Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 12 ianuarie 2013 - 16:28
Stiri despre transportul in comun din Timisoara
#1241
Postat 12 ianuarie 2013 - 16:28
#1242
Postat 12 ianuarie 2013 - 20:01
Eu vreau pararea lui Robu el e primar nu Bojin, chiar ma tenteaza sa merg in audienta dar se aproprie examenele asa ca slabe sanse, sper doar ca birocratia sa isi faca treaba si sa incetineasca lucrurile sau sa se intample ceva, e pacat ca se pierde terenul de la Cartan.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 14 ianuarie 2013 - 19:18
#1243
Postat 12 ianuarie 2013 - 22:47
#1244
Postat 12 ianuarie 2013 - 23:42
#1245
Postat 13 ianuarie 2013 - 00:11
#1246
Postat 13 ianuarie 2013 - 00:19
Si apropo tot de asta... Probabil cu totii stim etajatul din curtea depoului. Ia ghiciti al cui este, si cine i-a facut RK pe gratis...
Deci hai sa fiu eu ala optimist si prost, care crede ca totul va fi OK, si ca se va face un muzeu de la 0, lucru care de altfel nu m-ar deranja. Insa am o intrebare totusi... Daca se darama sandramaua, unde vor merge si "dormi" exponatele? La cerul liber in Dambovita? Halal!
#1247
Postat 13 ianuarie 2013 - 00:43
#1248
Postat 18 ianuarie 2013 - 14:47
Panică într-un tramvai care se deplasa pe linia 4, din Timișoara. Un incendiu a pornit la unul din vagoanele tramvaiului, flăcările fiind stinse de vătmăniță, cu ajutorul unui călător. Din fericire nimeni nu a fost rănit, însă toți călătorii au tras o sperietură zdravănă.
Tramvaiul se deplasa, vineri dimineața, pe linia 4, iar când se afla pe strada Ștefan cel Mare, un incendiu a pornit la unul din vagoane. Vătmănița a oprit tramvaiul și, cu ajutorul unui călător, a stins incendiul cu un extinctor. Vagonul la care a pornit incendiul s-a umplut de fum înecăcios. Călătorii s-au speriat și au coborât disperați. Din fericire nimeni nu a fost rănit. Circulația tramvaielor a fost temporar întreruptă. După stingerea incendiului, vătmănița a dus tramvaiul în depou.
„Incidentul a avut loc la ora 10.55. Vătmănița a intervenit, iar ulterior s-a dus cu tramvaiul în depou. La intrarea în depou, specialiştii noştri au constatat, la o primă inspecţie, că a fost o conductă spartă, iar din această cauză uleiul s-a prelins pe motorul încins. Tramvaiul respectiv a fost înlocuit de un alt mijloc de transport”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al RATT, Cosmin Bradu.
sursa tion.ro
#1249
Postat 18 ianuarie 2013 - 17:29
#1252
Postat 18 ianuarie 2013 - 22:31
#1253
Postat 19 ianuarie 2013 - 02:43
3471 e fostul vagon cu hemoroizi, care mai nou e polist
Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 19 ianuarie 2013 - 02:44
#1255
Postat 19 ianuarie 2013 - 15:12
Era clar ca e #3447... Este singurul cu reclama la TRW
SORRY!
#1256
Postat 22 ianuarie 2013 - 18:53
Robu bate in retragere cu achizitia de tramvaie noi, vrea autobuze cu motor electric
Conducerea Primăriei Timişoara a anunţat, marţi, că a solicitat reprezentanţilor RATT înfiinţarea unor noi linii de autobuz în oraş, chiar şi pe traseele unde circulă tramvaie. Primarul Nicolae Robu spune că tramvaiele noi sunt prea scumpe pentru bugetul urbei, aşa că va merge să vadă cum arată cele recondiţionate, dar viitorul, după părerea sa, sunt autobuzele cu motor electric.
Având în vedere că sunt nemulţumit de cum funcţionează transportul în comun în Timişoara am cerut RATT-ului să vină cu propuneri de înfiinţare de noi linii de autobuze şi chiar de introducere a unor autobuze pe traseele liniilor de tramvai, în paralel cu tramvaiele, acolo unde nu avem posibilitatea să asigurăm doar cu tramvaiul o frecvenţă destul de bună. Acum se analizează unde ar fi oportun să se facă lucrul acesta”, a declarat, marţi, Robu. Edilul susţine că la RATT sunt autobuze noi care stau nefolosite din cauză că nu sunt destui şoferi.
„Am aflat că mai există autobuze pe stoc la RATT care nu au fost folosite, e păcat să stea să se uzeze în garaje în timp ce cetăţenii iarna îngheaţă, iar vara mor de cald.
Sunt vreo 15 autobuze noi, cică n-au avut şoferi…”, a adăugat Robu.
Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Timişoara spun că toate cele 85 de autobuze de care dispun au fost puse în circulaţie.
„Parcul nostru numără 85 de autobuze, 55 fără burduf şi 30 cu articulate, care rulează în special pe liniile expres sau cele care sunt de regulă mai aglomerate. Astăzi, de exemplu, au ieşit pe trasee, de la prima oră, 60 de autobuze, dar pe parcursul zilei intră până la 75, pentru că se lucrează în schimburi. Altele au fost implicate în accidente uşoare, nu neapărat din cauza noastră, sau au diferite defecţiuni. Toate cele 85 au rulat pe trasee de la achiziţionarea lor. Într-adevăr, avem mai puţini şoferi decât am avea nevoie pentru că s-au prelungit unele trasee şi s-au înfiinţat altele noi, în perioada următoare vor fi angajaţi şoferi noi. Împreună cu specialiştii din primărie urmează să identificăm traseele care se pretează pentru transport mixt”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al RATT, Cosmin Bradu.
În ceea ce priveşte achiziţia de noi tramvaie, Robu spune că acestea sunt prea scumpe şi că urmează să se stabilească în perioada următoare cum se va proceda. Edilul a afirmat că va merge să vadă şi cum arată tramvaiele recondiţionate.
„Vom vedea când vom întocmi bugetul cum vom proceda. În orice caz, un tramvai în varianta cea mai ieftină costă în jur de 1,5 milioane euro, un autobuz în configuraţie excepţională – 150.000 de euro. Este adevărat că într-un tramvai intră mai mulţi călători, dar oricum… Noi avem nişte linii de tramvai în oraş, eu doresc ca acestea să fie exploatate în condiţii cât mai bune, dar nu vreau să creăm altele noi în interiorul oraşului. Voi face o deplasare să văd un tramvai reabilitat la Iaşi sau la Paşcani. Voi lua o decizie abia după ce îl voi vedea cu ochii mei. Tramvaiele noi sunt extrem de scumpe, nu avem capacitatea financiară să cumpărăm un număr suficient de tramvaie. Ne-ar trebui cel puţin 50 de tramvaie, asta înseamnă cu banii jos 75 de milioane de euro şi mai mult dacă nu ai banii respectivi. Timişoara nu-şi poate permite să aloce o sumă atât de mare. Pe de altă parte nu putem să lăsăm tramvaiele în starea de degradare în care se află azi. Soluţia de compromis pare să fie reabilitarea”, a explicat primarul, precizând că este totuşi de acord cu extinderea liniei de tramvai până în localitatea Moşniţa Nouă. Întors recent dintr-o vizită în Spania, edilul ar vrea, în schimb, ca primăria să cumpere autobuze cu motor electric aşa cum a văzut în Barcelona.
„Voi cere un studiu privind oportunitatea iniţierii unui proiect multianual pentru introducerea treptată în oraş a autobuzelor cu motor electric. La Barcelona există un astfel de proiect care îşi propune ca în următorii cinci ani toate autobuzele din oraş să fie cu motor electric. Cele cu motor electric au poluare zero. Trebuie să gândim în perspectivă”, a mai anunţat Robu.
Întrebat ce crede că ar răspunde timişorenii dacă s-ar face un sondaj şi ar trebui să aleagă între tramvaie noi şi autobuze noi cu motor electric, edilul ne-a răspuns: „Trebuie să informezi foarte bine cetăţenii. Dacă ar şti în cât timp pot ajunge la destinaţie, în ce condiţii de confort, cât timp ar avea de aşteptat în staţii, ar alege varianta cea mai bună. Nu cred că există o preocupare specială pentru tramvai, pentru troleibuz sau pentru autobuz
http://www.tion.ro/r...comment-2271969
Aceasta postare a fost editata de Vali: 22 ianuarie 2013 - 18:54
#1257
Postat 22 ianuarie 2013 - 19:21
Citeaza
N-am cuvinte. De unde a aparut informatia asta?
#1258
Postat 22 ianuarie 2013 - 19:39
Aceasta postare a fost editata de Andy Wegmann: 22 ianuarie 2013 - 19:41
#1259
Postat 22 ianuarie 2013 - 20:26
#1260
Postat 22 ianuarie 2013 - 21:25

Ajutor

Raspuns nou
Citare Multipla















