STP Timișoara Forum: Cluj-Napoca - Kolozsvár - Klausenburg - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cluj-Napoca - Kolozsvár - Klausenburg jud. Cluj

#281 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 05 august 2012 - 00:11

Din păcate nu am foarte multe poze cu depoul în sine, când am fost acolo aveam un card foarte mic şi m-am concentrat pe vehicule.

Aşa se vede pe Google Earth:
Fisier atasat  dep.jpg (224.71K)
Number of downloads: 35
Partea din dreapta halei are liniile pe care se fac verificările zilnice (vagoanele intră dinspre V şi ies spre E, întorc şi merg la ,,parcare"), partea din stânga e pentru reparaţii mai mari (şi are intrare doar spre V).

Are destul de multe linii:
Fisier atasat  Depou Muncii.jpg (319.81K)
Number of downloads: 34

Hala e împărţită în 3 părţi: una pentru verificările zilnice, una pentru reparaţii şi una pentru reparaţii majore.
KT4D în hală, aşteptând ceva reparaţii minore:
Fisier atasat  0045-Dep-002.jpg (446.19K)
Number of downloads: 30
Alea de lângă el sunt grupuri statice (motor alimentat la 750V care are la ax generator de 27 V pentru încărcat baterii şi servicii auxiliare)

Un KT4D în zona halei unde se fac reparaţii majore, rebandajări ş.a.:
Fisier atasat  0042-Dep-002.jpg (441.21K)
Number of downloads: 24
Fisier atasat  0042-Dep-003.jpg (436.51K)
Number of downloads: 21
Se vede în poze că există pod rulant, iar pe lângă vagon sunt axe cardanice, roţi, osii, boghiuri ş.a..

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 05 august 2012 - 00:15

0

#282 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 ianuarie 2013 - 01:02

Fac un apel pentru cititorii acestui topic. Cei care aveti cont pe alte comunitati online de transport din Romania, va rog sa dati mesajul mai departe!

Nu stiu cati sunteti informati dar am inceput sa pun la punct aplicatia mea care simuleaza o miscare a vehiculelor RATT pe harta orasului cu imagini google la 45 de grade. Mai multe informatii gasiti in topicul TTNS de pe Cafenea. Am luat legatura cu Mihai Balint (creatorul aplicatie Android) si este posibila o asociere intre noi astfel incat sa facem totul sa fie in TIMP REAL, astfel vehiculele vor aparea live pe harta, in conformitate cu traseul.

Vasile Cotovanu cel care m-a ajutat a reusit sa puna la punct harta pentru Brasov. Daca stiti vre-un pasionat de transport din orasul Cluj si este interesat sa lucreze la harta (sa devina contribuitor) il rog sa trimita un mail pe raoultm94@gmail.com astfel incat sa-l pun in tema cu ce trebuie facut.

Multumesc!!!
0

#283 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 ianuarie 2013 - 10:31

Citeaza

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a postat pe pagina sa de Facebook un anunţ în care menţionează că în 2013 Cluj-Napoca vor fi puse în circulaţie cinci autobuze electrice, fapt ce constituie o premieră naţională.

Cluj-Napoca va beneficia de un parteneriat româno-elveţian printr-un program de îmbunătăţire a mediului înconjurător la care municipalitatea şi-a depus candidatura în anul ce a trecut. Pentru început, clujenii vor beneficia de cinci autobuze electrice în cursul anului 2013. Fondurile accesate prin program vor putea fi folosite pentru investiţii în reabilitarea termică a unor clădiri din patrimoniul municipalităţii, şcoli, grădiniţe sau reabilitarea staţiilor de transport în comun. Pentru început, clujenii vor beneficia de cinci autobuze electrice în cursul anului 2013


Sursa: agenda.ro

Troleibuze wireless? :04:
0

#284 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 ianuarie 2013 - 14:40

Cred ca se referea la autobuzele hibrid, care vad ca au succes peste ocean si in Regatul Unit.

Nu vad cum un autobuz care merege numai pe baterii sa aiba o autonomie pentru o zii intreaga, mai ales ca atunci cand e gata bateria va trebuii sa steie la reincarcat cateva zile.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 03 ianuarie 2013 - 15:56

0

#285 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 ianuarie 2013 - 15:17

Vezi postareaGygyman6, la 03 ianuarie 2013 - 14:40, a spus:

Cred ca se referea la autobuzele hibrid, care vad ca au succes peste ocean si in Regatul Unit. Nu vad cum un autobuz care merege numai pe baterii sa aiba o autonomie pentru o zii intreaga, mai ales ca atunci cand e gata bateria va trebuii sa steie la reincarcat cateva zile.


Nu o sa-tivina sa crezi ca poate :huh2:

Eu am ramas socat, cand zilele trecute cand sa trec strada in spatele meu se aseaza ditamai mastodomtul de autobuz hybrid, si-mi trage un claxon... Pur-si-simplu nu l-am auzit ca e in spatele meu sau ca vine. Are si un design ciudat. Cand am ocazia ii voi face o poza.
0

#286 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 ianuarie 2013 - 15:56

Vezi postareacseh_17, la 03 ianuarie 2013 - 15:17, a spus:

ditamai mastodomtul de autobuz hybrid,


Nu am pus eu spatiu intre propozitii si de aia cred ca ai inteles gresit ce am vrut sa spun, eu m-am referit separat si la unul si la altul. Si am spus ca cele hribrid au succes, iar cele exclusiv electrice nu au autonomie mare.
0

#287 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 ianuarie 2013 - 16:11

Dap. Suna mai bine. Scuze! :04:
0

#288 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 03 ianuarie 2013 - 20:22

La repezeala am gasit o varianta la care reincarcarea dureaza o ora:



Discutabil, sa zicem ca soferul la capatul liniei schimba autobuzul si preia unul reincarcat, cel cu care a venit devine disponibil peste o ora etc.

Eu sint de parere ca viitorul ar fi al acumulatorilor care sint schimbati la statia de reincarcare. De ce sa fie autobuzul imobilizat cit timp se reincarca acumulatorii?

Aceasta postare a fost editata de Doppler: 03 ianuarie 2013 - 20:25

0

#289 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 ianuarie 2013 - 20:54

Pai asta e si ideea Renault: baterii care se schimba rapid la o statie de incarcare. Din pacate chiria pentru baterie e la fel de mare ca si cand ai cumpara benzina.
Sa incarci o baterie intr-o ora, chiar daca e litiu-ion sau litiu-polimer e problematic, in primul rand datorita curentului imens pe care ar trebuii sa-l debiteze statia de incarcare (parctic egal cu capacitatea/intensitatea pachetului de baterii, deci sute de amperi) si in al doilea rand datorita uzurii premature a bateriilor la un asemenea curent de incarcare. Mai realist imi pare 3-4 ore in cazul Li-Ion sau 10 ore in cazul Ni-Mh sau Pb. Nici nu vreau sa ma gandesc cat ar costa un pachet de baterii Li-Ion pentru un autobuz... :wacko:

Iata fisa tehnica a unui asemenea pachet de stocare a energiei, dar e vorba despre autobus hibrid, nu electric: Fisier atasat  HybriDrive-lithium-ion.pdf (1.06MB)
Number of downloads: 3
La o privire rapida se observa ca tensiunea este undeva intre 500 si 750V si puterea maxima debitata este de 200 kW.
0

#290 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 03 ianuarie 2013 - 23:35

Chiar recent am urmarit un episod TOP GEAR, in care baietii prezentau 2 masini complet electrice. (epsiod din 2011, deci destulde recent)
Deci vorbim de 2 masini din categoria Peugeot 107, Vw Up etc. Durata de la 0% la 100% era 13 ore. Autonomia de 100km.

Exista insa posibilitatea de a incarca bateira si intr-o ora, in locuri special amenajate, insa uzura bateriei, cum spuneau si ei este imensa. Daca ar utiliza bateria doar normal durata pe care se ofera garantie de producator este de 7 ani. La incarcarile de o ora 3 ani, cu chin...

Deci inmultim asta cu.... amm MULT pentru un autobuz si gata.
0

#291 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 ianuarie 2013 - 00:10

Eu zic ca e vorba de hibrid totusi. Acolo bateriile se incarca de la un motor diesel si prin recuperare din franare.
0

#292 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 ianuarie 2013 - 14:11

In clip se vorbeste de extinderea liniei de tramvai prin centrul orasului Birmingham, o investitie care implica ceva "malai", autobuzul ala e prezentat ca un fel de alternativa ceva mai ieftina, e si introdus intr-un orasel aflat chiar in apropiere de Birmingham, Conventry. Sa nu uitam ca Regatul Unit e inca o tara a soselelor, si daca va uitati la ce infrastructura rutiera are Birmingham incepi sa te gandesti cam cat de dificil e introducerea unei linii de tramvai intr-un oras "car friendly".
0

#293 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 ianuarie 2013 - 20:05

A, nu. Noi ne gandeam la ce-si va lua boc.
0

#294 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 06 martie 2013 - 18:16

Citeaza

Contract pentru un sistem de ticketing în valoare de peste 21 de milioane de lei, la Cluj

Reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca au semnat, miercuri, 6 februarie, cu două firme din Braşov, un contract pentru realizarea unui sistem de ticketing în municipiu, în valoare de 21 de milioane de lei, prin care biletele de transport în comun vor putea fi cumpărate de la automate, şi nu de la casa de bilete.

Primarul Emil Boc a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă, că noul sistem de ticketing va fi realizat de două firme din Braşov şi va fi implementat începând cu prima parte a anului 2014, relatează Mediafax.

"Am semnat, miercuri, contractul pentru realizarea unui sistem de ticketing în valoare de peste 21 de milioane de lei cu două firme din Braşov, SC Ramb SRL şi SC Vision SRL, care au câştigat licitaţia organizată cu Primăria Cluj-Napoca. Este un sistem modern, întâlnit în toate marile oraşe europene, care permite cumpărarea de bilete de transport în comun de la automate speciale. Oamenii nu vor mai fi nevoiţi să stea la coadă la bilete la clasicele case de bilete şi vor găsi bilete la orice oră. Cu un astfel de bilet se va putea circula o oră cu orice mijloc de transport, fie că vorbim de tramvai, autobuz sau troleibuz", a spus Boc.

Potrivit acestuia, automatele de eliberare a biletelor vor fi amplasate în 94 de staţii de transport în comun, care urmează să fie şi modernizate.

Şi mijloacele de transport în comun vor fi dotate cu validatoare pentru bilete şi se va încerca integrarea sistemului de ticketing cu cel de bike-sharing.

adevarul
0

#295 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 martie 2013 - 23:03

La un calcul simplu, vine cam 223.000 de lei / statie. :wacko: Sau suma include si echiparea vehiculelor cu validatoare?
0

#296 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 martie 2013 - 23:05

S-ar putea sa fie vorba despre "solutie completa".
0

#297 Useril este offline   Silviu Sintea 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 02 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Medias

Postat 08 aprilie 2013 - 15:55

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 04 ianuarie 2013 - 20:05, a spus:

Noi ne gandeam la ce-si va lua boc.


Nevoia de "premiere nationale", ulterior galactice :angry:
0

#298 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10599
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 05 august 2013 - 17:52

Citeaza

Cel mai amplu proiect de infrastructură al Clujului a fost terminat. Primarul Clujului, Emil Boc, a inaugurat azi tronsonul de tramvai de la gară până în zona industrială, adică ultima parte. Linia de tramvai a Clujului, care are circa 25 de kilometri, a fost inaugurată azi, 5 august, de tramvaiul mov, adus anul trecut din Polonia, şi de Emil Boc, în tricou mov.

Imagine postata

Lucrările de reabilitare ale liniei de tramvai care traversează Clujul s-au încheiat. Primarul Clujului, Emil Boc, a făcut azi, 5 august, o călătorie de probă pe ultimul tronson Gară-Bulevardul Muncii. El a spus că, în 2004, când ajunsese la primărie, era în toi o dezbatere despre reabilitarea liniei de tramvai, dar s-a renunţat. Ideea a fost reluată doi ani mai târziu, în 2006. „Cum în 2006 nici bugetul local, nici cel naţional nu ar fi asigurat costurile pentru modernizarea liniei de tramvai am accesat un proiect cu fonduri europene. Suntem prima primărie din România care a investit fonduri europene modernizarea liniei de tramvai“, a afirmat primarul.

adevarul
0

#299 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 august 2013 - 18:01

"Suntem prima primărie din România care a investit fonduri europene modernizarea liniei de tramvai“, a afirmat primarul." :eusa_think:

Si Timisoara din ce fonduri a reabilitat liniile de tramvai? Din tezaurul de aur a Rusiei? :lol:
0

#300 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 05 august 2013 - 18:27

Pana si clujenii sunt innebuniti dupa culoarea mov... :naughty1: :lol:

Numai eu sunt Gica-contra... :w00t: ...
1

Arata acest topic


  • (25 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi