STP Timișoara Forum: Investitii pe anii 2010,2011,2012,2013 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (7 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Investitii pe anii 2010,2011,2012,2013 din bugetul Consiliului Local Evaluare topic: -----

#81 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 ianuarie 2013 - 00:23

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 ianuarie 2013 - 00:03, a spus:

Nici o vorba despre tramvaie noi. :(


Mi-ati luat-o inainte. Oricum daca nu pupam tramvaie noi sigur se vor duce o groaza de bani la modernizari si asta va garantez ca se va intampla.
Noi sa fim sanatosi ca Remar Pascani se va ocupa linistit de ba... tramvaiele noastre sa arate cat mai bine.
0

#82 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 ianuarie 2013 - 19:41

Nu stiu... Nici pentru asta nu vad alocat vreun ban.
0

#83 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 ianuarie 2013 - 20:09

Nu se specifica nimic nici despre vaporase.
0

#84 Useril este offline   aristotelro 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 15 noiembrie 11
  • Sexul:masculin

Postat 07 ianuarie 2013 - 20:15

Vezi postareaChagall, la 07 ianuarie 2013 - 20:09, a spus:

Nu se specifica nimic nici despre vaporase.

Asta chiar ar fi margaritar pe tichia nebunului. Nu e destula orga de lumini? Sau cele 2 milioane de euro date pentru AC Recas?

Sa nu le mai dam idei. Sa dea ei banii la pasajele rutiere, apoi mai vedem...
0

#85 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 ianuarie 2013 - 20:38

In articolele citite zilele astea despre investitii, Robu spunea ca se are in vedere achizitionarea a 10 tramvaie noi. Sper sa apara la buget altfel e de rau.
0

#86 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 ianuarie 2013 - 22:13

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 07 ianuarie 2013 - 19:41, a spus:

Nu stiu... Nici pentru asta nu vad alocat vreun ban.


Nici nu veti vedea asa ceva public, decat atunci cand fapta va fi implinita. Zicetimi paranoic dar treaba cu modernizarile va fi ceva spontan asa peste noapte, va fi o chestie data cu cantec, ca doar daca va fi licitatie sigur va fi doar de fatada.

Inchizand paranteza cu "conspiratiile mele", mai e trecut cu vederea un proiect, ghiceste cineva care este? e tot legat de tramvaie... nu nu este depoul (hopa ca nici asta nu apare acolo in lista) da e peaproape... este vorba de linia 3 pe care primarul o prea-slavea intr-un interviu si spunea ca e necesara pentru locuitorii cartierului Freidorf si ca promite ca o va redeschide.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 07 ianuarie 2013 - 22:14

0

#87 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 ianuarie 2013 - 19:29

O bila alba pentru Robu pentru asta. Ideea cu inelul de 4 benzi devine tot mai viabila.

“Liceul de Arte nu mai poate functiona din toamna acolo. Vom face presiuni pentru o dezvoltare urbanistica in ton cu exigentrele firesti urbanistice ale Timisoarei”, a subliniat primarul.

Nicolae Robu a mai anuntat, de asemenea, ca in urma unei discutii cu proprietarii cladirii in care functioneaza acest liceu, acestia au decis sa doneze o bucata de teren pentru largirea soselei care trece pe langa imobil.

“Proprietarii au fost de acord sa doneze o parte din proprietate pentru ca noi sa facem inca o banda de circulatie chiar langa acest liceu pentru ca, ati vazut, drumul e foarte ingust”, a subliniat Robu.

link
0

#88 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 11 ianuarie 2013 - 21:42

Nu inteleg de ce este necesar inca o banda acolo. :ico4:
0

#89 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10593
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 11 ianuarie 2013 - 22:54

Acum vreo 10 ani fosta administratie a intentionat sa demoleze o sala de clasa pt ca drumul sa aiba 4 benzi si acolo dar au facut o greseala elementara de strategie: nu au programat demolarea in vacanta de vara. Din aceasta cauza directiunea din motive care imi scapa a mobilizat elevii, a iesit un taraboi mare.

Ma bucur ca primaria nu a uitat de aceasta problema.
0

#90 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 ianuarie 2013 - 22:49

5 proiecte importante pentru Timişoara şi-au găsit finanţare europeană

30 Ianuarie 2013

Primarul Nicolae Robu a semnat la Bucureşti împreună cu ministrul Dezvoltării Regionale, Liviu Dragnea, şi directorul ADR Vest, Sorin Maxim, cinci proiecte de finanţare cu fonduri europene, destinate dezvoltării Timişoarei.

Imagine atasata: foto_Nicolae_Robu_proiecte.jpg

Proiectele, depuse pentru finanţare în anul 2011, sunt următoarele:

- Reabilitarea str. Iancu Văcărescu, tronson bdul Regele Carol – Splaiul Tudor Vladimirescu (durată de implementare 11 luni, valoare 8,3 milioane lei).
- Extinderea liniei de troleibuz la Dumbrăviţa (durată de implementare 11 luni, valoare 17,2 milioane lei).
- Trafic management şi supraveghere video (durată de implementare 12 luni, valoare 43,7 milioane lei).
- Reabilitare linie de tramvai şi tramă stradală str. Ştefan cel Mare, tronson str. St. O. Iosif – 1 Decembrie (durată de implementare 12 luni, valoare 24,7 milioane lei).
- Modernizarea staţiilor de transport public intermodal la nivelul Polului de Creştere Timişoara (durată de implementare 12 luni, valoare 7,5 milioane lei). Robu spune că în perioada următoare va fi mult de lucru în oraşul pe care îl conduce.


„Toate proiectele au durata de implementare de 11-12 luni de la momentul semnării contractului de finanţare, ceea ce înseamnă că vom avea de lucru din greu în perioada următoare pentru că nu este uşor să manegeriezi proiecte cu finanţare europeană”, a declarat primarul Nicolae Robu.

Sursa: Ziua de Vest

In schimb, nu se mai specifica nimic despre doua proiecte extrem de importante, castigate de fosta administratie: pasaj Michelangelo, respectiv reabilitarea Pietei Unirii. :(
0

#91 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 30 ianuarie 2013 - 23:05

Nici de pasajul de la Opera, nici de la Solventu, nici Jiul cu Popa Sapca, strazile pietonale din Cetate,...
0

#92 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6118
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 30 ianuarie 2013 - 23:07

Am impresia ca toate cele enumerate de Chagall au fost selectionate pentru finantare prin aportul fostei administratii.
0

#93 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 ianuarie 2013 - 23:08

Vezi postareaChagall, la 30 ianuarie 2013 - 22:49, a spus:


- Reabilitare linie de tramvai şi tramă stradală str. Ştefan cel Mare, tronson str. St. O. Iosif – 1 Decembrie (durată de implementare 12 luni, valoare 24,7 milioane lei).



Daca se intampla asta, ar putea sa "ingaduie" cumpararea a macar 4 tramvaie noi pentru linia 6, ca sa se poata revenii la vechiul traseu si schimbat 5-ul inapoi la cum era. Daca vrea timpi mai mici asta e solutia nu autobuze.

Fara sa imi fac mari iluzii, ar putea reconfigura umpic strada astfel incat linia de tramvai cu sensul spre Banatim sa fie izolata si ea de trafic auto pentru ca o ingroapa TIR-urile.
0

#94 Useril este offline   Flavius S. 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 49
  • Inregistrat: 29 ianuarie 13

Postat 31 ianuarie 2013 - 08:31

Vezi postareaMHN, la 30 ianuarie 2013 - 23:07, a spus:

Am impresia ca toate cele enumerate de Chagall au fost selectionate pentru finantare prin aportul fostei administratii.

Mie nu mi se pare normal ca de la depunerea unui cereri de finantare sa dureze din 2011 pana in 2013 ca sa obtii aprobarea si sa semnezi contractul de finantare (apropo banii vin mai tarziu). Nu i se mai pare nimanui anormal? Consider ca problema nu este finantatorul (adica UE) ci autoritatile romanesti si modul cum sunt organizate si cum lucreaza ele. Aceste proiecte LOCALE sunt depuse la ADR Vest, dar deciziile de aprobare se iau tot la Bucuresti, desi e vorba de niste proiecte strict locale. Tara aste este de un centralism infiorator.

Aceasta postare a fost editata de Flavius S.: 31 ianuarie 2013 - 08:31

0

#95 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 31 ianuarie 2013 - 16:23

Hmm, deci pana la urma avem si troleibuz pana la Dumbravita. Interesant este ca despre 11 nu s-a mai vorbit nimic. Tot interesant este ca intr-un articol recent Robu vorbea despre o campanie ANTI-TRAMVAI, ba acuma se renoveaza un tronson... E interesant nu credeti? :eusa_think:
0

#96 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 ianuarie 2013 - 21:00

Depinde de cum bate vantul, pozitia astrelor, etc. -_-
0

#97 Useril este offline   Bogdan14 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 282
  • Inregistrat: 16 august 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 ianuarie 2013 - 22:00

Avand in vedere ca nu sunt mare expert in domeniu: de ce o sa dureze 11 luni ca sa introduca troleibuzul in Dumbravita?
0

#98 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30175
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 februarie 2013 - 10:08

Stai putin, pai e vorba de plantarea stalpilor pentru linia de contact, montarea acesteia (cred ca va fi catenara, deci e mai mult de lucru), montarea unei substatii de redresare, etc. Nu vorbim de circulatia cu troleele coborate, "pe diesel", cum s-ar spune. S-ar putea sa dureze si mai mult de atat.
0

#99 Useril este offline   Pelbartus 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 29 aprilie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 februarie 2013 - 10:37

O data cu aceasta investitie, si anume montarea stalpilor, inseamna ca nu mai pupam 4 benzi pana la iesire din Dumbravita in anii urmatori? Sau se pot pune la o distanta astfel incat peste ceva timp sa se largeasca drumul?
Portiunea pana la Kaufland am inteles ca se va face anul asta.
0

#100 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 01 februarie 2013 - 14:07

Sunt tare curios daca si cum s-a facut calculul ca aceasta investitie va fi rentabila si in cat timp va fi acoperita?...
S-a facut un calcul de cate curse pana la iesirea din Dumbravita ar fi nevoie pe zi, cat de incarcate vor fi ele, daca aceste curse vor merge pana la Baritiu sau vor intoarce in Piata Marasti sau in alta parte??? Va fi o alta linie sau doar prelungirea liniei 14?

Ce va face concurenta, cum va reactiona?... Se va retrage sau va fi obligata sa se retraga prin retragerea licentelor?...


Teoretic si in mod normal ar fi ca toate aceste lucruri sa fi fost analizate iar rezultatele analizei sa fie facute publice adica sa le aflam si noi. Dar nu! Nu se intampla asa!


Eu cred ca nu este vorba de o decizie economica ci de una politica sau mai exact de interes de grup cu lobby puternic in mediul politic...iar peste cativa ani linia ar putea fi abandonata odata cu disparitia interesului de grup...Vom vedea...

Deci nu sunt impotriva unei astfel de investitii ci doar intreb daca ea este facuta in cunostiinta de cauza...

Pe de alta parte, am mai spus-o si cu alte prilejuri, se puteau face "teste" pe o perioada de 6 - 12 luni pe diesel fara investitii atat de importante iar in urma testului se puteau trage niste informatii concludente si apoi se putea lua cea mai buna hotarare...
Dar unde nu-i cap, vai de banii contribuabililor!...
0

Arata acest topic


  • (7 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi