AC-ul in autobuze
#282
Postat 30 iunie 2012 - 22:52

#283
Postat 30 iunie 2012 - 23:57
#284
Postat 01 iulie 2012 - 09:05
Viktor, la 30 iunie 2012 - 22:52, a spus:

MAI DEGRABA SOFERUL
Florin.B RATT, la 30 iunie 2012 - 22:25, a spus:
Sint ferm convins ca e in stare de functionare dar nu e pornit de sofer
cseh_17, la 30 iunie 2012 - 21:55, a spus:
Intrebarea mea este daca soferii au voie sa mestereasca de capul lor pe la autobuze.Voi incerca sa trimit poza undeva mai sus sa vedem ce se intimpla.Probabil nimic.
Aceasta postare a fost editata de Visor: 01 iulie 2012 - 09:13
Motiv editare: Contopire postari
#285
Postat 01 iulie 2012 - 10:29
#286
Postat 01 iulie 2012 - 10:36
#287
Postat 01 iulie 2012 - 12:38
bata, la 01 iulie 2012 - 09:05, a spus:
Respunsul la intrebarea ta este dat de Emilut. Nu mesteresc soferii aiurea de capul lor.
Mai demult eu am intrebat pe forum daca mai nou si G-urile pot merge cu usile deschise. Iata raspunsul:
Citeaza
#288
Postat 01 iulie 2012 - 14:50
#290
Postat 01 iulie 2012 - 17:19
#292
Postat 02 iulie 2012 - 11:11
cseh_17, la 01 iulie 2012 - 14:50, a spus:
Siguranţa despre care vorbeşti, nu se scoate, după cum, nici nu se bagă. Practic, e un buton. Şi chiar dacă "garajul" ar ştii, ce mare scofală ar fi? Normal că e mâna şoferului, că doar n-o fi mâna vreunui ospătar!
Şi, exact acel buton NOT AUS este siguranţa cu pricina. În acelaşi timp cu anularea frânei de staţie, el permite şi circulaţia cu uşile deschise.
Aceasta postare a fost editata de emilut: 02 iulie 2012 - 11:15
#293
Postat 02 iulie 2012 - 13:25
In al II-lea rand, in cazul C-urilor s-au dezactivat la toate deodata, deci clar nu a fost mana soferilor, ci a conducerii/garajului etc... Pecand aici vorbim de manaria soferului, fara ca la restul sa fi intervenit vreo schimbare...
#294
Postat 02 iulie 2012 - 13:54
Chestia cu dezactivarea tuturor siguranţelor la "C"-uri, o iau drept o glumă, ca să nu-i spun altcumva. Nu vreau să ne certăm. Dar, nu mai publica ceva de care nu eşti 100% sigur.
#295
Postat 02 iulie 2012 - 14:27
#296
Postat 02 iulie 2012 - 14:46
La fel şi la "G"-uri.
Eu cred că tu vorbeşti de acele autobuze la care se pot deschide (închide) uşile în timpul mersului. Acelea, întradevăr, sunt foarte puţine. Şi nu din cauza şoferilor, ci pt că s-au defectat senzorii de mişcare montaţi la roţi.
#297
Postat 05 iulie 2012 - 09:14
#298
Postat 05 iulie 2012 - 09:20
#299
Postat 06 iulie 2012 - 21:15

#300
Postat 11 iulie 2012 - 16:56

Citeaza
Conducerea RATT a gasit o solutie pentru a face instalatia de climatizare din autobuze sa functioneze, in urma numeroaselor plangeri primite de la timisorenii care calatoresc cu mijloacele de transport in comun.
RATT anunta ca a introdus, in premiera, o comanda de actionare a climei de la distanta. Instalatia de climatizare va fi pornita si oprita prin GPS (wtf?!?!?), direct din dispecerat, dar numai la autobuzele scurte, incepand de joi, 12 iulie.
“In buna traditie, sistemul este o premiera pentru Romania in domeniul transportului public, asemeni primului tramvai tras de cai si a primei linii electrificate de tramvai”, ne-a declarat Cosmin Bradu, purtator de cuvant al RATT.
sursa