Eu unul astept detalii tehnice ale modernizarii (date pe care le vom afla dupa scoaterea tramvaiului in circulatie) ca sa-mi dau cu parerea, parere pe care o sa mi-o expun, chiar cu riscul de a fi numit si eu "puiut" sau "administrator de forum unde se scrie mult si prost".
Iași jud. Iași
#121
Postat 26 ianuarie 2013 - 21:15
Eu unul astept detalii tehnice ale modernizarii (date pe care le vom afla dupa scoaterea tramvaiului in circulatie) ca sa-mi dau cu parerea, parere pe care o sa mi-o expun, chiar cu riscul de a fi numit si eu "puiut" sau "administrator de forum unde se scrie mult si prost".
#122
Postat 26 ianuarie 2013 - 22:21
Deci RaduB, este "colegul" nostru de breazla din Iasi, totodata si comandant al nevei numita TRAMCLUB. Dansul lucreaza la RATP Iasi si poate deaici jignirea imensa fata de REMAR (care colaboreaza banuiesc cu RATP in privinta tramvaiului acela). Stim cu totii ca inainte de infintarea forumul RATT, majoritatea dintre noi activam pe aceasta "nava", colegu' Visor fiind chiar un punct important la partea de Timis. Dupa marea rupere din Rai dintre STFP si domnul Sintea, si marea echipa s-a rupt, oar cei care nu se putea decide unde sa ajunga, erau priviti cu mare atentie. Odata cu deschiderea forumului nostru, partea de Timis a tulito de pe TRAMCLUB, iar aprtea aceea este una care s-ar putea inchide lejer azi. Drept urmare orice urma de a mai posta ceva din partea celor care mai dadeau ochiul acolo (Visor, sau chiar eu) au fost simplu oprite, ajungandu-se pana la suspendarea dreptului de a posta, cu diverse acuzatii puerile ca si cele de mai sus, sau ca si referirile la varsta noastra. Deci deaici a pornit primul atac, care s-a degenerat in ceea ce este.
Acum permiteti-mi sa afisez si o parere personala. Suntem clar mai tineri (unii dintre noi) decat cei 35+ de ani ai dvs., insa permiteti-mi sa spun ceva.
Ati auzit de reforma intr-o echipa de fotbal? Cand toti cei batrani pleaca, si toate vedetele sunt vandute, pentru a lasa loc celori tineri care sint formati mai apoi... Ei cam asa stam si cu aceasta pasiune in Romania in momentul de fata. Ce se face in alte parti este deja POLITICA, la fel ca si raspunsurile dvs. la intrebarile naostre. Deci noi "puisorii" incercam sa mai salvam ceea ce este pasiunea pentru MTC, prin "carne proaspata". Lasati-ne sa fim noi gradinita, si in loc sa va irositi energia tastand aberatii si imecilitati, mai bine aratati-ne experienta si cunostintele pe care le detineti si raspundeti-ne la intrebarea initiala de la care a plecat toata postia asta:
CE ESTE TRAMVAIUL DIN ACEL CLIP, DACA NU ESTE CE AM PRESUPUS NOI CA ESTE?
Multumim!
#123
Postat 26 ianuarie 2013 - 23:40
#124
Postat 27 ianuarie 2013 - 12:23
oricum, vorbim de Iasi ca primarul nostru nu va da 1 milion pe o reparatie daca are in minte cumpararea autouzelor electrice
Aceasta postare a fost editata de AMD: 27 ianuarie 2013 - 12:26
#125
Postat 27 ianuarie 2013 - 12:40
#126
Postat 27 ianuarie 2013 - 12:57
#127
Postat 27 ianuarie 2013 - 14:06
#128
Postat 27 ianuarie 2013 - 14:58
A, nu trebuia sa te intrebuintezi cu atata ticalosie sa ma "deconspiri", puteai sa-mi soliciti public asta si o faceam singur, sau o putea face chiar administratorul acestui forum, care ar trebui sa-si aduca aminte foarte bine ca suntem colegi de suferinta.
Draga Florin:
1. Repet pentru a doua oara: nu am laudat absolut nici un produs (si se vede foarte clar daca recitesti fiecare mesaj scris de mine) si nu am laudat nici macar Remar Pascani (desi zau ca as face-o oricand cu cea mai mare placere, pentru ca as sti despre ce vorbesc), ci doar am spus cuiva care abera pe acest subiect ca... abereaza;
2. Legat de tramvaiele ITB-RATC (alea de cred puiutii ca-s corcituri ITB+Timis 2 - nu voi relua nimic despre ele, pentru ca am scris o data ce era de scris, informatia e publica si o gaseste oricine cauta, putand sa o si utilizeze): orice om intelept, cu minim respect fata de ceilalti, inainte de a solicita sa i se dea ceva mura in gura, incearca sa-si foloseasca propriile dotari de la natura (in cazul de fata, inteligenta) pentru a se documenta, iar in cazul in care nu gaseste si nu gaseste nimic in infinitul Internetului, poate trece la faza intrebatului, care deja nu se mai cheama ca e facut din lene. Ce-ar fi daca toti de pe lumea asta, in loc sa ne documentam, ne-am intreba unii pe altii, ca e mai simplu asa?! Asadar, o simpla cautare pe Google rezolva cazul;
3. "Puiut" e oricine nu-si foloseste dovlecelul de pe umeri, sau si-l foloseste anapoda (la categoria asta intra mai multe, nu detaliez). Habar n-am cine e domnul la care faci referire, dar, daca a spus si a persistat in aberat, desi putea sa n-o faca sau putea sa se redreseze, fara suparare, e un "puiut". Nu am motive sa afirm asta despre tine, pentru ca munca ta in principiu mi-e cunoscuta (ma refer acum strict la parcurgerea forumului de-a lungul timpului, nu la altceva) si sunt lamurit. Mai exista si alte argumente, le intuiesti si nu-i nevoie sa le zic. Dar ma deranjeaza enorm (desigur, sunt liber sa nu mai vizualizez forumul vostru si sa scap de acest deranj, dar banuiesc ca scopul existentei sale nu e doar cazutul vizitatorilor in admiratie) ca in loc sa colaborezi cu oameni mai putini (numeric), dar de o calitate indiscutabila, preferi sa tii partea unora multi, dar extrem, extrem de simpluti. Recunosc deschis ca povestea cu prezentarea aniversarii celor 70 de ani de troleibuz m-a scarbit (si e forumul oficial al regiei, unde evenimentul trebuia prezentat la un nivel asemanator prezentarii facute pe Tramclub). Din tot ce e acolo, iese oribil in evidenta modul grobian in care a fost tratata implicarea lui Silviu Danescu. Iar faptul ca i-ai mangaiat pe crestet la final pe "puiuti" e o uriasa dezamagire (sigur, in caz ca asta conteaza);
4. Tramvaiul modernizat la Pascani este un fost tramvai GT4 fabricat la MF Esslingen, transformat de Remar intr-un tramvai de ultima generatie dpdv tehnic. Din vechiul tramvai a ramas intreg doar sasiul (desi si el a fost ranforsat). Ce s-a pastrat in rest din el e simplu de spus: partial caroseria si partial boghiurile. Caroseria a fost, desigur, adaptata noului design si noilor echipamente montate pe acoperis, fapt ce a presupus inclusiv ranforsarea sa si refacerea stabilitatii vagonului. Tabla de pe vagon a fost inlocuita doar punctual, in foarte putine locuri, pentru ca probele de laborator au aratat ca, desi veche de 50 de ani, se afla in perfecta stare. S-a intervenit (modificari de natura mecanica) in zona de prindere a celor doua segmente, pentru a reconfigura portalul, astfel incat sa fie inclus clasicul burduf (pentru cine cunoaste - vizual - tramvaiul GT4 de Esslingen, intre cele doua segmente se afla de fapt o cusca metalica - eliminata la modernizare - prevazuta pe margini cu un soi de garnitura de cauciuc care izoleaza interiorul tramvaiului, deci nu exista "burduf"). Boghiurile, desi par identice cu cele vechi, au fost modificate, tot ce tinea de frana cu aer fiind dat jos si inlocuit cu echipamente noi de la Hanning & Kahl (actionare hidraulica). De asemenea, patinele si tot ce tine de ele a fost inlocuit. Tractiune: 2 motoare noi, de 160 kW fiecare, asincrone, actionate cu invertoare cu IGBT (in traducere, fix ca la un tramvai de ultima generatie; detalii la cerere). 4 sisteme de franare independente (frana cu recuperare de energie, frana cu patina, frana disc, frana de parcare). Pantograf nou (actionare electromecanica). Aer conditionat. Interior modern. Sistem de informare a calatorilor (audio, vizual).
Aceasta postare a fost editata de radub: 27 ianuarie 2013 - 15:29
#129
Postat 27 ianuarie 2013 - 15:21
Timisoara merita tramvaie noi, Iasul merita tramvaie noi, toti cei care au reabilitat si reabiliteaza infrastructura merita tramvaie noi. Numai ca vrutul si avutul sunt niste chestiuni departate rau una de alta in timp, mai ales cand ai un parc de o suta si ceva de vagoane. Inclusiv in Vest (al Europei). Deci, veti avea, probabil, si tramvaie noi, dar veti cauta si alte solutii, pentru ca parc nou 100% e imposibil in viitorul apropiat - poate nici macar in cel mediu - iar carpitul rablelor nu va merge foarte multi ani de-acum inainte.
Aceasta postare a fost editata de radub: 27 ianuarie 2013 - 15:48
#130
Postat 27 ianuarie 2013 - 16:58
Iti recomand s-o lasi mai moale cu atacul la persoana, pentru ca si eu pot sa-ti raspund cu aceeasi moneda. Faptul ca repeti intr-una cuvantul "puiuti", desi habar n-ai cu cine stai de vorba, imi da o banuiala ca suferi de un complex de inferioritate fata de interlocutorii tai. La tonul si tupeul cum ai scris pana acum aici, se pare ca singurii tai prieteni care te accepta asa cum esti si te incurajeaza, sunt amicii tai imaginari Jack Daniel's si Johnnie Walker. Asa ca scuteste-ne de comportamentul tau de mahala si iti urez "keep walking" ... iar la iesire atentie la "sârmă", pentru ca stiti voi de ce.
#131
Postat 27 ianuarie 2013 - 21:40
radub, la 27 ianuarie 2013 - 14:58, a spus:
Vise placute prietene
Treaba fiecaruia ce si cum crede despre dezvoltare, dar cred ca aia care au gandit in afara cutiei si nu au mancat guma mestecata, au reusit sa ridice tari, nu cei care se multumesc cu guma deja mestecata in ambalaj colorat.
Numai bine si mai usor cu fumurile ca dauneaza mediului inconjurator
#132
Postat 27 ianuarie 2013 - 21:41
Si dupa cateva cautari, iata ce am gasit!
Tramvaiul misterios pare a fi un V58 produs de ITB. Si care arata initial asa:

Sursa: TRAMCLUB
Si iata si specimenul despre care vorbeam, care dupa '90, arata asa:

Deci pe mine sa ma scuze Dumnezeu, daca tramvaiul ala nu este un TIMIS intrat la apa. Deci pe ala doar sasiul si motoarele o fi originale. Deci caroseria e 100% Timis2. Si atunci ma intreb, cu ce oare am gresit cand am afirmat parerile mai de vreme despre acest subiect?
Sursa: Blickpunkt Strassenbahn
Se vede clar unde a fost taiat, usile, pantograful, semnalizatoarele... Faruri modificate... Ce sa mai!
Sper sa ne lamureasca Majestatea SA!
#133
Postat 28 ianuarie 2013 - 00:24
Gigi: Remar. Remarul e in alta parte.
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 28 ianuarie 2013 - 11:05
#134
Postat 28 ianuarie 2013 - 00:50
radub, la 28 ianuarie 2013 - 00:24, a spus:
Vorbeam de Remar Pascani, stiu ca sunt 2, si ambele au fost patate de hoti cu contracte paguboase. Treaba mea pe cine si unde scuip, eu nu am vorbit de vreun parinte de-al dumitale asa ca te-as ruga sa pastrezi distanta.
Si de uimit probabil ii voi uimii pe cei care merita dar nu pe romani, poate doar o parte, si nu cred ca generatia dumitale se enumera printre ei, generatie care a trait din minciuni si inchide ochii la orice neregula ca sa fie fericita, generatie bugetara care "le stie pe toate" dar nu e in stare sa isi schimbe sefii pentru ca e mai comod sa taci sa lasi firma la care lucrezi sa adune datorii pe care oricum le platesc aia care lucreaza in alta parte
Si "Chagall" vine de la numele unui pictor rus
Servici usor
#135
Postat 28 ianuarie 2013 - 07:14
Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 28 ianuarie 2013 - 07:16
#136
Postat 28 ianuarie 2013 - 12:05
#137
Postat 28 ianuarie 2013 - 16:40
radub, la 28 ianuarie 2013 - 00:24, a spus:
Gigi: Remar. Remarul e in alta parte.
Cum spuneam... In loc de gargara cu influente de mitic (dobandita de la inhaitarea... nu voi continua...) as prefera o explicatie. Daca ea nu urmeaza sa vina, informatia va ramane "eronata", iar cu totii vom trai in minciuna...
Oricum,ca sa clarificam odata pentru todeauna, eu nu am spus ca RATP Iasi sau ma rog IJTL Iasi (sau cum se numea) sa fi modificat ulterior tramvaiul... Din partea mea putea sa vina si din fabrica asa. Ala e copie de Timis. PUNCT. Daca nu va convine sa acceptati faptele concrete sau ne povestiti "adevarul" si sa ne limpeziti odata pentru todeauna capetele de "PUIUTI", din partea mea subiectul este INCHIS, puteti sa trageti si apa de la closet pe informatiile acelea , noi nu voi mai pierde timp cu acest subiect pueril. S-a pus o intrebare simpla, s-a asteptat un raspuns la fel de simplu. Colegii mei impreuna cu mine am incercat sa clarificam cat se poate de bine raspunsul. Orice atac care va urma din partea dvs., la oricare membru al forumului va fi sanctionat ca atare. Dorim informatii nu gargara!
#138
Postat 13 februarie 2013 - 11:33
http://adevarul.ro/l...00cd/index.html
Mai vorbim...
Din pacate, i-ati alungat de pe forum pe cei care ar fi dezbatut "la rece" problema refacerii parcului de tramvaie al RATT, lasand discutia la nivelul unor indivizi care-si poarta existenta cu sechele gen "sarma", "pensionari", "comunisti", s.a.m.d... Tara lui "mult si prost". Si fudul, desigur... Traiasca csehu'!
Aceasta postare a fost editata de radub: 13 februarie 2013 - 12:07
#139
Postat 13 februarie 2013 - 23:05
Dupa vizita se va revenii la ideea unui autobuz .... electric.
Apropo Radu, sti cumva ce putere de racire (in BTU, sau echivalentul in kW) are instalatia de climatizare de pe vagonul modernizat din discutia anterioara?
#140
Postat 18 februarie 2013 - 23:02
Tramvaiul este echipat cu 2 agregate Thermo King LRC 26 MKII 480V/60Hz de 35 kW fiecare.
Aceasta postare a fost editata de radub: 18 februarie 2013 - 23:09

Ajutor














