Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1261
Postat 23 ianuarie 2013 - 01:51
"Nu vrau linii noi de tramvai"
Si cu asta s-a spus tot! Ne-am akes primar bun... s-ar putea ca pana la alegerile viitoare sa scapam de toate.
Batel-ar vina de autobuz...
Nemții scot pana si troleibuzele si muta tot pe sine, iar noi ca racu inapoi..
#1262
Postat 23 ianuarie 2013 - 09:29
#1263
Postat 23 ianuarie 2013 - 13:53
Dar nu va fie frica, are 4 ani in care putem sa ii dam sanse peste sanse sa isi indrepte greselile
Bucurativa cat mai puteti de tramvaie, ca astea vor fii ultimilele pe care Timisoara le va mai avea, caci acesti ani vor insemna ruptura totala de radacina austro-ungara si de aceasta mostenire care a facut orasul care exista azi. Se vede de la o posta ca se doreste scoaterea tramvaielor in mare parte, si modernizarea catorva la Pascani, firma detina tot de cineva din PNL, asta daca nu o fi scris articolul aiurea cel care l-a scris.
#1265
Postat 23 ianuarie 2013 - 21:40
#1266
Postat 23 ianuarie 2013 - 22:17
#1267
Postat 23 ianuarie 2013 - 22:43
#1268
Postat 23 ianuarie 2013 - 22:43
au impozite mai mari, sau doar primari mai buni?
si doi: l-as zbura instant pe ala care a scos prostia de informatie cum ca sunt 15
#1269
Postat 23 ianuarie 2013 - 23:23
#1270
Postat 25 ianuarie 2013 - 19:14
#1271
Postat 25 ianuarie 2013 - 19:44
#1272
Postat 25 ianuarie 2013 - 19:50
#1273
Postat 25 ianuarie 2013 - 20:18
si va fi si mai mult oltenizata si moldovenizata...De ce se arunca totul ce a mai ramas de la imperiu pe apa sambetei...
V-ati gandit vreodata unde era timisoara acum daca n-ar fi plecat nemtii si daca nu veneau blestematii astia de comunisti...
#1274
Postat 25 ianuarie 2013 - 20:43
Raoul94, la 25 ianuarie 2013 - 19:50, a spus:
Si eu care vroiam sa merg in audienta sa ii spun propunerea mea
Oricum am citit ieri din comentariile de la articolul acela, nu am gasit nici unul care sa fie prea bun la adresa primarului, lumea e tare suparata si cred ca daca se va atinge de tramvai va iesii scandal, pentru ca e clar ca lumea nu mai vrea autobuze si ca daca ar fi sa fie inlocuite/suplimentate tramvaiele cu autobuze ar fi haos total pe sosele, ganditiva numai in Pta. Traian ce ar fii unde curbele sunt destul de stranse.
#1275
Postat 25 ianuarie 2013 - 20:48
Aceasta postare a fost editata de Raoul94: 25 ianuarie 2013 - 20:48
#1276
Postat 25 ianuarie 2013 - 21:53
Gygyman6, la 25 ianuarie 2013 - 20:43, a spus:
nu se va atinge de tramvai, il lasa sa moara de moarte naturala, adica de batranete. asa vad ca se procedeaza si cu cladirile pe care vrei sa le demolezi si nu primesti aprobare
nu va mai investi nimic nici in tramvaie noi sau infrastructura, cam asta tot incearca sa ne induca primarul prin mesajele din ultimul timp. aia cu autobuzele electrice e abureala si probabil vor lua diesel ca sunt mai ieftine
#1277
Postat 25 ianuarie 2013 - 23:19
AMD, la 25 ianuarie 2013 - 21:53, a spus:
Da asta m-am gandit si eu prima data, dar ar mai fii o ipoteza. E clar ca nu au ce sa il inlocuiasca, chiar si daca cumpara autobuze de mare capacitate, reteaua rutiera a orasului nu permite prea mult trafic auto, iar pentru autobuze e nevoie de loc la fel cum e si pentru tramvaie, autobuzele se strica mai repede, iar la astea de acuma care nu sunt chiar asa multe deabea se mentin cum se mentin.
Cealalta ipoteza ar fi modernizarea lor fortata, s-a tot spus ca cele noi sunt prea scumpe si ca modernizarea e mai ieftina. Remarul Pascani am mai spus-o, e firma cuiva din PNL, daca se cumpara autobuze "cineva" pierde niste bani, si 800.000 de euro pe tramvai cred ca nu e o afacere de lasat, daca mai adaugam si niste comisioane babane care nu vor aparea pe contractul initial...
Cred ca mai degraba se incearca convingerea publicului ca modernizarea e ultima solutie daca timisorenii mai vor tramvai, se incerca devierea de la faptul ca orasele Oradea si Cluj au tramvaie noi, pe langa asta Oradea le are pe cele mai scumpe deci la ei s-a putut sa nu mai zic de Cluj.
Oricum sa termin cu examenele si ma inscriu pentru audienta, sper sa nu se intample nimic pana atunci, si eu stau ca pe spini sa vad ce se intampla mai departe.
#1278
Postat 26 ianuarie 2013 - 12:52
Prima concluzie dupa cateva luni ar fi ca este (cam) imprevizibil. pot spune ca in general sunt deacord cu proiectele lui, cu ideile care-i vin, cu observatiile pertinente asupra multor lipsuri din peisajul urban timisorean, numai ca toate aceste idei vin ca un tavalug, ca o avalansa de care nu te poti feri, vin peste noi, si tot vin, si aproape ca abia mai apucam sa respiram. Doar idei si planuri, cu alte cuvinte doar vorbe.
As fi mai fericit daca domnul primar ar mai lua si o pauza pana la infaptuirea macar a unora din toate cele expuse pana acum.
Merge domnul primar la Berlin si trage concluzia ca tramvaiele noi sunt prea scumpe pentru noi, pretul pe care-l putea afla si fara sa se deplaseze pana acolo...
Merge primarul la Paris, vede un pasaj mic si gata, facem unul si la Timisoara, lucru pe care-l putea gandi si fara deplasarea la Paris...
Malurile Senei n-apucat sa le vada?...
Merge primarul la Barcelona, vede autobuze electrice si gata, trage concluzia ca avem si noi nevoie de asemenea autobuze pentru a suplimenta tramvaiele aglomerate...
Dar domnul primar n-a putut observa ca parcul de tramvaie din Barcelona a fost inlocuit in totalitate cu tramvaie noi, tramvaie care au capacitate cel putin dubla fata de autobuzele electrice...
Deci as fi tare bucuros ca in loc de vorbele primarului sa vad excavatoare si buldozere atat in Piata Operei cat si la Pasajul Michelangelo, la Pasajul Solventul impreuna cu podul de pe Bega (caci pasaj fara pod este egal cu ZERO), la pasajele Jiul si Popa Sapca, pasarela peste Bega la UVT, si in multe alte locuri...
Uneori am impresia ca primarul se comporta ca si un copil, orice jucarie vede la alti copii, o vrea si el...
Aceasta postare a fost editata de mile: 26 ianuarie 2013 - 14:33
#1279
Postat 26 ianuarie 2013 - 13:07
#1280
Postat 26 ianuarie 2013 - 16:18

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla













