Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#641
Postat 20 august 2012 - 18:07
#642
Postat 21 august 2012 - 08:33
#643
Postat 25 august 2012 - 00:05
Gygyman6, la 19 august 2012 - 20:55, a spus:
Am niste variante cam ce ar fi in ele cand nu sunt goale, pentru ca am vazut de mai multe ori cate un tren de acest fel pe langa CET, deci...
E posibil să meargă la export sau să se importe cu ele.
--
Legat de acordul CFR-MAV, poate cu ocazia asta scăpăm şi de comisioanele transfrontaliere, care sunt enorme. Un bilet Curtici - Lokoshaza costă 15 RON pentru 11 km!
--
Ceva material rulant de la TFC:
Automotoarele VT 624 domiciliate la Nehoiaşu, folosite pe Buzău - Nehoiaşu şi Buzău - Bucureşti sunt: 2403+2404, 2417+2418, 2419+2420.
76-2404-2, Pârscov, Regio 15261 (Buzău - Nehoiaşu), 22.08.2012

76-2404-2 by transport-in-comun.ro, on Flickr
76-2418-2, Nehoiaşu, Regio 15259 (Buzău - Nehoiaşu), 22.08.2012

76-2418-2 by transport-in-comun.ro, on Flickr
76-2419-0, Ploieşti Sud, Regio 15208 (Buzău - Bucureşti Nord), 18.08.2012

76-2419-0 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Automotoarele DH2 domiciliate la Nehoiaşu, folosite pe Buzău - Nehoiaşu sunt: 3224+3225 şi 3227+3228.
78-3224-9+78-3225-6, Nehoiaşu, rezervă, 22.08.2012:

78-3224-9+78-3225-6a by transport-in-comun.ro, on Flickr

78-3224-9+78-3225-6b by transport-in-comun.ro, on Flickr
78-3224-9+78-3225-6, 22.08.2012:
- Pătârlagele, Regio 15262 (Nehoiaşu - Buzău)

78-3227-2+78-3228-0b by transport-in-comun.ro, on Flickr

78-3227-2+78-3228-0a by transport-in-comun.ro, on Flickr
- Verneşti, Regio 15263 (Buzău - Nehoiaşu)

78-3227-2+78-3228-0c by transport-in-comun.ro, on Flickr
Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 25 august 2012 - 00:06
#644
Postat 25 august 2012 - 00:47

__________________________________________________
LE:
"E posibil să meargă la export sau să se importe cu ele."
Sa exporte ce? toate silozurile noi au renuntat la bransamentul de la calea ferata, cel putin pe linia inspre Resita toate silozurile au iesire mai mult spre sosea decat spre linia de tren.
O astfel de garnitura am vazut-o venind dinspre Lugoj odata, acum punctul de plecare nu stiu care a fost dar pe linia asta, tot timpul vedeam (si mai vad si acum cand mai prind) trenuri care duceau vagoane pentru carbuni sau alte marfuri, niciodata cereale.
Si import... ma indoiesc ca ar dori cineva dinspre estul tarii sa isi aduca marfa pe calea ferata, din moment ce un marfar face si 2 zile de la un capat de tara la altul.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 25 august 2012 - 12:19
#645
Postat 25 august 2012 - 12:33
@Dr2005, si ce crezi pe cand se preconizeaza scaderile astea de pret?
Si acum in legatura cu ambele subiecte putin. In aceeasi data mentionata mai sus, am trecut granita la Curtici - Lokoshaza. Care e faza cu miile, zecile de mii de traverse din Curtici? Ce vor astia sa faca acolo? Ca intradevar gara si trijajul erau cam desfacute acolo, dar ?
#646
Postat 26 august 2012 - 18:34
Din cele 7 vagoane cuprinse de flacari in aceasta dupa-amiaza in grupa tehnica Basarab din Capitala (zona Podului Grant), 2 erau achizitionate de la CFR Calatori de catre o firma privata in vederea casarii si comercializarii acestora ca fier vechi. Celelalte erau scoase din uz si aflate in diverse stadii de casare.
In zona era in desfasurare activitatea de taiere a vagoanelor de catre o firma specializata, care actiona in numele firmei proprietare a celor doua vagoane.





Exclusiv pe railnet.ro, imagini din timpul interventiei pentru lichidarea incendiului de catre cei de la ISU Bucuresti .
Incediu vagoane grupa tehnica Basarab
#647
Postat 29 august 2012 - 15:32

#648
Postat 29 august 2012 - 15:38
Un mic incindent a avut loc la plecarea celebrului tren din Bucuresti Nord. In final, totul s-a rezolvat cu bine! Trenul fiind prea lung, au cuplat cele doua locomotive in curba, la capatul liniei 14. Asta insemna o legare proasta si posibil ruperea cuplei. De aceea au trebuit sa mute trenul putin mai in fata pe o portiune de linie dreapta si sa le recupleze. Un incindent neplacut pentru un tren de acest gen...
#649
Postat 31 august 2012 - 23:34
Vagoane și tramvaie
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 31 august 2012 - 23:35
#650
Postat 04 septembrie 2012 - 18:21











Orient Express 2012
Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 04 septembrie 2012 - 18:26
#651
Postat 08 septembrie 2012 - 11:13
P.S. Circula pe relatia Tm Nord - Aradul Nou.
Data trecuta cand am, plecat la Sannicolau Mare cu trenul, acesta tot din Aradul Nou pleca, nu Arad. Intrebat nasul, cica s-ar face ceva reparatii... Unde nu ma intrebati, ca nu am habar. Si atunci totusi... Cum trec trenurile IC si restul? Stie cineva adevarul?
#653
Postat 08 septembrie 2012 - 11:37
cseh_17, la 08 septembrie 2012 - 11:13, a spus:
P.S. Circula pe relatia Tm Nord - Aradul Nou.
Ha? pai nu e electrica linia? parca circula un tren cu 3-4 vagoane.
Daca intradevar nu se lucreaza la linie si celalte trenuri circula pe electric, atunci cred ca si pe linia asta vor intra privati. Asa a fost si pe Radna, de la trenul cu 3 vagoane sa trecut la 2 motoare pe urma numai la unul si in cele din urma a intrat RT

Eu nu inteleg ce s-a intamplat cu toate vagoanele si locomotivele de pe vechile personale, si cea mai mare dilema a mea unde sunt TE-urile alea noi?, nu le-am vazut decat odata.
#654
Postat 08 septembrie 2012 - 12:42
#655
Postat 08 septembrie 2012 - 13:13
#657
Postat 11 septembrie 2012 - 18:07

#658
Postat 12 septembrie 2012 - 19:56
Trenul la care se face referire pleacă înapoi la Timişoara la 5:02, oră la care are mulţi clienţi. Desigur, era mai eficient să ai vagoane şi locomotivă la Buziaş, dar nu mai există condiţii pentru ţinerea lor acolo, aşa că trebuie să vină de la Timişoara. Până acum vreo 2 ani, asemenea trenuri mergeau ca garnituri goale, ulterior s-a decis să apară ca trenuri personale (acum regio) pentru a încasa subvenţia şi pentru a mai transporta câţiva călători somnambuli.
---
Lucrările de la Arad au legătură cu refacerea coridorului IV, mai precis a tronsonului Curtici - Coşlariu şi anumite bucăţele din Coşlariu - Sighişoara. Din motivul ăsta, staţia Arad mai are doar 3 linii funcţionale, care oricum se folosesc mai mult pentru marfă (deh, marfa nu poate să aştepte noaptea, când nu sunt trenuri de călători). Din acest motiv, majoritatea trenurilor sunt limitate la Aradu Nou sau Arad Vest, după caz, iar trenurile de rang superior fie ocolesc Aradul (şi trag doar în Aradul Nou), fie stau şi câte o oră în Aradu Nou (gen IC de la Bucureşti, care acum intră prin Ram. Glogovăţ, nu direct în Arad). Grav este că autorităţile locale nu fac nimic, la Arad vest, de exemplu, nici nu ai cu ce să ajungi, iar la Aradu Nou circulă doar tramvaiul 3, care vine cum vine şi merge cum merge, suficient de încet cât să pierzi trenul de Nădlac, de exemplu.
#659
Postat 12 septembrie 2012 - 20:42
Am fost recent prin Curtici si am vazut ca din x (15) sa zicem linii cate sunt in triaj+gara, sunt scoase jumatate si asa mai departe, dar si ca pe partea dreapta (cum mergi) se instala o noua linie. Asta a existat si pana acuma?
Ba mai mult ce legatura are Curtici cu Arad? Adica ce lucrari se fac in gara? Se schimba si linii?
#660
Postat 12 septembrie 2012 - 23:12
Dr2005, la 12 septembrie 2012 - 19:56, a spus:
Trenul la care se face referire pleacă înapoi la Timişoara la 5:02, oră la care are mulţi clienţi. Desigur, era mai eficient să ai vagoane şi locomotivă la Buziaş, dar nu mai există condiţii pentru ţinerea lor acolo, aşa că trebuie să vină de la Timişoara. Până acum vreo 2 ani, asemenea trenuri mergeau ca garnituri goale, ulterior s-a decis să apară ca trenuri personale (acum regio) pentru a încasa subvenţia şi pentru a mai transporta câţiva călători somnambuli.
Sa faci traseul trenului numai pana la Buzias e in sine o prostie, cand Lugojul e la o aruncatura de bat, iar acolo ai loc pentru vagaone si locomotive.