STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#981 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 23 iunie 2012 - 23:39

Statisticile sunt publice pentru fiecare site. De exemplu pentru Bucureşti: http://s1.shinystat....&NHF=1&NRD=1-67

Pe luna trecută, media zilnică a fost de 773 la Bucureşti (dacă nu aş avea lunar minim 2 zile cu site-ul căzut...), iar per total, adunând vizitatorii tuturor site-urilor, media a fost de 957 vizitatori unici pe zi. Ţinând cont că n-am cine ştie ce cunoştiinţe de HTML, nu plătesc pentru reclamă şi nu am cuvinte ascunse prin site să dea bine la căutări, eu zic că e o valoare bună. Valoare care depăşeşte site-ul cu cea mai mare cantitate de poze (cantitate, nu calitate) care există acum în România (ăla ţinut pe serverele Politehnicii), depăşeşte un ONG de transport, iar dacă mai găsesc vreo 200 de vizitatori o să depăşeşască şi celelalte două mari forumuri de transport în comun. Deci, numai motive de mulţumire, chiar dacă nu câştig nimic (nu am reclame în site... cel mult cele puse de XHost, deci care nu ajung la mine; în rest, am făcut gratis reclamă unor site-uri, inclusiv a unui candidat la PMB, dar asta pentru că mi-a plăcut ce era pe site-urile respective şi l-am susţinut pe candidatul respectiv).

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 23 iunie 2012 - 23:44

0

#982 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 24 iunie 2012 - 13:56

Vezi postareaDr2005, la 23 iunie 2012 - 23:39, a spus:

Statisticile sunt publice pentru fiecare site. De exemplu pentru Bucureşti: http://s1.shinystat....&NHF=1&NRD=1-67

Pe luna trecută, media zilnică a fost de 773 la Bucureşti (dacă nu aş avea lunar minim 2 zile cu site-ul căzut...), iar per total, adunând vizitatorii tuturor site-urilor, media a fost de 957 vizitatori unici pe zi. Ţinând cont că n-am cine ştie ce cunoştiinţe de HTML, nu plătesc pentru reclamă şi nu am cuvinte ascunse prin site să dea bine la căutări, eu zic că e o valoare bună. Valoare care depăşeşte site-ul cu cea mai mare cantitate de poze (cantitate, nu calitate) care există acum în România (ăla ţinut pe serverele Politehnicii), depăşeşte un ONG de transport, iar dacă mai găsesc vreo 200 de vizitatori o să depăşeşască şi celelalte două mari forumuri de transport în comun. Deci, numai motive de mulţumire, chiar dacă nu câştig nimic (nu am reclame în site... cel mult cele puse de XHost, deci care nu ajung la mine; în rest, am făcut gratis reclamă unor site-uri, inclusiv a unui candidat la PMB, dar asta pentru că mi-a plăcut ce era pe site-urile respective şi l-am susţinut pe candidatul respectiv).



Nu am incredere in asta e o facutura eu folosesc asta: http://www.prchecker...k_page_rank.php
Consider ca este cel mai de incredere .
0

#983 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 iunie 2012 - 14:16

Parca a-ti fi 2 babe... va certati din orice fleac :censored: ! De ce nu lasati munca fiecaruia sa vorbeasca in locul persoanei, nu tot timpul te duci la "pomul laudat cu carul" :naughty1: . Nu cred ca intereseaza pe nimeni ca Dr2005 are cele mai multe poze ,sau ca Railnet are cele mai calitative poze, asta ramane la latitudinea fiecarui utilizator sa decida, asa ca lasatii pe acestia sa decida care este siteul care ii este mai la indemana :).
0

#984 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 25 iunie 2012 - 01:53

Cred că toate mesajele astea despre site-uri ar trebui să le mutăm la flame.
0

#985 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 01 iulie 2012 - 20:51

Prea Tare :censored: :rad_masa:
Cum sa zici "Păi se face curent, doamnă!”" si sa se abureasca geamurile :censored:

Clipe de groază în tramvaiul 41, după ce un bărbat necunoscut a închis toate geamurile
Sute de călători nevinovați de pe linia 41 au fost închiși ermetic în vagon și supuși căldurii extreme şi mirosului de transpiraţie timp de 30 de minute. Potrivit martorilor, imediat ce tramvaiul a plecat din staţia Tricodava, individul s-a ridicat de pe scaun şi a închis bine toate geamurile, sub privirile îngrozite ale călătorilor transpiraţi. „Am crezut că o să murim cu toţii sufocaţi”, ne spune un bărbat care a fost în tramvaiul morții. „Individul cunoștea foarte bine mecanismul de închidere al ferestrelor, lucru care mi-a dat de gândit. Nimeni nu a avut curajul să zică nimic, în afară de o femeie care și-a riscat viața și l-a întrebat pe individ de ce a închis geamul. Nenorocitul a privit-o în ochi și i-a spus ceva ce n-o să uit niciodată: Păi se face curent, doamnă!”

Șeful echipajului de pompieri care a ajuns la fața locului spune că e cea mai gravă situație la care a intervenit vreodată: „Era sudoare peste tot! Geamurile erau aburite și unsuroase, am văzut oameni tineri transpirați până la piele, oameni bătrâni care puțeau între viață și moarte... Am găsit sudoare până și în aparatul de taxat. Nu înțeleg cine ar fi putut face așa ceva! Nu sunt psiholog, dar cred că cel care a închis geamurile este un bărbat care nu poate să transpire și se hrănește cu sudoarea altora.”

http://www.timesnewr...toate-geamurile

Aceasta postare a fost editata de Vali: 01 iulie 2012 - 20:53

0

#986 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 01 iulie 2012 - 20:59

Articolul e un pamflet. :censored:
0

#987 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 04 iulie 2012 - 00:05

Gata cu transportul de noapte spre Otopeni: http://www.ratb.ro/d...RI%20COANDA.pdf
Evident, pe neanunţate pe site (nu mai zic de staţii), doar au înlocuit PDF-ul. În plus, s-au făcut masive reduceri de parc (adică s-au anulat toate suplimentările electorale făcute acum o lună la autobuze), iar primele curse de pe trasee încep încet-încet să se apropie de ora 6:00, iar ultimele curse se fac în jurul orei 22:30. Neoficial, se pare că se pregăteşte şi desfiinţarea transportului de noapte (adică alea 3 curse noaptea şi 3 curse dimineaţa).

Later edit: până la urmă a fost vorba de neatenţia unui operator, astăzi au fost re-uploadate graficele lui 783, cuprinzând şi cursele de noapte.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 04 iulie 2012 - 11:13

0

#988 Useril este offline   Trix 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 09 octombrie 08
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Imperium Trix

Postat 05 iulie 2012 - 19:45

Vezi postareaChagall, la 01 iulie 2012 - 20:59, a spus:

Articolul e un pamflet. :)
Pe deasupra, au pus in poza exact tramvaiul care a fost lovit in accidentul din 10 mai :respekt:
0

#989 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 08 iulie 2012 - 23:25

Autobuze de 28 de milioane de euro, pe butuci la RATB

150 de Mercedesuri Citaro zac în autobazei fără roţi şi piese de schimb

Fisier atasat  Autobaza Alexandria- Autobuzele Mercedes Citaro nu au pneuri de mai bine de trei luni.jpg (38.22K)
Number of downloads: 22

Culmea culmilor la RATB! Cum e să ai 1.000 de autobuze de ultimă generaţie, dar să nu fii în stare să le asiguri un adăpost? Dar oare cum o fi să ţii 150 dintre ele pe butuci, pe motiv că nu ai pneuri să le scoţi pe traseu?

Bucureştenii care aşteaptă zilnic autobuzele în staţii ar spune că e anormal. Însă noi spunem că e revoltător. De circa patru luni, 150 de autobuze Mercedes Citaro zac în autobaze, pe butuci, fiindcă Regia de transport nu are piese de schimb şi pneuri noi ca să le scoată pe trasee. Cele 150 de maşini valorează 28,2 milioane de euro şi fac parte din lotul de 1.000 de bucăţi achiziţionate de Municipalitate în 2007.

http://www.railnet.r...&p=24459#p24459
0

#990 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 18 iulie 2012 - 13:04

Articolul de mai sus e copiat din Click!
--
http://www.realitate...ala_969911.html

Mai scoatem 2 tramvaie din uz, unul s-a rupt în două din cauza unui macaz, iar secţiunea a intrat pe contrasens lovind alt vagon.
0

#991 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 19 iulie 2012 - 14:12

CEA MAI MARE COLECTIE DE IMAGINI DE LA ACCIDENTUL DE TRAMVAI DIN RAHOVA!!!

Fisier atasat  IMG_0615.jpg (168.81K)
Number of downloads: 15Fisier atasat  IMG_0660.jpg (250.26K)
Number of downloads: 18Fisier atasat  IMG_0675.jpg (263.45K)
Number of downloads: 18Fisier atasat  IMG_0713.jpg (253.8K)
Number of downloads: 15Fisier atasat  IMG_0743.jpg (163.57K)
Number of downloads: 13







http://www.railnet.r...php?f=13&t=2489

Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 19 iulie 2012 - 18:28
Motiv editare: Atac la persoana

0

#992 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 26 iulie 2012 - 05:20

O listă a câtorva dintre ultimele schimbări de macaz cu tramvaiul deasupra:

1. 08.02.2006 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al vagonului V3A-93 #179 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B şi deraierea ultimelor două boghiuri;

2. 22.06.2006 - în intersecţia Bd. Camil Ressu cu Şos. Mihai Bravu, vagonul V2A #4015 (linia 27, pe atunci nu circula prin Cal. Dudeşti) se înscrie în curba la stânga spre Şos. Mihai Bravu (vagonul mergea spre Piaţa Unirii), însă boghiul 3 se înscrie pe directă (spre Cal. Dudeşti), ducând la ruperea vagonului şi deraierea ultimelor două boghiuri;

3. 01.12.2007 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Str. 11 Iunie spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre stânga, astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea ultimelor 2 boghiuri;

4. 07.01.2008 - în Piaţa Iancului, vagonul V3A-93 #257 circula pe Şos. Mihai Bravu dispre Piaţa Hurmuzachi spre intersecţia Şos. Mihai Bravu cu Bd. Ferdinand. Boghiul 4 se înscrie pe linia abătută spre dreapta (spre Şos. Iancului), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

5. 09.02.2008 - pe Şos. Colentina, un vagon V3A-93 circula spre Depoul Colentina. În acea perioadă, între Str. teiul Doamnei şi staţia ,,Pod Lacuri" se circula pe un singur fir, fiind instalate macazuri automate la capetele acestui tronson, ci nu macaze talonabile cum ar fi fost normal. La ieşirea de pe acest tronson (vagonul trebuia să se înscrie în abatere), boghiurile 3 şi 4 se înscriu pe linia directă. Incidentul este observat la timp, astfel că are loc doar avarierea rulmenţilor crapodinei boghiului 3 şi a jugului articulaţiei 2. Nu se produce deraierea niciunei osii, vagonul fiind manevrat cu spatele şi apoi înscris corespunzător pe abatere. Neoficial, în momentul trecerii vagonului peste macaz ar fi avut loc o întrerupere de curent de câteva secunde. După aceasta, macazul s-a resetat, schimbându-se pe linia directă, astfel că boghiurile 3 şi 4 s-au înscris diferit de boghiurile 1 şi 2;

6. 10.03.2008 - în intersecţia Şos. Colentina cu Str. Ziduri Moşi, boghiul 4 al unui vagon V3A-93 de pe linia 21 se înscrie pe Str. Ziduri Moşi, ducând la ruperea jugului articulaţiei dintre secţiunea C şi secţiunea B. Incidentul este observat la timp, astfel că nu are loc o deraiere;

7. 29.03.2008 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93 #096 ce circula dinspre Piaţa Unirii spre Str. 11 Iunie se înscrie cu boghiul 4 pe directă (spre Cal. Rahovei), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi răsturnarea secţiunii B. Vagonul mai fusese implicat într-o deraiere în aceeaşi zonă pe 1.12.2007;

8. 26.02.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #197 (linia 32) ce circula spre Piaţa Unirii se înscrie cu boghiul 4 spre dreapta (spre Str. 11 Iunie), astfel se produce ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3, boghiul 4 rămânând pe şine pe linia abătută;

9. 11.04.2009 - în intersecţia Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria, vagonul V3A-93M-Faur #199 (defect) este împins spre Depoul Alexandria. Întrucât #199 avea pantograful coborât, vagonul din spate schimbă macazul după ce boghiul 1 al vagonului #199 se înscrisese pe linia directă. Evenimentul este observat la timp, astfel că se produce doar deraierea osiei 3 (prima osie a boghiului 2), ea fiind repusă pe şină cu mijloace locale;

10. 15.09.2009 - în terminalul Ghencea este împins vagonul V2A-T #3005 (defect, osii blocate) cu pantograful coborât de către cuplul #3389+#3378. Din acest motiv, este acţionată patina de comandă a macazului de intrare, astfel că boghiul 1 al vagonului #3005 se înscrie pe linia 2, în vreme ce boghiul 2 se înscrie pe linia 1. Incidentul este observat la timp şi vagonul este manevrat cu spatele, apoi împins corespunzător pe linia 2, fără ca articulaţia să aibă de suferit şi fără a se produce deraiere;

11. 23.09.2009 - în intersecţia Căii Rahova cu Şos. Progresului, cuplul de Tatre #3348+#3330 (linia 8) circula dinspre Zeţarilor spre Depoul Militari. Ultimul boghiu al vagonului #3330 se înscrie pe linia directă (spre Piaţa Unirii), astfel se produce deraierea boghiului 1 al vagonului şi ruperea cuielor cuplei dintre cele două vagoane, vagonul #3330 ajungând de-a latul Căii Rahovei. Datorită prinderilor boghiurilor Tatra de cutie, vagonul #3330 nu este avariat, fiind repus pe şine şi apoi condus spre Depoul Militari;

12. 22.10.2009 - în intersecţia Bd. Basarabia cu Bd. 1 Decembrie 1918, vagonul V3A-93 #292 (linia 36) circula spre terminalul Republica. Boghiul 4 se înscrie pe abatere (spre Bd. 1 Decembrie 1918), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

13. 3.09.2010 - pe Şos. Colentina, vagonul V3A-93 #030 (linia 21) circula spre Pasaj Colentina. La trecerea peste macazurile de intrare în Depoul Colentina, boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre depou), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4;

14. 23.12.2010 - la intrarea în terminalul Ghencea, vagonul V3A-93 #196 (linia 41) se înscrie cu primele 3 boghiuri pe linia 1 şi cu boghiul 4 pe linia 2. Incidentul este observat la timp, având loc doar ruperea jugului articulaţiei doi, fără ca vagonul să deraieze;

15. 8.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 14 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

16. 10.02.2010 - în intersecţia Căii Călăraşi cu Str. Traian, un vagon V3A-93 circula pe linia 55 dinspre Piaţa Sfânta Vineri spre Foişorul de Foc. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Piaţa Eudoxiu Hurmuzachi), producând ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurilor 3 şi 4. Cu două zile înainte, un incident identic avusese loc pe acelaşi macaz;

17. 6.02.2012 - în intersecţia Str. Traian cu Bd. Pache Protopopescu, vagonul V3A-93 #183 (linia 55) circula spre Bd. Pache Protopopescu. Boghiul 4 s-a înscris pe linia directă (spre Foişorul de Foc), ducând la ruperea articulaţiei 2 şi deraierea boghiurlor 3 şi 4. Macazul era cu acţionare manuală;

18. 18.07.2012 - în intersecţia Căii Rahovei cu Cal. Ferentari, vagonul V3A-93-CH-PPC #136 circula spre Depoul Alexandria. Boghiul 4 s-a înscris pe abatere (spre Cal. Ferentari), ducând la ruperea completă a articulaţiei 2 şi deraierea boghiului 3. Din sens opus, vagonul V3A-93-CH-PPC #306 (linia 32) a tamponat lateral secţiunea B a vagonului #136, ducând la avarierea echipamentelor electronice de sub podeaua acesteia şi deraierea boghiului 4. Cabina vagonului #306 a fost şi ea grav avariată. Accidentul s-a soldat cu 18 răniţi transportaţi la spital.

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 26 iulie 2012 - 06:34

0

#993 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 iulie 2012 - 18:40

Ai uitat de accidentu din 2005 .

Fisier atasat  IMG_2014..jpg (346.43K)
Number of downloads: 25

Un tramvai care a sărit de pe şine la o oră de vârf în centrul Capitalei a dat peste cap traficul bucureştean. Potrivit poliţiştilor de la Circulaţie, vagonul a sărit de pe şine, a izbit un automobil, după care s-a rupt în două şi s-a oprit în cele din urmă de-a latul drumului, chiar la intrarea în pasajul Victoria. Din fericire, nici o persoană nu a fost rănită. Martorii evenimentului spun că deraierea tramvaiului s-a produs din cauza şinelor proaste.

Angajaţii RATB au încercat mai bine de o oră să tragă tramvaiul din mijlocul străzii. Jumătăţile vagonului deraiat au fost scoase din intersecţie, după mai bine de o oră.

Sursa: http://www.amosnews....ului-31-08-2005


Anul 2007, linia 32, ce vremuri :censored:)


Aceasta postare a fost editata de 62-1353-2: 27 iulie 2012 - 18:44

0

#994 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 27 iulie 2012 - 20:17

Chiar #220-ul l-am uitat... numai ce l-au reparat după incident şi în 2006 s-a rupt pe Iancu de Hunedoara, după ce boghiul 4 a luat-o spre Dep. Victoria. Dar nu mai ştiam datele exacte... oricum, incidente din astea au fost multe, dar majoritatea nu au fost mediatizate.
Le-am trecut în listă doar pe cele deraiate la macaz, incidente similare cu cel din Rahova. Au mai fost destule deraieri în curbe (ca cel din flimul pus de tine), în linie dreaptă pe şină tip OR (Cal. Călăraşi, Bd. Bucureştii-Noi), în urma lovirii unor autoturisme, în urma intervenţiei necorespunzătoare a ISU pentru persoane prinse sub vagon (au comis-o la Crângaşi, când au pus vinciurile sub patine şi acestea s-au rupt, vagonul căzând peste victimă, care în locul unei mâini rupte s-a ales cu cutia toracică strivită, murind câteva zile mai târziu) ş.a.m.d.. Nu mai zic de draierile din depouri, dacă te uiţi la macazurile cu o singură limbă din Dep. Victoria sau Dep. Bucureştii-Noi o să vezi o groază de urme.
0

#995 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 27 iulie 2012 - 21:15

Mie imi place ca politia zice una, ratb-ul zice alta :()) .
0

#996 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 28 iulie 2012 - 06:33

Dacă eram avocat, aş fi ajutat pe gratis vatmanul din #204, măcar să-l scap de plata daunelor (că asiguratorul după ce achită paguba, dă în judecată vinovatul s-o recupereze). Problema e că RATB are unele regulamente şi instrucţii de pe vremea STB-ului şi a macazurilor cu o singură limbă, unde dacă ai roţile tocite oricum te duci aiurea.
0

#997 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 29 iulie 2012 - 00:10

Vezi postareaDr2005, la 28 iulie 2012 - 06:33, a spus:

Dacă eram avocat, aş fi ajutat pe gratis vatmanul din #204, măcar să-l scap de plata daunelor (că asiguratorul după ce achită paguba, dă în judecată vinovatul s-o recupereze). Problema e că RATB are unele regulamente şi instrucţii de pe vremea STB-ului şi a macazurilor cu o singură limbă, unde dacă ai roţile tocite oricum te duci aiurea.


O data cu trecerea timpului ratb-ul se modernizeaza doar pe hartie :() .
0

#998 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 29 iulie 2012 - 04:50

Pe RATB.ro au fost postate instrucţiile pentru conducătorii de vehicule:

- Instrucţiunea 901 (tramvai): http://www.ratb.ro/d...ins_tramvai.pdf
- Instrucţiunea 902 (troleibuz): http://www.ratb.ro/d.../ins_troleu.pdf
- Instrucţiunea 903 (autobuz): http://www.ratb.ro/d...ins_autobuz.pdf
- Conducere preventivă: http://www.ratb.ro/d...s_conducere.pdf

Aceasta postare a fost editata de Dr2005: 29 iulie 2012 - 04:51

0

#999 Useril este offline   zofei.2006 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 347
  • Inregistrat: 29 septembrie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Linia CF 700 km 11+400

Postat 29 iulie 2012 - 21:10

Interesante si cam vechi pot sa zic ar mai trebui reactualizate .
0

#1000 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 01 august 2012 - 00:23

Astra a reuşit să producă primul Imperio pe 1435 mm la Bucureşti: http://www.realitate...sti_978890.html

Cam ,,în secret" evenimentul, au invitat o televiziune şi câteva ziare şi cam atât.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi