
A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km
#1763
Postat 08 august 2012 - 20:45








bogdymol - forum peundemerg.ro
#1764
Postat 08 august 2012 - 21:10
#1766
Postat 09 august 2012 - 00:51
Florin.B RATT, la 08 august 2012 - 20:01, a spus:

Ufff... Nu te-ai uitat atent. Dupa montare o sa scoata cheile din broasca, usile se blocheaza din interior cu... nu stiu cum sa ii spun la "cheia" fixa din interior:

PS In martie 2007 am fost la Contanta pe A2 si atunci toaletele aveau paznic non-stop si erau curate si... intregi.
Aceasta postare a fost editata de Doppler: 09 august 2012 - 00:59
#1768
Postat 09 august 2012 - 19:45












Sursa: Ziarul Unirea
#1772
Postat 10 august 2012 - 09:50
Chagall, la 09 august 2012 - 19:50, a spus:
Iata si stirea in Capital:
Citeaza
Tot miercuri, înainte de prânz, italienii de la Impregilio vor așeza prima grindă a celui mai înalt viaduct construit pentru o autostradă, în România, scrie turnulsfatului.ro.
Cel mai avansat tronson al autostrăzii Sibiu – Orăștie este lotul cu numărul patru, cel care face legătura între centura Sibiului și viitoarea cale rapidă pentru ieșirea din țară: asocierea Euroconstruct Trading – Astaldi – Astalrom începe de miercuri dimineața asfaltarea unei porțiuni din viitoarea autostradă. Lotul IV al amintitei autostrăzi măsoară mai bine de 16 km și va include primul tunel de mare viteză pentru autoturisme, din România.
#1773
Postat 10 august 2012 - 11:01
Cu doi ani in urma era de neconceput pentru mine sa cred ca in Romania se poate lucra la volumul asta. Sper ca si noul guvern sa tina investitiile in infrastructura pe primul loc.
#1774
Postat 13 august 2012 - 21:48
Citeaza
Tin sa mentionez ca pozele au fost facute pe la ora 20:00 si inca se lucra. Primele poze sunt facute dinspre Lipova catre Timisoara.




debleul pare a fi facut in intregime pe partea catre Lipova, cand am facut pozele se lucra pe partea spre Timisoara




nu pot sa spuna ca vremea nu a tinut cu ei.




Koss30 - forum SSC
#1776
Postat 15 august 2012 - 22:33
In ultima poza se poate observa cat de rapid inainteaza lucrarile la viaductul Aciliu.

Citeaza
Spre viaduct:



Spre Sibiu:

By boer_escu at 2012-08-15
Bonus, viaductul de la Aciliu așa cum se vede din buza dealului unde va fi tunel sau debleu:

boer_escu - forum SSC
#1777
Postat 16 august 2012 - 10:40
Speram ca si executantii sa se mobilizeze pe masura...
#1778
Postat 16 august 2012 - 12:39

radutm - forum peundemerg.ro
#1779
Postat 16 august 2012 - 19:31
Joi, 16 August 2012
„Ultimele două faze înainte de darea în funcţiune sunt aşternerea completă a stratului de asfalt-uzură şi marcajele aferente”, spune Marius Popovici
Primul tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj este aproape de finalizare. Lucrările sunt mult avansate pe această parte de autostradă ce în curând va fi funcţională. „Parcurgând, în aceste zile, şantierele autostrăzii A1, a Vestului, sunt de părere că în perioada următoare vom avea circa 65 de kilometri de autostradă daţi în folosinţă, de la Izvin până la Pecica via Giarmata-Arad, lucru care înseamnă pentru autoturisme un traseu de circa 30 de minute. Pe vechiul traseu: drum naţional - oraş Timişoara însemna un drum de circa o oră şi jumătate (distanţa de la Izvin la Pecica), iar pentru camioane un timp de deplasare şi mai lung”, e de părere Marius Popovici (prim-vicepreşedinte PNŢCD Timiş), inginer, consultant în domeniul construcţiilor civile, hidrotehnice şi rutiere.
„Rampele de acces şi coborârile de pe overpass-uri sunt în stadiu de finalizare”
„Situaţia pe by-pass Timişoara a acestor zile este bună, ritmul alert, tronsonul, în toată lungimea sa, are stratul de asfalt binder aşternut, parapeţii mediani sunt aproape de finalizare, viaductele de pe autostradă finalizate şi racordate la asfalt, iar rampele de acces şi coborârile de pe overpass-uri sunt în stadiu de finalizare, ultimele două faze înainte de darea în funcţiune sunt aşternerea completă a stratului de asfalt-uzură şi marcajele aferente. Problema rămâne în continuare nodul rutier de la Giarmata, a cărui subtraversare nu a fost finalizată (parte din proiectul Timişoara-Arad). În situaţia actuală accesul pe autostradă se va face, momentan, printr-un giratoriu, iar accesul de pe DN 6, între Izvin şi Remetea, tot de pe un giratoriu”, spune Popovici.
Autostrada Timişoara-Lugoj are o lungime de peste 32 de kilometri şi cuprinde două loturi – varianta ocolitoare Timişoara – 9,5 kilometri şi Timişoara-Lugoj – 25,6 kilometri. Lotul I începe de la Nord de localitatea Giarmata, la circa 1 kilometru de aceasta şi se orientează către Sud-Est, ocolind localitatea Giarmata prin Estul acesteia, după care traseul se îndreaptă spre Est, mergând pe la Nord de Drumul Naţional 6 şi se termină la Nord de kilometrul 54+000, unde se asigură schimbul de trafic cu DN6. Sunt patru poduri, 6 pasaje pentru autostradă şi 11 podeţe. Valoarea lotului I este de peste 210 milioane de lei – fără TVA – iar contribuţia Uniunii Europene este de peste 178 de milioane de lei, în timp de Guvernul României pune peste 31 de milioane de lei.
.jpg)
(1).jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
(1).jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Sursa: Ziua de Vest
#1780
Postat 17 august 2012 - 12:57
Citeaza
Comisia Europeana a aprobat finantarea nerambursabila din fonduri europene pentru constructia autostrazii Timisoara – Lugoj si a variantei de ocolire a orasului Timisoara in regim de autostrada, proiect cu o valoare totala de 248,1 milioane euro
Comisia Europeana a aprobat finantarea nerambursabila din fonduri europene pentru constructia autostrazii Timisoara – Lugoj si a variantei de ocolire a orasului Timisoara in regim de autostrada, proiect cu o valoare totala de 248,1 milioane euro
opinia timisoarei