Despre tramvaie in general
#1761
Postat 07 octombrie 2012 - 21:56
#1763
Postat 07 octombrie 2012 - 22:09

Dar oricum... Chiar daca doar hartii, e bine ca se fac pasi!
#1765
Postat 07 octombrie 2012 - 22:45
#1766
Postat 07 octombrie 2012 - 22:46
#1769
Postat 07 octombrie 2012 - 22:50
Florin.B RATT, la 07 octombrie 2012 - 22:45, a spus:
Un vagon de serviciu folosit la diferite evenimente/sarbatiori.
Tin minte ca odata la Zilele Cartierului Iosefin, am vazut acest tramvai cu fanfara cantand in spate. Era ceva senzational.
Acum cu plugul acela in fata, cu siguranta nu va mai fi scos in oras de sarbatori.
Ma mir ca nu s-a montat plugul pe tramvaiul rosu primit din Viena.

#1770
Postat 07 octombrie 2012 - 22:51
Chagall, la 07 octombrie 2012 - 22:26, a spus:

Bine acuma nici Timisul 2 nu e mare frumusete in termeni de "design", cei drept se puteau face retusuri, gen taiat banda aceea neagra din fata astfel incat sa incapa suportul pentru plug, si chituirea imbinarii suportului cu botul tramvaiul si vorpsit la loc, pentru a integra mai bine suportul pentru plug. Ma indoiesc ca la vara plugul va ramane montat, asa ca va arata urat cu suportul negru cu urme de sudura si taieturi peste tot.
Toate astea cred ca s-au facut in pripa, si probabil se vor remedia pe viitor, daca se atrage atentia.
Era bine daca se gandea pe termen lung si se pastrau mai multe Timisuri dar...
#1771
Postat 07 octombrie 2012 - 22:52

#1772
Postat 08 octombrie 2012 - 22:22

#1773
Postat 12 octombrie 2012 - 18:29
ligia, la 03 octombrie 2012 - 16:36, a spus:

Am observat că unele au în faţă sus nr liniei, altele jos împreună cu principalele staţii prin care trece; toate bune şi frumoase, numa că la uni vatmani nu le pasă cum citesc vizitatori traseul sau cred că sunt "Spiderman" şi îl citesc invers.

#1774
Postat 12 octombrie 2012 - 20:29
Andy, la 12 octombrie 2012 - 18:29, a spus:

Aceelasi lucru a fost si ieri, pe 6...numarul din spate era pus invers. :


#1775
Postat 13 octombrie 2012 - 00:01
Sunt tare curios cine e in spatele crearii lor.
#1776
Postat 13 octombrie 2012 - 00:24
Cea mai buna solutie era confectionarea unor casete in care se pune placa cu numarul, casete care se inchid cu cheia sau cu lacatul, (la duewag-uri exista solutia asta din fabricatie), asa foarte bine pot lua si eu o foaie de aia acasa sa o pun ca avatar la forum

Cei drept cu cat are gramajul mai mic foaia, implicit cu cat e mai subtire, e mai ieftina, regia nu are fonduri... bla bla bla stim povestea, se explica de ce sunt aceste foi asa subtiri.
#1777
Postat 13 octombrie 2012 - 10:29

#1778
Postat 13 octombrie 2012 - 21:13
Florin.B RATT, la 13 octombrie 2012 - 10:29, a spus:

Asta deja e zgarceala maxima !
Nu stiu de ce am impresia ca un top de A3-uri ceva mai groase ca astea tipice nu erau cu in halul asta de mult mai scumpe... pfff
#1779
Postat 14 octombrie 2012 - 20:59
#1780
Postat 14 octombrie 2012 - 22:31
marione, la 14 octombrie 2012 - 20:59, a spus:
Exact asa!!!...Dar noi nu suntem capabil sa intretinem nici ce primim de-a gata. De 50 de ani lucram cu placute si asa vom lucra si cu tramvaiele noi.