STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#641 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 august 2012 - 18:07

Si daca ne uitam pe eticheta celei mai mari locomotive de acolo (142.072) o sa observam ca apartinea depoului Timisoara.
0

#642 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 21 august 2012 - 08:33

Nu e neaparat vorba de muzeu, aceste locomotive le puteam avea in functiune si sa circule. La polonezi cum de inca is aburoase in circulatie,Rusia, Germania, Cehia, de Anglia ce sa zic la aia is ooo gramada.
0

#643 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 25 august 2012 - 00:05

Vezi postareaGygyman6, la 19 august 2012 - 20:55, a spus:

GFR-ul vad ca mai plimba prin Timis (si probabil Caras-Severin) niste vagoane de cereale. Ma intreb ce cara in ele, din moment ce aceste vagoane au cam disparut din judet odata cu dezafectarea multor silozuri si orientarea celor ramase catre sosele.
Am niste variante cam ce ar fi in ele cand nu sunt goale, pentru ca am vazut de mai multe ori cate un tren de acest fel pe langa CET, deci...

E posibil să meargă la export sau să se importe cu ele.

--
Legat de acordul CFR-MAV, poate cu ocazia asta scăpăm şi de comisioanele transfrontaliere, care sunt enorme. Un bilet Curtici - Lokoshaza costă 15 RON pentru 11 km!

--
Ceva material rulant de la TFC:
Automotoarele VT 624 domiciliate la Nehoiaşu, folosite pe Buzău - Nehoiaşu şi Buzău - Bucureşti sunt: 2403+2404, 2417+2418, 2419+2420.

76-2404-2, Pârscov, Regio 15261 (Buzău - Nehoiaşu), 22.08.2012
Imagine postata
76-2404-2 by transport-in-comun.ro, on Flickr

76-2418-2, Nehoiaşu, Regio 15259 (Buzău - Nehoiaşu), 22.08.2012
Imagine postata
76-2418-2 by transport-in-comun.ro, on Flickr

76-2419-0, Ploieşti Sud, Regio 15208 (Buzău - Bucureşti Nord), 18.08.2012
Imagine postata
76-2419-0 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Automotoarele DH2 domiciliate la Nehoiaşu, folosite pe Buzău - Nehoiaşu sunt: 3224+3225 şi 3227+3228.

78-3224-9+78-3225-6, Nehoiaşu, rezervă, 22.08.2012:
Imagine postata
78-3224-9+78-3225-6a by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine postata
78-3224-9+78-3225-6b by transport-in-comun.ro, on Flickr

78-3224-9+78-3225-6, 22.08.2012:
- Pătârlagele, Regio 15262 (Nehoiaşu - Buzău)
Imagine postata
78-3227-2+78-3228-0b by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine postata
78-3227-2+78-3228-0a by transport-in-comun.ro, on Flickr

- Verneşti, Regio 15263 (Buzău - Nehoiaşu)
Imagine postata
78-3227-2+78-3228-0c by transport-in-comun.ro, on Flickr

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 25 august 2012 - 00:06

0

#644 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 august 2012 - 00:47

Si astia umbla acum cu "fituica" in geam...:(.

__________________________________________________

LE:

"E posibil să meargă la export sau să se importe cu ele."

Sa exporte ce? toate silozurile noi au renuntat la bransamentul de la calea ferata, cel putin pe linia inspre Resita toate silozurile au iesire mai mult spre sosea decat spre linia de tren.
O astfel de garnitura am vazut-o venind dinspre Lugoj odata, acum punctul de plecare nu stiu care a fost dar pe linia asta, tot timpul vedeam (si mai vad si acum cand mai prind) trenuri care duceau vagoane pentru carbuni sau alte marfuri, niciodata cereale.
Si import... ma indoiesc ca ar dori cineva dinspre estul tarii sa isi aduca marfa pe calea ferata, din moment ce un marfar face si 2 zile de la un capat de tara la altul.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 25 august 2012 - 12:19

0

#645 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 august 2012 - 12:33

Sincer legat cu marharele, eu nu credeam sa mai vad atatea marfare si atatea variatii, cate am vazut acum o luna si ceva la Arad in gara. Am fost nevoit sa boschetaresc noapttea vreo ore in gara, si pot sa spun ca am vazut marfare de toate marimile si variatiile.


@Dr2005, si ce crezi pe cand se preconizeaza scaderile astea de pret?


Si acum in legatura cu ambele subiecte putin. In aceeasi data mentionata mai sus, am trecut granita la Curtici - Lokoshaza. Care e faza cu miile, zecile de mii de traverse din Curtici? Ce vor astia sa faca acolo? Ca intradevar gara si trijajul erau cam desfacute acolo, dar ?
0

#646 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 26 august 2012 - 18:34

Incediu vagoane grupa tehnica Basarab


Din cele 7 vagoane cuprinse de flacari in aceasta dupa-amiaza in grupa tehnica Basarab din Capitala (zona Podului Grant), 2 erau achizitionate de la CFR Calatori de catre o firma privata in vederea casarii si comercializarii acestora ca fier vechi. Celelalte erau scoase din uz si aflate in diverse stadii de casare.

In zona era in desfasurare activitatea de taiere a vagoanelor de catre o firma specializata, care actiona in numele firmei proprietare a celor doua vagoane.

Imagine atasata: DSCF5455.jpg
Imagine atasata: DSCF5461.jpg
Imagine atasata: DSCF5472.jpg
Imagine atasata: DSCF5474.jpg
Imagine atasata: DSCF5454.jpg

Exclusiv pe railnet.ro, imagini din timpul interventiei pentru lichidarea incendiului de catre cei de la ISU Bucuresti .

Incediu vagoane grupa tehnica Basarab
0

#647 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 29 august 2012 - 15:32

Tot se apropie Orient Express 2012 va propun sa vizionati pe cel de anu trecut ;)


0

#648 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 29 august 2012 - 15:38

Incident Orient Express 2011

Un mic incindent a avut loc la plecarea celebrului tren din Bucuresti Nord. In final, totul s-a rezolvat cu bine! Trenul fiind prea lung, au cuplat cele doua locomotive in curba, la capatul liniei 14. Asta insemna o legare proasta si posibil ruperea cuplei. De aceea au trebuit sa mute trenul putin mai in fata pe o portiune de linie dreapta si sa le recupleze. Un incindent neplacut pentru un tren de acest gen...


0

#649 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 august 2012 - 23:34

Un articol interesant gasit in seara asta, care mi-am mai lamurit anumite lucruri si contrazis pe altele.

Vagoane și tramvaie

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 31 august 2012 - 23:35

0

#650 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 04 septembrie 2012 - 18:21

Pai anul acesta a avut o intarziere de numai cinci minute. Asadar, suportabil. Hai sa vedem si cateva poze cu acest tren la zona neutra din apropiere de Chitila, din zona Remizei de Vagoane Grivita si plecarea acestuia astazi catre Instabul prin Videle - Giurgiu - Ruse. Anul acesta, celebrul Orient Express, a purtat indicativul 13002 pe teritoriul Romaniei.

Imagine atasata: Celebrul Orient Express (cu indicativul 13002) cu masina 47-7583-5 la zona neutra de la Chitila .jpg
Imagine atasata: Primele vagoane ale trenului.jpg
Imagine atasata: Vagoane restaurant.jpg
Imagine atasata: Un alt vagon restaurant.jpg
Imagine atasata: Dupa restaurant un vagon bar si vagoane de dormit.jpg
Imagine atasata: Vagon de serviciu al trenului.jpg
Imagine atasata: Vagon de dormit.jpg
Imagine atasata: Un alt dormitor.jpg
Imagine atasata: Orient Express, 03.09.2012.jpg
Imagine atasata: Orient Express in zona Remizei de vagoane Grivita, 03.09.2012.jpg
Imagine atasata: Orient Express in Bucuresti Nord, 04.09.2012.jpg

Orient Express 2012

Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 04 septembrie 2012 - 18:26

0

#651 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 septembrie 2012 - 11:13

Iata ce am gasit prin gara... Stiu doar ca toate apartin de Arad, care mai exista...


P.S. Circula pe relatia Tm Nord - Aradul Nou.

Data trecuta cand am, plecat la Sannicolau Mare cu trenul, acesta tot din Aradul Nou pleca, nu Arad. Intrebat nasul, cica s-ar face ceva reparatii... Unde nu ma intrebati, ca nu am habar. Si atunci totusi... Cum trec trenurile IC si restul? Stie cineva adevarul?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: CAM00151_exposure.jpg

0

#652 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 septembrie 2012 - 11:17

Imi placea mult modelul acesta de automotor. :coolspeak:
0

#653 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 septembrie 2012 - 11:37

Vezi postareacseh_17, la 08 septembrie 2012 - 11:13, a spus:


P.S. Circula pe relatia Tm Nord - Aradul Nou.



Ha? pai nu e electrica linia? parca circula un tren cu 3-4 vagoane.

Daca intradevar nu se lucreaza la linie si celalte trenuri circula pe electric, atunci cred ca si pe linia asta vor intra privati. Asa a fost si pe Radna, de la trenul cu 3 vagoane sa trecut la 2 motoare pe urma numai la unul si in cele din urma a intrat RT :(.
Eu nu inteleg ce s-a intamplat cu toate vagoanele si locomotivele de pe vechile personale, si cea mai mare dilema a mea unde sunt TE-urile alea noi?, nu le-am vazut decat odata.
0

#654 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 08 septembrie 2012 - 12:42

Nu deci mie imi pute a ceva reparatii totusi. In aceeasi zi, cand am fost la Arad, IC-ul de Budapesta. Ce-i drept a facut 1 ora... Insa nu imi dau seama pe unde ar putea trece? Sau e doar o restrictie... Habar nu am. Ideea e ca la Aradul Nou, pe prima linia, erau formate 3 trenuri, 2 cu fata catre TM, si unul cu fata catre Arad... Nu imi pot da seama care e faza.
0

#655 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 08 septembrie 2012 - 13:13

Chiar daca se fac reparatii (probabil intre Aradu Nou si Arad) au lasat probabil trenurile de rang superior (care sunt mai rare decat P-urile) sa treaca, lucrarile conformandu-se cu trecerile acestor trenuri.
0

#656 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 09 septembrie 2012 - 16:40

Lectură interesantă despre CFR:
http://www.digi24.ro...entru-150_41748
0

#657 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 septembrie 2012 - 18:07

Cam trist reportajul :(, dar asta e, daca nenea "Felix" vrea ca politicienii sa se bata intre ei si sa nu conduca tara asta e, cine sa mai ieie decizii pentru a rezolva astfel de probleme, doar se vede pe fata directorului ca a inventat pe loc ce a spus, ca doar nu i-a el decizii de capul lui fara sa aiba cineva de la Bucuresti de castigat.
0

#658 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 12 septembrie 2012 - 19:56

Ce nu zic ăia de la Digi e că garnitura aia e consecinţa restructurărilor din ultimii ani... s-au desfiinţat remizele de locomotive şi reviziile de vagoane din multe zone... astfel că trenul care trebuie să plece la 6 dimineaţa din localitatea X trebuie să plece cu 3 - 4 ore înainte dintr-o staţie mare şi să ardă motorina / consume curent de pomană.
Trenul la care se face referire pleacă înapoi la Timişoara la 5:02, oră la care are mulţi clienţi. Desigur, era mai eficient să ai vagoane şi locomotivă la Buziaş, dar nu mai există condiţii pentru ţinerea lor acolo, aşa că trebuie să vină de la Timişoara. Până acum vreo 2 ani, asemenea trenuri mergeau ca garnituri goale, ulterior s-a decis să apară ca trenuri personale (acum regio) pentru a încasa subvenţia şi pentru a mai transporta câţiva călători somnambuli.

---
Lucrările de la Arad au legătură cu refacerea coridorului IV, mai precis a tronsonului Curtici - Coşlariu şi anumite bucăţele din Coşlariu - Sighişoara. Din motivul ăsta, staţia Arad mai are doar 3 linii funcţionale, care oricum se folosesc mai mult pentru marfă (deh, marfa nu poate să aştepte noaptea, când nu sunt trenuri de călători). Din acest motiv, majoritatea trenurilor sunt limitate la Aradu Nou sau Arad Vest, după caz, iar trenurile de rang superior fie ocolesc Aradul (şi trag doar în Aradul Nou), fie stau şi câte o oră în Aradu Nou (gen IC de la Bucureşti, care acum intră prin Ram. Glogovăţ, nu direct în Arad). Grav este că autorităţile locale nu fac nimic, la Arad vest, de exemplu, nici nu ai cu ce să ajungi, iar la Aradu Nou circulă doar tramvaiul 3, care vine cum vine şi merge cum merge, suficient de încet cât să pierzi trenul de Nădlac, de exemplu.
0

#659 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 septembrie 2012 - 20:42

Okokok...Deci sa clarificam putin.

Am fost recent prin Curtici si am vazut ca din x (15) sa zicem linii cate sunt in triaj+gara, sunt scoase jumatate si asa mai departe, dar si ca pe partea dreapta (cum mergi) se instala o noua linie. Asta a existat si pana acuma?

Ba mai mult ce legatura are Curtici cu Arad? Adica ce lucrari se fac in gara? Se schimba si linii?
0

#660 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 septembrie 2012 - 23:12

Vezi postareaDr2005, la 12 septembrie 2012 - 19:56, a spus:

Ce nu zic ăia de la Digi e că garnitura aia e consecinţa restructurărilor din ultimii ani... s-au desfiinţat remizele de locomotive şi reviziile de vagoane din multe zone... astfel că trenul care trebuie să plece la 6 dimineaţa din localitatea X trebuie să plece cu 3 - 4 ore înainte dintr-o staţie mare şi să ardă motorina / consume curent de pomană.
Trenul la care se face referire pleacă înapoi la Timişoara la 5:02, oră la care are mulţi clienţi. Desigur, era mai eficient să ai vagoane şi locomotivă la Buziaş, dar nu mai există condiţii pentru ţinerea lor acolo, aşa că trebuie să vină de la Timişoara. Până acum vreo 2 ani, asemenea trenuri mergeau ca garnituri goale, ulterior s-a decis să apară ca trenuri personale (acum regio) pentru a încasa subvenţia şi pentru a mai transporta câţiva călători somnambuli.



Sa faci traseul trenului numai pana la Buzias e in sine o prostie, cand Lugojul e la o aruncatura de bat, iar acolo ai loc pentru vagaone si locomotive.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

6 useri citesc topicul
0 membri, 6 vizitatori, 0 utilizatori anonimi