
Despre tramvaie in general
#1681
Postat 23 iunie 2012 - 22:23

#1683
Postat 24 iunie 2012 - 09:16
#1685
Postat 24 iunie 2012 - 11:58
Mai mult ca sigur baga #825 sau #830. As opta pentru prima fiind intr-o stare mai buna.
#1689
Postat 20 iulie 2012 - 17:15
#1690
Postat 20 iulie 2012 - 17:58

In schimb merg geamurile, usa 1 pe care unii vatmani o mai lasa deschisa, si nu in ultimul rand turelele de la Duewag-uri.
Ce ai auzit probabil era vreun compresor sau vreo pompa, la unele tramvaie turuie atat de tare, de zici ca esti in autobuz.
#1691
Postat 20 iulie 2012 - 18:32
Ceea ce ai auzit tu sunt ventilatoare.
@Gygyman
Nu Gygyman. Andy are dreptate. Mai sunt vagoane precum Hansele/Duewag-urile/Wegmann-urile la care le mai functioneaza ventilatoarele din cupeu.

#1693
Postat 20 iulie 2012 - 19:26

Si ventilatorul e ventilator, iar clima e clima, ventilatorul nu face decat sa invarta aerul, iar clima regularizeaza in totalitate temperatura dintr-o incinta.
#1695
Postat 20 iulie 2012 - 20:44


Ideea e ca acele ventilatoare fie ca doar invart sau nu aerul isi au rostul. O sa va dau un exemplu concret. Acum un an de zile (fix +-10 zile) venea de la Vinga la TM cu acel automotor electric de la CFR(cel portocaliu cu grii). Ca sa vezi lux, acelea sunt dotate cu clima. Acum singura problema este ca freon tot din fabrica au vazut si cam atat. Afara erau vreo 38, in tren 40+ si prostia aia baga aer cald! La un moment dat un coleg s-a ridicat sa-l opreasca. 5 minute am rezistat, dupa care am repornit aparatul ca nu s-a mai putut. Deci chiar daca teoretic baga aer cald de afara acel "ventiltor" pana la urma si-a avut rostul... Efectiv face aerul sa se miste si astfel devine mai suportabil...
Gata cu

#1696
Postat 14 august 2012 - 21:23
Aceasta postare a fost editata de marione: 14 august 2012 - 21:24
#1699
Postat 15 august 2012 - 18:37