Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#721
Postat 26 octombrie 2012 - 20:19
#722
Postat 26 octombrie 2012 - 20:29
#723
Postat 27 octombrie 2012 - 17:15
Florin.B RATT, la 26 octombrie 2012 - 09:14, a spus:
Aceeasi mentalitate (gandire) am si eu. Asa am fost crescut si educat. Dar se pare ca in sud mentalitatea este inversa. "Numai daca n-am incotro ... iau bilet. Pana atunci incerc toate variantele, numai cea legala NU!"...
Asta n-o spun eu ci statisticile.
#724
Postat 27 octombrie 2012 - 17:36
Liderul lor de sindicat spunea ca cica nu e adevarat, ca sunt niste manevre ale privatilor care vor sa puna mana pe CFR Calatori. Pai cat de bou sa fi sa spui asa ceva cand toata lumea din tara asta stie de aceasta practica, veche de cand lumea. E ca si cand ai veni sa spui ca nu e adevarat ca medicii iau bani de la pacienti.
#725
Postat 27 octombrie 2012 - 18:45
Florin.B RATT, la 27 octombrie 2012 - 17:36, a spus:
Liderul lor de sindicat spunea ca cica nu e adevarat, ca sunt niste manevre ale privatilor care vor sa puna mana pe CFR Calatori.
Asta e absurd, cum sa puna mana pe zii pe atatia bani
Acum degeaba striga sindicatele ca "valeu ne fura privatii", ca siasa e prea tarziu, privatizarea se amana pana la anu' pe urma Dumnezeu cu mila, am vazut cat de bun gestionar e statul cand vine vorba de a tine in frau o companie privata si ce clauze tampite isi poate pune intr-un contract, cand se va zbura cu trenul (francez) de pe linie poate ca atunci ne vom da seama cat de importanta e o companie de stat.
#726
Postat 27 octombrie 2012 - 19:00
(Am adaugat postarii anterioare aceasta precizare, sa nu se inteleaga gresit)
#727
Postat 27 octombrie 2012 - 19:19
Vedem noi la anul, daca nu se privatizeaza nimic inseamna ca asta a fost rezolvarea problemei, daca se...
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 27 octombrie 2012 - 20:57
#728
Postat 27 octombrie 2012 - 19:36
#729
Postat 27 octombrie 2012 - 20:28
#730
Postat 27 octombrie 2012 - 21:04
In fiecare zi au fost puse in circulatie 1.534 de trenuri, fiecare dintre acestea inregistrand un timp mediu de intarziere de pana la 5 minute, adica 7.670 de minute/zi. In 2010 trenurile de calatori au intarziat 46.659 de ore, adica 1.944 de zile, ceea ce inseamna 5,3 ani.
Pentru toate caile ferate din lume, insa, Japonia poate fi considerata "modelul suprem" in materie de management si eficienta. Potrivit raportului pe 2010 al Central Japan Railway Company, intarzierile totale cumulate pe anul respectiv ale celebrelor trenuri Shinkansen au fost de circa 36 de secunde.
Intarzierea medie acceptata in cazul japonezilor este de 0,5 minute pe tren, pe parcursul unui an, potrivit datelor oficiale.
Sursa: Stirileprotv.ro
Mda....am ramas fara cuvinte
#731
Postat 27 octombrie 2012 - 21:09
Pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor celor care preferă să citească în timpul călătoriei cu trenul, CFR Călători şi BookLand au încheiat un parteneriat, prin care pasagerii vor putea să răsfoiască gratuit cărţi în tren. Astfel, în perioada următoare, în trenurile InterCity vor fi expuse/disponibile, cărţi printate şi stickere cu coduri QR care permit descărcarea gratuită de cărţi electronice de către pasagerii deţinători de telefoane mobile cu conexiune la Internet în vagoanele trenurilor InterCity. Pentru început, de la data de 19 octombrie 2012, se va desfăşura un program pilot timp de o săptămână, în trenurile IC 573 Bucureşti Nord – Galaţi şi IC 572 Galaţi – Bucureşti Nord, urmând ca acesta să fie extins şi în celelalte trenuri InterCity, în funcţie de feedback-ul călătorilor. Printre titlurile cărţilor pe care pasagerii le vor putea găsi aşezate pe măsuţele din vagoanele de tren, se vor număra titluri precum: “Cel mai iubit dintre pământeni” – Marin Preda, „Codul bunelor maniere” – Nadine de Rothschild, „Hotii de frumuseţe” – Pascal Bruckner, „India picantă”– Patrichi Adelina, „Incă o zi infectă” – Pierre Enckell. „..cărţile vor fi mai aproape de oameni. Locul acestor prieteni tăcuţi nu este în biblioteci sau doar în târguri, ci în oraş - în mijlocul oamenilor. O carte, lasată pe băncile din mijloacele de transport în comun pentru oricine vrea să evadeze într-o lume imaginară, poate transforma un timp pierdut în bucurie pentru minte şi suflet.” - BookLand “Acest parteneriat reprezintă un serviciu colateral pentru CFR Călători, ce va aduce plus valoare transportului cu trenul.”, a declarat Ştefan Roşeanu – Directorul general al CFR Călători.
O legatura intre carti si realitate:''Cel mai iubit dintre pamanteni-'' pentru controlorul cand mergi cu nasul''Codul bunelor maniere"- pentru tuganul care sta langa tinesi ''Inca o zi infecta"- asta chiar se potriveste...
#732
Postat 27 octombrie 2012 - 21:25
#733
Postat 27 octombrie 2012 - 21:36
#734
Postat 27 octombrie 2012 - 21:47
#735
Postat 27 octombrie 2012 - 22:11
Acum aprox. 2 saptamani am fost nevoit sa iau IR Bucuresti-Wiena (ciudat rang pentru un tren international) pe ruta Arad-Budapest Keleti. In componenta trenului intra vagoanele CFR seria 21-90, teoretic singurele care pot rula cu viteza maxima de 200km/h. Ceea ce vreau sa spun, este ca vagonale sunt produse in 1996. Prima oara cand am mers cu ele a fost prin 1998-1999, numai tin minte exact, pe aceeasi ruta. Deci erau relativ noi. Calitatea s-a vazut si atunci. Singura diferenta este ca atunci trenul era un IC, si nu orpea in fiecare gara mai maricica din Ungaria. Deci avem voagoane la care si azi functioneaza caldura, iluminatul, perdelele sunt in fiecare compartiment si sunt curate, iar usile odata inchise nu se deschid singure. WC-ul este intretinut si functional, ai sapun lichid, si servetele sa te stergi la mana. Ceea ce nu inteleg este de ce se strica asa ceva? Adica la Lökösháza trenul primeste vreo 6 vagoane ale H-START (MÁV), dintre care unul de personal, 2 de IC si restul vagoane normale. Astea la cele 7 existende ale trenului. 3 21-90, un vagon de clasa I, un restaurant si 1-1 cuseta/dormit. Si sa nu va spun ca in apropiere de Budapesta, dat fiind faptul ca trenul ajunge undeva la 7 dimineata, devine tren de navetisti: muncitori, elevi cu gramada si asa maideparte...
Deci unde este logica?
#736
Postat 27 octombrie 2012 - 22:18
cseh_17, la 27 octombrie 2012 - 22:11, a spus:
Nui ciudat de loc, asta din cate stiu eu era rapid ultima data, si de cand s-au redenumit trenurile, tot ce a fost rapid sau accelerat a devenit inter-regio... asta ca sa ne aliniem la normele UE, macar cu denumirile.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 27 octombrie 2012 - 22:18
#737
Postat 27 octombrie 2012 - 22:26
Gygyman6, la 27 octombrie 2012 - 22:18, a spus:
Stiu ce e IR... Atunci la fel am aceeasi parere si despre R. Cum sa pui R pana la Wiena?
#739
Postat 28 octombrie 2012 - 13:35
#740
Postat 28 octombrie 2012 - 15:22

Ajutor













