Nu vezi ca scrie MAV pe locomotiva? Este un Simens al celor de la Mav Trakcio din Ungaria. Face parte din IC-urile de Budapeste care vin la noi in tara. Asta dupa acel nou acord intre cele 2 companii.
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#841
Postat 10 martie 2013 - 22:20
Nu vezi ca scrie MAV pe locomotiva? Este un Simens al celor de la Mav Trakcio din Ungaria. Face parte din IC-urile de Budapeste care vin la noi in tara. Asta dupa acel nou acord intre cele 2 companii.
#842
Postat 10 martie 2013 - 22:27
#843
Postat 10 martie 2013 - 22:57
1.sticla a fost lasata initial din greseala dar cand miam dat seama ca e acolo am zis sa o las ca doar a facut si ea parte din calatorie
2.locomotiva este Bombardier nu Siemens. Bombardier este o firma tot din germania fiind si principalul concurent a celor de la Siemens in acest domeniu. Aceasta confuzia apare des deoarece modelele seamana intre ele la exterior (poate cu vina sau fara vina) dar si la interior aici fiind vorba de incercarea de a face un bord universal a.i. locomotivele sa poata tranzita cat mai multe tari fara a fi nevoit mecanicul sa invete atatea tipuri de locomotive. De mentionat ca Bombardier foloseste piese de la firma care continua traditia ASEA , ASEA fiind cei care au proiectat si construit locomotiva noastra 060-EA si au vandut apoi licenta catre Electroputere si cate Rade Koncar (Iugoslavia/Croatia) acestia din urma construind locomotivele 040-EC pe 4 osii. La noi in tara locomotivele 040-EC au ajuns prin schimb noi dand 2 locomotive EA pe 3 locomotive EC.
#845
Postat 11 martie 2013 - 12:09
The Legend, la 10 martie 2013 - 22:57, a spus:
1.sticla a fost lasata initial din greseala dar cand miam dat seama ca e acolo am zis sa o las ca doar a facut si ea parte din calatorie
2.locomotiva este Bombardier nu Siemens. Bombardier este o firma tot din germania fiind si principalul concurent a celor de la Siemens in acest domeniu. Aceasta confuzia apare des deoarece modelele seamana intre ele la exterior (poate cu vina sau fara vina) dar si la interior aici fiind vorba de incercarea de a face un bord universal a.i. locomotivele sa poata tranzita cat mai multe tari fara a fi nevoit mecanicul sa invete atatea tipuri de locomotive. De mentionat ca Bombardier foloseste piese de la firma care continua traditia ASEA , ASEA fiind cei care au proiectat si construit locomotiva noastra 060-EA si au vandut apoi licenta catre Electroputere si cate Rade Koncar (Iugoslavia/Croatia) acestia din urma construind locomotivele 040-EC pe 4 osii. La noi in tara locomotivele 040-EC au ajuns prin schimb noi dand 2 locomotive EA pe 3 locomotive EC.
Bombardier nu este firma 100% germana, Metrourile care circula in Bucuresti sunt facute in Suedia, Anumite vagoane etajate care circula pe la DB sunt facute in Franta .
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 11 martie 2013 - 12:09
#846
#847
Postat 11 martie 2013 - 15:37
#848
Postat 11 martie 2013 - 17:49
#849
Postat 12 martie 2013 - 12:32
Plecare e din Timisoara Nord cu regiotransul la ora 07:52 si sosirea in Oravita e la ora 11:07 si de acolo avem tren spre Anina la ora 14:50.
La ora 18:56 suntem inapoi la Oravita si avem tren de la regiotrans spre Timisoara la ora 19:13 si sosirea in Timisoara Nord la ora 22:14.
Cei care doresc sa ni se alature in excursie sunt bine veniti. Costul total se ridica aproximativ la 30lei pentru elevi si 50lei pentru cei care nu beneficiaza de reduceri.
VA ASTEPTAM CU DRAG!!
#854
Postat 25 martie 2013 - 11:46
trenul IC 571, Bucureşti Nord – Galaţi, va circula ca tren IR 10571.
trenul IC 574, Galaţi – Bucureşti Nord, va circula ca tren IR 10574.
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 25 martie 2013 - 11:46
#856
Postat 26 martie 2013 - 19:02
#858
Postat 30 martie 2013 - 11:57
"Să ştii mai multe: despre istoria feroviară, despre Trenul Regal al României, despre Muzeul Căilor Ferate;
Să fii mai bun: cu mediul înconjurător, folosind ca mijloc de transport – trenul"
În cadrul evenimentului, la Linia 14 a Gării de Nord din București va fi expusă Garnitura de vagoane a Trenului Regal, care va putea fi vizitată de publicul larg. De asemenea va putea fi vizitat şi Muzeul Căilor Ferate, care va desfăşura în fiecare zi proiecţii de filme tematice, urmate de dezbateri publice pe tema istoriei şi viitorului transportului pe calea ferată în România.
Deschiderea oficială a evenimentului va avea loc luni, 1 aprilie 2013, ora 10:00, la Salonul Oficial al Gării de Nord, în prezenţa conducerii celor două Ministere.
Orarul de vizitare:
• Luni: 12 - 19
• Marţi - Duminică: 9 - 19 Tariful de vizitare:
• Adulți - 16 RON
• Copii şi elevi - 11 RON
Tariful include atât vizitarea Trenului Regal cât şi a Muzeului Căilor Ferate, iar biletele se vor achiziţiona de la peronul liniei 14 a Gării de Nord din Bucureşti. Rezervările și înscrierile pentru grupuri școlare se fac la marketing@turismferoviar.ro.
Scopul acțiunii este promovarea imaginii transportului pe calea ferată, popularizarea trenurilor istorice ale României, adevarăte bijuterii ale tehnicii feroviare, precum și strângerea de fonduri pentru întreținerea acestora.
#859
Postat 30 martie 2013 - 12:22
Florin.B RATT, la 25 martie 2013 - 19:07, a spus:
Tarife până la 24 martie 2013 (lei)/ InterCity
Cls I-a : 106,90
Cls II-a: 75,30
Tarife începând cu 25 martie 2013 (lei)/ InterCity transformate în InterRegio
Cls I-a : 86,10
Cls II-a: 58,20
Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 30 martie 2013 - 12:22

Ajutor













