ŞTIRI
#121
Postat 06 iulie 2012 - 00:30
#122
Postat 06 iulie 2012 - 12:43
emilut, la 05 iulie 2012 - 21:50, a spus:
Îmi permit o observaţie. Cei care au decis acest traseu, ştiu oare cum arată str. Crişan în zilele de weekend, şi nu numai? Timişorenii care merg la piaţă îşi parchează maşinile pe ambele părţi ale străzii, astfel încât autobuzele vor fi blocate în acea porţiune cu orele.
Întrebare: - la grafic s-au adus modificări?
Va circula pe Crişan până la Bvd. Cetăţii. La grafic nu s-au adus modificări. Situaţia este monitorizată, colegii se pregătesc şi pentru zilele aglomerate de piaţă.
#126
Postat 10 iulie 2012 - 15:26
Citeaza
Articol Complet: OpiniaTM
Sa fie mai bine asa?
#127
Postat 10 iulie 2012 - 17:04
#128
Postat 11 iulie 2012 - 21:24
Citeaza
Acest sistem de comandă la distanţă se înscrie în preocuparea permanentă a Regiei Autonome de Transport Timişoara de a asigura cele mai inovatoare tehnologii pentru confortul clienţilor noştri.
În buna tradiţiei, sistemul este o premieră pentru România în domeniul transportului public, asemeni primului tramvai tras de cai şi a primei linii electrificate de tramvai.
#130
Postat 12 iulie 2012 - 09:52
#134
Postat 19 iulie 2012 - 19:52
Citeaza
Evenimentul are loc cu ocazia aniversării zilelor Cartierului Fabric. Pentru R.A.T.T. cartierul are o însemnătate istorică, aici pe traseul Fabric-Cetate a circulat pentru prima dată în 8 iulie 1869 tramvaiul tras de cai.
Doritorii pot să participe la paradă ocupând un loc în Gemene sau în vagonul turistic. Fanfara se va afla în vagonul Timiş 2 care conduce comvoiul.
Scurt istoric tramvaie participante la paradă:
TIMIŞ 2: fabricat în 1988, producător Electrometal Timişoara
VAGOANELE GEMENE: anul fabricaţiei 1927, producător: T.C. Timişoara
VAGON PLATFORMĂ: anul de fabricaţie 1902, producător: Grazer Waggonfabric
VAGON TURISTIC: fabricat la începutul anilor ‘80, producător Electrometal Timişoara
#135
Postat 20 iulie 2012 - 01:15
#137
Postat 20 iulie 2012 - 14:41
#140
Postat 20 iulie 2012 - 19:08
