Tramvaie noi
#101
Postat 03 ianuarie 2009 - 00:09
#102
Postat 03 ianuarie 2009 - 21:02
Florin.B RATT, la 3 Jan 2009, 01:09, a spus:
Pai cred ca oricine si-ar dori sa circule cu un tramvai modern si comfortabil!

Aceasta postare a fost editata de caius: 03 ianuarie 2009 - 21:02
#103
Postat 03 ianuarie 2009 - 21:08

#105
Postat 03 ianuarie 2009 - 23:42

#106
Postat 04 ianuarie 2009 - 01:35

#107
Postat 04 ianuarie 2009 - 09:53

Aceasta postare a fost editata de Chagall: 04 ianuarie 2009 - 09:54
#108
Postat 09 ianuarie 2009 - 23:47
mile, la 25 Nov 2008, 10:28, a spus:
...riscul de accidentari scade la peroanele centrale [...]
...mai ganditi-va...si puneti-va imaginatia la munca...
Ca ai o afinitate pt. asa ceva e una, practicalitatea e alta. Tramvaiele ar fi mai grele asa si, cum sa mai spus deja, ar creste costurile si timpul necesare intretinerii, peroane si linii ar trebui refacute...
Preferati un tramvai cu podea: joasa (19/31 voturi)
Imi explica si mie cineva care e avatantajul unui "lowrider" care oricum are trepte peste boghiu?
Considerati justificata achizitionarea de tramvaie noi: DA (26/31 voturi)
Justificata de ce? Un tramvai de acu 5-10 ani nu e bun? Pot fi puse pe strazi in <1 an (corect?!). Si eu vreau tramvaie civilizate pentru un oras civilizat, dar inca nu suntem acolo! Uitati-va si voi cate topice cu plangeri sunt, vandalizari, vatmani stresati, trafic. O sa fim lafel ca Gigi in Maybach.
Propunere noua:
- Tramvaie mici. de ordinul a 20-30 de locuri, care circula dupa ora 20:00 (Parry People Movers sunt preferatele mele la acest capitol).
- Tramvaie mari, de 300+ care circula numai intre 6:00-8:00 si 16:00-18:00 (adica ore de varf. neica Florin, care-s orele in care tramvaiele sunt suprasolicitate?).
Ce parere aveti despre inchirieri? e.g. Pana ajung achizitiile noi, sa se inchirieze tramvaie semi-noi de la alte orase ale UE.
#109
Postat 10 ianuarie 2009 - 00:01
Malaxa, la 9 Jan 2009, 23:47, a spus:
6:00 - 8:00 si 13:30 - 16:30 (atunci sunt si intervalele de asteptare cele mai scurte)
Tramvaie nu cred ca inchiriaza nimeni (si daca ar face-o ar fi la un pret.....)
"Parry People Movers Ltd (PPML) supplies lightweight tramway systems for smaller towns, and lightweight rail vehicles for use on regional railways."
E oare cazul Timisorii?
#110
Postat 10 ianuarie 2009 - 00:07
Malaxa, la 9 Jan 2009, 23:47, a spus:
Tramvaiele ar fi mai grele asa Adica din cauza usilor duble ar fi mai grele ? pai cu cat ? Ii admir pe unguri pentru ca au fost ingeniosi in acest domeniu si au rezolvat o gramada de probleme legate de trafic urban aglomerat avand tramvaie cu usi pe ambele parti si folosindu-le dupa nevoile din traseu....in Timisoara este oarecum tarziu pentru introducerea acestor tramvaie cu usi pe ambele parti... la Arad sunt multe tramvaie second hand cu usi pe ambele parti dar n-am vazut nici o statie pana acum in care sa profite de acest aspect...
probabil nu si-au dat seama de avantajele oferite... mai ales la Gara din Arad unde pot construi un peron suficient de mare pe mijloc intre linii...
#111
Postat 10 ianuarie 2009 - 00:32
Oricum eu dau idei cu toate ca stiu ca RATT si Primaria Timisoarei nu vor face in vitorul apropiat. Vreau doar sa aflu parerea userilor despre ideile mele.
#112
Postat 10 ianuarie 2009 - 03:59
N-am fost destul de clar, imi cer scuze.
Lafel cum si la trenuri, peronul din gari este ridicat, pentru a usura accesul (sau macar asa ar trebui sa fie), lafel ar trebui sa fie si la tramvaie, dintr-un simplu motiv:
O platforma dedicata pentru mijloacele de transport are efecte multiple, pe langa cel practic. Oamenii stiu, ca aici se urca, tramvaiul nu trebuie sa depaseasca aceasta zona, cei care blocheaza aceasta zona sunt "rai" SI daca stau aici, tramvaiul/autobuzul/troleibuzul vine la mine (i.e. nu stau pe trotoar, stau dupa 11-le)!
Florin.B RATT, la 10 Jan 2009, 00:01, a spus:
E oare cazul Timisorii?
Cum spuneam, am eu o afinitate pentru ei. Este o solutie simpla pentru o problema mare. Nu spun ca este solutia ideala (sau macar potrivita pentru TM), dar este un punct de vedere diferit si interesant. Eu mai mult din greseala am dat de ei si la atatea Siemens si Bombardier care se fluiera prin forum, am zis ca un PPM nu strica

#113
Postat 10 ianuarie 2009 - 11:42
George1000, la 10 Jan 2009, 00:32, a spus:
Oricum eu dau idei cu toate ca stiu ca RATT si Primaria Timisoarei nu vor face in vitorul apropiat. Vreau doar sa aflu parerea userilor despre ideile mele.
si de ce crezi ca se vrea podea joasa? tocmai pentru a se alinia cu peronul statiilor
topicul nu e facut aiurea, chiar se doreste achizitionarea de tramvaie noi (intentia primariei)
Aceasta postare a fost editata de AMD: 10 ianuarie 2009 - 11:43
#114
Postat 11 ianuarie 2009 - 01:33
#115
Postat 11 ianuarie 2009 - 01:42
Am stat de vorba cu multi vatmani in legatura despre ce parere ar avea de acizitia de tramvaie noi si toti acelasi raspuns pentru moment cele care le avem sunt foarte bune!

#116
Postat 11 ianuarie 2009 - 07:25
Vali, la 11 Jan 2009, 01:42, a spus:

La Oradea se plangeau ca au fost bagate tramvaie pe linii cu valuri, si la care nu se lucrase deloc. Pai si in Timisoara, pe linia 3 nu poti din cauza tronsonului Dambovita-F-ca de Zahar, pe 7 nu din cauza liniei Drubeta-Fratelia, pe 4,8 nu din cauza liniei Banatul-AEM, pe 5 din cauza liniei de la capatul spre Ronat, pe 1,2 ai porniunea dintre Gara Est si AEM, ramanand doar cu tramvaiul 6 care are linia cale complet reabilitata. Asta daca ar fi sa fim carcotasi.
#118
Postat 11 ianuarie 2009 - 14:08
#119
Postat 11 ianuarie 2009 - 14:26
#120
Postat 11 ianuarie 2009 - 17:56
