STP Timișoara Forum: Iași - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Iași jud. Iași

#101 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 12 noiembrie 2012 - 17:57

Bani aruncati degeaba...
0

#102 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 noiembrie 2012 - 20:46

Vezi postareaChagall, la 12 noiembrie 2012 - 17:57, a spus:

Bani aruncati degeaba...


Dar nu sunt aruncati degeaba :naughty1: , de castigat are o companie care a vandut CFR-ului vagoane de 15 ori mai scumpe decat pretul initial, asa ca ce ar fi daca acum, astfel de intreprinderi trec la "modernizarea" tramvaielor din orasele care mai au asa ceva?

"Eh Mazare a fost el destept, a prevazut asta :rad_masa: ."

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 12 noiembrie 2012 - 20:46

0

#103 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 13 noiembrie 2012 - 16:30

Bine zis ca bani aruncati degeaba :rolleyes: mai bagi 500 mii euro si iei de la polonezi model mai lung cu 5 sectiuni si mai dotat.
0

#104 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 ianuarie 2013 - 01:03

Fac un apel pentru cititorii acestui topic. Cei care aveti cont pe alte comunitati online de transport din Romania, va rog sa dati mesajul mai departe!

Nu stiu cati sunteti informati dar am inceput sa pun la punct aplicatia mea care simuleaza o miscare a vehiculelor RATT pe harta orasului cu imagini google la 45 de grade. Mai multe informatii gasiti in topicul TTNS de pe Cafenea. Am luat legatura cu Mihai Balint (creatorul aplicatie Android) si este posibila o asociere intre noi astfel incat sa facem totul sa fie in TIMP REAL, astfel vehiculele vor aparea live pe harta, in conformitate cu traseul.

Vasile Cotovanu cel care m-a ajutat a reusit sa puna la punct harta pentru Brasov. Daca stiti vre-un pasionat de transport din orasul Iasi si este interesat sa lucreze la harta (sa devina contribuitor) il rog sa trimita un mail pe raoultm94@gmail.com astfel incat sa-l pun in tema cu ce trebuie facut.

Multumesc!!!
0

#105 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 ianuarie 2013 - 01:21

Iată un link găsit cu imagini filmate în 1996.



Ştie cineva, tramvaiul de la min. 0:26 ce istorie are?

Aceasta postare a fost editata de garcon: 05 ianuarie 2013 - 01:24

0

#106 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 ianuarie 2013 - 01:57

Din cate vad eu, ala e un hybrid intre ITB si Timis 2. Mai mult ca sigur din lipsa de piese au improvizat baietii.
Cat despre remorca, ala e sigur ceva mesterit in depou, tot dintr-un Timis.
0

#107 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 ianuarie 2013 - 23:19

Sunt vreo patru vehicule, fiecare cu remorcă, ce apar în imagini. Mai un pic şi îl "produceau" în serie...
0

#108 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 06 ianuarie 2013 - 13:20

Si remorca tot ITB cu carcasa de Timis.:)
0

#109 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 14 ianuarie 2013 - 14:56

Pe unul dintre forumurile pe unde alde cseh si portan si-au facut de cap sistematic exista toate datele despre tramvaiele in discutie. Documentare inainte de a bate campii... Sigur, asta implica minte si lipsa superficialitatii...

A, batut de campi cu gratie si in cazul tramvaiului modernizat la Pascani. Aiurelile si presupunerile pe care le debitati aici sunt absolut naucitoare.

Aceasta postare a fost editata de radub: 14 ianuarie 2013 - 15:00

0

#110 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 ianuarie 2013 - 18:32

Vezi postarearadub, la 14 ianuarie 2013 - 14:56, a spus:

A, batut de campi cu gratie si in cazul tramvaiului modernizat la Pascani. Aiurelile si presupunerile pe care le debitati aici sunt absolut naucitoare.


"Implor iluminare" daca se bat campii, nu vorbe-n vant <_< .

Istoricul companiei Remarul Pascani asta e, a vandut vagoane de 15 ori mai scumpe companiei de cai ferate de stat, care vad ca e singurul client a-l lor... economia de piata a Romaniei "ROCKS \m/!".
0

#111 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 14 ianuarie 2013 - 20:14

Fiecare e liber sa se inscrie si sa posteze pe cate forumuri doreste. Aceasta treaba + ce posteaza fiecare nu trebuie judecata de nimeni. <_<
0

#112 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 ianuarie 2013 - 20:16

Deci al naibii sa fiu daca nu m-ai facut si mai curios despre ce-i ala...

Cat despre comentarii... Patetic, si tipic "Parintilor forumului de transporturi..."
0

#113 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 26 ianuarie 2013 - 17:43

Nesimtirea care va caracterizeaza din plin, domnule Cseh, nu putea lipsi din raspunsurile dvs.

Domnule cu pseudonimul Gygyman6, raspunsul dvs. contine numai neadevaruri, cauzate, desigur, de lipsa documentarii, deci a informatiilor necesare pentru a discuta despre subiectul Remar Pascani. Rezumati-va sa discutati despre ceea ce cunoasteti, altfel intrebati, dar nu faceti afirmatii "savante" fara acoperire!

Remar Pascani este o companie privata, isi are propria strategie de dezvoltare, fapt absolut firesc, cred, si din punctul dvs. de vedere. Faptul ca a contribuit, ca multi altii din domeniu, la modernizarea materialului rulant al CFR Calatori, nu vad de ce ar fi un lucru de condamnat. Iar CFR Calatori nu e deloc singurul beneficiar al Remar Pascani. Oricum, repet, sunteti departe, foarte departe de a avea vreo idee despre activitatea acestei firme.

Doamne, dragi imi sunteti, puiuti, cand va vad cum va omorati zilele bagandu-va in cap tot soiul de prostii pe care le credeti dupa aceea litera de lege si care va fac sa aveti impresia ca stapaniti lumea din fotoliul din fata monitorului! Puiuti, puiuti...

Ia sa imi spuneti voi (de fapt, sa va spuneti voua insiva), dupa judecata voastra, cum face RATT sa inlocuiasca in intregime parcul actual de tramvaie cu giocarele noi! Si in cat timp... Asta ar fi un inceput pentru a va readuce cu mintile pe linie, de pe care ati deraiat de la infierbantare dupa visele umede cu zeci si zeci de tramvaie noi care bat Timisoara in lung si-n lat. Dupa ce va reveniti, discutam si despre cat de inutila e modernizarea vagoanelor din parcurile actuale ale regiilor (mai ales unde numarul de vagoane se duce chiar si dincolo de suta) si analizam pe indelete si tramvaiul modernizat la Remar Pascani.

Aceasta postare a fost editata de radub: 26 ianuarie 2013 - 18:15

0

#114 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 26 ianuarie 2013 - 18:04

Ataca ideea si nu persoana, domnule radub. Orice argumentare intemeiata (pro sau contra) despre tramvaiul modernizat la Remar Pascani este binevenita. Si ca un sfat, las-o mai usor cu diminutivele.
0

#115 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 26 ianuarie 2013 - 20:18

in primul rand lansarea de afirmatii strict personale privind bunul simt al altor membrii dovedeste din plin ceea ce e in ograda proprie....cine se scuza se acuza....iar varsta unui membru care posteaza pe un forum nu vad in nici un fel cum poate fi folosita ca si argument...referirea dumneavoastra explicita la "visele umede" ale unora din colegii nostrii imi dovedesc ca aceasta secventa a vietii este pentru dumneavoastra doar o chestie aspirationala...sau de dulci amintiri...iar gandirea socialista adanc inradacinata si profund exprimata prin folosirea experta a limbii de lemn o confirma.
suntem mult prea satui de societati cu "strategiI" si cu "decenii de impliniri marete" "gata sa faca totul" desigur ca sa ia banul contribuabililor....daca aceasta mareata si geniala societate e asa glorioasa sigur nu trebuie sa se simta jignita ca ne gandim de 2 ori daca sa platim modernizarea "vechiturilor" noastre catre ei...
sunt convins ca are surse nelimitate de profit (cfr si banul public) si nu se coboara si se umileste la nivelul unor "marunte" tramvaie....
am fost mintiti am fost pacaliti am fost furati de prea multe ori ca sa nu invatam macar cate ceva din aceasta viata....poate de multe ori cuvintele au fost mai "aprinse" dar ele vin din suflet si din pasiune....desigur pentru mtc si nu pentru bani si profit obtinut fara munca. in rest...spor la modernizari...si asteptam varsta venerabila cand ne veti informa cu bucurie maxima ca acea societate este listata la bursa de valori din New York...iar indicele ei de piata se ia in considerare pentru calculul Dow Jones

ca sa raspund strict intrebarii dumneavoastra, noi in naivitatea si pasiunea noastra tinereasca ne imaginam si inca mai speram ca tramvaiele se pot schimba in primul rand cu un management de calitate si cu VOINTA nu la comanda pe interes politic.

Chiar daca si eu am depasit varsta "viselor Umede"...ma regasesc sufleteste alaturi de acest deziderat...care sper sa nu ramana un ideal de neatins.
cu multa stima...si imi cer scuze pentru off topic
0

#116 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 26 ianuarie 2013 - 20:39

Vezi postareaChagall, la 26 ianuarie 2013 - 18:04, a spus:

Ataca ideea si nu persoana, domnule radub. Orice argumentare intemeiata (pro sau contra) despre tramvaiul modernizat la Remar Pascani este binevenita. Si ca un sfat, las-o mai usor cu diminutivele.

Mai citeste o data sfarsitul mesajului meu anterior, puisor, dar cu mai multa atentie decat prima data! Ai acolo argumentul pentru modernizare in paralel cu refacerea parcului (ca despre asta e vorba, nu neaparat despre tramvaiul de la Pascani) - pune mintea la contributie!

Sfaturile le pastrezi pentru ceata ta de amici.

Vezi postareaBogdanTm, la 26 ianuarie 2013 - 20:18, a spus:

in primul rand lansarea de afirmatii strict personale privind bunul simt al altor membrii dovedeste din plin ceea ce e in ograda proprie....cine se scuza se acuza....iar varsta unui membru care posteaza pe un forum nu vad in nici un fel cum poate fi folosita ca si argument...referirea dumneavoastra explicita la "visele umede" ale unora din colegii nostrii imi dovedesc ca aceasta secventa a vietii este pentru dumneavoastra doar o chestie aspirationala...sau de dulci amintiri...iar gandirea socialista adanc inradacinata si profund exprimata prin folosirea experta a limbii de lemn o confirma.
suntem mult prea satui de societati cu "strategiI" si cu "decenii de impliniri marete" "gata sa faca totul" desigur ca sa ia banul contribuabililor....daca aceasta mareata si geniala societate e asa glorioasa sigur nu trebuie sa se simta jignita ca ne gandim de 2 ori daca sa platim modernizarea "vechiturilor" noastre catre ei...
sunt convins ca are surse nelimitate de profit (cfr si banul public) si nu se coboara si se umileste la nivelul unor "marunte" tramvaie....
am fost mintiti am fost pacaliti am fost furati de prea multe ori ca sa nu invatam macar cate ceva din aceasta viata....poate de multe ori cuvintele au fost mai "aprinse" dar ele vin din suflet si din pasiune....desigur pentru mtc si nu pentru bani si profit obtinut fara munca. in rest...spor la modernizari...si asteptam varsta venerabila cand ne veti informa cu bucurie maxima ca acea societate este listata la bursa de valori din New York...iar indicele ei de piata se ia in considerare pentru calculul Dow Jones

ca sa raspund strict intrebarii dumneavoastra, noi in naivitatea si pasiunea noastra tinereasca ne imaginam si inca mai speram ca tramvaiele se pot schimba in primul rand cu un management de calitate si cu VOINTA nu la comanda pe interes politic.

Chiar daca si eu am depasit varsta "viselor Umede"...ma regasesc sufleteste alaturi de acest deziderat...care sper sa nu ramana un ideal de neatins.
cu multa stima...si imi cer scuze pentru off topic

Ma scuzi, am citit din 3 in 3 randuri mesajul tau, pentru ca dupa primul rand m-am prins ca discuti discutii. Tu ai rabdare sa ti-l recitesti? Ai prea mult timp liber la dispozitie, tinere...
0

#117 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 ianuarie 2013 - 20:51

Eu propun sa discutam mai mult despre aceasta modernizare, daca e un proiect serios (vad ca link-ul spre articolul din ziar nu mai e actual, deci cine citeste pe aici nici nu stie despre ce vorbim) si mai putin despre varsta noastra.
Poate posteaza cineva niste detalii despre aceasta modernizare despre care nu stim prea multe, decat ca dl. RaduB o lauda si altii o critica.
0

#118 Useril este offline   radub 

  • --
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banati 2
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 04 iunie 08
  • Sexul:masculin

Postat 26 ianuarie 2013 - 20:59

Atentie! E ceva ce nu se prea intelege si nu inteleg de ce, pentru ca am spus foarte clar in primul mesaj de azi care v-a inflamat: eu nu laud nimic, am spus doar ca RATT nu va avea doar tramvaie noi, ci foarte probabil va fi nevoita sa-si modernizeze o parte a parcului actual. Pentru ca este imposibil sa-si refaca parcul de tramvaie in intregime cu vagoane noi intr-un interval de timp rezonabil. Deci, fie va fi o combinatie de tramvaie noi si tramvaie modernizate, fie tramvaie noi si rable cat or mai duce-o alea, fie tramvaie noi si mai putine linii. E simplu, modernizarea nu este inutila, indiferent cine o face.
0

#119 Userul este online   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30178
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 26 ianuarie 2013 - 20:59

Ok. Vad ca discutia degenereaza si nu prea sunt dispus sa accept asta, deci postarile care nu se refera la subiectul topicului vor fi sterse. Oricum, detalii despre aceasta modernizare nu sunt disponibile deocamdata, conform presei iesene:

Citeaza

Informatiile despre vagonul reconditionat nu sunt facute publice, insa existenta acestuia si pregatirile pentru scoaterea pe traseu sunt confirmate. "Acest subiect nu este public din cauza intelegerii facute cu reprezentantii firmei care se ocupa de modernizarea tramvaiului. Detaliile le veti primi atunci cand acesta va fi scos la strada", spun oficialii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi.


Citatul e din BZI.ro din data de 8 ianuarie 2013.
0

#120 Useril este offline   Andy Wegmann 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 04 mai 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaie
    Muzica

Postat 26 ianuarie 2013 - 21:00

Domnule Florin, mie personal mi se pare ca acest domn RaduB exagereaza, atat cu ideea, cat si cu comportamentul, atacand persoana, ci nu ideea lor. Asai? :regulamentul:

Aceasta postare a fost editata de Andy Wegmann: 26 ianuarie 2013 - 21:01

0

Arata acest topic


  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi