Soferii de troleibuz
#341
Postat 07 decembrie 2012 - 21:48
#342
Postat 07 decembrie 2012 - 22:43
Bobby, la 07 decembrie 2012 - 21:13, a spus:
Traficul auto e si el un mare impediment pentru asa ceva. Si 10 minute intre 2 grupuri de 3 masini e putin, pai la tramvaie de mult nu a mai fost asa ceva.
Dupa parerea mea cei care folosesc exclusiv firobuzul o duc cel mai bine, caldura iarna, AC vara, viteza medie destul de mare, podea joasa, curatenie si nu in ultimul rand timpi mici de asteptare.
#343
Postat 08 decembrie 2012 - 00:59
Bobby, la 07 decembrie 2012 - 21:13, a spus:
Interesanta observatie. Necirculand cu ele (decat ocazional) n-am dat importanta acestui aspect, desi ma intalnesc cu liniile acestea (11, 14, 18 si cu 17 pe Take Ionescu) zilnic in zilele lucratoare. Pot confirma fara probleme ca de multe ori (cel putin tot a doua zi) le vad venind in tandem dinspre Baritiu catre gara, asta intamplandu-se la Pop de Basesti, la pasarela. Mai rar vin chiar toate trei unul dupa celalalt, de parca s-au vorbit soferii intre ei. Iar de la capat (Solventu'-18 sau Baritiu-11,14) pana la pasarela nu se poate spune ca traficul le-a incurcat graficul.
Imi dau seama ca nu se pot face niste grafice perfecte unde avem tronsoane cu trei linii, dar macar ochiometric se poate interveni. Sa fie macar distanta de o statie-doua intre ele.
Mi-am exprimat doar parerea si n-am dat cu parul...
#344
Postat 08 decembrie 2012 - 01:42
#345
Postat 08 decembrie 2012 - 02:22

#346
Postat 11 decembrie 2012 - 14:05
Toate cele 3 linii au intervale diferite in toate momentele ale zilei, e ceva normal sa apara situatiile observate de tine.
#347
Postat 11 decembrie 2012 - 17:22
Eu doar am confirmat cele sesizate de Bobby. Inclusiv si astazi pe la 15:30 mergeau doua firobuze unul dupa celalalt dinspre pasarela. Nu stiu daca erau doua masini intre ele. Altadata merg 3 bara in bara. Le vad eu cu ochii mei, nu spun povesti ale altora. Trec astea 3 si dupa aia tot stai 12-15 minute pana vin urmatoarele 3(!?)...Iar frecventa la capetele celelalte ajunge tot cam la 12-15 minute, adica acelasi lucru ca si cand ar fi intercalate...
Si nu trebuie intercalate neaparat la 5 minute, pot fi si doua - trei minute si apoi astepti alte 5 - 6 minute si vine primul din urmatoarele trei...
Probabil ca unora le place sa circule in convoi, mai sti?...In fine, nu vreau sa fiu considerat carcotas de profesie...

Aceasta postare a fost editata de mile: 11 decembrie 2012 - 17:23
#348
Postat 11 decembrie 2012 - 18:05
Dacă aştept la gară troleibuzul 18 (să zicem), n-ar trebui să mă intereseze dacă vine (sau nu) însoţit de un 11 sau un 14.
#349
Postat 11 decembrie 2012 - 18:23
Dar, după cum s-a spus deja, lucrul ăsta nu se poate controla foarte bine, prin urmare ....

#350
Postat 11 decembrie 2012 - 19:43

#351
Postat 11 decembrie 2012 - 21:43
mile, la 11 decembrie 2012 - 17:22, a spus:
Eu doar am confirmat cele sesizate de Bobby.
Da, scuze, si eu tot lui ii raspundeam.

Dupa cum ai spus se intampla si a doua oara sa vina "convoiul", aici iarasi alti factori intervin: intarzieri sau circulatie in avans.
Chiar daca ar fi numai 3 min intre 11, 14, 18 tot nu se poate realiza, fiindca durata turelor e diferita, cat si numarul de troleibuze de pe cele trei trasee, in plus apar iarasi probleme la reglarile de grafic (cand intra/iasa troleibuze in/din traseu -> si acestea au ore diferite cand intra/iasa).
Cum s-a vorbit se poate realiza foarte bine la liniile gemene 15 si 16 (la care se si intampla mi se pare): turele la fel in orice moment al zilei, acelasi nr de vehicule in circulatie, intrarile/iesirile de asemenea.
Aici se poate realiza programul la L15 si faci simplu copy-paste pentru L16, dar il modifici decalandu-l cu +5 min.

Dar bineinteles, cunosc personal soferi care pleaca "in coada" celui din fata de la Baritiu (adica cu un avas de 1 min) doar ca sa mearga gol. Cel mai des porneste un 14 dupa ce trece un 18 de la Solventul, ca sa nu ia grosul de calatori de care stim cu totii pe relatia P-ta TM 700 - Marasti - Iulius Mall.

#352
Postat 12 decembrie 2012 - 00:08
Visor, la 11 decembrie 2012 - 21:43, a spus:
Dar bineinteles, cunosc personal soferi care pleaca "in coada" celui din fata de la Baritiu (adica cu un avas de 1 min) doar ca sa mearga gol. Cel mai des porneste un 14 dupa ce trece un 18 de la Solventul, ca sa nu ia grosul de calatori de care stim cu totii pe relatia P-ta TM 700 - Marasti - Iulius Mall.

Pam-pam... Deeeci?

#353
Postat 13 decembrie 2012 - 23:59
Citeaza
Si un raspuns neoficial: nu era niciun pericol daca in usa era un batran sau copil deoarece usile se deschid automat in asemenea cazuri (chiar si tramvaiele vechi de zeci de ani au asemenea sisteme). De asemenea, usile sunt prevazute cu un semnal sonor care avertizeaza calatorul sa elibereze cadrul usii, aceasta urmand sa se deschida/inchida. Daca doriti sa faceti o sesizare impotriva soferului o puteti face catre Relatii Publice, chiar si prin email pe adresa de pe pagina de contact a site-ului regiei.
#354
Postat 14 decembrie 2012 - 00:58
Visor, la 11 decembrie 2012 - 14:05, a spus:
Toate cele 3 linii au intervale diferite in toate momentele ale zilei, e ceva normal sa apara situatiile observate de tine.
Oricum intervalul dintre 2 masini pe linia 18 e de minim 8-9 minute asa ca is obisnuit...

In statia din 700 sensul spre Mall daca vad pe panou ca urmeaza sa vina 2 trolebuze (14, 18) la 1 min distanta in cel putin jumate din cazuri iau a 2-a masina ca toti se gramadesc in prima... si multi din ei coboara la mall... In loc sa mai steie un minut dupa urmatoarea masina se inghesuie in prima...
#355
Postat 14 decembrie 2012 - 10:39

#357
Postat 14 decembrie 2012 - 13:41
Goldmember, la 14 decembrie 2012 - 11:36, a spus:
Da,efectul de turma functioneaza de fiecare data...pe asta se si bazeaza teoria manipularii maselor. Incercati odata ca si experiment cand sunteti la o coada de 50 de oameni agitati (cum ar fi la depunerea declaratiilor fiscale sau la plata impozitelor) sa spuneti cu glas tare ceea ce simt toti in sufletul lor......sa le fie rusine ca ne tin atata la coada....in 1 minut masa de oameni se va transforma intr-o multime agitata motivata si care abia asteapta sa sparga geamurile....din pacate cam asa a fost si in 89....
#358
Postat 14 decembrie 2012 - 16:04
Florin.B RATT, la 13 decembrie 2012 - 23:59, a spus:
Si un raspuns neoficial: nu era niciun pericol daca in usa era un batran sau copil deoarece usile se deschid automat in asemenea cazuri (chiar si tramvaiele vechi de zeci de ani au asemenea sisteme). De asemenea, usile sunt prevazute cu un semnal sonor care avertizeaza calatorul sa elibereze cadrul usii, aceasta urmand sa se deschida/inchida. Daca doriti sa faceti o sesizare impotriva soferului o puteti face catre Relatii Publice, chiar si prin email pe adresa de pe pagina de contact a site-ului regiei.
Eu nu as afirma ast asa sigur. Sa nu mergem maideparte decat C-uri... Sistemul este ganci. Si da, si eu am vazut cazuri in care oameni in forta au fost prinsi in usa, si efectiv au fortat usa, care nu s-a deschis, ci s-a trantit dupa.
#359
Postat 14 decembrie 2012 - 18:17
#360
Postat 16 decembrie 2012 - 20:53