STP Timișoara Forum: Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Generalitati despre infrastructura feroviara si trafic feroviar

#621 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 07 august 2012 - 23:33

Ia zi dragos cum e faza la trenu regiotrans pentru Craiova de Duminica, care e din 2 rame dintre care una bucata nu are aer deloc, iar cea de a doua din 3 bucati doar 2 au aer, am un prieten care a calatorit pe data de 05.08.2012 cu 14064.
Unde sa mai spun ca filtrele de la aeru conditionat nu sunt schimbate de 100 de ani si inauntru mirose a Second Hand .
0

#622 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 august 2012 - 00:17

Voi aveti noroc, macare e ceva AC, dar aici in Timis nici un motor nu are AC, cel putin cele de la RT nu am vazut sa aiba.

O si asa ca o chestie interesanta mai demult spuneam ca fac "maxi-taxi pe calea ferata" vad ca incepe sa se adevereasca treaba asta, pentru ca nu se mai poarta tablele cu destinatie de pe lateral, si acum s-a trecut la foaia in partbriz, deci daca ajungi in gara dupa tren si nu il vezi din fata sau spate risti sa urci in trenul gresit.
Inca un lucru interesant, vad ca indiferent cat de mult ar intarzia trenul spre Timisoara, la Gataia sta degeaba foarte mult timp de fiecare data. Tin minte ca la CFR cand trenul avea intarziere cel mai mult statea in asteptarea trenului care mergea spre Resita, in rest unde nu era nevoie seful de tren/gara ii dadea plecarea imediat, asta asa ca o comparatie nu neaparat ca o lauda, ca sa vedem ce se intampla cand dispare "Dumnezeu".
0

#623 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 09 august 2012 - 23:18

Prima "Trans Montana" pentru compania maghiara de marfa MMV a iesit pe portile Softronic din Craiova!

Imagine atasata: 48-0002-1 pentru MMV.jpg

Imagine atasata: 480785_374894099249241_23143772_n.jpg
0

#624 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 10 august 2012 - 09:31

Da. Arata bine.
0

#625 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 august 2012 - 18:45

Eh macar la ei va avea pe unde sa "alerge".

Care e diferenta dintre aceasta locomotiva si "Pheonix", inafara de caroserie?
0

#626 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 august 2012 - 21:26

Phoenix vs Transmontana

Sunt masini nou construite de la 0, nu remodernizari ale masinilor EA din parcul CFR.
0

#627 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 10 august 2012 - 23:07

Asta sa o credeti voi sasiul e al unei locomotive vechi, ca la ora actuala nu se mai prodoce pe nicaieri sasiuri, ca fapt divers transmonta nu era inca data la CFR dar surpriza pe capacele cutiilor de osii aparea scris cfr, cam dubios nu .
0

#628 Useril este offline   Bobby 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1199
  • Inregistrat: 14 iulie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 august 2012 - 02:13

Boghiurile sunt produse la Caromet Caransebes, care face boghiuri pentru locomotivele EA de ceva vreme.

Marea majoritate a boghiurilor construite au ajuns la CFR deci e normal ca ele sa aibe sigla CFR pe ele. Asa a fost facuta matrita cu care acele capace sunt realizate ... banuiesc ca nu au facut alta sa faca capace fara sigla CFR...

Banuiesc ca boghiurile livrate Softronicului nu sunt modificate ci cel mai probabil Caromentul le-a avut pe stoc si cand a venit comanda le-a si livrat...

Legat de sasiu, pe site-ul Softronicului sunt cateva poze din diferite etape de constructie ale locomotivelor... deci eu zic ca sasiul e unul nou facut la ei de la 0, - este parea mea, nu am fost sa verific :rad_masa:
0

#629 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 august 2012 - 09:43

Dupa toata discutia asta parerea mea e urmatoarea, ca inafara de caroserie si echipamentele noi, restul e exact ca si la locomotivele vechi. Asta diminiueaza drastic costurile de productie, pentru ca nu mai e nevoie de reproiectare, ci doar de mici modificari pentru a monta echipamentul noi. Ca si comparatie e ca si cum am produce Logan pe un sasiu de 1300, dar fabricat azi.
0

#630 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 11 august 2012 - 12:25

Exact :( .
0

#631 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 14 august 2012 - 14:45

NOUĂ ofertă la călătoria cu trenul - Biletul de weekend!

Imagine atasata: logo.jpg

CFR Călători anunţă că, începând de luni, 20 august 2012, lansează o nouă ofertă de călătorie cu trenul, destinată celor care aleg acest mijloc de transport la final de săptămână.

Biletul de week end conferă flexibilitatea alegerii numărului de week enduri iar pasagerii beneficiază în baza lui de reduceri de până la 35%, în funcţie de numărul week endurilor alese dintr-o lună (2, 3 sau 4), astfel:

- 35% pentru 4 week enduri;
- 25% pentru 3 week enduri;
- 15% pentru 2 week enduri.

Biletul de week-end este o legitimaţie de călătorie care se emite pentru o singură persoană, la acelasi rang de tren – Regio, Interregio sau Intercity, la clasa 1 sau clasa a 2- a (vagon clasa sau cuşetă) - şi aceeasi rută, pe distanţe de până la 1000 kilometri. Acest bilet nu dă dreptul la întreruperea călătoriei. Reducerile nu se cumulează cu alte reduceri. Nu este obligatorie procurarea tichetului de rezervare a locului.

Mai multe detalii le gasiti accesand linku de mai jos:

http://www.railnet.r...&p=25351#p25351
0

#632 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 august 2012 - 14:28

Din cauze pe care nu am reusit sa le descoperim (nici eu nici Sorin), la incercarea de a seta parametri unui nou topic pe care abia l-am deschis la cafenea, intreg continutul acestui sub-forum a devenit inaccesibil.
Ne cerem mii de scuze tuturor care au postat si si-au adus contributia la acest sub-forum si ii rugam pe initiatori sa deschida din nou topicele care s-au pierdut. O sa facem tot posibilul ca pe viitor sa nu mai patim chestia aceasta. Exista, bineinteles, optiunea de a utiliza fisierele de backup, dar asta insemna sa readucem tot forumul la starea lui de acum doua-trei saptamani (ultimul backup). Decat sa se intample asta, am preferat sa pierdem doar ce s-a scris la cafenea.
0

#633 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 17 august 2012 - 21:02

Contract bilateral CFR Călători – MAV Trakcio

Imagine atasata: logo.jpgImagine atasata: logo_mavtrak2.gif.jpg


În cursul acestei săptămâni, la sediul CFR Călători din Bucureşti, a fost semnat un Contract de Colaborare între operatorul naţional feroviar de pasageri din Romania – CFR Călători şi MAV Trakcio - operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria.

Contractul bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, menite să permită fluidizarea traficului feroviar cu Europa Centrală şi să contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucureşti şi Budapesta.

Contractul de Colaborare are ca obiect - remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, cu locomotive şi personal de locomotivă, astfel încât să se optimizeze trecerea frontierei fără a mai fi necesară schimbarea locomotivelor la graniţa celor doua state.

Mai multe detali accesand urmatoru link: Contract bilateral CFR Călători – MAV Trakcio
0

#634 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 august 2012 - 21:10

Vezi postarea62-1353-2, la 17 august 2012 - 21:02, a spus:

Contract bilateral CFR Călători – MAV Trakcio

:clap2: Laudabila decizia.
Trebuia de mult semnat acest acord.
0

#635 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 17 august 2012 - 21:42

:coolspeak:
0

#636 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2012 - 15:13

Vezi postarea62-1353-2, la 17 august 2012 - 21:02, a spus:

Contract bilateral CFR Călători – MAV Trakcio



In sfarsit or sa mai "pupe" si locomotivele noastre linii noi si bine intretinute.

______

La Gara de Nord vad ca se zugravesc peroanele, s-a terminat cel pentru liniile 2 si 3 si se continua cu cel de la 4 si 5.
Bine are fi daca ar curata si platformele propriuzise care sunt patate de te miri ce substante produse de corpul uman sau eliminate de locomotive.
Ultima data erau scoase si panourile cu plecari/sosiri, asta ma face sa cred ca vor aduce ceva LCD-uri, pentru a le inlocuii.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 19 august 2012 - 17:45

0

#637 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 19 august 2012 - 17:41

Momentan este un lcd în vechiul birou de informaţii:
Imagine atasata: untitled.JPG
0

#638 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 19 august 2012 - 20:55

Sper sa nu ramana asa, arata aiurea.
____

GFR-ul vad ca mai plimba prin Timis (si probabil Caras-Severin) niste vagoane de cereale. Ma intreb ce cara in ele, din moment ce aceste vagoane au cam disparut din judet odata cu dezafectarea multor silozuri si orientarea celor ramase catre sosele.
Am niste variante cam ce ar fi in ele cand nu sunt goale, pentru ca am vazut de mai multe ori cate un tren de acest fel pe langa CET, deci...

Daca lumea spunea ca cu CFR-ul e rau... eh pai sa vedeti voi ce ne asteapta de acum incolo, maine poimaine cei care transporta persoane nici nu vor mai pune foi in geam cu destinatia, iar cei cu marfa vor cara si deseuri radioactive in vagoane cu prelata prin orase si noi habar nu vom avea.
0

#639 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30202
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 august 2012 - 12:42

Cateva poze din Muzeul Resita:

Imagine atasata: Image28.jpg Detaliu locomotiva

Imagine atasata: Image38.jpg Una dintre locomotive

Imagine atasata: Image43.jpg Cea mai mare locomotiva din muzeu si eticheta ei: Imagine atasata: Image34.jpg
Rotile acestei locomotive au aproape doi metri in diametru.
0

#640 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2521
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 20 august 2012 - 17:43

Frumoase toate locomotivele de la Reşiţa, am fost cu câţiva ani în urmă. Păcat că la noi nu există un loc unde să facem un muzeu feroviar.
________________________________________

Ce au păţit astăzi trenurile, au avut întârzieri mari.
0

Arata acest topic


  • (117 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi