STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#1321 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2013 - 17:25

Vezi postareamile, la 23 februarie 2013 - 17:03, a spus:

Am vazut nu odata electro-mecanici de la ratt iesiti la cap 2 in pauza pentru a-si cumpara mancare, in salopete negre ca la mineri, ele fiind la origini albastre. Aceste salopete n-au vazut detergent si apa poate si de un an de zile. Nu stiu daca este vina regiei ca ei umbla cu salopete atat de murdare dar in mod sigur este vina regiei ca ii lasa sa iasa pe strazi in acest hal. Sa fie clar ca nu toti muncitorii pe care ii vad iesind pe la cap 2 au salopetele atat de murdare dar cativa tot sunt.


Hmmm aici intervin si eu, depinde ce intelegere exista, de exemplu taicamiu lucreaza la un atelier de reparatii utilaje hidraulice, are din cate stiu 2 salopete pentru schimb, acestea le spala el la lucru cu masina de spalat a firmei, care cumpara si detergentul necesar. Foarte rar vad sa aduca acasa vreo haina straina de la lucru, si asta doar cand se mai uita sa se cumpere detergent.

Poate la Ratt angajatilor li se ofera doar salopeta (poate chiar numai una singura) si in rest ei sunt responsabili de ea si trebuie sa o spele unde pot sau cand pot.
0

#1322 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 23 februarie 2013 - 19:50

:up_arow: Asa e.

Mile, Retim-ul nu iti ia gunoiul daca nu platesti. Simplu! In cazul nostru nu e deloc atat de simplu. N-am comparat preturile ridicarii gunoiului cu cele din Germania, dar probabil ca nu sunt diferite cu mult (plus ca acolo face clientul sortarea nu firma de salubrizare).
0

#1323 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 23 februarie 2013 - 20:49

Citeaza

Mile, Retim-ul nu iti ia gunoiul daca nu platesti.



Pai urlu de cativa ani ca trebuie facut ceva in acest sens. Am si propus tot felul de masuri de-alungul timpului dar sefii din Ratt sunt nepasatori si indiferenti la acest fenomen care va lua amploare (timpul trece, leafa merge, pana cand se stinge lumina). Iar aceasta nepasare se transmite mai departe spre esaloanele inferioare din cadrul RATT.
Si nu sunt singurul care se plange de acest aspect. Pai daca Ratt-ul nu se ocupa ca sa-si incaseze banii ce i se cuvin de la calatorii fraudulosi atunci cine sa se ocupe de acest lucru?...Papa Benedict?...

Si peste toate astea vine Mos Craciunul Robu care ofera daruri (aproape) la toata lumea, iar cine nu primeste daruri (gratuitati), le ia (si) singur.

Sunt sigur ca daca prin absurd s-ar ajunge la un parteneriat ca cel mai sus propus, lucrurile ar ajunge pe un fagas normal intr-o perioada de timp acceptabila. Asta daca si nemtii ar accepta sa intre intr-un asemenea parteneriat. In varianta actuala ne indepartam tot mai mult pe an ce trece de o functionare normala a sistemului de incasari.

Aceasta postare a fost editata de mile: 23 februarie 2013 - 20:50

0

#1324 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 26 februarie 2013 - 14:14

Nicolae Robu desfiinţează biroul de relaţii publice de la RATT


Regia Autonomă de Transport în Comun Timişoara este una dintre instituţiile din subordinea primăriei, de activitatea cărora Nicolae Robu s-a declarat în nenumărate rânduri, total nemulţumit. Rând pe rând, societăţile au intrat în reorganizare, pentru eficientizare. Prima a fost Administraţia Domeniului Public, societate ce a fost comasată cu Drumurile Municipale. Acum a venit rândul RATT, de unde, în primă fază, primarul vrea să dea afară 29 de oameni. “Programul de reorganizare şi restructurare a regiei prezentat, are scop final redresarea financiară a regiei şi transformarea acesteia într-un operator de transport eficient prin atingerea unui raport optim între personalul de bord şi total personal, astfel încât activitatea de prestator de servicii de transport public de persoane să se desfăşoare cu un nivel cât mai scăzut al subvenţiilor de la bugetul local. Menţionăm că la nivelul regiei, cheltuielile cu personalul au ponderea principală în structura cheltuielilor de exploatare şi reprezintă aproximativ 48 % din totalul acestora.” se arată în referatul proiectului de Hotărâre care va fi supus marţi, 26 februarie, votului Consiliului Local. Disponibilizările vizează opt angajaţi de la cabinetul directorului general (un consilier, un admnistrator, un recepţioner, 3 muncitori calificaţi şi 2 necalificaţi), un tehnician de la Biroul de Planificare, un angajat de la Serviciul Resurse Umane, unul de la Serviciul Prevenire şi Protecţie, 5 de la Serviciul Monitorizarea Energiei , unul de la Biroul Achiziţii Publice, 5 de la Secţia Mentenanţă, 4 de la Biroul Marketing şi 3 de la Relaţii Publice. Surpriza apare la acest ultim departament, unde numărul total al angajaţilor este de 3 persoane, ceea ce înseamnă că întregul Birou va dispărea. Cele trei persoane se ocupau înprimul rând cu furnizarea informaţiilor către mass media, sarcini pe care, primarul oraşului le-a contestat ori de câte ori a avut ocazia. Incertitudinea planează însă aspura tuturor angajaţilor RATT, pentru că nu ştiu cine este vizat de restructurare şi cine scapă. Cert este că toţi angajaţii care vor fi daţi afară, vor primi între 10 şi 15 salarii compensatorii, în funcţie de vechimea pe care o au în câmpul muncii.



SURSA: http://www.sursadeve...lice-de-la-ratt
0

#1325 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 februarie 2013 - 16:31

Bine, cred ca titlul e putin cam exagerat. Adica sa dezfiinteze total nu prea se poate... Sau?
0

#1326 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 26 februarie 2013 - 16:51

... şi 3 de la Relaţii Publice. Surpriza apare la acest ultim departament, unde numărul total al angajaţilor este de 3 persoane, ceea ce înseamnă că întregul Birou va dispărea...

Nu prea inteleg ce reiese din asta. Depinde cati angajati sunt la acest birou de relatii publice. Cred. :intrebare: :eusa_think:



SURSA: http://www.sursadeve...lice-de-la-ratt
[/quote]
0

#1327 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 februarie 2013 - 21:14

Se desfiinteaza ca birou de sine statator, nu si activitatea. (vezi proiectul care se gaseste pe pagina primariei deja, nu te lua dupa ziaristi)
0

#1328 Useril este offline   nad 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 05 martie 08

Postat 26 februarie 2013 - 22:39

Vezi postareaAndy Wegmann, la 26 februarie 2013 - 14:14, a spus:

Nicolae Robu desfiinţează biroul de relaţii publice de la RATT


...............Acum a venit rândul RATT, de unde, în primă fază, primarul vrea să dea afară 29 de oameni. “Programul de reorganizare şi restructurare a regiei prezentat, are scop final redresarea financiară a regiei şi transformarea acesteia într-un operator de transport eficient .........................


Cine crede ca RATT se va redresa financiar prin concedierea a 29 de oameni se imbata cu apa rece!


SURSA: http://www.sursadeve...lice-de-la-ratt

0

#1329 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 27 februarie 2013 - 22:04

Cu RATT la Dumbravita pe aproape 4 milioane de euro, pana la sfarsitului anului 2013. Vezi unde vor opri troleibuzele!

Cu RATT la Dumbravita pe aproape 4 milioane de euro, pana la sfarsitului anului 2013. Vezi unde vor opri troleibuzele!


TIMISOARA.
Pana la sfarsitul acestui an, timisenii care locuiesc in Dumbravita vor putea calatori cu mijloacele de transport in comun, promite primarul Timisoarei, Nicolae Robu. RATT se extinde cu bani europeni.

Gratie unui proiect cu fonduri europene, traseul troleibuzelor 14 se va mari pana la Dumbravita. Pentru asta trebuie amenajate 12 statii RATT, dus-intors. Edilul-sef al Timisoarei si primarul din Dumbravita au mers miercuri pe traseu pentru a vedea pe unde vor circula pe viitor troleibuzele ce vor strabate comuna de la marginea Timisoarei.

Proiectul a fost semnat deja, asa ca trebuie organizata licitatia si incepute efectiv lucrarile. Potrivit primarului Robu, licitatia este deja in curs de desfasurare si peste 11 luni este termenul limita, dar atat el cat si primarul din Dumbravita spera ca mijloacele de transport in comun vor circula pana la sfarsitul anului.

Potrivit proiectului, traseul troleibuzelor va fi extins de la intersectia strazii Ion Ionescu de la Brad cu Calea Sever Bocu din Timisoara pana la sensul giratoriu de la intersectia strazii Petőfi Sandor cu bulevardul Ghioceilor din Dumbravita. Se vor amenaja si 12 statii dus-intors.

Asadar, din Timisoara, troleibuzele vor avea urmatoarea oprire la Kaufland si alte statii la intersectia strazilor Petőfi Sandor cu Ferventia din Dumbravita, Petőfi cu Nicolae Balcescu, Petőfi cu Franyo Zoltan, unde este scoala, si Petőfi cu Jozsef Attila, urmand sa intoarca in sensul giratoriu de la intersectia cu bulevardul Ghioceilor. Va mai opri apoi tot pe Petőfi Sandor, langa cimitirul din localitate, iar apoi, pe rand, la intersectia cu Jozsef Attila, la primarie, la intersectia cu Eftimie Murgu, la cea cu Ferventia, la Kaufland si inapoi in oras.

Valoarea proiectului de extindere a retelei de troleibuz de la Timisoara la Dumbravita este de peste 17 milioane de lei, din care 14 sunt nerambursabili de la UE.

OPT
0

#1330 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 28 februarie 2013 - 00:57

Stirea asta ar fi fost pozitiva daca se incepea deja cu sapatul gropilor pentru stalpi. Dar s-a ajuns abia in fata licitatiei. Ori licitatiile la noi sunt mai paguboase decat insasi lucrarea...
Apropo, cred ca peste cativa ani acesti stalpi care se vor planta acum, vor fi "mutati" mai catre trotuare deoarece din actualele 3 benzi facute acum doi-trei ani se vor face 4. Asta se va intampla daca nu se tine cont si de acest aspect.
0

#1331 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 28 februarie 2013 - 14:41

Nu cred ca săpatul gropilor să reprezinte o problemă, mai ales că există acum utilaje specifice acestui tip de lucrare. Mai complicată va fi achiziţionarea materialului necesar plasei de susţinere a reţelei. Acum nu se mai acceptă legături simple, fără elementele de întindere a firului.
Plus, însuşi firul de contact, care este extrem de scump. O soluţie ar putea-o reprezenta recuperarea firului de pe linia 12, care oricum cocleşte degeaba pe traseu.
Cât despre licitaţii, Dumnezeu cu mila!!!
Încă ceva! Dacă linia va avea drept capăt sensul giratoriu de la capătul liniei 14, nu s-a realizat mai nimic. De ce nu s-ar concepe linia 14 barat, care să facă tot traseul consacrat, plus Dumbrăviţa?
0

#1332 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 28 februarie 2013 - 15:47

Gata cu baratele... Naiba sa le ia! Ca tare greu o fii denumirea lui in altceva.
Avem 15 si 16, 1 si 2... 14 si 20 sau 12 nu cred ca ar fi mare branza.
0

#1333 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 28 februarie 2013 - 17:38

In reportaj se vorbeste de "prelungirea liniei 14" nu de crearea unei linii noi, de ce vorbiti despre vreo linie noua? :blink:
0

#1334 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30192
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 28 februarie 2013 - 20:31

Si eu zic la fel. Nu va fi o linie noua.
0

#1335 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 martie 2013 - 01:01

Eu doar ii raspundeam domnului mile, care a expus problema unei noi linii barate... :timeout:
0

#1336 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 martie 2013 - 02:14

L-am vazut alaltaieri (miercuri seara) pe d-l Goia la Europa Nova cu un fragment de declaratie (prost ales de cei de la TEN) in care vorbea de "cele doua investitii majore la troleibuze", una dintre ele am dedus ca fiind cea din Dumbravita, iar pe cealalta n-am "receptionat-o"...
Si mai spunea ca se va pune accent mai mare in viitor pe dezvoltarea transportului in comun cu firobuze!...de tramvaie nimic!


@ Cseh_17
Nu stiu daca am sustinut o linie barata insa in mod sigur am spus si sustinut ca nu este normal sa avem o linie atat de lunga, din Dumbravita pana la Baritiu. Aceasta linie trebuie fragmentata si din cauza frecventei diferite intre actuala linie 14 si viitoarea linie 14 pana la Dumbravita. Sunt sigur ca fragmentarea se va produce intr-un timp relativ scurt de la punerea in functiune. Nu stiu insa ce varianta va fi aleasa pentru pentru fragmentare, fie "barat" (nici eu nu sunt de acord cu aceasta varianta), fie alt numar de linie. Vom vedea in curand, peste doi ani!...

Sau poate ii raspundeai lui emilut! Daca-i asa, atunci atentie (mai) marita!...

Aceasta postare a fost editata de mile: 01 martie 2013 - 02:17

0

#1337 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 martie 2013 - 13:41

Vezi postareamile, la 01 martie 2013 - 02:14, a spus:

L-am vazut alaltaieri (miercuri seara) pe d-l Goia la Europa Nova...



Eh vorbeste si el ca sa se afle in treaba, ca si Robu, care pe o parte spune ca transportul public e foarte important si ajuta la reducerea traficului si a aglomeratiei, dar pe de alata parte nu da bani pe tramvaie.

Tot Goia acum cativa ani, chiar inainte sa se inchida atelierul de la Take Ionescu impreuna cu depoul spunea ca ii place mult locul si ca se va investii si bla bla bla... am vazut cat de mult s-a investit in locul ala. Sa nu mai zic de tupeul cu care a raspuns cand l-a intrebat reportera de ce e asa de invechita tehnologia, directorul raspunzand ca ii place aspectul rustic, ca ii da un anumit aer :blink: .
0

#1338 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 02 martie 2013 - 01:46

Chiar eram curios care era cealalta investitie majora la firobuze insa din fragmentul dat nu reiesea acest lucru. Banuiesc ca ar fi fost vorba de Ghiroda dar doar banuiesc.

In rest, de declaratii de intentii fara finalizare sunt satul-satul.
0

#1339 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 02 martie 2013 - 10:19

Să vă dau câteva detalii despre cum decurge faimoasa "restructurare" a RATT.
Angajaţii din aparatul birocratic vizaţi de restructurare au fost detaşaţi (mutaţi) la secţiile regiei pe posturi care nu necesită pregătire superioară. Spre exemplu, avem acum la garaj un inginer care are drept unică misiune verificarea validatoarelor la ieşirea autobuzelor din garaj. Adică, introduce un bilet martor în validator, după care scrie pe spatele lui numărul autobuzului. Complicată operaţiune, nu? Doar posesorii de master o pot executa.
Pt a "încăpea" în schemă, au fost înlăturaţi meseriaşi cu vechi state de serviciu. Oameni care au ţinut secţia în spate vreme de 30-40 de ani, care au făcut din kk (scuze) bici când a fost nevoie. Oameni pe care toţi şefii de secţie de până acum i-au apreciat, cunoştinţele lor profesionale depăşindu-le în majoritatea cazurilor pe cele ale licenţiaţilor. Oameni care şi-au făcut o pasiune din rezolvarea unor probleme cărora inginerii nu le dădeau de cap. Oameni care ar fi meritat să fie menţionaţi în istoria RATT. Oameni care şi-au manufacturat sculele pe care regia refuza să le achiziţioneze. Oameni care au găsit soluţii fantastice la problemele ţinând de bunul mers al autobuzelor. Oameni care au prestat nenumărate ore suplimentare neplătite, care au lucrat şi nopţile atunci când au fost trimişi la deblocarea macazelor, rămânând şi peste zi la servici. Niciunul dintre ei nu a făcut un capăt de ţară din plata suplimentară a prestaţiei lor. Ei doreau doar să-şi păstreze locul de muncă şi certitudinea pâinii pe care o pun pe masa familiei.
Ei bine, aceşti angajaţi au fost exilaţi la secţia "Linia Cale" doar pt a fi reîncadraţi pe post de muncitori necalificaţi, cu salariul minim pe economie, urmând a fi disponibilizaţi în locul licenţiaţilor.
Mă doare sufletul constatând această stare de fapt. E strigător la cer ceea ce se întâmplă. Frumoasa noastră presă se face că n-aude şi n-a vede.
A rămas în garaj un singur meseriaş care are în sarcină un întreg almanah de probleme. Frânele, ambreiajele, hidraulicele, pneumaticele, practic tot ce ţine de funcţionarea în parametri normali a autobuzelor, mai puţin partea de motor.
0

#1340 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 14 martie 2013 - 14:31

Se modifica traseul autobuzelor de pe linia 13 barat


Din cauza lucrărilor de pe strada Theodor Aman, R.A.T.T. anunţă că începând de vineri 15 martie se modifică traseul liniei 13 barat. Autobuzele de pe linia 13 barat vor parcurge un circuit între Bulevardul Cetăţii, Calea Bogdăneştilor, Str. Tacit, Str. Ciocârliei, Str. Moise Doboşan, Str. Macilor, Str. Mircea cel Bătrân şi retur Bulevardul Cetăţii.


Linia 13 barat modificată va avea următoarele staţii:
Balta Verde (pe Bvd.Cetăţii – în drept cu copertina de tramvai, vis – a- vis de nr. 6 )
Liceul Socrates (la intersecţia Calea Bogdăneştilor cu str. Zalău)
Lăpuşneanu (la intersecţia Calea Bogdăneştilor cu str. Lăpuşneanu)
Alexandrescu (la intersecţia Calea Bogdăneştilor cu str. Alexandrescu)
Madona (în dreptul staţiei de tramvai)
Ciocârliei (str. Ciocârliei nr. 64)
Livezilor (pe str. Moise Doboşan nr. 109)
Alexandrescu (pe str.Moise Doboşan nr. 73)
Macilor (pe str. Moise Doboşan nr. 5)
Cetăţii (pe str. Mircea cel Bătrân nr. 5-7)

Modificarea traseului se pune în aplicare pentru că vor începe lucrările la reţeaua de apă-canal pe strada Theodor Aman. Lucrările sunt estimate să dureze până în luna mai, ceea ce înseamnă că până atunci autobuzul 13 barat va circula pe traseul menţionat mai sus.

Modificările la orarul liniei 13 barat pot fi vizualizate pe www.ratt.ro, rubrica Grafice şcoală sau în staţii.


sursa www.tion.ro
0

Arata acest topic


  • (141 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • Ultima »

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi