STP Timișoara Forum: Iași - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Iași jud. Iași

#141 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 18 februarie 2013 - 23:28

Deci, aproximativ 100.000 BTU fiecare. Multumesc pentru informatie Radu.
L.E. Usile sunt antrenate de actuatoare actionate de motoare electrice? (mi-a aratat de curand dl. Illes asa ceva, o mostra adusa de o firma specializata)
Intreb deoarece spuneai ca nu mai e nimic pneumatic, dar mai e si solutia hidraulica, cam "greoaie" dupa parerea mea.
0

#142 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 februarie 2013 - 09:22

Are prevazuta rampa pentru persoane cu dezabilitati locomotorii?
0

#143 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 februarie 2013 - 11:24

Chestia cu rampa este (doar) una din "gaselnite" impuse de UE pentru a forta inlocuirea parcurilor invechite de mtc-uri. Personal n-am vazut niciodata folosirea rampei in Timisoara pe mtc-uri dotate cu ea.
Parca-i si vad pe vatmani coborand de la post pentru manevrarea rampei, asta dupa ce coboara la fiecare macaz pentru schimbarea manuala a acestuia...



Apropo de actuatoare, (cel putin) primul tramvai TIMIS 2, nr parc 231 + 1, avea usile actionate electric si ma gandesc ca erau actionate cu motorase. Se deschideau fin in prezenta unui bazait oarecum in surdina.
Dupa o perioada de timp, acest sistem a fost demontat si inlocuit cu sistemul hidraulic care dupa o perioada de functionare mai normala, incepea sa "tranteasca" usile. Poate si din cauza dereglarii...reglajelor.
Nu (mai) stiu daca sistemul electric a fost montat doar pe 231+1 sau pe primele cateva garnituri...
0

#144 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 19 februarie 2013 - 12:46

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 februarie 2013 - 23:28, a spus:

Deci, aproximativ 100.000 BTU fiecare.

Da, dar atentie, una e puterea declarata de fabricant si alta e realitatea! In urma calculelor facute de cei de la SAERP, care au livrat, printre altele, si convertorul static de alimentare a instalatiilor de climatizare, a rezultat ca in cazul acestuia sunt suficienti 36 kW pentru cele 2 agregate, in conditiile in care exista consum si pe alte componente ale instalatiilor in afara de motorul compresor. Discutia e complexa pe acest domeniu, cert este ca agregatele montate sunt mai mult decat suficiente (in exploatare incarcarea este mult sub puterea celor 2 agregate) pentru tramvaiul in discutie. In orice caz, daca va fi sa colaborati cu Remar Pascani, cu siguranta veti avea discutii cu ei pe teme legate de dotarile vagoanelor.

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 18 februarie 2013 - 23:28, a spus:

Usile sunt antrenate de actuatoare actionate de motoare electrice?

Da.

Vezi postareaChagall, la 19 februarie 2013 - 09:22, a spus:

Are prevazuta rampa pentru persoane cu dezabilitati locomotorii?

Nu, insa cred ca o astfel de dotare poate fi subiect de negociere cu Remar Pascani, daca se va lucra cu ei pe un proiect de modernizare. Poate chiar si alte variante.
0

#145 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 februarie 2013 - 14:35

Ca si cost, in sarcina cui intra transportul garniturilor la Remar Pascani si inapoi? Intra in suma respectiva, sau se va plati in plus?
0

#146 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 19 februarie 2013 - 15:16

Acestea sunt chestiuni despre care nu am cunostinta. RATP Iasi nu a platit absolut nimic pentru realizarea acestui proiect si nici pentru transport, insa acest fapt nu poate fi luat ca referinta, din motive evidente (ce tin de terenul nou pe care cei de la Pascani au intrat odata cu proiectul pentru care au utilizat vagonul de la noi). Si pentru Iasi, daca va fi sa existe in continuare o colaborare cu Remar Pascani pentru modernizarea unui numar de vagoane, problema transportului imi este deocamdata total necunoscuta.

Oricum, banuiesc ca transportul s-ar face cu GFR si probabil ca astfel pretul pentru aceasta activitate va fi mai mic. Zic si eu presupunand, dar cum va fi in realitate, ramane de vazut. Ce pot sa-ti zic sigur este ca transportul tramvaiului nostru, atat catre Pascani, cat si inapoi la Iasi, s-a facut cu auto.

Aceasta postare a fost editata de radub: 19 februarie 2013 - 15:19

0

#147 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 februarie 2013 - 19:14

Ok. Multumim pentru lamuriri. :)
0

#148 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 14 martie 2013 - 20:15

http://adevarul.ro/l...9aa5/index.html

Sper ca am postat unde trebe
0

#149 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 15 martie 2013 - 18:34

Apropo de rampele alea. Le-am vazut pe vagoane low-floor si aici in Germania sunt chiar si utilizate. Insa nu-mi pot inchipui cum sa instalezi o asemenea rampa pe un GT sau pe un Wegmann.
0

#150 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 16 martie 2013 - 23:33

@domnul Radub
Cam cate vagoane din parcul RATP vor fi modernizate?
Legat de schema de culori, acesta va fi cea stardat pentru toate vagoanele care vor fi modernizate sau veti incerca si o alta schema/culori?
Multumesc pentru raspunsuri.
0

#151 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 17 martie 2013 - 23:04

Cata vreme nu exista un raspuns cu privire la problema finantarii, nici eu nu am raspunsuri la intrebarile legate de viitorul acestui proiect. Deci, ramane sa discutam atunci cand se vor face o serie de pasi.
0

#152 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 18 martie 2013 - 00:00

Am inteles. Multumesc frumos
0

#153 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 iulie 2013 - 20:38

Daca tot sunt in apropiere mi-am amintit de subiectul asta si iata ca am gasit din intamplare articolul asta.

Citeaza

Experimente riscante cu tramvaiul de la “Remar” Pascani

Consilierul local Vlad Nedelcu a incercat sa afle mai multe amanunte despre omologarea tramvaiului construit la Remar Pascani, pus in functiune pe strazile din Iasi. Cum era de asteptat, tanarul consilier s-a lovit de refuzul reprezentantilor RATP.”Astazi am fost la RATP Iasi pentru a ma informa asupra omologarii. Asa cum ma asteptam, am vazut doar o forma preliminara a certificatului de omologare tehnica feroviara. Nu mi-a fost pus la dispozitie o copie a documentatiei in forma preliminara, deoarece domnul director general al RATP Iasi Gherca Maricel a sustinut ca trebuie acordul S.C. REMAR S.A. Pascani. In calitate de consilier local al Municipiului Iasi am dreptul de a ma informa aici in Iasi si nu este firesc sa merg tocmai pana la Pascani. De ce RATP Iasi face “experimente” cu asa zisa “scolarizare a vatmanilor” pe strazile din Iasi punand in pericol vietile participantilor la trafic, daca planeaza suspiciuni asupra omologarii vagonului?Consider ca in cazul nedorit al unui accident, vinovatii morali vor fi tocmai cei care nu pun la dispozitia alesilor locali, documente necesare edificarii asupra acestor aspecte. Atasez explicatia olografa a domnului director general al RATP Iasi Gherca Maricel”, a declarat consilierul local Vlad Nedelcu.

sursa: iacitieste.ro
0

#154 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 iulie 2013 - 19:28

Imi pare rau, dar am sters postarile cu potential de flame si atac la persoana. Ramanem la citatul din presa si cam atat. Acesta reprezinta opinia ziaristului respectiv, nu a forumistului care a postat citatul de mai sus.
0

#155 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 august 2013 - 09:51

Iar opinia specialistilor este asa: "Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ha, ha, ha, ha, ha, ha!" Florin, aici nu este vorba despre opinii, ci despre lipsa crasa de documentare, despre necitit legi si reglementari, adica despre prostie crancena si lipsa de responsabilitate a unor oameni cu putere de decizie, respectiv cu puterea de a induce senzatia de nesiguranta si panica in mase, oameni care abereaza pe marginea unor chestiuni sensibile ce tin de un serviciu public. Este foarte, foarte grav, deci mai usor cu "simpla opinie"...
0

#156 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 decembrie 2013 - 18:40

Citeaza


Două tramvaie s-au ciocnit la Iaşi. Opt oameni au fost răniţi UPDATE


Imagine postata

Numărul persoanelor rănite în urma accidentului produs, luni, la Iaşi și în care au fost implicate două tramvaie a ajuns la opt, cinci dintre pasagerii răniţi fiind transportaţi la spital, în timp ce alţi trei au primit îngrijiri medicale la locul accidentului.

"Trei victime au primit îngrijiri la faţa locului, iar alte cinci au fost transportate la spital. Patru dintre acestea au fost duse la Spitalul Sfântul Spiridon, iar una la Spitalul de Neurochirurgie. Toate persoanele care au ajuns la spital sunt în stare bună, fiind conştiente. Vor fi supuse unor investigaţii medicale amănunţite”, a declarat pentru corespondentul MEDIAFAX medicul Diana Cimpoeşu, coordonatorul SMURD Iaşi.

Două tramvaie ale regiei locale de transport din Iaşi s-au ciocnit, luni, apoi au deraiat, după ce unul din mijloacele de transport a rămas fără frâne într-o pantă.

Cele două tramvaie rulau pe aceeaşi linie, între gară şi centru, iar unul dintre tramvaie a urcat panta pe strada Arcu, dar la un moment ar fi rămas fără frâne, coborând cu spatele. Mijlocul se transport s-a izbit de un alt tramvai care se afla la baza pantei, pe aceeaşi linie.

În urma impactului, ambele tramvaie au deraiat.

În cele două mijloace de transport se aflau câteva zeci de călători, iar primele informații arătau că patru pasageri au fost răniţi uşor, la faţa locului ajungând mai multe echipaje SMURD.

Poliţiştii iau în calcul ipoteza unei defecţiuni tehnice apărute la unul dintre tramvaie. Cabina unui tramvai şi partea din spate a celuilalt mijloc de transport au fost grav avariate.

La locul accidentului au sosit mai multe echipe de intervenţie din cadrul regiei locale de transport. Totodată, în zonă au sosit şi şefii acestei unităţi.

Circulaţia tramvaielor între gară şi centru este blocată, mijloacele de transport urmând să fie tractate şi duse în depoul situat la câteva sute de metri distanţă de locul accidentului.
Inspectoratul Teritorial de Muncă Iaşi a declanşat o anchetă în acest caz.



sursa: realitatea.net
0

#157 Useril este offline   The Legend 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 31 ianuarie 13
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Trenul si calatoria cu trenul

Postat 13 aprilie 2014 - 17:01

Chiar inainte de accident am fost in Iasi :

Fisier atasat  DSCN6063.JPG (869.97K)
Number of downloads: 41

Fisier atasat  DSCN6064.JPG (914.51K)
Number of downloads: 50

Fisier atasat  DSCN6110.JPG (1.27MB)
Number of downloads: 45

Fisier atasat  DSCN6129.JPG (764.93K)
Number of downloads: 37
2

#158 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 26 octombrie 2014 - 18:56

Poze faine din Iasi

Linkul meu
0

#159 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 octombrie 2014 - 21:18

Mi se par mult mai frumoase tramvaiele vechi decat cel nou...modernizat!
0

#160 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 21 decembrie 2014 - 11:24

Iasi, tramvaie "scurte" si ... (mai) dese! Cel putin asa reiese din filmulet, tinand cont si de viteza de rulare a acestuia...Postarea este cam veche ... 2011.




3

Arata acest topic


  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi