STP Timișoara Forum: A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

A1 Autostrada Bucuresti - Pitesti - Sibiu - Deva - Timisoara - Arad - Nadlac 581km

#1761 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 august 2012 - 20:01

Referitor la toaleta din poze: cum dumnezeu sa pui broaste cu cheie normala la cabinele toaletelor (primul smecher le va inchide pe toate si va pleca cu cheile)? Si doi: mult mai ok era ca obiectele sanitare sa fie din inox, mult mai antivandalism decat ce se vede in poze.

Imagine atasata: Picture 090_resize.jpg
0

#1762 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 august 2012 - 20:33

Cele din ceramica sunt mai igienice.
0

#1763 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 august 2012 - 20:45

Orastie - Sibiu (Lot 3), Viaductul Aciliu

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

bogdymol - forum peundemerg.ro
0

#1764 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 august 2012 - 21:10

Hmm... nici la unguri sau austrieci nu am vazut din ceramica. Doar inox (pana si oglinzi am vazut realizate tot din inox, bine slefuit). Ca sunt igienice sau nu, depinde de cat de des trec pe acolo cei care intretin curatenia si de cat de bine isi fac treaba.
0

#1765 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 august 2012 - 21:12

Da, aici e ceva de lucru. :rad_masa:
0

#1766 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 09 august 2012 - 00:51

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 08 august 2012 - 20:01, a spus:

Referitor la toaleta din poze: cum dumnezeu sa pui broaste cu cheie normala la cabinele toaletelor (primul smecher le va inchide pe toate si va pleca cu cheile)? Si doi: mult mai ok era ca obiectele sanitare sa fie din inox, mult mai antivandalism decat ce se vede in poze.

Atasament Picture 090_resize.jpg


Ufff... Nu te-ai uitat atent. Dupa montare o sa scoata cheile din broasca, usile se blocheaza din interior cu... nu stiu cum sa ii spun la "cheia" fixa din interior:

Imagine atasata: Spatiu servicii TM - Lugoj.JPG


PS In martie 2007 am fost la Contanta pe A2 si atunci toaletele aveau paznic non-stop si erau curate si... intregi.

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 09 august 2012 - 00:59

0

#1767 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 09 august 2012 - 09:43

Aaa... Clar. Am priceput. :rad_masa:
0

#1768 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 09 august 2012 - 19:45

Cel mai mare viaduct din România asamblat de un gigant tehnologic. Premieră tehnică la autostrada Sibiu–Orăştie

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Sursa: Ziarul Unirea
0

#1769 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 09 august 2012 - 19:50

Au inceput sa toarne asfalt pe unele portiuni!


0

#1770 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 09 august 2012 - 21:52


0

#1771 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 august 2012 - 09:18

Descoperiri arheologice


0

#1772 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30187
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 august 2012 - 09:50

Vezi postareaChagall, la 09 august 2012 - 19:50, a spus:

Au inceput sa toarne asfalt pe unele portiuni!


Iata si stirea in Capital:

Citeaza

De miercuri dimineața, de la ora 5:00, muncitorii de pe lotul IV al autostrăzii Sibiu – Orăștie toarnă primul strat de asfalt al celui mai rapid traseu către Nădlac, scrie presa locală din Sibiu.

Tot miercuri, înainte de prânz, italienii de la Impregilio vor așeza prima grindă a celui mai înalt viaduct construit pentru o autostradă, în România, scrie turnulsfatului.ro.

Cel mai avansat tronson al autostrăzii Sibiu – Orăștie este lotul cu numărul patru, cel care face legătura între centura Sibiului și viitoarea cale rapidă pentru ieșirea din țară: asocierea Euroconstruct Trading – Astaldi – Astalrom începe de miercuri dimineața asfaltarea unei porțiuni din viitoarea autostradă. Lotul IV al amintitei autostrăzi măsoară mai bine de 16 km și va include primul tunel de mare viteză pentru autoturisme, din România.

0

#1773 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 10 august 2012 - 11:01

La lotul patru se trage tare de tot. Au avansat extrem de mult in doar cateva luni!
Cu doi ani in urma era de neconceput pentru mine sa cred ca in Romania se poate lucra la volumul asta. Sper ca si noul guvern sa tina investitiile in infrastructura pe primul loc.
0

#1774 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 august 2012 - 21:48

Citeaza

Un mic update cu nodul de la Giarmata daca tot se apropie momentul finalizarii de cate UMB.
Tin sa mentionez ca pozele au fost facute pe la ora 20:00 si inca se lucra. Primele poze sunt facute dinspre Lipova catre Timisoara.
Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata
debleul pare a fi facut in intregime pe partea catre Lipova, cand am facut pozele se lucra pe partea spre Timisoara

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata
nu pot sa spuna ca vremea nu a tinut cu ei.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Koss30 - forum SSC
0

#1775 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 august 2012 - 16:30

Citeaza

Cateva poze de pe Timisoara-Lugoj lot 1.

Primele sint din zona pasajului de pe DC62 Remetea Mare - Ianova...

Imagine postata

Imagine postata[/URL]

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

... si alte cateva la capatul de langa nodul Giarmata.

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Mulltumiri lui MNU - forum SSC
0

#1776 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 august 2012 - 22:33

Poze realizate azi 15.08.2012
In ultima poza se poate observa cat de rapid inainteaza lucrarile la viaductul Aciliu. :04:

Citeaza

Imagini de astăzi de pe lotul 3 al Orăștie-Sibiu, capătul dinspre Sibiu al viaductului de la Aciliu.

Spre viaduct:
Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Spre Sibiu:
Imagine postata
By boer_escu at 2012-08-15

Bonus, viaductul de la Aciliu așa cum se vede din buza dealului unde va fi tunel sau debleu:

Imagine postata

boer_escu - forum SSC
0

#1777 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6120
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 16 august 2012 - 10:40

Foarte faine imaginile.
Speram ca si executantii sa se mobilizeze pe masura...
0

#1778 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 august 2012 - 12:39

Inca o poza de azi, de la nodul Giarmata

Imagine postata

radutm - forum peundemerg.ro
0

#1779 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 august 2012 - 19:31

Primul tronson din autostrada Timişoara-Lugoj e aproape gata

Joi, 16 August 2012

„Ultimele două faze înainte de darea în funcţiune sunt aşternerea completă a stratului de asfalt-uzură şi marcajele aferente”, spune Marius Popovici

Primul tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj este aproape de finalizare. Lucrările sunt mult avansate pe această parte de autostradă ce în curând va fi funcţională. „Parcurgând, în aceste zile, şantierele autostrăzii A1, a Vestului, sunt de părere că în perioada următoare vom avea circa 65 de kilometri de autostradă daţi în folosinţă, de la Izvin până la Pecica via Giarmata-Arad, lucru care înseamnă pentru autoturisme un traseu de circa 30 de minute. Pe vechiul traseu: drum naţional - oraş Timişoara însemna un drum de circa o oră şi jumătate (distanţa de la Izvin la Pecica), iar pentru camioane un timp de deplasare şi mai lung”, e de părere Marius Popovici (prim-vicepreşedinte PNŢCD Timiş), inginer, consultant în domeniul construcţiilor civile, hidrotehnice şi rutiere.

„Rampele de acces şi coborârile de pe overpass-uri sunt în stadiu de finalizare”

„Situaţia pe by-pass Timişoara a acestor zile este bună, ritmul alert, tronsonul, în toată lungimea sa, are stratul de asfalt binder aşternut, parapeţii mediani sunt aproape de finalizare, viaductele de pe autostradă finalizate şi racordate la asfalt, iar rampele de acces şi coborârile de pe overpass-uri sunt în stadiu de finalizare, ultimele două faze înainte de darea în funcţiune sunt aşternerea completă a stratului de asfalt-uzură şi marcajele aferente. Problema rămâne în continuare nodul rutier de la Giarmata, a cărui subtraversare nu a fost finalizată (parte din proiectul Timişoara-Arad). În situaţia actuală accesul pe autostradă se va face, momentan, printr-un giratoriu, iar accesul de pe DN 6, între Izvin şi Remetea, tot de pe un giratoriu”, spune Popovici.

Autostrada Timişoara-Lugoj are o lungime de peste 32 de kilometri şi cuprinde două loturi – varianta ocolitoare Timişoara – 9,5 kilometri şi Timişoara-Lugoj – 25,6 kilometri. Lotul I începe de la Nord de localitatea Giarmata, la circa 1 kilometru de aceasta şi se orientează către Sud-Est, ocolind localitatea Giarmata prin Estul acesteia, după care traseul se îndreaptă spre Est, mergând pe la Nord de Drumul Naţional 6 şi se termină la Nord de kilometrul 54+000, unde se asigură schimbul de trafic cu DN6. Sunt patru poduri, 6 pasaje pentru autostradă şi 11 podeţe. Valoarea lotului I este de peste 210 milioane de lei – fără TVA – iar contribuţia Uniunii Europene este de peste 178 de milioane de lei, în timp de Guvernul României pune peste 31 de milioane de lei.


Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Sursa: Ziua de Vest
0

#1780 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10595
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 17 august 2012 - 12:57

Citeaza

Primim peste 200 milioane de euro, nerambursabili, pentru autostrada Timisoara- Lugoj si centura de ocolire a Timisoarei in regim de autostrada

Comisia Europeana a aprobat finantarea nerambursabila din fonduri europene pentru constructia autostrazii Timisoara – Lugoj si a variantei de ocolire a orasului Timisoara in regim de autostrada, proiect cu o valoare totala de 248,1 milioane euro

Comisia Europeana a aprobat finantarea nerambursabila din fonduri europene pentru constructia autostrazii Timisoara – Lugoj si a variantei de ocolire a orasului Timisoara in regim de autostrada, proiect cu o valoare totala de 248,1 milioane euro

opinia timisoarei
0

Arata acest topic


  • (148 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi