Cat despre poza a II-a, normal ca apreciem fata!
Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#821
Postat 01 martie 2013 - 01:01
Ammm "106".. Ea e "Regina" nu?
Cat despre poza a II-a, normal ca apreciem fata!
Cat despre poza a II-a, normal ca apreciem fata!
#823
Postat 01 martie 2013 - 15:59
Pai fata de cum am vazut-o ultima data (in sensul pozivtiv) arata muuult mai bine!
#830
Postat 05 martie 2013 - 21:23
Am lucrat pe vremuri la aceste faruri (nu la varianta cu leduri!). Se faceau la ELBA. Nu stiu acum daca se mai fac la Elba?...
#831
Postat 05 martie 2013 - 22:14
Da are faruri cu LED iar cele de jos la modernizare sunt facute la ELBA dar daca se ard sunt inlocuite cu ce are depoul la dispozitie.
La locomotive prefer farurile normale nu cele cu LED deoarece pe o ceata densa farurile cu LED sunt inutile si cum ceata este foarte des intalnita trageti voi concluzia.
La locomotive prefer farurile normale nu cele cu LED deoarece pe o ceata densa farurile cu LED sunt inutile si cum ceata este foarte des intalnita trageti voi concluzia.
#832
Postat 07 martie 2013 - 00:32
The Legend, la 05 martie 2013 - 22:14, a spus:
Da are faruri cu LED iar cele de jos la modernizare sunt facute la ELBA dar daca se ard sunt inlocuite cu ce are depoul la dispozitie.
La locomotive prefer farurile normale nu cele cu LED deoarece pe o ceata densa farurile cu LED sunt inutile si cum ceata este foarte des intalnita trageti voi concluzia.
La locomotive prefer farurile normale nu cele cu LED deoarece pe o ceata densa farurile cu LED sunt inutile si cum ceata este foarte des intalnita trageti voi concluzia.
Defapt nu conteaza ca e led ca e bec clasic conteaza doar lumina. Ledurile iti dau o lumina rece care dauneaza ochilor si inclusiv nu poti vedea bine (lumina alba), Iar becu clasic iti ofer lumina calda care nu dauneaza ochilor ( lumina galbena sau lumina pentru ceata ) .
#833
Postat 07 martie 2013 - 01:07
Farurile de ceata au un fascicul difuzat, proiectoarele cu LED un fascicul concentrat, de aceea farurile de ceata ajuta oarecum la vederea pe ceata. Noaptea uneori ma joc cu lanterna cu LED si deja daca este putin de tot ceata, fascicolul de lumina este vizibil. Imi dau seama ca proiectoarele unei locomotive nu trebuie sa respecte norme antiorbire ca cele de la o masina si sint foarte puternice, la o atmosfera putin cetoasa se vad numai raze si pete albe...
#834
Postat 07 martie 2013 - 18:02
La locomotiva farurile cu cat is mai puternice cu atat mai bine nu exista reglementari in aces sens doar ca locomotiva nu poate pleca la drum daca farurile de sus (centralele) nu functioneaza.
#836
Postat 09 martie 2013 - 16:38
Adica un documentar in care se vorbeste numai de rau despre calea ferata si a indemna oamenii catre dube si autobuze...decat sa ma uit la asa ceva mai bine ma uit la pereti!
#838
Postat 10 martie 2013 - 22:02
4km de mers pe linie de la bariera de la Padurea Verde pana la PO Ghiroda infruntand cainii de pe traseu pentru a poza doua trenuri si a filma inca unu

IR72 with 480 004 by Vlad0012, on Flickr

IR72 with 480 004 by Vlad0012, on Flickr
#839
Postat 10 martie 2013 - 22:13
Deci sticla de Cola lasata cu intentie, sau nu acolo, e GENIALA!
SUPER POZE!

Ajutor















