STP Timișoara Forum: Stiri despre transportul in comun din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (143 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ultima »

Stiri despre transportul in comun din Timisoara

#1241 Useril este offline   FerraryTm 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1258
  • Inregistrat: 08 ianuarie 11
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Formula 1
    Tramvaie
    Autobuze
    Troleibuze
    Poze
    Filme
    Jocurii
    Distractia

Postat 12 ianuarie 2013 - 16:28

Au innebunit cu toti, numai banii vad in fatza ochilor, pe astia ii avem cu astia defilam.

Aceasta postare a fost editata de FerraryTm: 12 ianuarie 2013 - 16:28

0

#1242 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3181
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 ianuarie 2013 - 20:01

Problema si supararea acuma nu cred ca o reprezinta neaparat ca pierde regia terenurile, ci mai degraba mostenirea lasata pentru viitor. Ratt are destule terenuri si a avut care puteau fi vandute cu cap, era evident ca si celelalte mari regii si companii de stat din tara ca nu mai este nevoie de anumite lucruri, dar s-a preferat sa nu se vanda nimic la timp. Acum mai mult ca sigur vom avea deaface cu niste interese si cineva care va profita din afaceri imobiliare, in schimb regia va pierde un teren care pe langa istoria pe care o poarta e un element strategic, si acum se poate face dupa parerea mea depou la Take Ionescu, e destul loc, trebuie doar puse sine noi sau curatae cele actuale si refacuta intrarea prin spate pentru ca nu mai este loc de manevra atat de mare.

Eu vreau pararea lui Robu el e primar nu Bojin, chiar ma tenteaza sa merg in audienta dar se aproprie examenele asa ca slabe sanse, sper doar ca birocratia sa isi faca treaba si sa incetineasca lucrurile sau sa se intample ceva, e pacat ca se pierde terenul de la Cartan.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 14 ianuarie 2013 - 19:18

0

#1243 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

  Postat 12 ianuarie 2013 - 22:47

Deci am ajuns la concluzia ca in inteprinderea asta lucreaza cateva CARTITE de birou care acum ceva timp se lauda in fata mea ca o sa faca un muzeu misto cu cateva machete diorame mi-a promis ca ma ajuta si financiar sa realizam ceva frumos .Dar cred ca atunci traiam in alta lume. In lumea viselor si am ajuns sa ma trezesc la realitate .Daramati fratilor tot mutai Depou pe Luna ca nu sunt in stare sa faca ceva la depou din Dambovita dar ei se viseaza pe la mosnita cu tramvaiu pe autostrada .
0

#1244 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3181
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 ianuarie 2013 - 23:42

Problema e ca nu cred ca va fi un alt depou construit, il vor distruge pe asta si distrus va ramane :(.
0

#1245 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 13 ianuarie 2013 - 00:11

Dupa cum se prezinta acum situatia, asta e doar inceputul. :( <_< :nervos: :mellow: -_-
0

#1246 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 ianuarie 2013 - 00:19

Stati mai fratilor... Deci de muzeu nu se zice nimic. Asta e clar, si din pacate as fi curios de o varianta din aprtea Silviei. (daca ne ajutati domnule Florin). Asta e 1. 2. Ce dezcongestionare? Darama depoul, si ramana monstruozitatea aceea religioasa (ca biserica nu ii pot spune). Acolo am pierdut noi depoul. De ce credeti ca nu a mai intrat si iesit tramvai deacolo? Pai ca nu putea dormi prea sfintitul, si prea fericitul, si ce ranguri o mai fi in cacealmaua aia. Ca sa fim seriosi... Doar in RO am vazut biserica la nici 100 m de alta... A si apropo de asta! Doar eu imi aduc aminte despre ceva comentarii din partea bisericii despre vibratii, si toate cele? :intrebare:

Si apropo tot de asta... Probabil cu totii stim etajatul din curtea depoului. Ia ghiciti al cui este, si cine i-a facut RK pe gratis...

Deci hai sa fiu eu ala optimist si prost, care crede ca totul va fi OK, si ca se va face un muzeu de la 0, lucru care de altfel nu m-ar deranja. Insa am o intrebare totusi... Daca se darama sandramaua, unde vor merge si "dormi" exponatele? La cerul liber in Dambovita? Halal!
0

#1247 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30280
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 ianuarie 2013 - 00:43

In articol se vorbeste de depourile (deci ambele) aflate pe Take Ionescu. Daca de ele e vorba, unde crezi ca ar mai putea fi muzeul? Sper ca articolul sa fie aiurea, doar asa "sa mai scriem ceva"
0

#1248 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 18 ianuarie 2013 - 14:47

Un tramvai a luat foc in mers, la Timisoara

Panică într-un tramvai care se deplasa pe linia 4, din Timișoara. Un incendiu a pornit la unul din vagoanele tramvaiului, flăcările fiind stinse de vătmăniță, cu ajutorul unui călător. Din fericire nimeni nu a fost rănit, însă toți călătorii au tras o sperietură zdravănă.

Tramvaiul se deplasa, vineri dimineața, pe linia 4, iar când se afla pe strada Ștefan cel Mare, un incendiu a pornit la unul din vagoane. Vătmănița a oprit tramvaiul și, cu ajutorul unui călător, a stins incendiul cu un extinctor. Vagonul la care a pornit incendiul s-a umplut de fum înecăcios. Călătorii s-au speriat și au coborât disperați. Din fericire nimeni nu a fost rănit. Circulația tramvaielor a fost temporar întreruptă. După stingerea incendiului, vătmănița a dus tramvaiul în depou.

„Incidentul a avut loc la ora 10.55. Vătmănița a intervenit, iar ulterior s-a dus cu tramvaiul în depou. La intrarea în depou, specialiştii noştri au constatat, la o primă inspecţie, că a fost o conductă spartă, iar din această cauză uleiul s-a prelins pe motorul încins. Tramvaiul respectiv a fost înlocuit de un alt mijloc de transport”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al RATT, Cosmin Bradu.


sursa tion.ro
0

#1249 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 18 ianuarie 2013 - 17:29

Dupa remorca, cred ca e 3471 daca nu ma insel :intrebare:
0

#1250 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 18 ianuarie 2013 - 17:51

Defapt e #3471.
0

#1251 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 18 ianuarie 2013 - 19:56

DA E 3471 CU RECLAMA LA TRW
0

#1252 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 18 ianuarie 2013 - 22:31

E pe dracu 3471. 3471 este cu remorca 3645. Acesta este 3447 cu remorca 3623.
0

#1253 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 ianuarie 2013 - 02:43

da, 3447, vagonul cu identitate ascunsa :wacko:
3471 e fostul vagon cu hemoroizi, care mai nou e polist

Aceasta postare a fost editata de weg_mann4ratt: 19 ianuarie 2013 - 02:44

0

#1254 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 707
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 19 ianuarie 2013 - 07:08

da imi cer scuze l-am confundat
0

#1255 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 ianuarie 2013 - 15:12

Asta scrisesem si eu.... Daca veti citi va deati seama ca e o greseala...

Era clar ca e #3447... Este singurul cu reclama la TRW -_-

SORRY! :oops:
0

#1256 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1536
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 22 ianuarie 2013 - 18:53

Mda o cioara e si o cioara ramane politicianu asta... anu trecut zice ceva si acuma hopa ca nu mai vrea noi, reconditionate hmmm, dar autobuze eletrice da...

Robu bate in retragere cu achizitia de tramvaie noi, vrea autobuze cu motor electric


Conducerea Primăriei Timişoara a anunţat, marţi, că a solicitat reprezentanţilor RATT înfiinţarea unor noi linii de autobuz în oraş, chiar şi pe traseele unde circulă tramvaie. Primarul Nicolae Robu spune că tramvaiele noi sunt prea scumpe pentru bugetul urbei, aşa că va merge să vadă cum arată cele recondiţionate, dar viitorul, după părerea sa, sunt autobuzele cu motor electric.



Având în vedere că sunt nemulţumit de cum funcţionează transportul în comun în Timişoara am cerut RATT-ului să vină cu propuneri de înfiinţare de noi linii de autobuze şi chiar de introducere a unor autobuze pe traseele liniilor de tramvai, în paralel cu tramvaiele, acolo unde nu avem posibilitatea să asigurăm doar cu tramvaiul o frecvenţă destul de bună. Acum se analizează unde ar fi oportun să se facă lucrul acesta”, a declarat, marţi, Robu. Edilul susţine că la RATT sunt autobuze noi care stau nefolosite din cauză că nu sunt destui şoferi.

„Am aflat că mai există autobuze pe stoc la RATT care nu au fost folosite, e păcat să stea să se uzeze în garaje în timp ce cetăţenii iarna îngheaţă, iar vara mor de cald.

Sunt vreo 15 autobuze noi, cică n-au avut şoferi…”, a adăugat Robu.

Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport Timişoara spun că toate cele 85 de autobuze de care dispun au fost puse în circulaţie.

„Parcul nostru numără 85 de autobuze, 55 fără burduf şi 30 cu articulate, care rulează în special pe liniile expres sau cele care sunt de regulă mai aglomerate. Astăzi, de exemplu, au ieşit pe trasee, de la prima oră, 60 de autobuze, dar pe parcursul zilei intră până la 75, pentru că se lucrează în schimburi. Altele au fost implicate în accidente uşoare, nu neapărat din cauza noastră, sau au diferite defecţiuni. Toate cele 85 au rulat pe trasee de la achiziţionarea lor. Într-adevăr, avem mai puţini şoferi decât am avea nevoie pentru că s-au prelungit unele trasee şi s-au înfiinţat altele noi, în perioada următoare vor fi angajaţi şoferi noi. Împreună cu specialiştii din primărie urmează să identificăm traseele care se pretează pentru transport mixt”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al RATT, Cosmin Bradu.

În ceea ce priveşte achiziţia de noi tramvaie, Robu spune că acestea sunt prea scumpe şi că urmează să se stabilească în perioada următoare cum se va proceda. Edilul a afirmat că va merge să vadă şi cum arată tramvaiele recondiţionate.

„Vom vedea când vom întocmi bugetul cum vom proceda. În orice caz, un tramvai în varianta cea mai ieftină costă în jur de 1,5 milioane euro, un autobuz în configuraţie excepţională – 150.000 de euro. Este adevărat că într-un tramvai intră mai mulţi călători, dar oricum… Noi avem nişte linii de tramvai în oraş, eu doresc ca acestea să fie exploatate în condiţii cât mai bune, dar nu vreau să creăm altele noi în interiorul oraşului. Voi face o deplasare să văd un tramvai reabilitat la Iaşi sau la Paşcani. Voi lua o decizie abia după ce îl voi vedea cu ochii mei. Tramvaiele noi sunt extrem de scumpe, nu avem capacitatea financiară să cumpărăm un număr suficient de tramvaie. Ne-ar trebui cel puţin 50 de tramvaie, asta înseamnă cu banii jos 75 de milioane de euro şi mai mult dacă nu ai banii respectivi. Timişoara nu-şi poate permite să aloce o sumă atât de mare. Pe de altă parte nu putem să lăsăm tramvaiele în starea de degradare în care se află azi. Soluţia de compromis pare să fie reabilitarea”, a explicat primarul, precizând că este totuşi de acord cu extinderea liniei de tramvai până în localitatea Moşniţa Nouă. Întors recent dintr-o vizită în Spania, edilul ar vrea, în schimb, ca primăria să cumpere autobuze cu motor electric aşa cum a văzut în Barcelona.

„Voi cere un studiu privind oportunitatea iniţierii unui proiect multianual pentru introducerea treptată în oraş a autobuzelor cu motor electric. La Barcelona există un astfel de proiect care îşi propune ca în următorii cinci ani toate autobuzele din oraş să fie cu motor electric. Cele cu motor electric au poluare zero. Trebuie să gândim în perspectivă”, a mai anunţat Robu.

Întrebat ce crede că ar răspunde timişorenii dacă s-ar face un sondaj şi ar trebui să aleagă între tramvaie noi şi autobuze noi cu motor electric, edilul ne-a răspuns: „Trebuie să informezi foarte bine cetăţenii. Dacă ar şti în cât timp pot ajunge la destinaţie, în ce condiţii de confort, cât timp ar avea de aşteptat în staţii, ar alege varianta cea mai bună. Nu cred că există o preocupare specială pentru tramvai, pentru troleibuz sau pentru autobuz
http://www.tion.ro/r...comment-2271969

Aceasta postare a fost editata de Vali: 22 ianuarie 2013 - 18:54

0

#1257 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30280
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 ianuarie 2013 - 19:21

Citeaza

Am aflat că mai există autobuze pe stoc la RATT care nu au fost folosite, e păcat să stea să se uzeze în garaje în timp ce cetăţenii iarna îngheaţă, iar vara mor de cald. Sunt vreo 15 autobuze noi, cică n-au avut şoferi…”, a adăugat Robu.


N-am cuvinte. De unde a aparut informatia asta? :crazy:
0

#1258 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 22 ianuarie 2013 - 19:39

ROBU E UN MINCINOS!!! Baga ''stangi'' aiurea, doar ca sa se ''scoata la suprafata''.Ne-a promis tramvaie noi. Ne-a promis degeaba. Parca vad ca peste cativa ani nici macar tramvaie nu o sa mai avem. Bine...acum am exagerat un pic, dar daca tot asa continuam, cu Robu si inca cineva in frunte, e clar ca o sa avem un viitor ''sigur'' in ceea ce priveste RATT si MTC in Timisoara. Dar vorba aia: ''Dupa mine... potopu'. '' <_< :censored: :mellow: :nervos: -_-

Aceasta postare a fost editata de Andy Wegmann: 22 ianuarie 2013 - 19:41

0

#1259 Useril este offline   nashu' 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 16 martie 08
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:CFR-ist

Postat 22 ianuarie 2013 - 20:26

Rupti complect de realitate. O sa scoata din maneca si niscaiva autostrazi aflate in stoc, nefolosite
0

#1260 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1536
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 22 ianuarie 2013 - 21:25

Numa minciuni baga 15(banuiesc cas G-urile) stau nefolosite doamne. Unde stau 6 is pe 33 din cat am inteles, 5 is tamponate, 5(in general) pe 40, 1 sau 2 pe E2, restu E1 cares 3 sau 4 pe E1. Din cate am vazut cele care stau in garaj is cele cares defecte. Poate sa zica si Emilut sau Rico ca in garaj nu sta nici unu fara sofer... aberati din partea primarului vai de el... :pinochio:
0

Arata acest topic


  • (143 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • Ultima »

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi