Aceasta postare a fost editata de crishu: 17 decembrie 2012 - 20:58
Afisaje cu LED pentru tramvaiele din Timisoara
#61
Postat 17 decembrie 2012 - 20:57
#63
Postat 17 decembrie 2012 - 21:13
#64
Postat 17 decembrie 2012 - 21:14

Am vazut si in Praga niste Tatre vechi cu afisaje cu LED-uri si pe dinafara, dar si in cupeu. Aveau pe langa asta si sistem de anuntare a statiilor.
P.S. Am mai spus-o: afisajele sunt relativ ieftine sistemul lor de comanda fiind de fapt OBC-ul. (firma e aceasi care le-a produs si pe astea)
#65
Postat 17 decembrie 2012 - 21:19
Aceasta postare a fost editata de crishu: 17 decembrie 2012 - 21:23
#66
Postat 17 decembrie 2012 - 21:26
Da, Tatrele sunt reconditionate, dar si asta e un pas/o etapa din aceasta operatie.
#67
Postat 17 decembrie 2012 - 21:34

Si asa dupa tine,ce crezi?Intai au pus led-uri si apoi le-au reconditionat?Eu una nu asa as fi procedat.Adica e ceva de genul:intai s-a inventat caruta si dupa aia a aparut calul,sau cum?
#68
Postat 17 decembrie 2012 - 22:16

2. Nu conteaza cand au pus cehii afisajele (nici nu stiu daca le aveau si inainte de reconditionare), problema e ca bani pentru un RK nu sunt (doar daca da primaria asa cum promitea), dar afisajele vor putea fi folosite ulterior, chiar dupa o eventuala reparatie capitala.
Asa cum arata acum 3554, arata bine, nu-mi par o improvizatie si nici nepotrivite. Desigur, e parerea mea.

#69
Postat 17 decembrie 2012 - 22:46
Florin.B RATT, la 17 decembrie 2012 - 21:26, a spus:
Deci acelea mi se par cea mai mare aberatie posibila(arata de doi lei). Sunt vagoane care au loc special pentru afisarea liniei si chiar nu inteleg de ce nu se foloseste acel locas

Haideti ca am inteles ca la unele vagoane cum ar fi Duewag-urile si Hansele dar la restul care au locasul special nu am mai inteles.
#70
Postat 17 decembrie 2012 - 23:12
Florin.B RATT, la 17 decembrie 2012 - 22:16, a spus:

Stati asa, pai cum adica nu incarca imprimanta? pai fituicile alea au fost imprimate intr-un birou la sediul Regiei

Daca s-au oferit bani pentru a inbunatatii modul de afisare de ce nu s-a continuat tot pe hartie

Eu tind sa cred ca crishu are pe undeva dreptate in ceea ce priveste afisajele si de ce au fost ele procurate


Totodata eu cred ca daca se folosea solutia de mai sus, erau bani si de cateva harti noi si actualizate puse in statii, dar nu volante. Probabil si acolo crearea unei casete laminate cu harta si punerea ei intr-un lacasa lipit de scheletul copertinei statiei. Mi se pare ca acum o saptamana aveam mai multe afise electorale in statii decat harti pentru informarea calatorilor ocazionali

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 18 decembrie 2012 - 01:29
#71
Postat 17 decembrie 2012 - 23:44


#72
Postat 18 decembrie 2012 - 01:44
Florin.B RATT, la 17 decembrie 2012 - 23:44, a spus:

Stiu ca e greu sa ti se ofere un lucru controversat iar tu sa fii nevoit sa lucrezi cu lucrul ala si sa iti placa, sa fi entuziast si sa te astepti ca si cei pe care ii cunosti sa le placa si lor rezultatul, dar e greu de ignorat realitatea cand utilizezi tramvaiul aproape zilnic.
Eu m-am nascut in Timisoara si circul cu tramvaiul de cand puteam merge, sunt altii care stau de zeci de ani si cunosc orasul ca pe propria ceafa. Nu cred ca motivul acela cu "lumea nu vede linia" e un motiv atat de plauzibil incat sa i se ofere bani regiei taman pentru afisaje si nu pentru aeroterme sau pentru reparatia ventilatiei si a garniturilor de la usi si geamuri. La ce folos pentru un turist sa zicem, sau pentru un calator ocazional, daca vede ca linia e 4, dar defapt traseul e deviat de 2 ani iar in statie harta e veche de 3? La ce folos daca iarna stau 30 de minute dupa tramvai si cand vine inafara de afisaj care e nou, restul are 40 de ani si e in proportie de 70% stricat sau carpit?
#73
Postat 18 decembrie 2012 - 07:51

#74
Postat 18 decembrie 2012 - 10:24
Partea mecanica/electrica si intretinerea ei nu e treaba mea si de aceea nu discut asta. Discutam aici de afisaje, cum arata, cum merg, etc. si nu de hotararile regiei cum sa investeasca si in ce. (oricum , daca va fi vorba de un rk, acesta se va face cu bani de la primarie)
#75
Postat 18 decembrie 2012 - 12:23
Florin.B RATT, la 18 decembrie 2012 - 10:24, a spus:
Estetic arata bine, eu am spus inainte ca arata mai bine ca foile actuale dar...
Nu cred ca mai vorbeste nimeni de o modernizare de cand am aflat acest lucru cu costul ridicat. Dar dupa cate plangeri am vazut ca sunt la autobuze si firobuze, ca au o gramada de functii dar nu le folosesc soferii, sau ba ca vin greu piesele, parca imi surade acum mai mult ideea de modernizare si tinerea optiunilor la un minim necesar, siasa tramvaiele in mare parte tot salbatici vor cara destui ani deacum incolo.
Toti cerem o intretinere mai buna, cred ca a-ti observat ca din 2007 pana acuma starea tramvaielor s-a tot deteriorat si e diferenta de la cer la pamant la cum aratau atunci si cum arata acuma. Autobuzele au venit cu afisajul inclus, tramvaiele din pacate nu, daca starea lor tehnica nu le asigura inca 5 ani macar de uzura atunci la ce folos sa mai montezi astfel de afisaje pe ele? Si la tramvaie se vor strica afisajele ca si la autobuze, si vom ajunge atunci sa vorbim ceea ce vorbeam si la autobuze, pentru ca cei care gandesc astfel de achizitii nu pregatesc "terenul" pentru astfel de "technologii noi".
#76
Postat 18 decembrie 2012 - 17:58
#77
Postat 18 decembrie 2012 - 20:22
Gygyman6, la 18 decembrie 2012 - 12:23, a spus:
Nu cred ca mai vorbeste nimeni de o modernizare de cand am aflat acest lucru cu costul ridicat. Dar dupa cate plangeri am vazut ca sunt la autobuze si firobuze, ca au o gramada de functii dar nu le folosesc soferii, sau ba ca vin greu piesele, parca imi surade acum mai mult ideea de modernizare si tinerea optiunilor la un minim necesar, siasa tramvaiele in mare parte tot salbatici vor cara destui ani deacum incolo.
Toti cerem o intretinere mai buna, cred ca a-ti observat ca din 2007 pana acuma starea tramvaielor s-a tot deteriorat si e diferenta de la cer la pamant la cum aratau atunci si cum arata acuma. Autobuzele au venit cu afisajul inclus, tramvaiele din pacate nu, daca starea lor tehnica nu le asigura inca 5 ani macar de uzura atunci la ce folos sa mai montezi astfel de afisaje pe ele? Si la tramvaie se vor strica afisajele ca si la autobuze, si vom ajunge atunci sa vorbim ceea ce vorbeam si la autobuze, pentru ca cei care gandesc astfel de achizitii nu pregatesc "terenul" pentru astfel de "technologii noi".
Ok, cred ca ai ajuns la nivelul unde incepi sa te repeti in idee, numai cu alte cuvinte!

#78
Postat 18 decembrie 2012 - 20:59
Citeaza

Sunt constient (chiar daca unii spun ca nu pare

Asa am reusit sa imbunatatim si sa rezolvam probleme ale afisajelor din statii, cu ajutorul vostru, si nu stand sa analizam cat au costat, daca merita sau ce altceva puteam cumpara pe banii aia.
#79
Postat 18 decembrie 2012 - 21:24
Si ca tot s-a ivit ocazia, la Banatu' vor mai fii montate panouri?
#80
Postat 18 decembrie 2012 - 22:11