STP Timișoara Forum: Skoda Irisbus - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »

Skoda Irisbus Citelis 24 Tr - Iveco Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#341 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 ianuarie 2009 - 21:27

Astazi pe la 13:30 am avut ocazia sa merg cu firobuzul 11 de la Strandul Tineretului catre centru. Bineinteles ca afisajul arata ca se indreapta catre Strand si nu spre Baritiu (adica exact invers). Nici vorba de anunturi audio ale statiilor. Am vrut sa-i iau numarul dar am uitat la coborare. Apoi de la Posta Mare am luat 15-le care daca ma luam dupa afisaj, se indrepta spre Traian Grozavescu si nu spre Girocului, respectiv Maresal C. Prezan (adica din nou exact invers). Si nici in acest firobuz n-am auzit anunturile audio. Acesta avea numarul 3007. Pe sensul invers, adica spre centru circula 3040 pe afisajul caruia scria ca se indreapta catre Maresal C. Prezan (adica tot invers). Stau si ma intreb, oare la noi nimic nu poate functiona normal...orice minune chiar trebuie sa tina "trei zile"...
Au fost si cateva firobuze de pe contra sens care au avut afisarea corecta, dar procentual cred ca au fost 50%, nepermis de putin....
Toate acestea se intampla la 8 - 9 luni de la achizitia lor si introducerea in circulatie. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum va fi peste trei ani...oricum, eu sant dazamagit, ca nici acum cand se dau destui bani (rate) pe aceste firobuze, ele nu functioneaza corect cu toate dotarile...si atunci de ce s-au mai cumparat astfel de firobuze...ca sa ne batem cu bolovanul in piept...
0

#342 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 17 ianuarie 2009 - 19:18

Bordul trolebuzelor Skoda 24Tr(#3014)
Am sa revin si cu poze pe timp de ziua sa se vada mai bine :) pana atunci sper sa va placa astea. :)
Imagine atasata: DSC04176.jpgImagine atasata: DSC04177.jpgImagine atasata: DSC04178.jpg04178.jpg]
Imagine atasata: DSC04179.jpgImagine atasata: DSC04180.jpgImagine atasata: DSC04181.jpg04181.jpg]
Imagine atasata: DSC04182.jpg
Prezint si partea acoperita din fata si ce sar afla dupa far :excl: in depou aseara am facut pozele.
Imagine atasata: DSC04208.jpgImagine atasata: DSC04209.jpg

Aceasta postare a fost editata de Vali: 17 ianuarie 2009 - 19:26

0

#343 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 17 ianuarie 2009 - 20:56

Partea "ascunsa" a Skodelor.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1000948.JPG
  • Imagine atasata: P1000949.JPG
  • Imagine atasata: P1000950.JPG
  • Imagine atasata: P1000955.JPG
  • Imagine atasata: P1000956.JPG

0

#344 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 ianuarie 2009 - 12:55

Astazi la ora 10 am circulat cu 11-le (firobuzul!) de la Piata 700 catre Strandul Tineretului (este vorba de numarul 3006). Totul a functionat ca la carte, respectiv afisajul din statie, afisajul firobuzului, anunturile audio, sofer calm, ingrijit...nota zece si pentru sofer si pentru RATT...am avut un pic impresia ca ma aflu in strainatate....daca asfaltul de pe strazi n-ar fi in multe locuri in valuri sau foarte des carpit (petecit), atunci o calatorie cu firobuzul ar putea fi chiar o placere la fel de mare ca si cu tramvaiul pe linii reabilitate (vorbesc de firobuze noi sau foarte bine intretinute) mai ales pe bulevarde largi gen Take Ionescu sau Simion Barnutiu...
0

#345 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 ianuarie 2009 - 13:46

Vezi postareamile, la 19 Jan 2009, 12:55, a spus:

vorbesc de firobuze noi sau foarte bine intretinute


Nu mai avem in circulatie decat troleibuze noi. :nervos:
0

#346 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 ianuarie 2009 - 13:56

"Vorbeam" ipotetic....oricum, daca nu vom avea si strazile pe care circula firobuzele asfaltate "brici", atunci in doi-trei ani aceste firobuze noi acuma vor incepe sa zdranganeasca, deci intretinerea la care ma refeream implica si calitatea carosabilului strazilor....
0

#347 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 19 ianuarie 2009 - 14:04

Eu ma gandesc pe langa starea drumurilor si la calmatoarele de trafic care sunt groaznice. (un troleibuz trece zilnic de zeci de ori peste ele, nu ca noi cu masina). Noroc ca iarna le scot ....
0

#348 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 19 ianuarie 2009 - 21:02

Trolee sunt noi si foarte bune dar la fiecare troleu se aude cate o problema scartaie aia, motoru saude prea tare, la unu se strica dupa putin timp ceva, etc. Am sa ma duc odata in tara natala la cehi sa ma plimb cu un skoda de la ei si sa si pozez si poate o mica filmare sa vad cum se comporta ale lor in comparatie cu ale noastre.
0

#349 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 20 ianuarie 2009 - 12:04

Astazi, ora 8:57, in Piata Marasti, firobuzul 11 a sosit la fix conform afisajului din statie, afisajul firobuzului OK, dupa ce am urcat am constatat ca anuntul audio nu functiona. M-am dezamagit. Este vorba de numarul 3034. Spuneau unii colegi de forum ca este enervant pentru soferi sa tot auda aceste anunturi. N-are de ce sa-i enerveze pentru ca este o voce placuta, calda, calma, este pusa usor in surdina tocmai ca sa nu-i enerveze nici pe calatori iar soferii sant chiar usor izolati de restul firobuzului...asa ca mai degraba este vorba de rautatea acelor soferi care se plang ca-i deranjeaza aceste anunturi...iar daca tot nu accepta, atunci trebuie stipulat acest lucru in fisa postului....nu este acceptabil ca aceste firobuze sa fie dotate cu aceste sisteme moderne de informare si sa nu fie folosite ca se opun soferii...trebuie sa progresam odata cu vremurile in care traim, nu sa ramanem mereu in urma...
0

#350 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 ianuarie 2009 - 12:26

Sunt de acord cu tine mai ales ca am lucrat ceva la inregistrarile alea (si eu si fiica mea)
0

#351 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 20 ianuarie 2009 - 13:48

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 20 Jan 2009, 12:26, a spus:

Sunt de acord cu tine mai ales ca am lucrat ceva la inregistrarile alea (si eu si fiica mea)


Eu unul va apreciez efortul (amandorura) mai ales pentru ca a iesit un lucru de calitate. Cu ceva timp in urma m-am implicat in discutii pe aceasta tema pe forum sustinand un principiu si anume ca toate aceste dotari moderne trebuie sa functioneze la parametri normali pentru care au fost proiectate, fara sa fi auzit pana acum cateva zile aceste anunturi audio (n-am avut ocazia) insa acum dupa ce le-am auzit, sustin si mai tare aceasta necesitate...
0

#352 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 20 ianuarie 2009 - 16:07

numai stiu in ce zi,am fost cu un trloeibuz,iar un sofer vorbea cu cineva,si i-a spus ca el a oprit acea voce,nu semnalizeaza si a dezactivat sunetul de la usi,pentru ca il enerveaza sunetul acela...
0

#353 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 ianuarie 2009 - 15:23

TIMIŞOARA Descoperire a Curţii de Conturi


„Afacerea troleibuzul” – 21 milioane de euro aruncate pe maşini mici, grele şi defecte
de Dragoş BOŢA | 26 IANUARIE 2009


Regia locală de transport a plătit marfa, deşi nu era cea comandată
Unu din patru troleibuze, cumpărate noi, s-a stricat în primele luni de funcţionare
Primăria i-a iertat pe cehi de penalităţi de peste 230.000 de euro

21,39 milioane de euro a dat Regia Autonomă de Transport Timişoara (RATT), cu binecuvântarea primăriei, firmei cehe Skoda Electric pentru 50 de troleibuze noi care sunt cu peste o tonă mai grele decât prevede contractul, au mai puţine locuri şi majoritatea au avut probleme de funcţionare încă de la livrare. Un control efectuat de Curtea de Conturi a scos la iveală grave deficienţe în modul în care s-a derulat acest contract, dar şi faptul că reprezentanţii autorităţilor locale au dat dovadă de o îngăduinţă suspectă faţă de furnizori.

După o licitaţie în care caietul de sarcini a fost modificat de câteva ori, RATT a semnat în aprilie 2007 contractul cu Skoda Electric prin care, în termen de 180 de zile, urmau să-i fie livrate 50 de troleibuze noi „cu caracteristicile prevăzute în Caietul de Sarcini şi Propunerea Tehnică”, în caz contrar furnizorul fiind obligat să plătească penalităţi de 500 de euro pe zi pentru fiecare vehicul. Deşi în contract se prevedea faptul că trebuie să fie pregătite şi pentru montarea noilor sisteme de tiketing, în 9 ianuarie 2008, termenul de livrare se prelungeşte până în luna aprilie, predarea urmând să se facă în trei tranşe.

Comisie cu orbul găinilor

Înainte de trimiterea spre Timişoara a primelor troleibuze, o comisie din care au făcut parte Eugen Stănescu, directorul general de atunci al RATT, Ioan Goia, directorul tehnic al RATT şi actual director general, şi Chiş Culiţă, directorul Direcţiei de drumuri şi transporturi Timişoara şi subordonat direct primarului Gheorghe Ciuhandu, a mers în Cehia pentru a vedea dacă produsele corespund contractului.

Deşi s-a constatat că greutatea unui troleibuz gol este mai mare cu 1,6 tone, numărul de locuri este mai mic şi platforma pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi nu este acţionată electric, conform prevederilor contractuale, partea română şi cea cehă semnează un procesverbal mincinos - „în urma inspecţiei vizuale, statice şi dinamice, troleibuzele corespund livrării, neexistând deficienţe majore. Orice alte deficienţe constatate ulterior de către comisia de recepţie se vor trata conform prevederilor contractuale”. Ulterior, se semnează un al doilea act adiţional prin care RATT acceptă să recepţioneze vehiculele în baza parametrilor tehnici „omologaţi de Registrul Auto Român” şi nu a celor prevăzuţi în contract.

Chiar înainte de campania pentru alegerile locale, primarul Gheorghe Ciuhandu împreună cu reprezentanţii firmei Skoda au inaugurat oficial troleibuzele, cu un spectacol care a scos 12.000 de euro din bugetul RATT. Vehiculele stropite cu şampanie de oficiali aveau însă mari probleme, 80% dintre ele având defecţiuni în primele luni de exploatare. La unul dintre ele, comisia a constatat „imposibilitatea recepţiei troleibuzului datorită nefuncţionării mai multor subansamble fundamentale”. Numai pentru acesta, Skoda Electric ar fi trebuit să plătească penalităţi de 18.000 de euro. RATT a emis şi transmis către partea cehă, în 20 iunie 2008, o factură de penalităţi pentru nelivrarea la termen a vehiculelor în valoare de 234.000 de euro, dar în mod ciudat nu a mai fost înregistrată în contabilitate şi anulată.

Actualul director al RATT, Ioan Goia, a refuzat să răspundă direct la orice fel de întrebare legată de contractul cu Skoda Electric, transmiţându-ne prin intermediul purtătorului de cuvânt că „licitaţia şi recepţia pentru troleibuze a fost una corectă, atâta timp cât ele rulează în Timişoara şi deservesc timişorenii”.

dragos.bota@gandul.info



Sursa: gandul

Rezulta printre altele ca pretul unui firobuz Skoda este [b]427.800
euro...

Aceasta postare a fost editata de mile: 26 ianuarie 2009 - 15:54

0

#354 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 26 ianuarie 2009 - 17:46

Articolul respectiv are o tenta rautacioasa la adresa primarului. Daca s-ar fi reziliat contractul cu Skoda, pateam exact ca si in cazul achizitiei a 30 autobuze articulate noi.
0

#355 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 26 ianuarie 2009 - 21:12

Nu-i vorba de rezilierea contractului, ci de neaplicarea penalizarilor prevazute in contract catre furnizorul ceh, care n-a respectat caietul de sarcini si nici termenele de livrare...cu alte cuvinte, stipularile din contract s-au dovedit inutile...
0

#356 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 27 ianuarie 2009 - 00:25

Vezi postareamile, la 26 Jan 2009, 15:23, a spus:

Vehiculele stropite cu şampanie de oficiali aveau însă mari probleme, 80% dintre ele având defecţiuni în primele luni de exploatare. La unul dintre ele, comisia a constatat „imposibilitatea recepţiei troleibuzului datorită nefuncţionării mai multor subansamble fundamentale”. Numai pentru acesta, Skoda Electric ar fi trebuit să plătească penalităţi de 18.000 de euro.

Acordandu-i autorului Dragos Bota prezumtia de nevinovatie, eu as fi curios de unde a scos cifrele respective. Cine face statistica firobuzelor defecte?

In alta ordine de idei, si despre licitatia pentru autobuzele Mercedes s-a spus ca a fost masluita. Se aduna chestiunile .. :coolspeak:
0

#357 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 27 ianuarie 2009 - 10:09

Ma asteptam sa fie combatut intr-o oarecare masura acest articol din presa, insa se pare ca contine si niste lucruri adevarate...
0

#358 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 09 februarie 2009 - 19:07

Astazi dimineata cand ma plimbam cu troleu 3039 si eram in fata la sofer si vb cu el un domn de la gara sa urcat in graba cu langosu,teoretic car fi trebuit sal lase ca mno impute tot trolebuzu
Multi romani ii doaren cot de noile trolee cati oameni cand se urca si se aseaza se pune sa mance, mie o domnisoara soferita mia zis ca pe troleu intr-o zi un domn si-a scos din placa un blid plin de supa si s-a pus sa mance(cat de nesimtit din partea lui :D ), alti vin cu paralele de cafea inauntru o bea si cand coboara le lasa inauntru, iara alti manca semninte alti nesimtit nu le pasa de nimic nau bunu simt nici cei 7 ani de acasa. Iam si zis doamnei soferite ca poate!! ma duc la presa sa le zic sa faca un reportat la RATT pe traseu sa filmeze sa vedem ce fac romani in troleu, manca,vorbeste cu gura mare la telefon intre ei etc si a 2 zi sa apara in ziar, tare mult as vrea sa vad daca ar mai manca si vb in trolee dupaia lumea.
Ca mie personal num place cand urca un domn se pune jos bine mersi dupa 2 3 min se pune sa mance langos supa ce are si dupaia impute tot troleu.
0

#359 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 februarie 2009 - 20:22

Mi-ai dat o idee. Poţi numi o linie de firobus pe care, călătorind de la cap la cap de câteva ori, să nimeresc sigur câţiva nesimţiţi? Şi-aşa îmi stă aparatul foto :D degeaba. Sau o linie de tramvai, same thing for me.

Iar în altă ordine de idei, parcă încep să-mi amintesc cu nostalgie de anul 2000 când un şofer pe linia 33 a coborât din cabină (stăteam pe loc la Catedrală) şi s-a răţoit la mine să încetez să mănânc seminţe - deşi cojile le ţineam în palmă. O, tempora! <_<

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 09 februarie 2009 - 20:22

0

#360 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 februarie 2009 - 09:30

Am avut ocazia sa vad o data un tip de peste douazeci de ani, in tramvai care a rontait seminte si a adunat cojile in palma iar la coborare le-a aruncat pe jos in tramvai...fapta s-a petrecut la un an-doi dupa revolutie...
0

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi