STP Timișoara Forum: Despre tramvaie in general - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Despre tramvaie in general Evaluare topic: ***** 4 Voturi

#1741 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 28 septembrie 2012 - 14:42

Hm. Nu stiu, am vazut deja tot soiul de vandali, insa varianta cu uleiul ar fi chiar perversa.
0

#1742 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 30 septembrie 2012 - 03:26

Vezi postareaemilut, la 25 septembrie 2012 - 07:29, a spus:

Încă o dovadă a "inocenţei" jurnaliştilor. Nu a fost vorba de o şină, ci de una dintre acele traverse metalice care ţin ecartamentul. Dacă era o şină, şoferul cu pricina n-ar mai fi ajuns la spital, ci direct la morgă.

Nici măcar, era o bucată de platbandă care protejează marginea dinspre şină a dalei de beton să nu se ciobească... nu are nicio legătură fizică cu şina. În poza http://transport-in-...tr.%20Mexic.jpg se observă platbanda cu pricina. Asta la căldură se dilată şi ea şi cum nu are în ce parte să se ducă... se duce în sus, apoi roţile maşinilor o fac în toate felurile.

---
La noi se punea, într-o vreme, ulei în canalul şinei la curbă. Desigur, Dorel turna cu tona, iar uleiul ajungea şi pe şină, fiind luat pe roţi de tramvaie, care după aia la frânare rămâneau cu roţile blocate, iar la accelerare patinau. În felul ăsta, efectul benefic al ungerii buzei la curbă era anulat de costul reprofilării roţii.
0

#1743 Useril este offline   ligia 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 58
  • Inregistrat: 02 noiembrie 11
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:vestul salbaticit

Postat 03 octombrie 2012 - 16:36

a fost o adevarata placere sa vad ca tramvaiele au afise galbene in lateral cu numarul lor .. daca ar fi pe ambele parti laterale ar fi si mai bine :coolspeak:
0

#1744 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 03 octombrie 2012 - 21:12

De obicei, numerele de înmatriculare la tramvaiele RATB sunt vopsite... că plăcuţele de aluminiu ori nu sunt, ori se fură, ori se pierd la revopsire. Faza frumoasă e că multe vagoane au circulat fără numărul afişat, iar după accidentul din Rahova s-a luat Miliţia cu mâinile de cap şi le-a tras la gard până a venit Dorel cu sparyul şi şablonul să picteze numerele de înmatriculare pe fiecare tramvai.
0

#1745 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30209
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 octombrie 2012 - 21:16

Ligia se referea la linia pe care circula tramvaiul nu la nr. de parc sau de inregistrare.
0

#1746 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 octombrie 2012 - 21:20

@Dr2005
ligia se refera la afisajele cu linia care se pun pe partile cu usile, nu la numerele de inmatriculare.
0

#1747 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 03 octombrie 2012 - 23:13

Păi alea se pun, că aşa e legea, e obligatoriu să ai afişată ruta traseului în faţă şi lateral dreapta şi indicativul traseului în spate, iar toate astea trebuie luminate pe timp de noapte/ceaţă. De fapt, se pun... că funcţionează, că la autobuze e tragedie. Probabil cine a trecut prin Bucureşti acum vreo 6 ani îşi aminteşte Dac-urile şi Ikarusuri cu tabla în parbriz, tablă care era singura ce trebuia luată în calcul (pe lateral şi în spate uneori era afişat alt traseu sau nu era deloc). Azi ne-am modernizat, am aruncat plăcile... aşa că Citaro-urile cam circulă cu hârtia scrisă cu pixul sau scoasă la imprimantă (după bugetul şoferului).
0

#1748 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30209
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 octombrie 2012 - 11:21

Pregatiri de iarna :)

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Plugul este actionat hidraulic. Motorul pompei functioneaza la 24V si are puterea de 3000W. Comenzile se transmit electric prin intermediul unei telecomenzi. (vezi poza 2)
0

#1749 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30209
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 octombrie 2012 - 11:57

Si plugul in timpul testelor, montat deja pe vagon:

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata
0

#1750 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 octombrie 2012 - 14:33

Nu pot sa spun decat ca ma bucur pentru aceasta achizitie :clap2: (asta daca nu a fost ceva exagerat de scump), si ma voi bucura si mai mult daca vad acest utilaj scos la timp pe traseu si pus la treaba iarna asta in cazul ca vom avea precipitatii.

Daca o sa avem si un mecanism de curatat linia de mastic pentru vara viitoare ar fi excelent :).
0

#1751 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 05 octombrie 2012 - 14:50

O da doamne ajuta cavem si noi insfarsit plug dar doar unu? ca era bine sa fie cel putin 5
0

#1752 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 octombrie 2012 - 14:59

5... Tu te-ai imbatat? :rad_masa:

La 3 Timisuri functionale, si la o iarna grea din 10 in 10 ani.... Intradevar de 5 aveam nevoie :naughty1:
0

#1753 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 05 octombrie 2012 - 15:05

Pai cinea zis ca doar pe timis sa fie pus? e atat de greu sa pui si pe hansa, sau gt4? si 5 ar fi cam minimu sa zic, ca sa fie deajuns ar trebui cam 10 ceva de genu, 1 pe fiecare linie.
Daca nu sar putea modifica un hansa sau restu de ce nuh sa modifice remorca actuala de nisip ca si asa o tine degeaba si vechiul vagon care transporta roti de boghiu dintre depouri.

Aceasta postare a fost editata de Vali: 05 octombrie 2012 - 15:06

0

#1754 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30209
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 octombrie 2012 - 16:32

Vor fi doar doua. Mai e unul care asteapta sa fie montat.
0

#1755 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 05 octombrie 2012 - 17:00

Si cel de al doilea a fost montat astazi dupaamiaza.Cum spune si Domnul Florin. Sunt doua. Este Vagonul de Serviciu si 311 care vor avea plug. S-ar fi dorit achizitionarea a 3 pluguri, dar din anumite motive nu sau achizitionat decat 2.
Ei ar fi vrut sa monteze plugurile pe vreun Hansa, dar nu au vrut cei de la conducere.
Apropo Vali. Hansa nu cumva e tot GT4? -_- . Nu mai bine punem pluguri pe toate vagoanele?
0

#1756 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30209
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 05 octombrie 2012 - 17:09

Se mai pune si problema deraierii la cea mai mica neatentie a operatorului. Instalatia hidraulica e capabila sa ridice lejer vagonul de pe sine. (am asistat la probe)
0

#1757 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 05 octombrie 2012 - 17:30

Ma refeream la Duwaguri...
0

#1758 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 05 octombrie 2012 - 18:11

Care e diferenta? intr-o iarna grea, tramvaiele cad pe capete, daca mai scoatem 3 din alea functionale cu plugul... :censored:
0

#1759 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 05 octombrie 2012 - 18:47

Nu e nevoie de cate un plug pentru fiecare linie, avand in vedere ca liniile au destule tronsoane comune intre ele.
0

#1760 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 07 octombrie 2012 - 21:00

Imagine atasata: 05102012093.jpg
Se doreşte punerea foii cu linia în partea de sus?
0

Arata acest topic


  • (153 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi