
Poze din depoul Damboviţa, fostul depou Take Ionescu și garajul din Buziașului
#922
Postat 28 ianuarie 2013 - 22:13
Andy Wegmann, la 28 ianuarie 2013 - 07:09, a spus:
1.Va iesi 3546 cu aceasta reclama pe traseu?
2.Ce a patit 3554 si 3543( parca i s-a intamplat ceva sapt trecuta in bucla la Torontal, din cate imi amintesc)?
3. Ce a patit 3465 si remorca lui?
4.Acum avem in total 4 pluguri? Ca inainte aveam doar 2.

1. Da cu acesta reclama va iesi pe traseu.
2. 3554 a avut o problema la usile dintre burduf. Sub podea a intrat apa iar in timp sa mancat tabla si s-au facut acolo niste gauri foarte mari si a fost nevoie sa decupeze podeaua si sa repare tablaria. In acesta problema au mai fost si 3529 si 3551(cred). 3543 a avut ceva probleme la contactori.
4. Da s-au mai cumparat inca doua.
Florin.B RATT, la 28 ianuarie 2013 - 13:33, a spus:
Totusi astazi l-am vazut la Libertatii(era pe linia 6) si astepta la semafor. Dintr-o data afisajul s-a stins si apoi s-a reaplins.
Andy Wegmann, la 28 ianuarie 2013 - 13:36, a spus:
cseh_17, la 28 ianuarie 2013 - 16:28, a spus:
Andy. #3465 nu a patit nimic... Pur-si-simplu i-a venit randul la RK.
Acum la subiectul acesta as zice doar atat. A stat luni buuune in depou pe motiv ca nu-s piese ca blah blah. A venit Timisoreana a scos banu, hop ca s-au gasit piese prin depou...

Nu a fost cumparat de nimeni ci a fost doar inchiriat catre RATT catre Timisoreana si va circula prin oras cand voi dori cei de la Timisoreana.
Nu ca s-au gasit neparat piese pentru el si nu era neaparat ca el sa fie ales pentru acest proiect.
#923
Postat 29 ianuarie 2013 - 00:41
2. Din moment ce interiorul va fi modificat ce afacerea lui peste are RATT? Are un tramvai, dar nu prea

#924
Postat 29 ianuarie 2013 - 07:01


#925
Postat 29 ianuarie 2013 - 16:26
Defapt el a fost bagat la rk cu scopul de a fi scos inapoi in traseu, ca el a avut norocul sau ghinionul de a fi cel ales de catre cei de la Timisoreana asta este.
@A.Wegmann
Nu este adevarat. Cand eu iti inchiriez tie o masina de exemplu, masina sta in posesia ta atata timp cat tu platesti pentru ea, dar in acte acea masina imi apartie mie, nici decum tie.
Tocmai asta este si ideea, de a fi transformat intr-un bar pe roti. Interiorul va fi modificat intr-o masura in care sa nu afecteze partile esentiale ale vagonului(ex nisparele care se afla sub scaune).
Cand va fi gata, cine va dori(desigur cand va fi si in taseu si in anumite conditii) putem merge sa bem o bere in tramvaiul Timisoreana.
#926
Postat 29 ianuarie 2013 - 16:59
Deci va fi bagat in traseu doar cu ocazii speciale sau evenimente ce au legatura cu Timisoreana. Asai?

#928
Postat 29 ianuarie 2013 - 21:31


#929
Postat 30 ianuarie 2013 - 16:20
Andy Wegmann, la 29 ianuarie 2013 - 16:59, a spus:
Deci va fi bagat in traseu doar cu ocazii speciale sau evenimente ce au legatura cu Timisoreana. Asai?

Banuiam ca asta e logic...

Cat despre inchiriat si asa, sa nu ne amestecam in legile prostiei! Pana nu vedem un act, hai sa ramanem la intelegerea ca tramvaiul este al nimanui

Altfel ne vom contrazice la infinit... si dupa! (un vechi obecei al forumului de altfel)

#931
Postat 05 februarie 2013 - 20:24

#932
Postat 05 februarie 2013 - 21:07
#934
Postat 06 februarie 2013 - 09:23
#935
Postat 06 februarie 2013 - 09:58
In depou erau parcate:
- 27 autobuze nearticulate (din 55)
- 13 autobuze articulate (din 30)
- 26 firobuze (din 50)


Iar prin 2008. cand inca nu erau venite autobuzele articulate, pe Bing-maps, situatia statea in modul urmator:
- 15 autobuze nearticulate (din 55)
- 19 firobuze (din 50)
- 17 autobuze Ikarus (din 30 existente pe atunci in functiune)


Desigur, nu exclud posibilitatea ca aceste poze sa fi fost facute intr-un weekend... in ambele situatii, desi ma indoiesc sa fie asa.
#939
Postat 06 februarie 2013 - 22:43
