Amenajare complex rutier Michelangelo - Etapa 1 - Pasajul Leonardo da Vinci, reabilitarea podului Michelangelo (finalizat) - din fonduri UE
#141
Postat 29 martie 2013 - 23:15
Dar ma gandesc ca veti putea folosi aceste materiale peste doi-trei ani, cand se vor finaliza lucrarile iar traseele vor reveni la normal.
#142
Postat 30 martie 2013 - 00:17

#143
Postat 30 martie 2013 - 00:28
Oricum, ne-am dorit de mult timp aceasta lucrare, iar acum cand ea se realizeaza, va trebui sa fim intelegatori si rabdatori. Ideal ar fi ca constructorul sa se incadreze in termenul stabilit. Cred ca termenul de 18 luni este suficient pentru o astfel de lucrare. Daca s-ar lucra in forta, cred ca si pana la Craciun ar fi gata lucrarile...
#144
Postat 30 martie 2013 - 11:38

#145
Postat 31 martie 2013 - 17:56
Citeaza
Iata ca avem acum ocazia pentru indreptarea acestei "greseli", probabil intentionate in acea perioada...
Daca podul Michelangelo s-ar inalta cu 70 - 100 cm cu ocazia reparatiilor, cred ca s-ar rezolva oarecum si acest neajuns! Altfel riscam sa ne dorim vaporase nu stiu de care si sa nu le putem achizitiona tocmai din cauza acestui pod care se afla cel mai jos dintre toate podurile...
Poate s-au gandit si autoritatile la acest aspect si atunci ii foarte bine, dar poate nu s-au gandit si atunci ii foarte rau. Ar fi cazul sa se "trezeasca" la realitate si sa ia masuri cat inca se poate...
#146
Postat 31 martie 2013 - 22:28
mile, la 31 martie 2013 - 17:56, a spus:
Iata ca avem acum ocazia pentru indreptarea acestei "greseli", probabil intentionate in acea perioada...
Daca podul Michelangelo s-ar inalta cu 70 - 100 cm cu ocazia reparatiilor, cred ca s-ar rezolva oarecum si acest neajuns! Altfel riscam sa ne dorim vaporase nu stiu de care si sa nu le putem achizitiona tocmai din cauza acestui pod care se afla cel mai jos dintre toate podurile...
Poate s-au gandit si autoritatile la acest aspect si atunci ii foarte bine, dar poate nu s-au gandit si atunci ii foarte rau. Ar fi cazul sa se "trezeasca" la realitate si sa ia masuri cat inca se poate...
Vaporasele in genul celor turistice din AMSTERDAM sigur pot trece pe sub podul Michelangelo. Timisoara nici nu-si poate dori ceva mai bun. Sunt superbe acelea.
#147
Postat 01 aprilie 2013 - 09:38


Number of downloads: 664

#149
Postat 01 aprilie 2013 - 13:09

#150
Postat 01 aprilie 2013 - 16:22

Multumim pentru info

Altfel, am trecut mai devreme prin zona si nu am vazut vreo miscare. Probabil incep cu o binemeritata pauza.
18 luni trec repede, insa.
#153
Postat 01 aprilie 2013 - 19:08
Florin.B RATT, la 01 aprilie 2013 - 19:04, a spus:

Sunt linii in Szeged unde autobuzele circula de vreo 15 pe liniile de tramvai reabilitate, si in atatia ani nu s-a deteriorat aproape deloc.
Avantajele sunt mari, practic autobuzele nu stau blocate in trafic.
#154
Postat 01 aprilie 2013 - 19:11
#155
Postat 01 aprilie 2013 - 19:20
#158
Postat 01 aprilie 2013 - 21:16
aristotelro, la 31 martie 2013 - 22:28, a spus:
Vreau sa te intreb daca in Amsterdam sunt diguri pe canale

Vaporasele joase sunt bune unde nu sunt diguri. Or fi ele superbe dar nu stiu ce "peisaje" s-ar vedea din ele ... prin Timisoara.
Referitor la circulatia autobuzelor pe liniile de tramvai, iata inca un aspect care n-a fost luat in seama la proiectare.
La doar 100 si ceva de Km de Timisoara, la Szeged, s-a tinut cont si de acest apect.
Ce cocluzie pot trage? Ca alesii nostri s-au plimbat prin Europa exact degeaba pentru noi, n-au vazut nimic, n-au asimilat nimic...
Aceasta postare a fost editata de mile: 01 aprilie 2013 - 21:17
#159
Postat 01 aprilie 2013 - 21:58
mile, la 01 aprilie 2013 - 21:16, a spus:

Vaporasele joase sunt bune unde nu sunt diguri. Or fi ele superbe dar nu stiu ce "peisaje" s-ar vedea din ele ... prin Timisoara.
Diguri? Nu cred. Dar nici in Timisoara nu sunt decat in Parcul Catedralei. In Amsterdam sunt cladirile foarte aproape si de aceea ai compozitie vizuala. Dar in Timisoara oricum nu ai ce sa vezi, in afara de zona Vladimirescu-Iosefin. Ceea ce ar conta ar fi plimbarea.
Pe de alta parte am fost cu hidrobicicleta prin TM si sa stii ca nu e chiar neplacut ce vezi.
#160
Postat 01 aprilie 2013 - 22:24
mile, la 01 aprilie 2013 - 21:16, a spus:
Poate au vazut ei dar tine si de mentalitate si cat de mult te face sa fii mai entuziast o anumita idee sau o anumita imagine a unei retele care functioneaza optim. La intalnirea forumului, Domnul Ilies Mihai a spus un lucru foarte important, tramvaiul, autobuzul si troleibuzul nu concureaza ele lucreaza impreuna pentru a forma o retea de transport. La noi in schimb daca azi repar tramvaiul pai numai tramvaiul il repar si atat, maine cumpar 1000 de autobuze si doar autobuze si poimaine numai firobuze si ce rezulta se vede in fiecare zii
