
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1401
Postat 03 aprilie 2013 - 10:57

#1402
Postat 03 aprilie 2013 - 11:02
mile, la 03 aprilie 2013 - 09:58, a spus:
Deci, daca se anunta un rau mult mai mare, vei fi fericit (?!) cu un rau mai mic, dar care tot RAU se numeste si nu BINE,...
Din cate am auzit eu de la TV, Robu spunea ceva de genul ca nu doreste sa se mai chinuie studentii si elevii cu tramvaiele vechi, asa ca vrea ceva separat pentru transport scolar, ca sa reduca astfel aglomeratia din tramvaie.
#1403
Postat 03 aprilie 2013 - 11:36
In schimb primarul doreste infiintarea unui transport paralel cu actualul pentru elevi si studenti. Ori se stie ca elevii si studentii invata in scoli raspandite pe suprafata intregului oras si in timpi orari diferiti, ceea ce presupune infiintarea de linii prin tot orasul si care sa functioneze intre 7;00 si 18-19:00. O aberatie!
Ii dau un pont domnului primar; sa achizitioneze niste microbuze pentru pensionari si sa infiinteze linii (gratuite) si pentru acestia...si atunci putem desfiinta liniile de tramvaie, firobuze si autobuze pentru ca ar mai ramane doar blatistii si FRAIERII pe ele...
Sau sa se duca la Arad in locul lui Falca sa faca "ordine" acolo!

Succes!!!
#1404
Postat 03 aprilie 2013 - 11:43
#1405
Postat 03 aprilie 2013 - 11:46
Deci o imbecilitate mai mare ca si: "inlocuirea autobuzelor articulate cu microbuze este rentabila" si "autobuzele articulate nu sunt o investitie buna", in viata mea nu am auzit.
Aceste mutatii de dube sunt perfecte pentru orase ca si Jimbolia, Buzias si etc. pentru a realiza transport local, cand un autobuz de capacitate medie chiar, este prea mare!
#1406
Postat 03 aprilie 2013 - 11:51
Gygyman6, la 03 aprilie 2013 - 11:43, a spus:





Aceasta postare a fost editata de mile: 03 aprilie 2013 - 11:53
#1407
Postat 03 aprilie 2013 - 12:31
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 03 aprilie 2013 - 13:09
#1408
Postat 03 aprilie 2013 - 14:29
#1411
Postat 03 aprilie 2013 - 14:36

Bordul este echipat cu un afisaj color multi functional. Interiorul e foarte elegant si confortabil.
Dati un like sau din contra, in functie de cum v-au parut vehiculele.

#1412
Postat 03 aprilie 2013 - 15:59
Fara sa vad numerele, voriam sa zic ca sunt 100% pe stil nemtesc. In poza 6 se vad acele "bari" de acces pe prima usa, si locul pe bord unde se monteaza super computerele de prin DE. Cand o sa am ocazia voi face o poza. Acele "masinarii" fac absolut totul. Controleaza anuntarea statiilor, afisajul (nu in toate cazurile), OBC, elibereaza bilete, validator, si chiar si POS pentru plati cu cardul.
Oricum, scaunele par super excelente, si sunt de parere, ca avem nevoie si de astfel de autobuze cu 2 usi nu cu 3.
#1413
Postat 03 aprilie 2013 - 16:12
#1414
Postat 03 aprilie 2013 - 16:19
Ati auzit despre acest website ? http://stirileprotv....timisorean.html
Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 03 aprilie 2013 - 16:23
#1415
Postat 03 aprilie 2013 - 16:31
#1416
#1417
Postat 03 aprilie 2013 - 16:49

Sau, îşi manifestă entuziasmul vizavi de numărul uşilor, două. Se vede că aceştia nu au nicio tangenţă cu transportul în comun timişorean.
Iată în sfârşit, o idee bună pusă în practică de fabricant. E vorba de acei semi-turnicheţi care permit accesul în interior, dar nu şi revenirea călătorilor în spaţiul ergonomic al şoferului. Alooo!!! Conducerea RATT!!! Luaţi aminte.
În rest, ca orice maşină nouă, e frumoasă. Îmi place şi selectorul de trepte de viteză, care permite alegerea manuală a treptei celei mai adecvate. Dacă, de ex. şoferul ştie că urmează să abordeze o pantă abruptă, el selectează "1" sau cel mult "2". Astfel, oricât s-ar tura motorul, cutia nu trece în treapta superioară, păstrând cuplul optim şi tracţiunea nealterată.
#1418
Postat 03 aprilie 2013 - 16:54
#1419
Postat 03 aprilie 2013 - 17:41
#1420
Postat 03 aprilie 2013 - 18:37

Da ,vor fii 4 ani greeeeei...