate, atunci exista doar vreo doua solutii...
- prima ar fi suspendarea liniilor mai putin rentabile. S-a inceput cu linia 3 si probabil ca urmatoarea ar fi linia 5 si apoi 6. Pentru acomodare, linia 5 este acoperita partial de 13 barat iar linia 6 suprapunandu-se cu alte linii se poate suspenda si mai usor, chiar fara a fi inlocuita cu autobuze...
- a doua ar fi chiar inlocuirea tramvaielor cu autobuze, chiar si noi, acestea fiind mult mai ieftine decat un tramvai nou...


Si astfel vom asista la disparitia partiala sau totala a tramvaiului in Timisoara dupa o "istorie" de aproape 150 de ani...

Aceasta postare a fost editata de mile: 05 aprilie 2013 - 08:35

1

#1439 Useril este offline   Asociatia Ro-Trans 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 03 aprilie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti.

Postat 05 aprilie 2013 - 06:51

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 03 aprilie 2013 - 14:36, a spus:

City-ul era mai mic decat cel prezentat anterior, cu o singura osie spate si cu usa simpla, tot in spate. Citaro e fantastic! Arata grozav si e super sofisticat. Va spun doar ca geamul soferului este actionat electric, la fel parasolarul sau usa de acces in postul soferului. :)
Bordul este echipat cu un afisaj color multi functional. Interiorul e foarte elegant si confortabil.
Dati un like sau din contra, in functie de cum v-au parut vehiculele. :)

Cand a fost prezentat cel anterior si unde pot gasii o galerie variata de imagini?


Pentru un oras mai micut Sprinter City mi se pare destul de bun, si mai ales, daca vreti sa introduceti transport de noapte in TM...
Cat despre Citaro, nu cred ca se va cumpara asa ceva in TM sau invreun oras in Romania.
Conform spuselor celor de la MB CItaro este un autobuz de lux, Conecto un bus LOW COST pentru Europa de Est.
0

#1440 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 aprilie 2013 - 08:47

Citeaza

Pentru un oras mai micut Sprinter City mi se pare destul de bun, si mai ales, daca vreti sa introduceti transport de noapte in TM...



Ce transport de noapte? Timisoara este "goala" noaptea iar cei putini care totusi "activeaza" (si) noaptea, fie ca sunt cu masina personala, fie vor apela la taximetre, nu se vor "injosi" sa foloseasca microbuzele,... sau traseul liniei de noapte nu se va suprapune cu directia lor de mers...Cu 15 - 20 de lei maxim la tarif de noapte strabati orasul de la un capat la altul cu taxi...de la usa la usa!
0

Arata acest topic


  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi