ŞTIRI
#221
Postat 17 septembrie 2012 - 21:14
AEROPORT > GARA de NORD
Suna cu totul altfel, sunt doua puncte mari de sosiri - plecari. Baritiu este doar o bucla de intoarcere cu cateva case pe langa. Daca ar fi macar un complex comercial, o zona comerciala, cartier de blocuri (exista un bloc parca!)... Este ca si cand am spune AEROPORT > Becicherecul Mic... In rest ii perfect...
Parerea mea...
#222
Postat 17 septembrie 2012 - 22:00
Daca punem insa simbolurile acelea, treaba e mai clara, sugerand obiectivele principale ale liniei.
#223
Postat 18 septembrie 2012 - 11:06
Cred ca asta a vrut sa spuna dl. Mile. Si sunt de acord cu el.
#224
Postat 18 septembrie 2012 - 11:17
#226
Postat 18 septembrie 2012 - 14:23
Florin.B RATT, la 18 septembrie 2012 - 11:17, a spus:
Ok, eu sunt constient ca asta este parerea altcuiva nu a dvs. corect? Adica ma refer strict la tramvai...
#227
Postat 18 septembrie 2012 - 17:33
#228
Postat 18 septembrie 2012 - 18:04
Cred ca poza asta sugereaza mai bine un tren, se poate scapa de linia din fata eventual, ai putea sa ii dai o incercare Florin?
Sau daca s-ar putea eventual pe pixelii aia sa scrii initialele CFR sau Train ceva... dar nu cred ca merge... Mie unul imi place avionul, cam astea ar fi ideile mele despre tren. Mie nu imi place de nici o culoare locomotiva cu aburi.
#229
Postat 18 septembrie 2012 - 18:18
#230
Postat 18 septembrie 2012 - 18:45
Se vede calr ca linia a fost ganddita pe jumatate... S-a facut o linie care sa lege, teoretic, doua puncte de interes, si anume aeroportul si gara. Afisara avionului este o premiera, si putea fi continuata cu afisarea trenului... Asa cum la RATB pe 1000 de Citaro intr-un oras cu 2.000.000+ locuitori nimeni nu il incurca cu tramvaiul, nici la noi nu o facea nimeni, credeti-ma. Si pun pariu ca din cei intrebati, oricine ar fi jumatate habar nu au ce inseamna un tramvai sau un tren, inafara de ce stie si un copil de 6 ani sau un om oarecare. Daca si-ar fi scos picioarele la o plimbare pana la un tren si-ar fi dat seama ca cele moderne numai au cam nimic in comun cu cele vechi. Ba mai mult daca isi dadea interesul cu adevarat pentru crearea acestei linii, ca si capat de linie se punea clar Gara de Nord, si nu Baritiu, intoarcerea autobuzului intr-o bucla fiind o simpla formalitate, ideea aceasta fiind foarte bine expusa de domnul mile. Deci creearea unei linii inseamna mai mult decat semnatul hartiilor, impartitul oridinilor si asa mai departe. O simpla idee, un simplu oment de gandire mai profunda si se realiza ca nu Baritiu este principala destinatie ci Gara de Nord. Adica se da in lume un "vant" ca TM va avea conexiune directa intre Aeroport si Gara. Vine Ion Ion din Vaslui cu avionul, il pierde pe cel de intaorcere si va dori sa mearga la Gara. Degeaba merge la panou, i se va afisa Baritiu. Degeaba vede ambele autobuze una langa alta ca tot aceeasi chestie ii va fi sugerata. Un E4 cu capat de linie la Punctele Cardinale (deci o adresa oarecare pentru el) si va mai vedea o linie E4 barata cu tot o strada oarecare pentru elca si capat, numai ii va mai aparea si un avion langa... Fara nici un sens pe directia lui ce-i drept...
Insa imi dau 2 palme, si ma trezesc la realitate! Cel care a spus ca nu trebe afisat acel tren, pentru ca deh il incurca cineva, stia de ce zice ceea ce zice. Deoarece tot din cauza lui si ai colegilor sai de sus, soferii nici macar varful degetului nu si l-ar fi miscat niciasa, sa schimbe la fiecare tura afisajul autobuzului... Ca doar deh traim in sec XXI, intr-un oras european... Sau nu?
Amin!
#231
Postat 18 septembrie 2012 - 19:11
#232
Postat 18 septembrie 2012 - 19:36
Florin.B RATT, la 17 septembrie 2012 - 22:00, a spus:
Daca punem insa simbolurile acelea, treaba e mai clara, sugerand obiectivele principale ale liniei.
Toate regulile dupa care functionam sunt facute de oameni si tot ei sunt aceia care le pot schimba cand se constata ca o regula stabilita candva numai corespunde realitatii. Daca delungul existentei umane pe pamant nu s-ar fi schimbat regulile, n-am fi evoluat, n-am fi progresat, am fi ramas in epoca de piatra.
Pana si Constitutiile tarilor, legi supreme intr-un stat, se mai schimba din cand in cand, cand se constata ca anumite prevederi sunt anacronice cu timpurile pe care le traim sau cu tot felul de situatii ivite si neprevazute in Constitutie.
Si atunci nu se pot schimba niste reguli interne la RATT?...
Ma intreb daca aceste reguli de care pomeniti sunt si scrise undeva sau doar asa "s-a impamantenit", sa trecem capetele extreme ale traseului pe afisajul frontal...
Domnu' Florin, eu nu incerc sa va lamuresc pe dumneavoastra, sunt sigur ca sunteti de acord cu ce-am scris mai sus, ci pe cei pozitionati "mai sus" sa inteleaga aceste lucruri si sa ia deciziile corespunzatoare. Asta desigur daca au timp sa se uite din cand in cand si pe forumul nostru...
Visor, la 18 septembrie 2012 - 11:06, a spus:
Cred ca asta a vrut sa spuna dl. Mile. Si sunt de acord cu el.
Exact asta am vrut sa spun!...
#233
Postat 18 septembrie 2012 - 19:45
In concluzie, totul e o chestiune de decizie, la nivelul conducerii. Eu pot afisa (ma repet) orice se cere.
#234
Postat 18 septembrie 2012 - 19:51
#236
Postat 18 septembrie 2012 - 22:14
#237
Postat 18 septembrie 2012 - 22:23
#238
Postat 19 septembrie 2012 - 01:25
aristotelro, la 18 septembrie 2012 - 22:14, a spus:
Calatorul care-si face researchul cu macar o zi inainte poate afla unde duce fiecare linie fara probleme. Calatorul care nu se intereseaza de nimic e genul care oricum se suie in taxi oricate autobuze i-ai pune la dispozitie.
Parerea mea umila este ca s-a consumat deja suficient de multa "cerneala" electronica pentru acest subiect
#240
Postat 25 septembrie 2012 - 15:41
Citeaza
Primaria Timisoara are de platit o datorie de aproximativ 140 de milioane de lei catre RATT, dupa ce cativa functionari au inregistrat mai multe facturi la registratura, dar nu si la contabilitate.
RATT nu si-a primit banii pentru gratuitatile acordate pensionarilor si elevilor in ultimii ani. Potrivit primarului Nicolae Robu, “greseala” a fost semnalata de Curtea de Conturi, care tocmai a terminat un control la regie.
“Primaria Timisoara a gresit grav in relatia cu RATT, inregistrand la registratura facturi in valoare de 137 de milioane de lei si neinregistrandu-le la contabilitate. Responsabilitatile nu le stabilesc eu. In momentul in care eu voi dispune inregistrarea in contabilitate a acestor facturi, Primaria Timisoara va avea, peste noapte, o datorie suplimentara de 137 de milioane de lei catre RATT”, a declarat Nicolae Robu.
Potrivit edilului sef, aceste facturi au fost neplatite in ultimii 4 sau 5 ani. “Sunt pe 4 sau 5 ani. Facturile nu s-au platit, dar nu numai ca nu s-au platit, nici nu au fost inregistrate ca obligatie de plata, lucrul acesta este foarte grav. S-a luat o hotarare ca acestea sa se tina in sertar si a nu se inregistra la contabilitate”, a completat Robu.
Problema, in viziunea lui Robu, este managementul RATT. Vinovati sunt toti, considera primarul, incepand de la directorul RATT, care nu a spus nimic despre datorie, pana la functionarii si sefii din Primarie.
Desi cele semnalate de primar reprezinta o fapta grava, Nicolae Robu nu stie inca daca “greseala” este una de natura penala sau nu.
“RATT ar fi trebuit sa nu se complaca in aceasta situatie. Conducerea RATT ar fi trebuit sa vada ca trece timpul si ca se acumuleaza sume tot mai mari, facturi emise si neincasate. Situatia este de plans, pentru ca s-au facturat serviciile pentru care existau hotarari de consiliu local de subventionare, gratuitatile pentru timisoreni. Trebuie sa gasim o solutie in relatia cu RATT pentru stingerea acestei datorii intr-un anumit orizont de timp”, a mai spus Robu.
Primaria Timisoara va incepe un control, se va forma o Comisie de disciplina care va stabili cine sunt vinovatii si va propune sanctiuni. In orice caz, problema a venit de la Directia Economica.
Intrebat daca va reduce din gratuitatile acordate timisorenilor si pensionarilor, primarul Timisoarei a precizat ca nu va recurge la aceasta masura, deoarece si-a luat un angajament astfel incat sa nu renunte la gratuitati.
“Voi pastra toate gratuitatile existente, eu sunt un om de cuvant, indiferent cat de greu este. Nu am nicio solutie in momentul de fata pentru plata datoriei, ar fi grozav daca am avea bani, dar nu ii avem”, a mai spus primarul.
Potrivit reprezentantilor Primariei Timisoara, municipalitatea plateste aproape 34 de milioane de lei pentru subventiile RATT, bani luati din bugetul local.
Fostul primar al Timisoarei, Gheorghe Ciuhandu, a declarat pentru www.opiniatimisoarei.ro ca nu stie nimic despre facturile neplatite de Primarie.
“Nu stiu nimic despre asta, ar trebui sa-i intrebati pe cei de la Directia Economica si pe cei de la Directia Tehnica. Noi aveam bugetate subventiile, alea trebuiau platite, nu stiu nimic despre asta. Directia Economica trebuia sa vireze banii”, ne-a declarat fostul primar al Timisoarei, Gheorghe Ciuhandu.
Conducerea RATT a declarat pentru www.opiniatimisoarei.ro ca se abtine de la orice comentariu pe aceasta tema.
sursa: opiniatimisoarei.ro