STP Timișoara Forum: ⌚ Gara de Nord - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

⌚ Gara de Nord

#161 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 16 martie 2013 - 22:53

Vezi postareaAndy, la 16 martie 2013 - 22:11, a spus:

Avem trotuar de 1m, folosibil doar jumătate:
Atasament tr1.jpgAtasament tr2.jpg
şi am văzut mai multe persoane circulând pe el.



Avem ... stalpi pe mijlocul "trotuarului", avem stalpisori mai incolo, avem si buruieni prin preajma, pe langa gard, avem "terase", avem de toate numai TROTUAR nu avem...

Merci pentru postare si pentru intarirea celor scrise mai sus. Poate vad si cei de la Directia de drumuri si trotuare din cadrul Primariei si nepesatorii din CFR,...regionala Timisoara...

Aceasta postare a fost editata de mile: 16 martie 2013 - 22:54

0

#162 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 martie 2013 - 18:15

Vezi postareamile, la 19 februarie 2012 - 18:38, a spus:

Primul trimestru s-a consumat mai mult de jumatate si inca nu se intampla nimic. Poate pana la 1 Aprilie sa se intample ceva...

Dar apropo de mutarea garii pe la pasarela conform informatiilor de pe alt topic, lucru nerealizabil in urmatorii 30-40 de ani, dar si locatia nefiind una tocmai fericita, iata vin cu o alta propunere. Aceasta varianta a fost vehiculata, inclusiv in presa vremii, candva dupa 1989, probabil prin '93-94 dar deatunci nimeni nu a mai pomenit nimic.
Este vorba de locatia actuala insa "modelul" sa fie conform garii de nord din Bucuresti, cu terminale si nu ca acum ca si gara de tranzit...
Aceasta varianta ar fi mult mai ieftina, decat mutarea garii cu totul, ar fi "pe liniile de tramvai", ar exista si spatiu suficient pentru o Autogara, loc imens pentru o parcare subterana pe un nivel sau doua, bucla de intoarcere pentru unele linii de firobuze...

Iata o viziune groso-modo, cu posibilitati majore de gasire a unor solutii cat mai perfecte (daca exista si creier),...de exemplu, s-ar putea gasi solutii ca tramvaiul sa treaca direct prin cladirea garii si nu prin fata ei cum am sugerat pe schita...
Iar trenul pe estacada va avea si el statia in cladirea garii la nivelul etajului I cu posibilitati de a-si continua drumul dincolo de gara, poate pana in Calea Sagului...
Liniile tramvaielor astfel s-a uni, respectiv s-ar putea veni cu tramvaiul catre gara si dinspre Cetatii, fiind vorba doar de o statie distanta, etc.,...


Atasament gara TM Nord 07.JPG


Intregul spatiu dintre gara si viaductul de pe str. Jiul ar fi astfel eliberat, mai putin spatiul necesar liniei de tren urban pe estacada, spatiul care s-ar putea folosi pentru nenumarate proiecte, spatiu care se afla la mai putin de 1 km de centru orasului...
Imediat alaturi se afla si Stadionul CFR ("stadionul de la gara") care ar putea fi si el amenajat ca o arena cocheta de 10 000 de locuri iar microbistii ar putea folosi parcarea garii la meciuri...

Se pare ca unii arhitecti de renume din oras va preiau din idei, D-le Mile. :coolspeak:

Citeaza

Arhitect Mihai- Corneliu Donici:

3. Nodurile de transport. Gara de Nord poate deveni staţie -terminus, făcând loc unei autogări în estul el. Staţii de transport în comun pe Bega, un aeroport extins cu o nouă sală de aşteptare care să unească corpurile dezvoltate în timp sunt investiţii obligatorii pentru o Capitală Culturală Europeană, care până la obţinerea titlului poate să-şi îndepărteze uşor şi rapid kitsch-urile care au năpădit-o.

Sursa: TiON
0

#163 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 martie 2013 - 10:40

Vreau sa par modest si zic asa "probabil!?"...Noroc ca mi-am scris primul gandurile, cu mai bine de un an inainte...

Da, ma bucur ca cel putin se "discuta" tot mai des despre trecutul glorios (as spune) si viitorul incert (in frumusete arhitecturala) al acestui oras. Majoritatea oamenilor de vaza din oras stateau deoparte asteptand ca (mereu) altii sa faca ceva, lasandu-se unii pe altii defapt. Iata ca s-au trezit si au inceput timid sa spuna cam ce-i doare. Dar, cam pe majoritatea ii doare starea in care a ajuns gara si cladirile istorice...

Am mai spus-o si o repet, majoritatea lucrurilor si problemelor semnalate nu se vor realiza atata timp cat venitul minim sau mediu lunar sunt la nivelul la care sunt. Nu este singurul motiv dar este cel mai important, decisiv chiar...Ne aflam intr-un cerc vicios...

Iata un citat din acelasi domn arhitect...

Citeaza

2. Bega- promenadă şi transport. S-a discutat mult, dar fără efect. Malurile Begăi trebuie să permită o promenadă plăcută pe tot parcursul Timişoarei. Alei dalate, sălcii, mobilier urban, plaje estivale şi iluminat artistic trebuie să însoţească vaporaşe de agrement şi transport urban ca la Veneţia.


Totul este perfect pana la alei dalate si salcii pe mal.

Pai sa mearga dumnealui cu bicicleta pe alei dalate, te vibreaza dalele de numa-numa, chiar daca spatiul dintre dale este unul restrans. Asta in ideea in care se vor crea si piste pentru biciclisti pe maluri...
Iar salciile sa fie cat mai rare, din 100 in 100 de metri eventual cate una, pentru ca altfel vom naviga printr-un canal de salcii si vom vedea numai salcii in fata ochiului si nu vom vedea nimic din oras, asa putin cat se poate vedea peste diguri...

Nu ma asteptam si la astfel de idei din partea unui arhitect.
0

#164 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 martie 2013 - 13:16

Reiau partial o idee (viziune) mai veche.

Daca tot am ajuns in acest impas cu Gara de Nord, n-o mai avem nici pe cea veche, nici pe actuala modernizata, ar trebui sa renuntam cu totul la ideea de gara. Ar trebui sa gandim la viitor si nu la trecut, sa sarim niste etape pe care altii le-au parcurs pas cu pas...

De ce sa avem o cladire de sine statatoare careia sa-i spunem GARA si sa nu avem un MALL (centru comercial) prin care sa treaca si sa opreasca trenurile.

De ce sa construim un MALL langa gara (spatiul ELBA sau Electromotor), peste drum de gara sau in apropierea garii, cand se poate construi un MALL chiar peste actuala gara, Mall care sa cuprinda si o autogara. Nu sustin ca ar fi o noutate pe plan mondial, insa ar trebui sa ne gandim si la o asemenea varianta. Vi la gara sau autogara si-ti mai pierzi timpul prin mall pana pleci sau pana iti vine persoana asteptata...
Nu mai pomenesc de conditiile oferite in aceasta situatie...S-ar face multa curatenie si in ograda CFR-ului care probabil nici nu stie cat si cate mai are prin curte...De care are nevoie si de care nu...

Inchipuiti-va ca la parterul lui Iulius Mall ar trece trenurile, respectiv, ar fi gara acolo, in conditiile de curatenie din Iulius Mall,...

De departe, Iulius Mall este cel mai complex proiect urbanistic din Timisoara. Tot acei proiectanti ar trebui sa realizeze si un asemenea proiect descris mai sus, mall, gara, autogara, mtc-uri inclusiv trenul pe estacada cu legatura la aeroport...

Cred ca ar arata minunata o astfel de "gara"...care ar fi deja pentru secolul XXII...


Voi incerca sa dezvolt ideea...

Aceasta postare a fost editata de mile: 28 martie 2013 - 13:25

0

#165 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 martie 2013 - 13:53

Vezi postareamile, la 28 martie 2013 - 13:16, a spus:

Cred ca ar arata minunata o astfel de "gara"...care ar fi deja pentru secolul XXII...
Voi incerca sa dezvolt ideea...


Probabil va referiti la ceva de genul asta: :down:

Imagine atasata: Untitled-1.jpg

Complexuri de feulul asta sun cam peste tot in Japonia chiar si peste gari mici cu 2-3 linii, ele sunt construite de companiile feroviare, care mai apoi inchiziriaza spatiile si de aici iese profitul care sa acopere cheltuielile companiei.

Acum la noi cea mai mare problema ar fi cine/cum i-a banii, desigur CFR ar cere o chirie, iar la cat de ticalosit este la noi sistemul si cum se doresete cu ardoare falimentarea companiei de stat parca vad ca CFR nu se va alege cu nimic, poate chiar mai rau compania de stat ar fi nevoita sa plateasca o taxa celui care are spatiul comercial de deasupra garii.

Ca deh cei care odata traiau cu satra si faceau burlane acum detin spitale si case mai vechi decat este neamul lor...
0

#166 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 martie 2013 - 14:23

Vezi postareamile, la 26 martie 2013 - 10:40, a spus:

Totul este perfect pana la alei dalate si salcii pe mal.

Pai sa mearga dumnealui cu bicicleta pe alei dalate, te vibreaza dalele de numa-numa, chiar daca spatiul dintre dale este unul restrans. Asta in ideea in care se vor crea si piste pentru biciclisti pe maluri...


In proiectul de amenajare, sunt trecute si piste pentru biciclete. Care nu se realizeaza cu dale, ci cu material asfaltic sau cauciucat, nu mai stiu care era termenul precis.

Ar fi culmea sa mai planteze copaci pe langa cei de acum, ar putea chiar sa mai taie din ei, cei care sunt degeaba. Prin degeaba ma refer la copaci plantati aiurea sau a caror specie nu se potriveste cu locatia.

Cand naiba porneste si proiectul asta, habar n-avem. Oare s-a desemnat constructorul sau e tot in faza de licitatie?
0

#167 Useril este offline   cornelius55 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 01 ianuarie 12

Postat 28 martie 2013 - 16:26

Daca timisoara vrea sa devina capitala culturala a europei atunci ii trebuie o gara noua...Sper ca factorii de decizie sa se inteleaga cat mai repede si sa se treaca la fapte.
Ar trebui sa se spuna in sfarsit adio garii actuale comuniste. Ar fi inca un obiect nou care n-ar mai avea de aface in nici un fel cu trecutul comunist.
0

#168 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 martie 2013 - 12:38

Vezi postareaGygyman6, la 28 martie 2013 - 13:53, a spus:

Probabil va referiti la ceva de genul asta: :down:

Atasament Untitled-1.jpg

Complexuri de feulul asta sun cam peste tot in Japonia chiar si peste gari mici cu 2-3 linii, ele sunt construite de companiile feroviare, care mai apoi inchiziriaza spatiile si de aici iese profitul care sa acopere cheltuielile companiei.

Acum la noi cea mai mare problema ar fi cine/cum i-a banii, desigur CFR ar cere o chirie, iar la cat de ticalosit este la noi sistemul si cum se doresete cu ardoare falimentarea companiei de stat parca vad ca CFR nu se va alege cu nimic, poate chiar mai rau compania de stat ar fi nevoita sa plateasca o taxa celui care are spatiul comercial de deasupra garii.

Ca deh cei care odata traiau cu satra si faceau burlane acum detin spitale si case mai vechi decat este neamul lor...



N-am prea umblat prin lume ca sa vad la fata locului asemenea complexe insa m-am gandit ce i-ar lipsi complexului Iulius Mall ca sa fie perfect in opinia mea. Ii lipseste o gara si o autogara insa puse in asa fel incat sa nu incurce deloc pe cei care vin doar la cumparaturi. Si daca calea ferata nu poate fi adusa la IM atunci se poate construi ceva similar la Gara de Nord...
Suntem deja in al doilea deceniu din secolul XXI si mai avem doar opt decenii pana la revelionul 2100. Iar pana s-ar realiza un asemenea proiect ar mai trece 10-15 ani...
Deci am sari peste niste etape de dezvoltare pas cu pas....

CFR-ul ar veni cu terenul (ce nu-i putin lucru) si cu lucrari legate de calea ferata iar un privat ar veni cu banii pentru constructie. Profitul s-ar imparti dupa contributie. Iar primaria ar veni cu infrastructura adiacenta complexului...


Vezi postareaPelbartus, la 28 martie 2013 - 14:23, a spus:

In proiectul de amenajare, sunt trecute si piste pentru biciclete. Care nu se realizeaza cu dale, ci cu material asfaltic sau cauciucat, nu mai stiu care era termenul precis.

Ar fi culmea sa mai planteze copaci pe langa cei de acum, ar putea chiar sa mai taie din ei, cei care sunt degeaba. Prin degeaba ma refer la copaci plantati aiurea sau a caror specie nu se potriveste cu locatia.

Cand naiba porneste si proiectul asta, habar n-avem. Oare s-a desemnat constructorul sau e tot in faza de licitatie?



Eu am citat doar parerea domnului arhitect. N-am facut trimitere la proiect.

Aceasta postare a fost editata de mile: 29 martie 2013 - 12:40

0

#169 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 martie 2013 - 13:28

Vezi postareamile, la 29 martie 2013 - 12:38, a spus:

CFR-ul ar veni cu terenul (ce nu-i putin lucru) si cu lucrari legate de calea ferata



Pai aici ar fi problema, cu aceste lucrari, ori e clar ca CFR-ul pana nu se privatizeaza complet nu va exista nici o lucrare de felul asta de amploare. Cu statul Roman e greu sa faci "afaceri" mai ales ca samsarii vor sarii fiecare cu farfuria sa capete si ei ceva (nu intereseaza pe nimeni de viziune pe termen lung), probabil cand in Gara Timisoara Nord vor oprii doar trenuri de la DB atunci vom vedea si lucrari de anvergura dar pana atunci putem doar sa visam.

Si desi intru in offtopic, pe mine IM nu ma prea atrage, e o prostie de cladire, e gandita prost, plasata prost, cu o parcare foarte mica si fara sa respecte prea mult vreun plan urbanistic (stim povestea cu 40 si ce slalom trebuie sa faca autobuzul sa ajunga la statie). Daca ar trebuii facut ceva peste gara, cu o statie intermodala dedesubt, eu unul as pune o firma din vest sau din Asia sa o proiecteze, pentru ca am vazut ce minte stralucita a putut gandii Piata Iosefin, o lucrare relativ usoara.
0

#170 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 martie 2013 - 13:41

Din pacate asa stau lucrurile. Sunt de acord cu cele scrise de tine. Dar incercam si eu sa visez ...

Totusi, parerea mea despre IM este una pozitiva, Este adevarat ca are si neajunsuri dar ramane (dupa mine) cea mai complexa si impresionanta cladire din oras. N-am zis cea mai frumoasa. Deocamdata nici nu avem altceva cu ce s-o comparam...
0

#171 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2361
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 29 martie 2013 - 19:09

Vezi postareaGygyman6, la 29 martie 2013 - 13:28, a spus:



Si desi intru in offtopic, pe mine IM nu ma prea atrage, e o prostie de cladire, e gandita prost, plasata prost,

Nu sunt specialist in arhitectura dar realitatea economica demonstreaza ca e plasata foarte bine din punct de vedere al afacerilor. Celelalte "tentative" de mall au esuat lamentabil la faza de proiect...cel din zona Modern si cel din zona abator....clar nu e executata si finisata cum ar trebui...dar cum spunea si dl Mile..asa cum e nu avem alta mai buna momentan... daca ar fi asa groaznica pe deplin nu s-ar inghesui toata lumea sa mearga la "mall" nu?..
0

#172 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 29 martie 2013 - 20:17

Mall-ul de la Abator ar fi rezolvat foarte multe probleme din complex. Cu un mall langa, nu s-ar fi dezvoltat atatea shaormerii si baruri rau famate printre camine.
0

#173 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 martie 2013 - 20:48

Vezi postareaBogdanTm, la 29 martie 2013 - 19:09, a spus:

daca ar fi asa groaznica pe deplin nu s-ar inghesui toata lumea sa mearga la "mall" nu?..


Si fostul "acvariu" era considerat groaznic, si uite ca lumea tot mergea la el (unii chiar il regreta acuma)... aici nu e vorba de cum arata, pentru ca nu aia atrage sau respinge, e vorba ca poarta statutul de "mall" si este singura constructie de acest fel din oras, si la cat de snoaba, needucata si usor de corupt e mare parte din natia noastra e normal ca e asa de "vizitat". Sunt sigur ca daca construiau o groapa de gunoi cu magazine pe langa si ii spuneau mall lumea mergea si acolo doar ca sa se dea mare "ca merge la mall".

E vorba ca la noi e "kewl" sa mergi la mall, asa cum in 90' si 2000 era "kewl" sa mergi la McDonald's, sa nu mai zic ca in alta parte nu ai cum sa gasesti anumite servicii pe care le gasesti doar la mall, aceste servicii mutandu-se la mall pentru ca preconizau ca lumea va merge acolo din motivele spuse mai sus.

Nu discut de ce celelalte proiect au esuat, dar oricum daca erau concretizate esuau pe urma din cauza ca suprasaturau piata, doar nu mai cumpara nimeni electrocasnice sau alte produse in ritmul in care o facea in 2005.
0

#174 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 aprilie 2013 - 07:52

Soarta Garii de Nord se decide (din nou) la Paris

04 Aprilie 2013

Gara de Nord din Timișoara va arăta tot ca în lumea a treia și în următoarea perioadă. Cât timp există un proces pe rol, între Ministerul Transporturilor și o firmă de consultanță, nu se poate interveni cu lucrări de reparaţii. Asta a aflat Nicolae Robu după întâlnirea cu ministrul Relu Fenechiu.

Când cobori din tren la Timișoara, ai senzația că ai ajuns într-un loc uitat de lume. Gara de Nord e mizerabilă și orice călător nu se gândește decât cum să iasă cât mai repede din sala de așteptare. Asta, dacă nu și-a rupt deja picioarele pe peroanele ca vai de capul lor. Cele cinci stele ale Timișoarei n-au apucat să strălucească și pe aici și, la cum stau lucrurile, nu sunt șanse ca asta să se întâmple prea curând.

Primarul Nicolae Robu s-a întâlnit, luni, cu ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Relu Fenechiu. În timpul discuțiilor, edilul șef al Timișoarei a cerut urgentarea reabilitării Gării de Nord. Acest lucru nu este însă posibil. „Statul român se judecă pentru 20 de milioane de euro. Procesul are loc la Paris şi avansează extraordinar de greu. I-am cerut ministrului Relu Fenechiu să recurgem la o intervenţie în forţă majoră, fără a afecta derularea procesului”, susține Robu.

Contractul de reabilitare a Gării de Nord Timişoara a fost semnat, prin 2005, cu o societate israeliană care s-a apucat doar teoretic de lucru. CFR a cerut rezilierea contractului, dar partenerii nu au fost, evident, de acord. Procesul de la Curtea Internaţională de Arbitraj de pe lângă Camera Internaţională de Comerţ de la Paris a fost câștigat de CFR, dar lucrurile nu s-au oprit aici. N-a putut fi organizată o licitație din cauza unui alt contract, unul de consultanță, încheiat cu o firmă belgiană. Al doilea proces este încă pe rol la Curtea Internaţională de Arbitraj. :slap:

Sursa: deBanat

Partea buna e ca macar nu vom avea in schimbul reabilitarii garii, tramvaie de la Pascani. :)
0

#175 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 aprilie 2013 - 09:55

Citeaza

Partea buna e ca macar nu vom avea in schimbul reabilitarii garii, tramvaie de la Pascani. :)



Partea proasta e ca s-ar putea sa nu mai avem tramvaie DELOC! :wub: :cry:
0

#176 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 aprilie 2013 - 11:30

Vezi postareaChagall, la 22 noiembrie 2011 - 13:59, a spus:

Intrebare adresata doamnei Doina Mosneag, consiliera a doamnei ministru Anca Boagiu, pe forumul SSC in legatura cu reluarea lucrarilor la Gara de Nord:




Citeaza

Chagall: Cand va fi reluat reabilitarea Garii de Nord din Timisoara? Si care a fost sentinta la Curtea Internaţională de Arbitraj de la Paris vizavi de litigiul aparut cu fostul constructor?

Doina Mosneag: CFR SA a avut câştig de cauză în ceea ce priveşte demararea procedurilor de organizare a licitaţiei, în conformitate cu procedurile BERD, pentru continuarea lucrărilor - rest de executat în staţia CF Timişoara Nord. Estimăm ca, în primul trimestru al anului 2012, după parcurgerea tuturor etapelor procedurale, să reluăm proiectul de modernizare a staţiei CF Timişoara Nord, prin demararea lucrărilor restante.




Iata a trecut si primul trimestru din 2013 si nici macar nu se mai pomenesc niste termene!

Aceasta postare a fost editata de mile: 14 aprilie 2013 - 11:31

0

#177 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 aprilie 2013 - 12:20

Iata ce frumos se vede gara noastra...cu trei tufe in fata ei...

Imagine atasata: gara de nord 10.JPG

Imagine atasata: gara de nord 02.JPGImagine atasata: gara de nord 04.JPG


Iluminatul stradal din fata garii nu functioneaza de mai bine de 2 ani de zile. Aceasta chestiune nu tine de renovarea garii ci de un telefon dat la primarie sau acolo unde-i cazul si lucrurile s-ar rezolva relativ rapid!

Imagine atasata: gara de nord 05.JPG
0

#178 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 14 aprilie 2013 - 12:49

Si tot din perimetrul Garii de Nord din Timisoara...


Vedeti cele doua cladiri in plan indepartat? Ei bine, cea noua si retrasa a fost construita prin '88-89 ca s-o inlocuiasca pe cea veche aflata la 0,5 metri de sosea si care urma sa fie demolata pentru a face loc unui trotuar generos. Nu s-a intamplat asa pentru ca au venit evenimentele din decembrie '89 si astfel cladirea cea veche, de la sosea a ramas in picioare si a fost reparata incurcand atat circulatia pietonala cat si stricand aspectul urban al bulevardului Republicii. Avem de-a face cu o strangulare, fie ea si estetica...iar lucrurile vor ramane asa, pe vecie, cel putin pentru generatia actuala,...


Imagine atasata: gara de nord 11.JPGImagine atasata: gara de nord 13.JPGImagine atasata: gara de nord 12.JPG



Si inca o cladire de prin zona despre care am mai scris si insist in continuare sa scriu despre ea ca poate-poate se intampla ceva...Cladirea apartine tot CFR-ului si era prevazuta a fi demolata inca din anii '70, dar mereu a scapat, iar de curand i s-a reparat si acoperisul...




Si oricat de renovata va fi aceasta cladire, ea va strica mereu imaginea din fata garii, nimic frumos, nimic pitoresc, nimic atractiv pentru ochi si suflet cand vi cu trenul la Timisoara si iesi din gara...Ea nu poate fi integrata in zona, prin pozitia ei strica si mai mult aspectul arhitectural al zonei care, fie vorba intre noi, si fara ea n-ar fi cel mai grozav, dar cu ea nici macar atat...

Ori aceste aspecte nu sunt legate nicidecum de renovarea garii ci de cu totul alte institutii si organisme ale orasului...


Imagine atasata: gara de nord 14.JPGImagine atasata: gara de nord 15.JPG

Imagine atasata: gara de nord 16.JPGImagine atasata: gara de nord 17.JPG

Aceasta postare a fost editata de mile: 14 aprilie 2013 - 13:15

0

#179 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 aprilie 2013 - 18:38

Vezi postareamile, la 14 aprilie 2013 - 12:20, a spus:

Iluminatul stradal din fata garii nu functioneaza de mai bine de 2 ani de zile. Aceasta chestiune nu tine de renovarea garii ci de un telefon dat la primarie sau acolo unde-i cazul si lucrurile s-ar rezolva relativ rapid!

Atasament gara de nord 05.JPG



De curiozitate am numarat cati stalpi din fata garii au lumina stinsa?

Iata si raspunsul: 11 stalpi purtatori de corpuri de iluminat stradal nu functioneaza (deloc!) din totalul de vreo 14.
0

#180 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2520
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 13 mai 2013 - 21:14

Zicea cineva pe forum ca la Gara de Nord nu se face curatenie. Dar totusi se face ceva:
Imagine atasata: gara (1)_525x700.jpg
matura mini parcarea din fata
Imagine atasata: gara_525x700.jpg
scariile din fata proaspat spalate de o femeie de servici.
0

Arata acest topic


  • (30 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi