Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar
#621
Postat 07 august 2012 - 23:33
Unde sa mai spun ca filtrele de la aeru conditionat nu sunt schimbate de 100 de ani si inauntru mirose a Second Hand .
#622
Postat 08 august 2012 - 00:17
O si asa ca o chestie interesanta mai demult spuneam ca fac "maxi-taxi pe calea ferata" vad ca incepe sa se adevereasca treaba asta, pentru ca nu se mai poarta tablele cu destinatie de pe lateral, si acum s-a trecut la foaia in partbriz, deci daca ajungi in gara dupa tren si nu il vezi din fata sau spate risti sa urci in trenul gresit.
Inca un lucru interesant, vad ca indiferent cat de mult ar intarzia trenul spre Timisoara, la Gataia sta degeaba foarte mult timp de fiecare data. Tin minte ca la CFR cand trenul avea intarziere cel mai mult statea in asteptarea trenului care mergea spre Resita, in rest unde nu era nevoie seful de tren/gara ii dadea plecarea imediat, asta asa ca o comparatie nu neaparat ca o lauda, ca sa vedem ce se intampla cand dispare "Dumnezeu".
#625
Postat 10 august 2012 - 18:45
Care e diferenta dintre aceasta locomotiva si "Pheonix", inafara de caroserie?
#626
Postat 10 august 2012 - 21:26
Sunt masini nou construite de la 0, nu remodernizari ale masinilor EA din parcul CFR.
#627
Postat 10 august 2012 - 23:07
#628
Postat 11 august 2012 - 02:13
Marea majoritate a boghiurilor construite au ajuns la CFR deci e normal ca ele sa aibe sigla CFR pe ele. Asa a fost facuta matrita cu care acele capace sunt realizate ... banuiesc ca nu au facut alta sa faca capace fara sigla CFR...
Banuiesc ca boghiurile livrate Softronicului nu sunt modificate ci cel mai probabil Caromentul le-a avut pe stoc si cand a venit comanda le-a si livrat...
Legat de sasiu, pe site-ul Softronicului sunt cateva poze din diferite etape de constructie ale locomotivelor... deci eu zic ca sasiul e unul nou facut la ei de la 0, - este parea mea, nu am fost sa verific

#629
Postat 11 august 2012 - 09:43
#631
Postat 14 august 2012 - 14:45

CFR Călători anunţă că, începând de luni, 20 august 2012, lansează o nouă ofertă de călătorie cu trenul, destinată celor care aleg acest mijloc de transport la final de săptămână.
Biletul de week end conferă flexibilitatea alegerii numărului de week enduri iar pasagerii beneficiază în baza lui de reduceri de până la 35%, în funcţie de numărul week endurilor alese dintr-o lună (2, 3 sau 4), astfel:
- 35% pentru 4 week enduri;
- 25% pentru 3 week enduri;
- 15% pentru 2 week enduri.
Biletul de week-end este o legitimaţie de călătorie care se emite pentru o singură persoană, la acelasi rang de tren – Regio, Interregio sau Intercity, la clasa 1 sau clasa a 2- a (vagon clasa sau cuşetă) - şi aceeasi rută, pe distanţe de până la 1000 kilometri. Acest bilet nu dă dreptul la întreruperea călătoriei. Reducerile nu se cumulează cu alte reduceri. Nu este obligatorie procurarea tichetului de rezervare a locului.
Mai multe detalii le gasiti accesand linku de mai jos:
http://www.railnet.r...&p=25351#p25351
#632
Postat 17 august 2012 - 14:28
Ne cerem mii de scuze tuturor care au postat si si-au adus contributia la acest sub-forum si ii rugam pe initiatori sa deschida din nou topicele care s-au pierdut. O sa facem tot posibilul ca pe viitor sa nu mai patim chestia aceasta. Exista, bineinteles, optiunea de a utiliza fisierele de backup, dar asta insemna sa readucem tot forumul la starea lui de acum doua-trei saptamani (ultimul backup). Decat sa se intample asta, am preferat sa pierdem doar ce s-a scris la cafenea.
#633
Postat 17 august 2012 - 21:02


În cursul acestei săptămâni, la sediul CFR Călători din Bucureşti, a fost semnat un Contract de Colaborare între operatorul naţional feroviar de pasageri din Romania – CFR Călători şi MAV Trakcio - operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria.
Contractul bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, menite să permită fluidizarea traficului feroviar cu Europa Centrală şi să contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucureşti şi Budapesta.
Contractul de Colaborare are ca obiect - remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, cu locomotive şi personal de locomotivă, astfel încât să se optimizeze trecerea frontierei fără a mai fi necesară schimbarea locomotivelor la graniţa celor doua state.
Mai multe detali accesand urmatoru link: Contract bilateral CFR Călători – MAV Trakcio
#636
Postat 19 august 2012 - 15:13
62-1353-2, la 17 august 2012 - 21:02, a spus:
In sfarsit or sa mai "pupe" si locomotivele noastre linii noi si bine intretinute.
______
La Gara de Nord vad ca se zugravesc peroanele, s-a terminat cel pentru liniile 2 si 3 si se continua cu cel de la 4 si 5.
Bine are fi daca ar curata si platformele propriuzise care sunt patate de te miri ce substante produse de corpul uman sau eliminate de locomotive.
Ultima data erau scoase si panourile cu plecari/sosiri, asta ma face sa cred ca vor aduce ceva LCD-uri, pentru a le inlocuii.
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 august 2012 - 17:45
#638
Postat 19 august 2012 - 20:55
____
GFR-ul vad ca mai plimba prin Timis (si probabil Caras-Severin) niste vagoane de cereale. Ma intreb ce cara in ele, din moment ce aceste vagoane au cam disparut din judet odata cu dezafectarea multor silozuri si orientarea celor ramase catre sosele.
Am niste variante cam ce ar fi in ele cand nu sunt goale, pentru ca am vazut de mai multe ori cate un tren de acest fel pe langa CET, deci...
Daca lumea spunea ca cu CFR-ul e rau... eh pai sa vedeti voi ce ne asteapta de acum incolo, maine poimaine cei care transporta persoane nici nu vor mai pune foi in geam cu destinatia, iar cei cu marfa vor cara si deseuri radioactive in vagoane cu prelata prin orase si noi habar nu vom avea.
#640
Postat 20 august 2012 - 17:43
________________________________________
Ce au păţit astăzi trenurile, au avut întârzieri mari.