Aceasta postare a fost editata de cocaina: 11 ianuarie 2009 - 21:32
vizitatori in cabina la vatmani credeti cai bine sa aiba vizitatori in cabina la vatman
#1
Postat 11 ianuarie 2009 - 21:27
#2
Postat 11 ianuarie 2009 - 21:33
#3
Postat 11 ianuarie 2009 - 21:47
Florin.B RATT, la 11 Jan 2009, 21:33, a spus:
da dar ce vezi rau in asta cu persoane la cabina CA PERSOANA respectiva nu merge toata ziua cu mine o 1 ,4 statie atat si mie cel putin nu ma deranj si pot vorbi dar ochii imi sunt atenti la trafic si in conducere iti spun florine daca conducearea ner pune radiouri la tramvaie dar au pus nu la toate eu poate nu as mai avea intentia de avea oameni la cabina si ceia ce am primit nu de mult o chemare cel de sus iti spun ca vatman ii mai mine sa ai ceva sa asculti o stire o muzica nu tare asa incet si atunci vezi ce bine te simit si de concentreji mai bine cand ceva iti barie dar daca stai mut 8 ore pe scaun de ia oboseala si plictiseala si asa daca ai ceva de ascult sau comunicare eti mult mai atent sal
#4
Postat 11 ianuarie 2009 - 21:52
Aceasta postare a fost editata de viktor: 11 ianuarie 2009 - 21:53
#5
Postat 11 ianuarie 2009 - 22:01
#6
Postat 12 ianuarie 2009 - 15:59

Teoretic, sunt si eu de acord ca NU e bine ca un vatman/sofer sa aiba alti oameni in cabina. Dar, practic, oricine are nevoie sa socializeze

#7
Postat 12 ianuarie 2009 - 16:06
Si eu sunt de parere ca daca acea persoana nu incura cu adevarat concetratia vatmanului e OK.
#8
Postat 12 ianuarie 2009 - 17:02
#9
Postat 12 ianuarie 2009 - 18:56
Iar in legatura cu subiectul topicului. Chiar ca nici un om nu poate sa o faca pe mutul 8 ore incontinuu. Trebuie sa mai schimbe o vorba-doua din cand in cand.
Aceasta postare a fost editata de George1000: 12 ianuarie 2009 - 18:58
#10
Postat 12 ianuarie 2009 - 20:03
#12
Postat 12 ianuarie 2009 - 21:21
Cat despre statiile CB de pe camioane, acestea ar fi imposibil de implementat, datorita bruiajului liniilor electrice. VoIP ar putea fi implementat,dar din ce am inteles pe un alt topic, taxarea GPRS se face pe traficul consumat iar costurile sunt deja destul de mari (in conditiile in care datele sistemului de pozitionare al vehiculelor necesita infinit mai putin trafic GPRS decat o convorbire VoIP).
#13
Postat 12 ianuarie 2009 - 21:52
Convorbiri vor putea fi efectuate doar intre conducatorul vehiculului si dispecer, nu si intre vatmani. (azi am inceput distribuirea headset-urilor Nokia)

Number of downloads: 159
#14
Postat 12 ianuarie 2009 - 22:08
George1000, la 12 Jan 2009, 18:56, a spus:
E problema fiecarui sofer/vatman sa-si cumpere, daca vor sa fie asigurati. Sau sa-l aduca pe cel de pe masina proprie.
George1000, la 12 Jan 2009, 18:56, a spus:
La capat de linie se mai poate face o pauza de cafea/tigara si de schimbat o vorba - chiar s-a discutat pe alt topic chestiunea cu tigara. Problema este ca in practica, e destul de greu as astepti capatul de linie pentru lucrurile astea, plus ca daca prinzi o zi incarcata, poate nici nu ai timp de stationare la capat.
alecs, la 12 Jan 2009, 20:03, a spus:
Asa cum daca un camionagiu este prins cu pedala in podea, plateste el amenda si nu firma angajatoare, la fel si cu soferii regiei. Sunt angajati, nu protejati.
timbo, la 12 Jan 2009, 21:21, a spus:
Bineînţeles.
timbo, la 12 Jan 2009, 21:21, a spus:
Poţi te rog să dai link la topic? Nu-mi amintesc de modalitatea de taxare. Oricum, vocea compresată cu un codec AMR are 11 kB/s, dacă nu mă înşel, şi câte convorbiri ar avea loc simultan? Nu fac presupuneri legate de durata eventualelor discutii.
Florin.B RATT, la 12 Jan 2009, 21:52, a spus:

Aceasta postare a fost editata de dAImon: 12 ianuarie 2009 - 22:10
#15
Postat 12 ianuarie 2009 - 22:16
dAImon, la 12 Jan 2009, 22:08, a spus:
Da, taxarea se face pe volumul de date si nu este avantajos sa efectuezi convorbiri pe un abonament de date
Sunt dispeceriţe? Au voce de ascultat cu plăcere?

Numai barbati

#17
Postat 13 ianuarie 2009 - 18:59
#18
Postat 13 ianuarie 2009 - 20:49
Scria si d-nul Florin undeva ca atunci cand s-au angajat ca vatmani, stiau despre cei vorba, n-au picat din pom la bordul unui tramvai...scria undeva alt coleg si avea dreptate ca sant munci mai grele si cu raspundere mai mare si sant la fel de prost sau si mai prost platite....alt coleg scria pe buna dreptate ca soferilor de firobuz sau autobuz le este mai greu, ca mai trag si de volan si sant in trafic amestecati cu restul participantilor fata de vatmani care mai sant scutiti, avand traseul separat de restul traficului....asa ca nu inteleg de unde atata mila pentru vatmani...
#19
Postat 13 ianuarie 2009 - 20:53

#20
Postat 13 ianuarie 2009 - 21:11
