STP Timișoara Forum: Soferii de troleibuz - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (31 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »

Soferii de troleibuz Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#341 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 decembrie 2012 - 21:48

E destul de dificil, daca nu imposibil sa sincronizezi trei linii astfel incat pe un traseu comun al acestora sa ai un interval de 5 minute intre vehicule, fara a afecta timpii de asteptare in restul traseului, acolo unde circula doar o linie. (aici, timpii de asteptare vor fi deja prea mari).
0

#342 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 07 decembrie 2012 - 22:43

Vezi postareaBobby, la 07 decembrie 2012 - 21:13, a spus:

Toodata nu am inteles de ce de multe ori pana in piata Marasti de la gara 11, 14 si 18 vin de multe ori toate 3 de o data sau la 1 - 2 min distanta intre ele apoi 10 min nu mai vine nimic,. Pana in Marasti de la gara ar putea circula bine merci la 5 - 6 min distanta un trolebuz...


Traficul auto e si el un mare impediment pentru asa ceva. Si 10 minute intre 2 grupuri de 3 masini e putin, pai la tramvaie de mult nu a mai fost asa ceva.

Dupa parerea mea cei care folosesc exclusiv firobuzul o duc cel mai bine, caldura iarna, AC vara, viteza medie destul de mare, podea joasa, curatenie si nu in ultimul rand timpi mici de asteptare.
0

#343 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 decembrie 2012 - 00:59

Vezi postareaBobby, la 07 decembrie 2012 - 21:13, a spus:

Toodata nu am inteles de ce de multe ori pana in piata Marasti de la gara 11, 14 si 18 vin de multe ori toate 3 de o data sau la 1 - 2 min distanta intre ele apoi 10 min nu mai vine nimic,. Pana in Marasti de la gara ar putea circula bine merci la 5 - 6 min distanta un trolebuz...



Interesanta observatie. Necirculand cu ele (decat ocazional) n-am dat importanta acestui aspect, desi ma intalnesc cu liniile acestea (11, 14, 18 si cu 17 pe Take Ionescu) zilnic in zilele lucratoare. Pot confirma fara probleme ca de multe ori (cel putin tot a doua zi) le vad venind in tandem dinspre Baritiu catre gara, asta intamplandu-se la Pop de Basesti, la pasarela. Mai rar vin chiar toate trei unul dupa celalalt, de parca s-au vorbit soferii intre ei. Iar de la capat (Solventu'-18 sau Baritiu-11,14) pana la pasarela nu se poate spune ca traficul le-a incurcat graficul.
Imi dau seama ca nu se pot face niste grafice perfecte unde avem tronsoane cu trei linii, dar macar ochiometric se poate interveni. Sa fie macar distanta de o statie-doua intre ele.

Mi-am exprimat doar parerea si n-am dat cu parul...
0

#344 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 decembrie 2012 - 01:42

Explicaţia e una extrem de simplă. Fiind vorba de 3 linii distincte, cu grafice distincte, se întâmplă câteodată ca cele 3 troleibuze să meargă "pâlc". Dar, nu e o regulă. Şi nici un impediment pt călători, cu excepţia cârcotaşilor pasionaţi.
0

#345 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 decembrie 2012 - 02:22

Este absolut normal sa vezi asa lucrurile din interior. Invers, ar fi o problema intr-adevar... :D ...
0

#346 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 decembrie 2012 - 14:05

Pe tronsonul Pasarela - Marasti, interval de 5 min la traseele 11, 14, 18 ar insemna ca in Modern, Lipovei, respectiv Torontal frecventa sa fie de 15 min. Ti-ar placea?
Toate cele 3 linii au intervale diferite in toate momentele ale zilei, e ceva normal sa apara situatiile observate de tine.
0

#347 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 11 decembrie 2012 - 17:22

Nu stiu cui ii dai raspunsul, caci n-ai specificat. Daca-mi raspunzi mie, ai gresit destinatarul.
Eu doar am confirmat cele sesizate de Bobby. Inclusiv si astazi pe la 15:30 mergeau doua firobuze unul dupa celalalt dinspre pasarela. Nu stiu daca erau doua masini intre ele. Altadata merg 3 bara in bara. Le vad eu cu ochii mei, nu spun povesti ale altora. Trec astea 3 si dupa aia tot stai 12-15 minute pana vin urmatoarele 3(!?)...Iar frecventa la capetele celelalte ajunge tot cam la 12-15 minute, adica acelasi lucru ca si cand ar fi intercalate...
Si nu trebuie intercalate neaparat la 5 minute, pot fi si doua - trei minute si apoi astepti alte 5 - 6 minute si vine primul din urmatoarele trei...
Probabil ca unora le place sa circule in convoi, mai sti?...In fine, nu vreau sa fiu considerat carcotas de profesie... :lol:

Aceasta postare a fost editata de mile: 11 decembrie 2012 - 17:23

0

#348 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 11 decembrie 2012 - 18:05

Important este ca mtc-urile să aibă o anumită ritmicitate pe traseele deservite. Că se mai întâmplă să meargă în coloană pe porţiunile comune, e o altă poveste.
Dacă aştept la gară troleibuzul 18 (să zicem), n-ar trebui să mă intereseze dacă vine (sau nu) însoţit de un 11 sau un 14.
0

#349 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 decembrie 2012 - 18:23

Pe de altă parte, cuiva care merge pe traseul comun nu-i pasă care linie vine. Dacă ele merg intercalate, atunci timpul de aşteptare pentru acea persoană devine mai mic.

Dar, după cum s-a spus deja, lucrul ăsta nu se poate controla foarte bine, prin urmare .... :)
0

#350 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 11 decembrie 2012 - 19:43

Si daca si Visor care se pricepe bine la grafice (vezi graficele concepute chiar de el) ne-a confirmat asta, inseamna ca lucrurile cam asa stau. :)
0

#351 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 decembrie 2012 - 21:43

Vezi postareamile, la 11 decembrie 2012 - 17:22, a spus:

Nu stiu cui ii dai raspunsul, caci n-ai specificat. Daca-mi raspunzi mie, ai gresit destinatarul.
Eu doar am confirmat cele sesizate de Bobby.


Da, scuze, si eu tot lui ii raspundeam. :blush:
Dupa cum ai spus se intampla si a doua oara sa vina "convoiul", aici iarasi alti factori intervin: intarzieri sau circulatie in avans.
Chiar daca ar fi numai 3 min intre 11, 14, 18 tot nu se poate realiza, fiindca durata turelor e diferita, cat si numarul de troleibuze de pe cele trei trasee, in plus apar iarasi probleme la reglarile de grafic (cand intra/iasa troleibuze in/din traseu -> si acestea au ore diferite cand intra/iasa).

Cum s-a vorbit se poate realiza foarte bine la liniile gemene 15 si 16 (la care se si intampla mi se pare): turele la fel in orice moment al zilei, acelasi nr de vehicule in circulatie, intrarile/iesirile de asemenea.
Aici se poate realiza programul la L15 si faci simplu copy-paste pentru L16, dar il modifici decalandu-l cu +5 min.:)

Dar bineinteles, cunosc personal soferi care pleaca "in coada" celui din fata de la Baritiu (adica cu un avas de 1 min) doar ca sa mearga gol. Cel mai des porneste un 14 dupa ce trece un 18 de la Solventul, ca sa nu ia grosul de calatori de care stim cu totii pe relatia P-ta TM 700 - Marasti - Iulius Mall. :lol:
0

#352 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 decembrie 2012 - 00:08

Vezi postareaVisor, la 11 decembrie 2012 - 21:43, a spus:



Dar bineinteles, cunosc personal soferi care pleaca "in coada" celui din fata de la Baritiu (adica cu un avas de 1 min) doar ca sa mearga gol. Cel mai des porneste un 14 dupa ce trece un 18 de la Solventul, ca sa nu ia grosul de calatori de care stim cu totii pe relatia P-ta TM 700 - Marasti - Iulius Mall. :lol:


Pam-pam... Deeeci? :naughty1:
0

#353 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 decembrie 2012 - 23:59

Postez aici o sesizare a unei noi membre a forumului AlexandraB (sesizarea a facut-o inainte de a avea dreptul de a posta, de aceea trebuie sa fac aceasta operatiune):

Citeaza

Buna seara! Astazi am avut parte de una dintre cele mai neplacute calatorii cu troleibuzul 17: desi eram in statie, la orele 13.55, mi s-a inchis usa in fata, apoi s-a deschis cu greu si, urcata fiind, soferul nu s-a asigurat si mi-a prins poseta la usa... L-am atentionat ca ii voi face reclamatie fiindca nu mi se pare normal. Poate ca incidentul nu e asa de grav, dar putea fi un copil sau un batran prins la usa... si am vazut cazuri...Vreau sa se consemneze aceasta sesizare: nr vehiculului este 03040, 13.12.2012, orele 14 (la statia Liege directia Dacia Service). Sunt cativa soferi, cel putin pe linia 17, care, din punctul meu de vedere, nu ar trebui sa aiba permis de conducere, nu mai vorbesc de transport persoane! Va rog, pentru siguranta calatorilor, sa ii evaluati sincer, periodic!


Si un raspuns neoficial: nu era niciun pericol daca in usa era un batran sau copil deoarece usile se deschid automat in asemenea cazuri (chiar si tramvaiele vechi de zeci de ani au asemenea sisteme). De asemenea, usile sunt prevazute cu un semnal sonor care avertizeaza calatorul sa elibereze cadrul usii, aceasta urmand sa se deschida/inchida. Daca doriti sa faceti o sesizare impotriva soferului o puteti face catre Relatii Publice, chiar si prin email pe adresa de pe pagina de contact a site-ului regiei.
0

#354 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 decembrie 2012 - 00:58

Vezi postareaVisor, la 11 decembrie 2012 - 14:05, a spus:

Pe tronsonul Pasarela - Marasti, interval de 5 min la traseele 11, 14, 18 ar insemna ca in Modern, Lipovei, respectiv Torontal frecventa sa fie de 15 min. Ti-ar placea?
Toate cele 3 linii au intervale diferite in toate momentele ale zilei, e ceva normal sa apara situatiile observate de tine.

Oricum intervalul dintre 2 masini pe linia 18 e de minim 8-9 minute asa ca is obisnuit... :happy:


In statia din 700 sensul spre Mall daca vad pe panou ca urmeaza sa vina 2 trolebuze (14, 18) la 1 min distanta in cel putin jumate din cazuri iau a 2-a masina ca toti se gramadesc in prima... si multi din ei coboara la mall... In loc sa mai steie un minut dupa urmatoarea masina se inghesuie in prima...
0

#355 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 14 decembrie 2012 - 10:39

:up_arow: Asa este, nu-i inteleg pe acei indivizi...
0

#356 Useril este offline   Goldmember 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 259
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 decembrie 2012 - 11:36

...efect de turma
0

#357 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2364
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 14 decembrie 2012 - 13:41

Vezi postareaGoldmember, la 14 decembrie 2012 - 11:36, a spus:

...efect de turma

Da,efectul de turma functioneaza de fiecare data...pe asta se si bazeaza teoria manipularii maselor. Incercati odata ca si experiment cand sunteti la o coada de 50 de oameni agitati (cum ar fi la depunerea declaratiilor fiscale sau la plata impozitelor) sa spuneti cu glas tare ceea ce simt toti in sufletul lor......sa le fie rusine ca ne tin atata la coada....in 1 minut masa de oameni se va transforma intr-o multime agitata motivata si care abia asteapta sa sparga geamurile....din pacate cam asa a fost si in 89....
0

#358 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 14 decembrie 2012 - 16:04

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 13 decembrie 2012 - 23:59, a spus:

Postez aici o sesizare a unei noi membre a forumului AlexandraB (sesizarea a facut-o inainte de a avea dreptul de a posta, de aceea trebuie sa fac aceasta operatiune):



Si un raspuns neoficial: nu era niciun pericol daca in usa era un batran sau copil deoarece usile se deschid automat in asemenea cazuri (chiar si tramvaiele vechi de zeci de ani au asemenea sisteme). De asemenea, usile sunt prevazute cu un semnal sonor care avertizeaza calatorul sa elibereze cadrul usii, aceasta urmand sa se deschida/inchida. Daca doriti sa faceti o sesizare impotriva soferului o puteti face catre Relatii Publice, chiar si prin email pe adresa de pe pagina de contact a site-ului regiei.


Eu nu as afirma ast asa sigur. Sa nu mergem maideparte decat C-uri... Sistemul este ganci. Si da, si eu am vazut cazuri in care oameni in forta au fost prinsi in usa, si efectiv au fortat usa, care nu s-a deschis, ci s-a trantit dupa.
0

#359 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30180
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 decembrie 2012 - 18:17

Desigur ca sunt si exceptii, dar fabricantul a gandit treaba in asa fel incat nici in astfel de cazuri sa nu pateasca nimeni nimic. E si garnitura aceea de cauciuc destul de groasa si oricum forta mecanismului nu poate ranii pe nimeni. N-a patit nimeni ceva chiar prins in usile Timisurilor (le tineam lejer deschise in timpul mersului, chiar daca comanda data de vatman era pe "inchis") , cu atat mai putin in cazul vehiculelor moderne.
0

#360 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 16 decembrie 2012 - 20:53

Da, la troleibuze cand inchizi usile cu "secu'" (din buton) atunci "te prinde" in felul in care a explicat Cristi. Asta o fac soferii cand sunt in graba pentru a porni inainte de inchiderea usilor.
0

Arata acest topic


  • (31 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi