București
#1022
Postat 26 august 2012 - 14:30

Asta patesti daca traversezi neregulamentar/nu casti ochii!!
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 26 august 2012 - 14:35
#1023
Postat 26 august 2012 - 20:00
#1024
Postat 26 august 2012 - 20:10
"I feel bad seeing something like this happen to someone and all, but I don't have a ton of sympathy for you if you go prancing across a railroad track without even looking. She literally didn't even attempt to look. When people actually are killed only as a result of their own stupidity or lack of common sense I consider it to be like natural selection in the human species."
Iar cel care spune ca tramvaiul avea viteza... omul are masina, pentru el daca merge tramvaiul mai incet e nimic dar pentru aia care il folosesc e rau, cred ca la astfel de accidente nu ar mai trebuii sa auzim si parerea "soferilor" atata timp cat stau in masini si in loc sa ajute claxoneaza.
#1025
Postat 05 septembrie 2012 - 00:24
#1026
Postat 05 septembrie 2012 - 08:53
#1027
Postat 10 septembrie 2012 - 04:26
Achiziţii de lux la RATB. Vezi cum şi-au bătut joc de bani mai marii Regiei
Autor: Antoaneta Etves
Potrivit unui raport întocmit de Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) şi a unor plângeri formulate de angajaţii Regiei Autonome de Transport în Comun Bucureşti (RATB) către aleşii generali ai Capitalei în cadrul Regiei s-au cumpărat la preţuri exorbitante piese auto, săpunuri sau cantităţi uriaşe de apă minerală care s-au evaporat ulterior.
Şapte organizaţii sindicale au semnat mai multe denunţuri pe care le-au trimis la Comisia de Transporturi a CGMB. Ducumentele arată “jaful, incorectitudinea şi nebuniile” care s-au făcut la RATB de-a lungul timpului.
“Sindicatele afiliate vă prezintă situaţia de la RATB: management defectuos, abuziv cu efect negativ asupra întregii activităţi a RATB, angajarea banului public în condiţii păguboase. Exemplu: achiziţii de piese şi materiale la preţuri exagerate de cateva ori mai mult decât preţul pieţei, contracte de achiziţii de materiale pentru protecţia muncii: săpunuri, bocanci, prosoape, mănuşi, de o calitate îndoielnică şi cu costuri foarte mari”, se precizează într-una dintre petiţiile trimise de angajaţii Regiei.
O parte dintre maşini circulă "cu cauciucuri de o calitate îndoielnică"
Potrivit unui raport întocmit în cadrul Comisiei Tehnice de Transport, sunt multe maşini care zac în garaje fie pentru că le lipsesc piese, fie din cauza cauciucurilor.
“La departamentele de exploatare sunt maşini care sunt lipsite de acumulatori sau cauciucuri. De multe ori, cauciucurile luate nu au fost de calitate conform criteriilor tehnice prevăzute de normele europene. Au fost cumpărate de multe ori cauciucuri chinezeşti”, a explicat alesul general Ion Stan, membru al Comisiei de Transport.
Autobuzele DAF au fost casate pe nimic sau au dispărut
O altă problemă ridicată de sindicalişti, dar și de angajaţii Regiei, este dispariţia autobuzelor DAF. Potrivit acestora, au fost casate autobuze DAF cu doar 1.000-2.500 de euro, iar unele au dispărut peste noapte.
“Păi, dacă calculăm cateva tone pe care le are un autobuz DAF, mi se pare că nu scoatem nici banii pe fier vechi”, a explicat Stan, care a adăugat că va cere o comisie de control la Regie pentru a evalua cum a fost condusă instituția în ultimii ani. Potrivit unor surse din cadrul RATB, autobuzele ar fi fost vândute pe vremea cand fotoliul de director general era ocupat de Adrian Criţ.
Mai mult, unor autobuze li s-a pierdut urma, susţin surse din cadrul Regiei.
50 de tone de apă minerală au dispărut
Angajaţii s-au mai plans că nu au primit apă în această vară, deși legea spune că atunci cand este caniculă angajatorul trebuie să asigure apă potabilă pentru fiecare salariat.
De exemplu, cei care lucrează în autobaza Titan au primit apă doar pe hârtie, susţine Ion Stan. “Noi avem sesizare de la sindicat că nu s-a dat apa efectiv, ea apare dată doar pe hartie. Mai mult, există 50 de tone de apă în bază care a fost plătită, dar nu a fost distribuită. Practic acum, cine se face vinovat, să meargă la puşcarie, că oamenii aia au fost văduviţi la 40 grade, pe caldură să nu ia apă minerală, conform contractului colectiv de muncă”, a replicat alesul general.
---
Despre autobuze am trimis şi eu mai demult o solicitare la RATB. Am scris AICI despre ea. Mai am câteva hârtii din astea, voi întocmi o listă cu ce lipseşte din teren şi vom vedea atunci cât s-a furat cu adevărat.
---
Apă minerală ştiu că s-a dat la depouri, dar nu au dat-o mură în gură, fiecare şofer trebuia să meargă la bufet să îşi ridice sticla.
#1028
Postat 05 octombrie 2012 - 08:04

Tot la stiri se vehiculau - din nou - salariile celor de la RATB. Cica soferii si vatmanii 4500-4900 lei, un electrician 4800, etc. Chiar asa de bine e la RATB?

#1029
Postat 05 octombrie 2012 - 15:14
http://stirileprotv....-in-trafic.html
Si despre salari...
Director general: 3.334
Director infrastructura 5.889
Director tehnic: 1.937
Contabil sef: 4.474
Inginer sef: 4.779
Sef birou: 3.595 - 4.765
Sef department: 4.448
Tehnician: 2.042
Inginer: 2.605
Subinginer: 2.306
Economist: 2.509
Dactilografa: 1.618
Maistru: 2.036
Electronist: 1.795
Croitor: 1.554
Lacatus: 1.868
Controlor: 1.737
Casier: 1.416 -1.604
Mecanic: 1.870
Sofer: 882 - 1.202 - 4.725
Consilier juridical: 2.418 - 5.413
Bufetier: 1.338
#1031
Postat 06 octombrie 2012 - 02:24
Salariile sunt decente la prima vedere, ba chiar 2000 RON pe lună ca să te trezeşti cu un tâmpit peste tine care să-ţi bage un cuţit în mână e chiar puţin. Deci, dacă ne raportăm la munca depusă (cu excepţia şefilor, evident), salariile sunt destul de mici, la câţi nervi îţi faci zilnic în trafic (şofer/vatman) sau la câţi nervi îţi faci seara în depou când trebuie să cârpeşti vehiculele, că tot stocul de piese s-a retras şi vândut către terţi.
E drept, dacă facem comparaţie strict cu sectorul bugetar sunt imense, dar să zicem că merg. În schimb, la metrou sunt nişte salarii de-a dreptul nesimţite, o casieră ia vreo 2200 RON, iar inginerul debutant ia 3000 (şi ajunge la 4000 după ce face vechime un an), totul la program redus ,,de tunel" de 6 ore pe zi.
Ca fapt divers, peste vreo 2 săptămâni e concurs de angajare la Ministerul Transporturilor... dacă reuşesc să învăţ bine cele ~ 200 de pagini de legislaţie, am şansa să câştig 630 RON/lună, după 4 ani de facultate şi 2 de master. Adică la jumate faţă de tanti de la bilete cu care mă cert în fiecare lună că nu ştie să folosească POS-ul din dotare şi care pune în geam hârtii cu anunţuri gen ,,Pentru linea 41 aveţi autobuzu 105". Dacă n-am avut şi eu pile pe la metrou sau RATB

#1032
Postat 06 octombrie 2012 - 14:30
#1033
Postat 20 octombrie 2012 - 17:27
#1035
Postat 20 octombrie 2012 - 18:55
#1036
Postat 20 octombrie 2012 - 19:02

#1037
Postat 20 octombrie 2012 - 19:08

P.S. Acum spuneau ca sunt bilete care se pot folosi si pe CFR, dar la pretul de 7 lei.
#1038
Postat 24 octombrie 2012 - 07:16
În buna tradiţie românească, parcă văd că vor desfiinţa biletele normale şi le vor lăsa doar pe cele combinate. Scumpirea bruscă a biletelor şi mărirea intervalului de succedare s-a practicat şi prin alte oraşe (Alexandria, Slobozia, Târgovişte), având ca efect fie desfiinţarea regiei de transport şi venirea dubarilor, care ofereau preţuri mai mici la transport şi programe mai bune (de ex. la Târgovişte chiar au reuşit să cumpere ceva autobuze), fie menţinerea operatorului primăriei la o cotă de avarie (câteva curse pe zi pentru cărat elevi şi pensionari) şi folosirea dubelor prorăşeneşti pentru transport (evident nefiscalizat) în interiorul oraşului.
#1039
Postat 24 octombrie 2012 - 14:32
Uite te provoc la o calatorie intre Bucuresti si Progresu eu folosesc trenu urban si ratb-ul sa vedem cine ajunge primu, ia zi te bagi ?