STP Timișoara Forum: Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany Berlin - Hamburg, Munich, Cologne, Frankfurt, Stuttgart Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#341 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 octombrie 2012 - 19:17

:oops: Am vazut doua autobuze de la aceeasi firma (terminatia numerelor de inmatriculare fiind consecutiva 743 si 744) care nu aveau afisajele aprinse desi era destul de intuneric. In Deutchland asa ceva?... Sau erau soferii coborati?....

Si un alt autobuz intr-o poza mai sus cred ca avea sistemul nostru de la autobuzele mici, afisaj cu buline, nu prea se vede.


In rest, suuupeeeer...

Aceasta postare a fost editata de mile: 05 octombrie 2012 - 19:18

0

#342 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 octombrie 2012 - 20:08

Ok. Deci afisaje:


Toate autobuzele au afisaje functionale 100%. Cand acesta este stins autobuzul mai mult ca sigur este in "bucla". Cele care sunt garate la peron si nu au afisajele pornite, este doar o iluzie optica. Ele afiseaza defapt Pause si o ceasca de cafea langa, sau Betriebsfahrt, sau alte mesaje. De ce iluzie optica? :lol: Fiind afisaj cu LED-uri, din cauza refreshrateului mare, l-am surprins taman stins. Odata la 20 de poze se mai intampla.


Cat despre cele verzi. Avem asa: de prin 1995-1999 Mercedes-urile O 405N sau simple si MAN urile vechi, care au afisaj cu flip-dots, ca si C-urile noastre, insa iluminate cu un simplu neon. Practic, insa poate ineficient. Apoi avem primele generatii de Mercedes Citaro de prin 2000-2004, care au afisaj ca ale noastre. Si toate celealte, Mercedes Citaro II, MAN Lion's City, si restul au LED.
0

#343 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 octombrie 2012 - 20:21

Danke schon!!!
0

#344 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 noiembrie 2012 - 21:28

Cateva poze de saptamana trecuta, realizate de mine la Berlin. B)

Autobuzele MAN etajate

Fisier atasat  DSC_0012.JPG (276.63K)
Number of downloads: 19 Fisier atasat  DSC_0016.JPG (241.03K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  DSC_0017.JPG (221.19K)
Number of downloads: 22 Fisier atasat  DSC_0038.JPG (231.33K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  DSC_0122.JPG (402.1K)
Number of downloads: 21 Fisier atasat  DSC_0168.JPG (356.9K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  DSC_0246.JPG (323.1K)
Number of downloads: 21 Fisier atasat  DSC_0287.JPG (240.54K)
Number of downloads: 22
Fisier atasat  DSC_0348.JPG (332.31K)
Number of downloads: 20 Fisier atasat  DSC_0448.JPG (229.16K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  Zoo Berlin 0005.JPG (406.24K)
Number of downloads: 23 Fisier atasat  Zoo Berlin 0016.JPG (348.86K)
Number of downloads: 24
Fisier atasat  Zoo Berlin 0017.JPG (317.74K)
Number of downloads: 20 Fisier atasat  Zoo Berlin 0018.JPG (536.94K)
Number of downloads: 18

Autobuzele MAN articulate

Fisier atasat  DSC_0135.JPG (240.54K)
Number of downloads: 26

Autobuzele Mercedes Citaro nearticulate

Fisier atasat  DSC_0421.JPG (238.12K)
Number of downloads: 27

Autobuzele Neoplan etajate

Fisier atasat  DSC_0010.JPG (216.8K)
Number of downloads: 25

Autobuzele Solaris articulate

Fisier atasat  DSC_0136.JPG (199.78K)
Number of downloads: 19 Fisier atasat  Zoo Berlin 0895.JPG (355.93K)
Number of downloads: 18
Fisier atasat  Zoo Berlin 0896.JPG (215.57K)
Number of downloads: 22


Autobuzele istorice, turistice etajate. Nu mi-am dat seama exact ce model era, probabil MAN, dar nu sunt sigur.

Fisier atasat  DSC_0034.JPG (283.64K)
Number of downloads: 26

Afisaj in statie de autobuz

Fisier atasat  DSC_0106.JPG (272.61K)
Number of downloads: 22
0

#345 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 noiembrie 2012 - 21:43

Noile modele de tramvaie din Berlin

Fisier atasat  DSC_0161.JPG (233.72K)
Number of downloads: 31 Fisier atasat  DSC_0180.JPG (201.86K)
Number of downloads: 31
Fisier atasat  DSC_0169.JPG (365.29K)
Number of downloads: 24 Fisier atasat  DSC_0179.JPG (221.96K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  DSC_0185.JPG (234.38K)
Number of downloads: 21 Fisier atasat  DSC_0186.JPG (252.1K)
Number of downloads: 24

Tramvaiele Tatra din Berlin. In interior sunt foarte moderne, cu foarte multe dotari de ultima generatie. Aceste modele ar fi perfecte pentru Timisoara. Cel putin inca 15 ani ar mai putea sa ruleze lejer si la noi.

Fisier atasat  DSC_0356.JPG (241.67K)
Number of downloads: 32 Fisier atasat  DSC_0357.JPG (259.04K)
Number of downloads: 30
0

#346 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 noiembrie 2012 - 22:12

Metroul din Berlin

S-Bahn - metroul de suprafata

Fisier atasat  DSC_0258.JPG (318.15K)
Number of downloads: 17 Fisier atasat  DSC_0417.JPG (262.54K)
Number of downloads: 25

In interior este totul foarte curat si ingrijit.

Fisier atasat  DSC_0418.JPG (290.27K)
Number of downloads: 28

U-Bahn - metrou sub pamant

Fisier atasat  DSC_0008.JPG (232.05K)
Number of downloads: 26 Fisier atasat  DSC_0007.JPG (237.52K)
Number of downloads: 23
Fisier atasat  DSC_0250.JPG (252.48K)
Number of downloads: 24 Fisier atasat  DSC_0288.JPG (274.39K)
Number of downloads: 21

Statii subterane U-Bahn

Fisier atasat  DSC_0247.JPG (261.01K)
Number of downloads: 17 Fisier atasat  DSC_0251.JPG (275.48K)
Number of downloads: 14
Fisier atasat  DSC_0252.JPG (259.89K)
Number of downloads: 14 Fisier atasat  DSC_0253.JPG (330.17K)
Number of downloads: 13
Fisier atasat  DSC_0254.JPG (294.32K)
Number of downloads: 24

Domnilor trebuie sa va dezamagesc, dar din pacate chiar si nemtii au erori de soft cateodata la afisaje. :lol:

Fisier atasat  DSC_0249.JPG (271.75K)
Number of downloads: 35 Fisier atasat  DSC_0249x.jpg (137.75K)
Number of downloads: 42

Inchei reportajul cu cateva poze impresionante de la gara Alexanderplatz. :happy:

Fisier atasat  DSC_0255.JPG (352.23K)
Number of downloads: 42 Fisier atasat  DSC_0256.JPG (353.96K)
Number of downloads: 32
Fisier atasat  DSC_0257.JPG (293.29K)
Number of downloads: 31 Fisier atasat  Image0729.jpg (209.36K)
Number of downloads: 21

Gara este superba, pe mai multe nivele, pentru S-Bahn, U-Bahn si pentru DB (CFR-ul lor)
0

#347 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 noiembrie 2012 - 23:32

Sa mai zica cineva ceva de afisajele noastre... :rad_masa:
0

#348 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 02 noiembrie 2012 - 23:36

Totusi o nelamurire. Pentru ce au tramvaiele stergator de parbriz si in spate? :intrebare:
L.E.
Mi-am dat seama ulterior ca au nevoie de stegator si in spate, cand sunt manevrate de acolo. :newhere:
0

#349 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 03 noiembrie 2012 - 10:42

Vezi postareaChagall, la 02 noiembrie 2012 - 21:43, a spus:

Tramvaiele Tatra din Berlin. In interior sunt foarte moderne, cu foarte multe dotari de ultima generatie. Aceste modele ar fi perfecte pentru Timisoara. Cel putin inca 15 ani ar mai putea sa ruleze lejer si la noi.




Da, cu mentenanta (intretinere) germana !!!!. Altfel, in doi ani ar fi gata ("praf").


Pe la ce ora ai fost pe la metrouri si trenuri pentru ca, constat ca era cam pustiu?...


Oricum, merci de (mini)reportaj. Usor de invidiez!...
0

#350 Useril este offline   manu vatmanu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 352
  • Inregistrat: 08 aprilie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TIMISOARA
  • Interese:PASIUNEA MEA TRAMVAIELE

Postat 03 noiembrie 2012 - 15:59

Va salut si vin si eu cu cateva poze din Nurenberg din orasu unde lucru mai nou :coolspeak:

Fisier atasat  Fotografie0046.jpg (181.51K)
Number of downloads: 35 Fisier atasat  Fotografie0047.jpg (183.11K)
Number of downloads: 49 Fisier atasat  Fotografie0048.jpg (175.82K)
Number of downloads: 44
0

#351 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 03 noiembrie 2012 - 16:24

Vezi postareamile, la 03 noiembrie 2012 - 10:42, a spus:

[...] Pe la ce ora ai fost pe la metrouri si trenuri pentru ca, constat ca era cam pustiu?... [...]

In diferite zile lucratoare ale saptamanii, intre orele 18:00-23:00.
0

#352 Useril este offline   coracao 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 254
  • Inregistrat: 25 octombrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2012 - 20:16

Pentru cei ce inteleg macar putina germana, reportajul asta e destul de interesant...
0

#353 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 decembrie 2012 - 00:40

Ok... Nu este de mult de cand am descoperit aceasta chestie, insa se pare ca nemtii chiar se gandesc la toate. In cele ce urmeaza va voi prezenta o organizare excelenta.


Mai intai va pun o harta a Köln-ului, in care poate nu veti regasi multe informatii utile, insa important este trasarea liniilor de tramvai si al statiilor, de catre Google.

Fisier atasat  DE.jpg (504.2K)
Number of downloads: 34





Fisier atasat  DE.jpg (500.87K)
Number of downloads: 37
Asa. Deci cu albastru am marcat Lenxess Arena. Cea mai mare arena din Köln, si totodata cea mai utilizata. Statisticile spun ca in 86% din zilele anului, aceasta arena gazduieste un eveniment. Asta inseamna un numar imens de persoane. Pe alta parte orasul Köln se dezvolta cel mai intens pe relatia sud-est, adica exact pe unde merge linia 1 de tramvai(cea rosie) si partial linia 9 (cea roz). Cu verde am marcat statia de la arena, si statia pana unde se circula cel mai mult, adica pana unde tramvaiele sunt full. Tot pe aceasta relatie se inregistreaza cele mai multe blocaje pe autostrada 4 care leaga Köln-ul de Olpe. Acuma unde vreau eu sa ajung defapt. In stanga imaginii, vedeti alte 2 linii roz de tramvai. Ele fac parte dintr-un fel de inel cara inconjoara aprtial orasul. Aceste 2 linii intra direct in centru (cum de altfel si 1 cu 9), in cea mai aglomerata staie din Köln, si anume Neumarkt, unde numaratoarea afisata in statie (care arata urcarile in tramvaie si autobuze din statie respectiva) afisa ieri 182 milioane de calatori, din 1 ianuarie 2012. Asta din 298 transportat anul acesta in Köln. Si desi este ciudat prin statia respectiva trec 3 linii terestre, 4 subterane (de tramvai) si 2 de autobuze. Deci revenind la ideea generala, ceea ce vroiam sa spun este ca acest inel are legatura si punct de transpbordare cu absolut toate liiniile de tramvai din Köln. Si aici intra si in vigoare linia bordo trasata de mine in coltul stanga jos al imaginii. Aceasta linie, este neutilizata deobicei, insa intra in functie cand tramvaiele intra si iasa din depou. Si asta deoarece cu roz am incercuit depoul...

Pana aici toate frumaose si bune, insa probabl va intrebati oare de ce am scris atat fara sa reiasa ceva important. Ei pai cum la acea arena, toate evenimentele au loc seara spre noaptea, si cum tramvaiele se cam retrag tot peacolo veti fi uimiti s aflati, ca "fie vreme buuna, fie vreme rea" intre cele puncte verzi de pe harta, adica cea mai circulata portiune, frecventa de tramvaie este de 2 minute intre orele 20-0, in intervalul in care tramvaiele se retrag. Si DA. Aici nici nu se pune problema de luat calatorii...

Avem 3 cazuri. Linia 16 spre exemplu circula catre statia finala Sülz. Pe afisaj apare afisata destinatia finala. In cazul in care tramvaiul se retrage se afiseaza 16 Merhaim. (Merhaim fiind numele statie marcate cu verde in dreapta). Cazul 2. Sa luam ca exemplu tot linia 16. In loc de un 16 normal, se va afisa un E16. Cand in Köln vezi afisat un E in fata liniei, stii clar ca linia are alt traseu decat cel original. Acest lucru se face cand traseul urmat difera cu mai mult de 50 % decat cel original.

Si cazul numarul 3. Fie vorba de orice alta linie. Daca traseul actual difera cu mai mult de 80% de cel original se va afisa doar un E si statia finala....

Deci vazand astea, stau si ma gandesc. Cat de prosti suntem.... Adica ni se da un sistem cu care poti inchide gura oricui, evitand intrebarile si comentarile inutile...

Sper ca ati citit cu placere.
0

#354 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 decembrie 2012 - 10:48

Vezi postareacseh_17, la 16 decembrie 2012 - 00:40, a spus:

Adica ni se da un sistem cu care poti inchide gura oricui, evitand intrebarile si comentarile inutile...

Asta sa o crezi tu! :04: Romanul intotdeauna are ceva de intrebat sau de comentat. Aici, niciodata nu se poate aplica o regula care in Germania functioneaza, poate peste 50 de ani.
0

#355 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2372
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 16 decembrie 2012 - 10:54

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 16 decembrie 2012 - 10:48, a spus:

Asta sa o crezi tu! :04: Romanul intotdeauna are ceva de intrebat sau de comentat. Aici, niciodata nu se poate aplica o regula care in Germania functioneaza, poate peste 50 de ani.

Daca se doreste cu adevarat se poate aplica orice regula. Cu singura conditie ca regula sa fie pentru toti egala, sanctiunile sa fie date oricui si sa nu existe "exceptii" si "exceptii la exceptii"..comentariile nu sunt rele in sine...dupa ce 50 de ani am fost obligati sa tacem...ne exercitam dreptul democratic. Sa speram ca au trecut vremurile in care doar partidul si secretarul general detineau adevarul absolut...iar orice comentariu te ducea la puscarie sau munca silnica.
0

#356 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 decembrie 2012 - 21:48

Ok. O mica poza. Incepand cu data de 9 decembrie, nu este cea mai noua, insa una dintre recentele renovate statii subterane din Köln. In poza nu am putut surprinde totul, insa eu zic ca si asa arata bine. Statia are peroane. Ceea ce este ciudat, este faptul ca tramvaiele intra in statie pe contrasens cum ar veni. Apoi revin la normal. De ce? Habar nu am.

Fisiere atasate


0

#357 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 decembrie 2012 - 21:53

Foarte interesant montat sistemul de alimentare a pantografelor. Sper ca n-am scris gresit, daca da, va rog sa ma corectati.
0

#358 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 16 decembrie 2012 - 22:09

Te referi la consolele montate direct pe zid? Arata interesant.
0

#359 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 decembrie 2012 - 22:21

Si inca nu ati vazut cum arata unde toata inaltimea este de numai aprox 2m si ceva: :rad:
0

#360 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 19 decembrie 2012 - 16:52

Vezi postareacseh_17, la 16 decembrie 2012 - 21:48, a spus:

Ceea ce este ciudat, este faptul ca tramvaiele intra in statie pe contrasens cum ar veni. Apoi revin la normal. De ce? Habar nu am.



Daca aceste tramvaie au usi doar pe o parte, respectiv pe dreapta fata de directia de mers, atunci raspunsul este extrem de simplu. Pentru ca peronul sa fie pe mijloc, si nu doua peroane pe lateral iar liniile pe mijloc, iar daca te razgandesti si vrei s-o iei in cealalta directie, trebuie sa sari gardul despartitor sau sa treci peste linii punandu-ti viata in pericol.

Daca aceste tramvaie au usi pe ambele parti, atunci trebuie sa existe o alta explicatie, mai ales ca se pot intampla accidente serioase prin aceste duble incrucisari...

Dealungul timpului am tot scris despre avantajul tramvaielor cu usi pe ambele parti. In aceste conditii se pot amenaja peroane comune pentru ambele directii unde spatiul este restrans. Avem asemenea exemple si in Szeged.
0

Arata acest topic


  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi