A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#1901
Postat 09 octombrie 2012 - 13:16
#1904
Postat 11 octombrie 2012 - 13:59
De asemenea tot acest membru scrie ca a fost realizat un film (comandat de CNADNR/MT, se pare) cu statusul lucrarilor la loturile de autostrada de la Nadlac pana la Lugoj si ca se doreste filmarea inclusiv a momentului deschiderii circulatiei si a intrarii primelor vehicule astazi pe noul lot.
#1905
Postat 11 octombrie 2012 - 14:29
Inaugurarea primului tronson din autostrada Timişoara-Lugoj s-a amânat: circulaţia se deschide săptămâna viitoare
#1907
Postat 14 octombrie 2012 - 09:30

Autostrada Sibiu-Piteşti va fi finalizată în anul 2020
12.10.2012
Coridorul IV paneuropean va fi finalizat în anul 2020, segmentul de autostradă Sibiu-Piteşti urmând să fie construit cu finanţare din fonduri europene, alocate în cadrul programului operaţional 2014-2020, a declarat Septimiu Buzaşu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii.
Citeaza
Sursa: Mediafax
#1908
Postat 14 octombrie 2012 - 09:53

#1909
Postat 14 octombrie 2012 - 12:14
Poze noi din sursele secrete ale lui Ionut. Ii multumim pe aceasta cale pentru acceptul de a posta aceste poze si aici pe forumul nostru.

Citeaza
Mai intai 7 cadre de pe lotul Alpine (A1 Nadlac-Arad lot 2, Pecica-Arad), de la prima sursa secreta.
1. Placa racordare pod

2. Asfalt

3. Lucru la podetele de langa autostrada

4. Stalpi de electricitate ce trebuie relocati (macar sunt pe tronsonul care nu se va deschide decat deodata cu lotul Romstrade)

5. Pod in lucru

6. Pasaj drum agricol

7. Pasaj Centura Arad

Ionut - forum peundemer.ro
#1910
Postat 14 octombrie 2012 - 12:18
Citeaza
Stratul final de asfalt este pus de un subcontractor Alpine, mai precis de Porr. Stratul final de asfalt (de uzura) este asternut pe aproape TOATA lungimea autostrazii, pe UN SENS de circulatie. Evident, cand am auzit asta, am intrebat sursa daca vor sa deschida ceva anul asta, macar half profile. Sursa mi-a spus ca nu zice nimeni nimic, nu scot o vorba! Probabil nu vor sa promita si apoi sa nu poata "livra". Dar semnele sunt ffff bune, poate chiar avem o surpriza extraordinara si vedem ceva half profile. Efectul nu ar fi major, insa e mai bine decat sa mergi pe DN7, chiar half profile.
Repet, sursa nu stie nimic, constructorul nu promite nimic (deocamdata). Insa lucreaza like there's no tomorrow. Felicitari Alpine & Porr!
Pics:





Ionut - forum peundemerg.ro
#1911
Postat 14 octombrie 2012 - 12:21
Citeaza
Iata ce armata a mobilizat Alpine pentru asfaltari in zona nodului cu Arad bypass.


Ionut - forum peundemerg.ro
#1913
Postat 14 octombrie 2012 - 20:17
Citeaza

Ultimul strat de asfalt pe firul ce duce la Simeria dar vazut dinspre Simeria inspre Deva


Vedere inspre Deva

In departare se poate zari releul din satul Harau!


Vedere spre Simeria!


Insamantare cu gazon!

Probabil constructia stalpului pentru panou electronic!



Podul 16

Dupa Podul 16 inspre Simeria!



Insamantare cu gazon, o gaura pentru o proba de asfalt si montare parapet!

Un pasaj intre Pod 17 si 16

A1 vazuta de la sol spre Simeria pe partea cu raul Mures!

Adrian! - forum SSC
#1915
Postat 14 octombrie 2012 - 20:32
Citeaza

Lucrarile de imbinare la podurile 17 si 16, oare lemnul este un material bun pentru astfel legaturi, nu se foloseste de obicei o anvelopare din material cauciucat sau PVC?!




Podul 17, as dori sa stiu daca se considera normal aceasta scurgere (infiltratii) de apa!





Adrian! - forum SSC
#1916
Postat 15 octombrie 2012 - 21:27

Autostrada Timişoara – Lugoj, păzită de câini: se aşteaptă ordine de "sus" pentru deschiderea circulaţiei
Citeaza






Alte poze cu autostrada terminata





Sursa: Adevarul
#1917
Postat 16 octombrie 2012 - 22:55

Situatia e deja caraghioasa, ca sa nu fiu rau...
#1918
Postat 16 octombrie 2012 - 23:31
#1919
Postat 17 octombrie 2012 - 07:18
#1920
Postat 17 octombrie 2012 - 11:31
Citeaza
http://www.cjtimis.r.../Varianta_1.pdf
În ambele variante drumul expres nord, vest şi sud prevăzut în etapa a II-a la prospectul de 120 m, al cărui culoar va trebui protejat pe viitor, relaţionează DN6, DJ 591, DJ 593, făcând joncţiunea cu viitoarea autostradă Timişoara - Moraviţa şi asigurând relaţia strategică cu punctele de trecere a frontierei din judeţul Timiş.
In 30 de ani. :yes:
peundemerg.ro
Din care am scos imaginea:
