Skoda Irisbus Citelis 24 Tr - Iveco
				
						#341
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 15 ianuarie 2009 - 21:27
Au fost si cateva firobuze de pe contra sens care au avut afisarea corecta, dar procentual cred ca au fost 50%, nepermis de putin....
Toate acestea se intampla la 8 - 9 luni de la achizitia lor si introducerea in circulatie. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum va fi peste trei ani...oricum, eu sant dazamagit, ca nici acum cand se dau destui bani (rate) pe aceste firobuze, ele nu functioneaza corect cu toate dotarile...si atunci de ce s-au mai cumparat astfel de firobuze...ca sa ne batem cu bolovanul in piept...
				
						#342
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 17 ianuarie 2009 - 19:18
Am sa revin si cu poze pe timp de ziua sa se vada mai bine
 pana atunci sper sa va placa astea.
 pana atunci sper sa va placa astea.  
 

 04178.jpg]
04178.jpg]

 04181.jpg]
04181.jpg]
Prezint si partea acoperita din fata si ce sar afla dupa far
 in depou aseara am facut pozele.
 in depou aseara am facut pozele.
 
						
						Aceasta postare a fost editata de Vali: 17 ianuarie 2009 - 19:26
				
						#344
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 19 ianuarie 2009 - 12:55
				
						#345
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 19 ianuarie 2009 - 13:46
				
						#346
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 19 ianuarie 2009 - 13:56
				
						#347
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 19 ianuarie 2009 - 14:04
				
						#348
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 19 ianuarie 2009 - 21:02
				
						#349
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 20 ianuarie 2009 - 12:04
				
						#350
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 20 ianuarie 2009 - 12:26
				
						#351
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 20 ianuarie 2009 - 13:48
 Florin.B RATT, la 20 Jan 2009, 12:26, a spus:
Florin.B RATT, la 20 Jan 2009, 12:26, a spus: 
Eu unul va apreciez efortul (amandorura) mai ales pentru ca a iesit un lucru de calitate. Cu ceva timp in urma m-am implicat in discutii pe aceasta tema pe forum sustinand un principiu si anume ca toate aceste dotari moderne trebuie sa functioneze la parametri normali pentru care au fost proiectate, fara sa fi auzit pana acum cateva zile aceste anunturi audio (n-am avut ocazia) insa acum dupa ce le-am auzit, sustin si mai tare aceasta necesitate...
				
						#352
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 20 ianuarie 2009 - 16:07
				
						#353
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 26 ianuarie 2009 - 15:23
„Afacerea troleibuzul” – 21 milioane de euro aruncate pe maşini mici, grele şi defecte
de Dragoş BOŢA | 26 IANUARIE 2009
Regia locală de transport a plătit marfa, deşi nu era cea comandată
Unu din patru troleibuze, cumpărate noi, s-a stricat în primele luni de funcţionare
Primăria i-a iertat pe cehi de penalităţi de peste 230.000 de euro
21,39 milioane de euro a dat Regia Autonomă de Transport Timişoara (RATT), cu binecuvântarea primăriei, firmei cehe Skoda Electric pentru 50 de troleibuze noi care sunt cu peste o tonă mai grele decât prevede contractul, au mai puţine locuri şi majoritatea au avut probleme de funcţionare încă de la livrare. Un control efectuat de Curtea de Conturi a scos la iveală grave deficienţe în modul în care s-a derulat acest contract, dar şi faptul că reprezentanţii autorităţilor locale au dat dovadă de o îngăduinţă suspectă faţă de furnizori.
După o licitaţie în care caietul de sarcini a fost modificat de câteva ori, RATT a semnat în aprilie 2007 contractul cu Skoda Electric prin care, în termen de 180 de zile, urmau să-i fie livrate 50 de troleibuze noi „cu caracteristicile prevăzute în Caietul de Sarcini şi Propunerea Tehnică”, în caz contrar furnizorul fiind obligat să plătească penalităţi de 500 de euro pe zi pentru fiecare vehicul. Deşi în contract se prevedea faptul că trebuie să fie pregătite şi pentru montarea noilor sisteme de tiketing, în 9 ianuarie 2008, termenul de livrare se prelungeşte până în luna aprilie, predarea urmând să se facă în trei tranşe.
Comisie cu orbul găinilor
Înainte de trimiterea spre Timişoara a primelor troleibuze, o comisie din care au făcut parte Eugen Stănescu, directorul general de atunci al RATT, Ioan Goia, directorul tehnic al RATT şi actual director general, şi Chiş Culiţă, directorul Direcţiei de drumuri şi transporturi Timişoara şi subordonat direct primarului Gheorghe Ciuhandu, a mers în Cehia pentru a vedea dacă produsele corespund contractului.
Deşi s-a constatat că greutatea unui troleibuz gol este mai mare cu 1,6 tone, numărul de locuri este mai mic şi platforma pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi nu este acţionată electric, conform prevederilor contractuale, partea română şi cea cehă semnează un procesverbal mincinos - „în urma inspecţiei vizuale, statice şi dinamice, troleibuzele corespund livrării, neexistând deficienţe majore. Orice alte deficienţe constatate ulterior de către comisia de recepţie se vor trata conform prevederilor contractuale”. Ulterior, se semnează un al doilea act adiţional prin care RATT acceptă să recepţioneze vehiculele în baza parametrilor tehnici „omologaţi de Registrul Auto Român” şi nu a celor prevăzuţi în contract.
Chiar înainte de campania pentru alegerile locale, primarul Gheorghe Ciuhandu împreună cu reprezentanţii firmei Skoda au inaugurat oficial troleibuzele, cu un spectacol care a scos 12.000 de euro din bugetul RATT. Vehiculele stropite cu şampanie de oficiali aveau însă mari probleme, 80% dintre ele având defecţiuni în primele luni de exploatare. La unul dintre ele, comisia a constatat „imposibilitatea recepţiei troleibuzului datorită nefuncţionării mai multor subansamble fundamentale”. Numai pentru acesta, Skoda Electric ar fi trebuit să plătească penalităţi de 18.000 de euro. RATT a emis şi transmis către partea cehă, în 20 iunie 2008, o factură de penalităţi pentru nelivrarea la termen a vehiculelor în valoare de 234.000 de euro, dar în mod ciudat nu a mai fost înregistrată în contabilitate şi anulată.
Actualul director al RATT, Ioan Goia, a refuzat să răspundă direct la orice fel de întrebare legată de contractul cu Skoda Electric, transmiţându-ne prin intermediul purtătorului de cuvânt că „licitaţia şi recepţia pentru troleibuze a fost una corectă, atâta timp cât ele rulează în Timişoara şi deservesc timişorenii”.
dragos.bota@gandul.info
Sursa: gandul
Rezulta printre altele ca pretul unui firobuz Skoda este [b]427.800 euro...
Aceasta postare a fost editata de mile: 26 ianuarie 2009 - 15:54
				
						#354
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 26 ianuarie 2009 - 17:46
				
						#355
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 26 ianuarie 2009 - 21:12
				
						#356
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 27 ianuarie 2009 - 00:25
 mile, la 26 Jan 2009, 15:23, a spus:
mile, la 26 Jan 2009, 15:23, a spus: 
Acordandu-i autorului Dragos Bota prezumtia de nevinovatie, eu as fi curios de unde a scos cifrele respective. Cine face statistica firobuzelor defecte?
In alta ordine de idei, si despre licitatia pentru autobuzele Mercedes s-a spus ca a fost masluita. Se aduna chestiunile ..
 
						
						
				
						#357
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 27 ianuarie 2009 - 10:09
				
						#358
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 09 februarie 2009 - 19:07
Multi romani ii doaren cot de noile trolee cati oameni cand se urca si se aseaza se pune sa mance, mie o domnisoara soferita mia zis ca pe troleu intr-o zi un domn si-a scos din placa un blid plin de supa si s-a pus sa mance(cat de nesimtit din partea lui
 ), alti vin cu paralele de cafea inauntru o bea si cand coboara le lasa inauntru, iara alti manca semninte alti nesimtit nu le pasa de nimic nau bunu simt nici cei 7 ani de acasa. Iam si zis doamnei soferite ca poate!! ma duc la presa sa le zic sa faca un reportat la RATT pe traseu sa filmeze sa vedem ce fac romani in troleu, manca,vorbeste cu gura mare la telefon intre ei etc si a 2 zi sa apara in ziar, tare mult as vrea sa vad daca ar mai manca si vb in trolee dupaia lumea.
 ), alti vin cu paralele de cafea inauntru o bea si cand coboara le lasa inauntru, iara alti manca semninte alti nesimtit nu le pasa de nimic nau bunu simt nici cei 7 ani de acasa. Iam si zis doamnei soferite ca poate!! ma duc la presa sa le zic sa faca un reportat la RATT pe traseu sa filmeze sa vedem ce fac romani in troleu, manca,vorbeste cu gura mare la telefon intre ei etc si a 2 zi sa apara in ziar, tare mult as vrea sa vad daca ar mai manca si vb in trolee dupaia lumea.Ca mie personal num place cand urca un domn se pune jos bine mersi dupa 2 3 min se pune sa mance langos supa ce are si dupaia impute tot troleu.
				
						#359
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 09 februarie 2009 - 20:22
 degeaba. Sau o linie de tramvai, same thing for me.
 degeaba. Sau o linie de tramvai, same thing for me.Iar în altă ordine de idei, parcă încep să-mi amintesc cu nostalgie de anul 2000 când un şofer pe linia 33 a coborât din cabină (stăteam pe loc la Catedrală) şi s-a răţoit la mine să încetez să mănânc seminţe - deşi cojile le ţineam în palmă. O, tempora!
 
						
						Aceasta postare a fost editata de dAImon: 09 februarie 2009 - 20:22
				
						#360
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 10 februarie 2009 - 09:30

 Ajutor
 Ajutor

 
			
		 Raspuns nou
 Raspuns nou

 
			
			 Citare Multipla
 Citare Multipla
 
			
			






 
			
			 
						
						 
			
			
 
			
			








